رانیا هوم مولفه های اصلی حوله خشک کن استیل که در خرید باید بدانید - رانیا هوم

حوله خشک کن یکی از وسایل بسیار کاربردی در منازل است که اگر پکیج داشته باشید، می توانید از آن در خانه استفاده کنید و از کاربردهای مختلف آن لذت ببرید. خیلی از افراد علاقه دارند که در حمام از حوله خشک کن استفاده کنند تا بتوانند بعد از حمام، حوله ای نرم و گرم داشته باشند. حوله خشک کن ها طوری  طراحی شده اند که روی دیوار نصب می گردد تا فضای بسیار کمی را اشغال نماید و همین موضوع منجر به آن شده تا از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند  امروزه نصب حوله خشک کن‌ در سرویس‌های بهداشتی  و حمام فقط برای خشک کردن حوله به‌کار نمی‌رود؛ اما آیا دقیقا می‌دانید حوله خشک کن چیست و از کاربردهای آن اطلاع دارید؟ ما تصمیم داریم در این مطلب کاملا توضیح دهیم که حوله خشک کن چیست و چه کاربردهایی دارد.

حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن وسیله ای است که ظاهری نردبانی شکل دارد و در حمام و سرویس بهداشتی نصب می شود. حوله خشک کن کارکردی شبیه به رادیاتور دارد که علاوه بر گرم کردن محیط و تولید گرما برای خشک کردن حوله در سرویس های بهداشتی و حمام، بخاطر ظاهر زیبایی که دارد می تواند به عنوان یک عنصر دکوری برای زیبایی محیط هم استفاده شود که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این وسیله از طریق لوله کشی به پکیج متصل است و این امر موجب گردش آب گرم در آن می شود تا بدین وسیله بتواند حوله و لباس های شما را به خوبی خشک کند. تعداد لوله‌های این دستگاه با توجه به اندازه‌ی حمام  متفاوت خواهد بود.

گلزار رادیاتور از تولید کنندگان برتر رادیاتور و حوله خشک کن های استیل میباشد که سالیانی است در حال تولید و عرضه ی این حوله خشک کن هاست. پلتفرم گلزار ادیاتور بسیار گسترده بوده و شما میتوانید با سرچ در مورد گلزار رادیاتور به خرید از فروشگاه حوله خشک کن گلزار بپردازید. در ضمن لازم به ذکر است تمامی محصولات گلزار را ۵ سال ضمانت بدون شرط تولید کننده ارائه میشوند.

 

کاربرد حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن کاربردهای مختلفی دارد، که از رایج ترین کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱) خشک کردن حوله و لباس:

این کاربرد حوله خشک کن پیچیدگی زیادی ندارد و از اسم دستگاه هم کاملا مشخص است. مهم ترین و بدیهی ترین و اصلی تری کاربرد حوله خشک کن، این است که  با قرار دادن حوله و لباس های خیس روی آن، می توانید لباس ها را خشک کنید و این امر کمک می کند که سرعت خشک شدن لباس ها بالا برود. مثلا در فصل های سرد مثل زمستان که امکان پهن کردن و آویزان کردن لباس ها در بیرون وجود ندارد و خشک کردن لباس ها کمی سخت و زمان برمی شود، به راحتی می توانید با پهن کردن لباس های خود روی حوله خشک کن، به سهولت آنها را خشک کنید و دردسر زیادی برای این کار نداشته باشید. همینطور کسانی که نوزاد دارند و ناچار هستند که زود به زود لباس های نوزاد را  تعویض، شسته و خشک کنند هم می توانند از حوله خشک کن برای این کار استفاده کنند.

 

۲) کاهش رطوبت و گرم کردن محیط:

همه ی ما دوست داریم که وقتی که وارد حمام می شویم، با فضایی گرم و لذت بخش روبرو شویم و کسی به سرد بودن حمام تمایلی ندارد. حوله خشک کن همانند رادیاتوری می باشد که در حمام نصب می شود و می تواند موجب تبدیل محیط سرد و مرطوب حمام، به محیطی گرم و راحت شود. همچنین گرم شدن این محیط  به کاهش رطوبت آن هم کمک می کند و دیگر حالت همیشه خیس خود را ندارد. به همین دلیل خانه هایی که حمام سرد و رطوبت زیادی هم دارند ، می توانند با استفاده از حوله خشک کن این مشکل را به راحتی حل کنند.

