رانیا هوم قیمت های انجام پایان نامه - رانیا هوم

انجام يك پايان نامه خوب و درست ،هزينه هايي را براي هر پايان نامه ايجاد مي كند كه شامل موارد زير است. قیمت های انجام پایان نامه به هزينه هاي مختلفي بستگي دارد كه پژوهشگر براي پايان نامه انجام ميدهد. هزينه ها و زمان براي خواندن مقالات فارسي و انگليسي مي خواهد، مقالات انگليسي بايد ترجمه تخصصي گردد نه ترجمه عادي!!خب كسي كه قيمت پاييني بابت پايان نامه مي گيرد قطعا مقاله فارسي را نميخواند و قطعا مقالات خارجي را ترجمه نمي كند . چون هزينه هر صفحه ترجمه را ببينيد چقدر است و هزينه هر مقاله بين ١٥تا٢٠صفحه چقدر مي شود. پس مطمئن باشيد با قيمت هاي پايين نمي شود پايان نامه با كيفيت تحويل داد. پس دوستاني كه پايان نامه با قيمت ارزان انجام مي دهند قطعا از روي پايان نامه هاي ديگر  كپي مي زنند. پس خودتان را در بحث انجام پايان نامه گول نزنيد. هيچوقت يك بنز را با قيمت يك پرايد به شما نمي دهند. پس چگونه انتظار داريد طرف كلي براي شما هزينه كند ولي با قيمت پايين انجام دهد. تا اين جا فقط هزينه هاي خواندن مقاله براي نگارش پروپوزال را خدمتتون گفتم.پس از تأييد پروپوزال ،تازه نگارش فصل هاي پايان نامه شروع مي شود. در فصل دوم پايان نامه ديگر با خواندن چندين مقاله فارسي و انگليسي روبرو هستيم.تا اين جل قيمت ها را مدنظر داشته باشيد. فصل سوم، روش تحقيق پايان نامه است.انجام روش تحقيق براي يك دانشجو كه بار اول است پايان نامه انجام مي دهد نياز به خواندن چندين كتاب مربوط به روش تحقيق و همچنين يادگيري نرم افزار مربوط به روش تحقيق دارد. خب پس شما اگر خودتان بخواهيد پايان نامه رو انجام دهيد، غير هزينه هاي خريد كتاب و آموزش و يادگيري روش تحقيق و همچنين نرم افزار مربوطه ، نياز به زمان زيادي براي انجام پايان نامه دارد. روش تحقيق و نرم افزار را بايد به گونه اي تخصصي ياد بگيريد كه بتوانيد در فصل چهارم ، نتايج را تجزيه و تحليل كنيد. در نهايت در فصل پنجم پايان نامه مي بايست نتيجه گيري كلي انجام دهيد و پيشنهادهايي براي تحقيقات آينده مطرح كنيد. تمام اين هزينه ها را در نظر بگيريد و همچنين كنار آن ها، هزينه هاي مربوط به اينترنت و تايپ و ويراستاري را هم بعد از چندين دفعه تغيير در طول مراحل انجام پايان نامه در نظر بگيريد. همچنين زمان حداقل ٧ماه را هم براي انجام پايان نامه در نظر داشته باشيد. بنابراين قيمت هاي انجام پايان نامه نمي تواند با هزينه هاي در حال حاضر پايين مانند (٢.٥ ميليون) تمام بشود و اگر همچنين قيمت هايي وجود دارد متأسفانه كپي كردن از پايان نامه هاي ديگر در دستور كار بوده است.

