رانیا هوم انجام طراحی های داخلی به سبک نئوکلاسیک - رانیا هوم

طراحی های داخلی به سبک نئوکلاسیک، در حقیقت ترکیب طراحی کلاسیک با عناصر مدرن است.  در این طراحی ها، قطعات کلاسیک به خوبی با عناصر مدرن آمیخته شده اند تا بتوانند فضایی ظریف و زیبا را برای زندگی  ایجاد کنند. مبلمان و سرویس‌ های غذاخوری مدرن، به همراه طراحی شیک راه پله‌ ها، جلوه بسیار زیبایی را به خانه اضافه می کنند. سنگ های مرمر و کاشی های هندسی، هماهنگی خوبی را در این طراحی ها ایجاد کرده اند. در ادامه مطلب، پنج طراحی داخلی بسیار زیبا که الهام گرفته از سبک نئوکلاسیک هستند را، با یکدیگر بررسی می کنیم. برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک نئوکلاسیک باید نوجه داشته باشید که وسایل منزل شما از جمله مبلمان و وسایل شما نیز باید به همین سبک خریداری و چیدمان شود.

طراحی این خانه  دارای اتاق نشیمن خیره کننده ای است که می توان گفت یکی از بهترین نمونه های طراحی نئوکلاسیک می باشد. دیوار ها با طراحی فوق العاده زیبایی پوشیده شده اند. یک تابلوی نسبتا بزرگ و خاص، تضاد جالبی را در محیط اتاق ایجاد کرده است.

یک شومینه زینتی با طراحی ظریف طلایی و سفید، گوشه اتاق را روشن می کند. در طراحی این شومینه در حقیقت پوشنده ی ستون ما نیز بوده است.دیوار تلویزیون مملو از قفسه‌ های کتاب و تزئیناتی  است که همگی با نوارهای LED بسیار زیبا روشن می‌شوند. نورپردازی مناسب نیز یکی از موارد مهم برای زیبایی دکوراسیون داخلی به سبک نئوکلاسیک است.

چیدمان داخلی به سبک طراحی نئوکلاسیک

یک قالیچه بزرگ با رنگی روشن، فضای گرمی را در سالن ایجاد کرده است. مبلمان راحتی در کنار میز مرمری گرد، جلوه خاصی را در سالن به وجود آورده است. دو صندلی راحتی دنج، یک ست خوب را در کنار مبلمان قهوه ای رنگ ایجاد کرده است.

پنجره بسیار بزرگ به کمک دو رنگ مختلف پرده پوشانده شده است. پرده ها از ورود مستقیم نور به داخل خانه جلوگیری می کنند. اما اگر دقت کنید، پرده ها را بسیار ضخیم انتخاب نمی کنیم تا نور طبیعی به صورت خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

یک چراغ طلایی رنگ و باریک، در کنار دو صندلی مدرن قرار گرفته و فضایی دنج را ایجاد کرده است.

در سراسر محوطه سالن، طرحی مدرن از پلکان شیشه ای و خاص، افراد را به طبقه بعدی هدایت می کند.

طراحی آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک

در کنار راه پله، آشپزخانه ای حیرت انگیز قرار دارد. کابینت های تیره به واسطه چراغ های LED جذابیت خاصی پیدا کرده اند. کابینت های تیره، در مقابل کابینت های سفید رنگ، تضاد زیبایی را به وجود آورده اند.‌

کمی آن طرف تر آشپزخانه، یک اتاق ناهار خوری رسمی لوکس وجود دارد.

دو چراغ آویز نسبتا بزرگ، در بالای ست ناهار خوری مدرن سفید رنگ شناور هستند. دقت کنید که این نکات را در چیدمان داخلی رعایت کنید که چراغ آویز باید در وسط میز نهارخوری قرار بگیرد تا زیبایی خود را نشان دهد.

در طراحی معماری اتاق ناهار خوری کاملاً به قسمت سالن راه دارد.

پانل های فوق‌العاده زیبا، دیوار پشت ست ناهار خوری را تزئین می کنند و در کنار  پانل های مرمر صاف در آشپزخانه قرار می گیرند. کف پوش با رنگ گرم در تمام سطح خانه گسترده شده است که با چیدمان کلی خانه هماهنگ است.

نورپردازی

هاله ای از نور لبه راه پله ها، روی دیوار مرمری سفید منعکس می شود.

کمد های تیره رنگ و شیشه ای آشپزخانه، در میان کابینت های سفید قرار گرفته اند که با کابینت های روبرو نیز هماهنگ هستند. کابینت های تیره برای نمایش مجموعه گسترده ای از لیوان های نوشیدنی طراحی شده اند.

طراحی حمام

در طراحی حمام فضای داخلی بسیار لوکسی ایجاد شده است که مجسمه‌ ای نئوکلاسیک، در گوشه‌ای از آن قرار گرفته است. شما در هر بخش از ساختمان باید نشانه ای از سبک نئوکلاسیک را نشان دهید.

گچ بری به سبک نئوکلاسیک

دومین فضای داخلی نئوکلاسیک که از آن بازدید می کنیم نیز دارای گچ بری بسیار زیبا است. البته این بار با طراحی بسیار سبک تر و ساده تر انجام شده است. در مقابل دیواری سفید رنگ، یک مبل مدرن خاکستری با کوسن های تک رنگ قرار دارد که عناصر اتاق را با هم هماهنگ می کند. تناسب بین دکوراسیون داخلی و چیدمان داخلی را در این قسمت مشاهده می کنید. در کنار مبل ها گیاهان بسیار زیبایی قرارداده شدکه حس صمیمیت و سرزندگی را در خانه ایجاد کرده است.

