رانیا هوم رهایی از پایان نامه - رانیا هوم

در این مقاله به بررسی رهایی از پایان نامه و راحت شدن از این پروسه و اتمام آن برای  دانشجویان  ارشد و دکترا می پردازیم. پایان نامه برای همه دانشجویان زمان زیادی را خواهد گرفت و دلیل اصلی آن هم عدم آشنایی دانشجویان با این پروسه و زمان بر بودن فرآیند پایان نامه است. برای پروپوزال دانشجویان باید علاوه بر مطالعه مقالات داخلی و خارجی، باید انواع روش های تحقیق را بداند تا بتواند با آن روش به هدف اصلی پایان نامه خود برسد. برای این که یک پایان نامه را در مدت زمان کم تمام کنید باید حتما از کمک و راهنمای یک نفر استفاده کرد یا باید انجام کل کار را به یک پژوهشگر منتقل کنید و یا می توانید روش تحقیق خود را به فرد دیگه ای بسپارید. چرا؟

رهایی از پایان نامه

اولا روش تحقیق (فصل سوم پایان نامه) باید براساس موضوع و عنوان پایان نامه انتخاب گردد و انجام پایان نامه در روش تحقیق نیاز به خواندن کتاب، آموزش نرم افزار و آموزش از اساتید این حوزه می باشد. مثلا برای روش تحلیل آماری قبل از یادگیری نرم افزار spss یا هر نرم افزار دیگری نیاز به یادگیری آمار و نحوه کاربرد آزمون های آماری از طریق کتاب های آماری می باشد و صرف یادگیری نرم افزار نمی تواند برای انجام روش تحقیق پایان نامه کافی باشد. در جلسه دفاع از شما مراحل آموزش نرم افزار نمی خواهند بلکه روند انجام آن پژوهش و تجزیه و تحلیل خروجی نرم افزار و نحوه دستیابی به آن برای اساتید و داوران مورد سؤال است.

کاربرد آزمون های آماری

هر یک از مراحل پایان نامه بسیار وقتگیر است و اگر دانشجو بخواهد همه پروسه پایان نامه را خودش انجام دهد نیاز به زمان زیادی می باشد . نکته مهم دیگر هم این است که اصلا روی کمک استاد راهنما در پروسه  پایان نامه، حساب باز نکنید. بسیار از دانشجویان منتظر کمک استاد راهنما ، ماه ها وقت خود را تلف می کنند تا استاد راهنما زمانی را به آن ها اختصاص دهد و ماه ها وقت خود را تلف می کنند. بعد از ماه ها صبر کردن هم یک جلسه یک تا دو ساعتی استاد راهنما می گذارد و شما باید بعد از آن به دنبال انجام ادامه کار پایان نامه باشید. در ادامه این مقاله شما می توانید به راحتی از دست پایان نامه رها شوید و اگر هر کدام یک از مراحل شامل شما نمی شود به سراغ مرحله بعدی بروید. اگر همه مراحل زیر را رعایت کنید به راحتی می توان از پایان نامه خارج شوید.

رهایی از پایان نامه

  • استاد راهنما سخت گیر انتخاب نکنید.
  • موضوع گسترده انتخاب نکنید که جمع آوری نشود.
  • عنوان کوتاه با جزئیات انتخاب کنید.
  • سعی کنید پروپوزال خود را کلی بنویسید که دست شما برای انجام پایان نامه باز باشد
  • در انجام پایان نامه کمال گرایی را کنار بگذارید. از الان به فکر مقاله آی اس آی نباشید.
  • روش تحقیق خود را به پژوهشگر و فرد مطمئن بسپارید.
  • کل پایان نامه را هم اگر به فردی واگذار کردید باید خودتان هم کامل پیگیر باشد و با استاد راهنما جلسه بگذارید.
  • اگر زبان شما در سطح خوب نیست، از یک فرد مناسب برای ترجمه مقالات استفاده کنید که این حالت هزینه بالایی می خواهد و آخر تمام ریسک و نگارش پایان نامه و روش تحقیق با خود شما می باشد.
  • جلسه دفاع پایان نامه را آموزش ببینید (کتاب آموزش از صفر تا صد جلسه دفاع (مهرداد حمصیان) را حتما مطالعه کنید که می توانید از همین سایت خریداری کنید. با آموزش جلسه دفاع می توانید یک پایان نامه که خودتان انجام نداده اید را به بهترین شکل نمره بگیرید. همچنین با آموزش جلسه دفاع می توانید یک پایان نامه ضعیف را به قوی تبدیل کنید.

۱۰-راهکارهای درست متقاعد سازی داوران در جلسه دفاع پایان نامه

برای رهایی از پایان نامه شرکت مهرداد سیویل  می تواند در هر یک از مراحل پایان نامه و جلسه دفاع به شما کمک کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید و در کوتاه ترین زمان به نتیجه نهایی خود برسید. همچنین با پشتیبانی کامل شما در طراحی و ساخت بهترین پاورپوینت جلسه دفاع  و طراحی آموزشی سخنرانی جلسه دفاع پایان نامه همراه شما هستیم.

رهایی از پایان نامه

مقالات مشابه با این مقاله:

کتاب آمادگی از صفر تا صد جلسه دفاع پایان نامه (مهرداد حمصیان)

تشخیص تکراری بودن موضوع پایان نامه

نیمه تمام ماندن پایان نامه دانشجویان

۵ نکته برای کسانی که پایان نامه را خودشان انجام نمی دهند

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 733 views بار دسته بندی : آموزش مراحل انجام پایان نامه تاريخ : 24 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.