متاسفانه ما خیلی چیزها را به دانشجویان میگوییم ولی دقت نمی کنند و کار خودشان را انجام می دهند ، مثلا چند روز پیش من یه یک اداره ای رفتم و یک فرد آبدارچی که آنجا کار میکرد گفت خداروشکر کار ما به دلار ربطی ندارد! خب همین سینی که دستش گرفته بود به دلار ربط داشت ، نمی شود ربط نداشته باشد ، چون بیشتر این ها از خارج وارد می شوند. بحث پایان نامه هم همینطور است ما می گوییم شما باید استفاده درست از پایان نامه را بلد باشید ، اگر می خواهید پایان نامه خوبی داشته باشید نیاز به یک روش تحقیق خوب دارید ، نیاز به ترجمه مقالات خارجی دارید ، نیاز به تغییر تایپ و ویراستاری دارد ، و همه ی این ها تاثیرگذار است در هزینه های انجام پایان نامه. مثلا شما یک پوشاکی را می خواهید بخرید و می دانید چون پول کمی می دهید پارچه ی خوبی ندارد و کیفیت پایینی دارد و شما این را می دانید ولی بازهم اقدام به خرید آن می کنید و بعدا عواقبش را هم می بینید. پایان نامه هم اگر کسی می گوید با هزینه کم انجام می دهد باید منتظر عوابقش باشید چون استاد راهنما ردش می کند و حتی اگر هم استاد راهنما رد نکند داوران آن را رد میکنند و شما مجدد باید هزینه کنید! پس یا هزینه نکنید یا اگر هزینه میکنید ، درست هزینه کنید ، پایان نامه به این مراحل نیاز دارد و هرکسی که پژوهشگر خوبی باشد و بخواهد آن را انجام بدهد قطعا نمی نتواند با قیمت پایین انجام دهد مگر اینکه خودتان انجام دهید و از یک مشاور استفاده کنید که باید به جای هزینه زمان بیشتری بگذارید ، بعد از تایید پروپوزال باید ۶ ، ۷ ماه اختصاص بدهید به این کار ! به کار دیگه ای مشغول نشوید و فقط فقط همینکار را بکنید و اگر این کار را نکنید کار شما مدام عقب می افتد و چندین سال طول می کشد و شما باید مدام شهریه را پرداخت بکنید ، و باعث می شود از بقیه کارهاتان هم عقب بیفتید ، اگر می خواهید خودتان انجام بدهید مشکلی نیست انجام بدهید ولی اگر وقتش را ندارید و می دانید که نمی رسید پس خودتان و اطرافیانتان را اذیت نکنید. شما وقتی سرکار هستید قطعا نمی رسید و باید یا از یک مشاور استفاده کنید و یا به یک متخصص بسپارید ولی بعد از انجام باید شما روند انجام پایان نامه را از او یاد بگیرید باید بلد باشید ، نمی شود بگید من نمی دانم! وقتی نمی دانید ؛ داوران حق دارند که بگویند بیخود به سمت پایان نامه کارشناسی آمده اید، لازمه انجام پایان نامه این است که بدانید و چه خودتان انجام بدهید چه شخص دیگری باید حتما شما این مراحل را بدانید.

اغلب دانشجويان به دنبال انجام پایان نامه با قیمت ارزان هستند. براي انجام يك پايان نامه نياز به يك سري هزينه هاي ضروري است. اين هزينه هاي ضروري بايد براي هر پايان نامه اي انجام بگيرد. در اين مقاله به بررسي حداقل هزينه هاي لازم براي انجام يك پايان نامه را بررسي كرديم. دوستان اگر خودتون پايان نامه را انجام ميدين علاوه بر هزينه مي بايست زمان حداقل ٦ماهه به بالا را پس از تأييد پروپوزال و حداقل يك ماهه را براي تاييد پروپوزال كنار بگزاريد. نميشه هم كار كنيد و هم پايان نامه بنويسيد. اگر با يك دست دو تا هندوانه بلند كرديد در نتيجه بايد زمان خداقل دوبرابر را براي پايان نامه كنار بگزاريد.بسياري از دانشجويان فكر مي كنند كه مي شود اين كار را انجام داد و در نتيجه در ميان راه مي فهمند كه اشتباه كردند و به فكر اتمام پايان نامه خود هستند (مقاله نيمه تمام ماندن پايان نامه ها را هم حتما مطالعه كنيد). پايان نامه به خودي خود نياز به زمان و تمركز بالا دارد. اگر اين زمان يا تمركز را نداريد حتما به دنبال مشورت از يك فرد متخصص باشين. زمان را از دست ندهيد. در ويدئو پايين به بررسي هزينه هاي اوليه لازم براي انجام يك پايان نامه پرداخته شده است.