 

۳) آویزان کردن لباس ها برای حمام:

شاید این موضوع به نظر شما خنده دار باشد؛ اما حوله خشک کن جای مناسبی برای آویزان کردن لباس ها هنگام حمام کردن است. اغلب همه ی ما لباس ها را یا در بیرون از حمام نگهداری می کنیم یا اگر رختکن داشته باشیم، در آنجا یک آویز نصب می کنیم تا بتوانیم لباس های خودمان را روی آن آویزان کنیم.

حوله خشک کن مدرن استیل

با پیشرفت در زمینه صنعت مکانیک و افزایش تجربه کارآفرینان، در حال حاضر شاهد ساخت رادیاتور های مدرن و مقاوم در عرصه تجهیزات ساختمانی هستیم. مدل های استیل در طرح های متفاوت و شیک و همینطور تولید  پنل های شیشه ای طرح دار و مدل های آلومینیومی با سبک های خاص و زیبا فقط نمونه ای از این پیشرفت در صنعت طراحی سیستم های گرمایشی می باشد.در این مطلب قصد داریم به یکی از انواع حوله خشک کن های پرکاربرد یعنی حوله خشک کن استیل بپردازیم. این نوع حوله خشک کن ها معمول ترین انواع آن ها هستند و در تولید آن ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که نسبت به دیگر انواع کمی سنگین تر است و مدت زمان بیشتری هم برای نصب صرف می شود.

 

مزایای حوله خشک کن مدرن استیل:

خرید حوله خشک کن استیل یکی از بهترین روش های گرم کردن محیط حمام و سرویس بهداشتی میباشد که میتوانید با خرید این حوله خشک کن ها گرما را به خانه های خود بیاورید. در ادامه برخی مزایای حوله خشک کن های استیل مدرن را برای شما بیان کرده ایم. برای خرید رادیاتور استیل از فروشگاه معتبر گلزار رادیاتور اینجا کلیک کنید تا به صفحه خرید بروید.

 

امکان استفاده در هر نوع منطقه ی جغرافیایی:

اساسی ترین و مهم ترین مزیت حوله خشک کن استیل جنس آن است که از استیلی به نام ۳۰۴ استنسیل استیل ساخته شده است. به همین جهت از این حوله خشک کن ها می شود در هر آب و هوایی استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد که نه زنگ می زنند و نه پوسیده می شوند. همچنین در ساخت حوله خشک کن های استیل هیچ فرایند شیمیایی به کار برده نشده. همچنین آن ها را با  فشار ۱۰ بار هوا آزمایش می کنند تا از کارایی مطلوب مورد نظر در هر نوع آب و هوا و منطقه ی جغرافیایی اطمینان کسب کنند.

 

سرعت گرم شدن بالا:

از مهم ترین مزایای حوله خشک کن استیل سرعت بالایآن ها زمان گرم شدن است که بسیار سریع تر از دیگر انواع حوله خشک کن هاست و نه تنها سریع گرم می شوند، بلکه دیر گرما از دست می دهند.طول عمر بالایی دارند و حتی رسوبات بالای آب هم نمی تواند به هیچ عنوان به آن ها آسیب بزند.

به صرفه بودن قیمت آن ها:

همه ی افراد می خواهند در عین حال که کیفیت مطلوبی دریافت می کنند، پول کمتری بدهند و در این مورد حوله خشک کن های استیل می توانند بهترین گزینه باشند. حوله خشک کن های استیل نسبت به دیگر حوله خشکن ها تقزیبا ۵۰ درصد تفاوت قیمت دارند.

 

امکان استفاده از آن ها با هر نوع لوله کشی ساختمانی:

دیگر مزیت حوله خشک کن استیل استفاده از آنها در هر ساختمانی و با هر نوع لوله کشی است. از آنجایی که بسیاری از خانه ها لوله کشی استاندارد ندارند میتوان با توجه به شرایط لوله کشی و نقشه کشی ساختمان از نوع طراحی شده ی حوله خشک کن های استیل متناسب با نقشه برداری ساختمانتان استفاده کرد تا لوله کشی ساختمان به صورت استاندارد اجرا شود.

 

زیبایی حوله خشک کن های استیل:

اگر شما جزو کسانی هستید که زیبایی برایتان مهم است، باید بدانید که حوله خشک کن های استیل جذاب ترین گزینه اند. این حوله خشک کن ها در رنگ ها و مدل های متنوعی تولید شده اند.

 

استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه:

از مزایای حوله خشک کن استیل استحکام آنها است .همانطور که می دانید استیل ها آلیاژی از آهن هستند به همین خاطر استحکام و مقاومت بالایی دارند بنابراین حوله خشک کن ها نسبت به ضربه و آسیب های این چنینی مقاومت بالایی دارند.

 

Golradiator.ir

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : مطالب شاخص تاريخ : 4 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.