اکسسوری ها

یک لوستر هندسی مدرن با طراحی حیرت انگیزی که دارد، در مرکز اتاق آویزان شده است که سبک سنتی محیط اطراف را در کنار هم قرار می دهد. یک میز گرد گرانیتی روی یک فرش مخملی قرار دارد که با رنگ طلایی لوستر مطابقت دارد.

در بالای میز ناهار خوری نیز، یکی از همان آویز های مدرن سالن پذیرایی قرار داده شده است.  یک ظرف میوه ساده و سیاه رنگ در کنار جا شمعی های شیشه ای شفاف، تزئینات میز ناهار خوری را تشکیل می دهند.

در سومین طراحی خانه، یک لوستر مدرن اسپوتنیک از سقفی زیبا آویزان شده است. در این طراحی نیز گچبری های ساده و جذابی را مشاهده می کنید.

یک چراغ طلایی نسبتا کوچک در کنار مبل سبز زمردی قرار دارد که با کوسن های تک رنگ  تزئین شده است.

یک صندلی چوبی به عنوان میز کناری برای نگه داشتن مجموعه ای از کتاب ها انتخاب شده است. روی میز ناهار خوری چوبی، یک گلدان مدرن و براق بسیار زیبایی قرار دارد.

در اتاق خواب، یک میز کناری کوچک، گیاهی را در کنار تخت قرار داده است که با تم طبیعت و سبز رنگ نقاشی روی دیوار مطابقت دارد.

P

چهارمین فضای داخلی، فضایی غیرمعمول است که با ویژگی های منحصر به فرد زیادی تزئین شده است.

P

این مجسمه های خاص نیز  که روی میز قهوه قرار دارد، سبک جدیدی را به خانه بخشیده است.

P

رنگ قهوه ای مانند میز ناهار خوری مرمری،  لوکس و شیک به نظر می رسد، بسیار مدرن و کلاسیک!

P

شمع های تزئینی مدرن و ساده در قسمت غذاخوری قرار گرفته اند.

P

یک میز جزیره ای بیضی شکل در وسط آشپزخانه قرار دارد که سطح آن با سنگ مرمر پوشانده شده است که رنگ های این دو یا یکدیگر مطابقت دارند.

P

سه چهارپایه مشکی رنگ در زیر برآمدگی جزیره قرار گرفته شده اند تا محلی برای غذا خوردن ایجاد کنند.

تزئینات دیواری مدرن، جذابیت زیادی را به اتاق خواب می بخشد. میز کناری چوبی با تم کلی اتاق مطابقت دارد. در این بین، تختخواب فلزی با سایه ای قرمز، زیبایی خاصی را به اتاق اضافه می کند‌.

P

یک فرش زیر تخت قرار دارد که در یک انتهای آن، یک میز و صندلی مشکی برای مطالعه جای گذاری شده است. میز مطالعه دقیقا  رو به بیرون و به سمت پنجره قرار گرفته است.

P
طراحی حمام خصوصی

این حمام خصوصی تنها با پرده های قرمز و سفید، از فضای اتاق خواب اصلی جدا شده است. کفپوش اتاق خواب چوبی است که با رسیدن به قسمت حمام، به کاشی های هندسی تغییر می کند. این یک طراحی غیر معمول و بسیار خاص به عنوان یک حمام خصوصی است!

در این بخش، به آخرین و پنجمین طراحی داخلی خانه رسیدیم که همه آن ها با الهام از سبک نئوکلاسیک چیدمان شده اند. این بار یک مبل مدرن بنفش بسیار جذاب، تضاد منحصر به فردی را در اتاق ایجاد کرده است.

سه صندلی مدرن و مشکی با یک میز صبحانه سفید، در کنار مبل بنفش قرار گرفته اند.

لوستر های لوکس و بسیار زیبا، در بالای میز صبحانه قرار گرفته اند. کابینت های تیره رنگ، با استفاده از چراغ های LED، نمای زیباتری پیدا کرده اند.

گچبری دیوار های اتاق خواب به صورت خیلی  حرفه ای انجام شده است. این طراحی، در کنار دیوار مرمری باشکوه و نور طبیعی محیط، زیبایی چشمگیری را به وجود آورده است.

طراحی اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک

درهای سفید و براق کمد  به خوبی با یک پانل مرمری نور را بازتاب می کنند.

در بالای تخت، یک دیوار چرمی مشکی قرار دارد که با ترکیبات هندسی جالبی طراحی شده است. این فرش مخمل با دیوار چرمی هماهنگی خوبی ایجاد کرده است.‌

یک دفتر کار کوچک نیز در گوشه ای از اتاق خواب سیاه و سفید قرار دارد.

در این حمام مرمری و سفید رنگ بسیار جذاب، لوازم بهداشتی به خوبی در طبقات چیده شده اند.

کلام آخر

همان طور که مشاهده کردید، در مطلب گفته شده، پنج نمونه از طراحی های داخلی الهام گرفته از سبک نئوکلاسیک را با یکدیگر بررسی کردیم. اگر به سبک نئوکلاسیک علاقه دارید می توانید از طراحی های پیشنهادی الهام گرفته و در خانه خود به کار ببرید. جهت طراحی و اجرای دکوراسیون و چیدمان داخلی با شماره تماس مهندس حمصیان ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ تماس حاصل فرمایید.

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

 

مقالات مرتبط:

طراحی داخلی سبک نئوکلاسیک با استفاده از رنگ سبز

بهترین طراح چیدمان داخلی

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 530 views بار دسته بندی : مطالب شاخص تاريخ : 28 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.