 

مبلغ هر يك از هزينه ها را هم ميتونيد به راحتي با توجه به مقطعي كه داخل آن هستين محاسبه كنيد .با توجه به تورم و تفيير قيمت ها امكان محاسبه هزينه دقيق نيست ولي به راحتي مي توانيد با جمع هزينه هاي گفته شده قيمت حداقل براي يك پايان نامه را محاسبه كنيد. بسياري از هزينه هاي انجام پايان نامه اكثرا براي دانشجويان آشكار نيستند .اغلب پس از قرارگيري در مراحل انجام پايان نامه با هزينه هاي انجام پايان نامه روبرو مي شويم.به طور مثال هزينه هاي روش تحقيقي شما با يكديگر متفاوت است.بسياري از دانشجويان انتظار دارند هزينه پايان نامشون با هزينه پايان نامه دوستانشون يكي شود .در صورتي كه نوع موضوع،نوع روش تحقيق و تعداد مقالات مورد نياز براي جمع آوري فصل دوم پايان نامه در هزينه انجام پايان نامه تأثير بالايي دارد.

قیمت های انجام پایان نامه

کسانی که قصد دارند پایان نامه خود را با قیمت ارزان و کم انجام بدهند باید بدانند که یک پایان نامه چه هزینه هایی دارد؟ ما اگر بخواهیم یک پایان نامه در سطح متوسط بنویسیم مراحلی دارد که عبارت است از اینکه ما اول باید مقالات داخلی و سپس مقالات خارجی را بخوانیم ، و برای ترجمه این مقالات باید هزینه بدهیم تا یک ترجمه خوب داشته باشیم. خرید کتاب برای انتخاب روش تحقیق یکی دیگر از هزینه های پایان نامه است ، هر روش تحقیق نرم افزار مربوط به خودش دارد و شما باید یا از روی کتابش و یا در کلاسش حضور پیدا کنید و هزینه آن را پرداخت کنید.

قیمت های انجام پایان نامه

هزینه بعدی مربوط به تایپ پایان نامه است که تایپ شود و هزینه بعدش ویراستاری است که باید آن را به یک ویراستار بسپارید تا پایان نامه را به فرمت موردنظر دانشگاه شما در بیاورد. شما می توانید این هزینه ها را کم کنید و خودتان کارها را انجام بدهید اما ممکن است کار با کیفیت عالی خروجی ندهد و زمان بیشتری از شما را هم هدر می دهد. مشکل بعدی این است که هر تغییری که استاد راهنما به شما می گوید باید آن را انجام دهید و بورد شما تغییر می کند. مسئله بعدی این است که شما اگر بخواهید از کسی کمک بگیرید و یا مشاوره بگیرید در روند انجام پایان نامه باید هزینه آن را بپردازید تا یک پایان نامه خوب استخراج بشه. نمیشود هیچ یک از این مراحل را حذف کرد ، برای انجام پایان نامه با قیمت پایین باید از مشاور استفاده کنید ، که چه مراحلی را طی بکنید؟ چه راهی درست است؟ چه اشتباهاتی داشته اید و غیره.خیلی وقت ها استاد راهنما ریزه کاری هایی برای شما در نظر میگیره و اعمال میکند و میبینید که کار سه ماهه یا شش ماهه شما دو سه ترم طول کشیده و بخاطر همین مسائل ریزی است که دانشجویان دقت نمی کنند چون کسی نیست که این نکات را به آن ها بگوید، پس این نکات را حتما لحاظ کنید تا پایان نامه با کیفیتی داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 360 views بار دسته بندی : آموزش مراحل انجام پایان نامه تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.