رانیا هوم سرقت های ادبی مقالات - رانیا هوم

اگر به دنبال چاپ كردن مقاله براي رزومه خود هستيد تحت هيچ شرايطي از مقالات و پايان نامه هاي ديگران كپي نزنيد. چاپ مقالات در ژورنال ها و كنفرانس هاي نامعتبر هيچ سودي براي شما ندارد. اگر به دنبال قوي كردن رزومه و مهاجرت تحصيلي هستيد بايد به دنبال نگارش مقالات معتبر و سپس چاپ آن در ژورنال و كنفرانس معتبر باشيد. راه سريع شما را به مقصد نميرساند، به دنبال راه هاي ميان بر نباشيد. ژورنال هاي معتبر به هيچ وجه اعتبار خود را زير سؤال نميبرند كه مقاله نامناسب را چاپ كنند. پس اگر ديديد هر فردي  به شما قول چاپ مقاله در يك ژورنال مشخص را داد بدانيد كه اين ژورنال به طور حتمي نامعتبر است.

 

اينكه ما با سردبير مجله در ارتباط هستيم و مقاله شما را با فلان هزينه چاپ مي كنيم .اين فقط يك سرقت ادبي است و هيچ اعتباري ندارد .همچنين چاپ مقاله در ژورنال نامعتبر يا ليست سياه علاوه بر عدم رزومه ،يك لكه پاك نشدني در رزومه شما ايجاد مي كند.

سرقت های ادبی مقالات

از طرف ديگر اگر سرقت ادبي انجام دهيد اعتبار شما به طور كلي از بين مي رود.با چاپ مقاله در ژورنال نامعتبر فقط رزومه خود را خراب تر خواهيد كرد.اگر شما در هيچ مجله اي ،مقاله نداشته باشيد خيلي بهتر از اين است كه در مجله اي در ليست سياه مقاله داشته باشيد.

سرقت های ادبی مقالات

مطلب دیگه ای که مهم است سرقت های ادبی در مقالات است. خیلی از مقالاتی که ما کار میکنیم ، و می خواهیم بفرستیم برای isi با نویسندگان ایرانی مشکل پیدا کرده اند و می گویند شما خیلی کپی میکنید. در حقیقت هم همینطور است و خیلی از مقالات ما کپی شده است ، و کنفرانس های ما در سیویلیکا هم چاپ شده و خیلی از مقالاتش کپی شده است و چندین مقاله با یک نام در کنفرانس های مختلف چاپ شده است ولی ژورنال اگر معتبر باشد شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید کپی بکنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

معتبرترین ژورنال ها برای خواندن و چاپ مقالات ISI

چاپ مقاله isi برای جلسه دفاع دکترا

چگونه مقاله آی اس آی (isi) معتبر بنویسیم؟

چگونه مقاله معتبر بنویسیم؟

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 574 views بار دسته بندی : مراحل چاپ مقاله تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها