رانیا هوم هوشمندانه کار کنید (راهکارهای تحول در کسب و کار شما) - رانیا هوم

هوشمندانه کار کنید یعنی چی؟ هوشمندانه کار کردن منجر به تحول در کسب و کار شما می شود. افراد بسیاری را میبینید که گلایه می کنند که رقیبشان کمتر از آن ها کار می کند ولی موفق تر هستند. مشتری ها به سراغ کسب وکارهایی می روند که هوشمندانه کار می کنند. کار زیاد شما به درد مشتری نمیخورد. مشتری خدمات و کیفیت خوب می خواهد. برای مشتری اخلاق و رفتارهای مدیر و کارمندان مهم است. حتی بسیاری از کسب و کارها قیمت های خود را پایین می آورند، ولی بار خبری از مشتری نیست. دلیل این ها را در این مقاله برای شما بازگو می کنم.

نحوه بازاریابی کسب وکارهای موفق

در شرایط حال حاضر کسب وکارهایی موفق تر هستند که اصول بازاریابی موفق را بدانند. آیا هر بازاریابی موفق است؟ جواب خیر است.بازاریابی موفق است که ابتدا بازار را شناخته باشد. اصول مشتری محوری را بداند. نیازهای مشتری ها را شناسایی کرده باشد. بعضی ها فقط نیاز را میدانند. این کافی نیست.برای رفع آن نیاز مشتری چه اقداماتی انجام دادی؟ برای رضایت مشتری  و سرتری خودت نسبت به رقیب چه راهکارهایی را عملی کردی؟؟ پاسخ این ها شما را به نحوه بازاریابی موفق میرساند. برای بازاریابی درست باید مهارت ها و راهکارهای درست را آموزش ببینید. متآسفانه در مدرسه و دانشگاه ها به ما بازاریابی یاد ندادند.

هوشمندانه کار کنید

در هرشغلی هستی تو باید یاد بگیری که بازاریابی کنی. یک دکتر باید بازاریابی بلد باشد تا بتواند تخصص خود را به افراد بفروشد. یک مغازه دار باید مهارت های بازاریابی را بداند تا بتواند محصول خود را به مشتری ها بفروشد و یک مهندس معمار، یک مهندس عمران باید بتواند مهارت ها و تخصص خود را به دیگران بفروشد. بسیاری از دکترها  را همه ما دیدیم که با تخصص و مهارت های کمتری نسبت به دکترهای دیگر دارد ولی سرش شلوغ تر است. دلیلش چیست؟ استفاده از راهکارهای بازاریابی و فروش در هر شغلی می تواندراه رسیدن به موفقیت های شغلی شما باشد. اگر به دنبال تحول در کسب و کار خودت هستی باید ابتدا بازاریابی را یاد بگیری تا بتوانی تخصص، مهارت و محصول خود را به دیگران معرفی کنی.

هرچقدر محصول و خدماتت را به افراد بیشتری معرفی کنی طبق قانون احتمالات و شانس هم شما احتمال بیشتری برای گرفتن مشتری و فروش بیشتر دارید. این را گفتم که بدانید اگر به دنبال بهونه و شانس می گردی، بدانی که طبق همون قانون شانس و احتمال، شانس یک فرد با مهارت های بازاریابی وفروش حداقل دوبرابر یک فرد دیگر بدون این مهارت های مهم است. در این دنیا هیچ چیز شانسی و الکی ایجاد نمی شود. اگر فردی کسب وکار موفقی دارد چون مهارت های بیشتری را می داند. چون زحمات بیشتری را کشیده است. چون تجربه بیشتری کسب کرده است. چون ریسک های بالاتری را پذیرفته است. پس به دنبال استثنا ها نرو.برو دنبال به دست آوردن موفقیت از راه درست.

هوشمندانه بازاریابی کن. هر بازاریابی منجر به موفقیت نمی شود

نحوه بازاریابی در شبکه های اجتماعی

در حال حاضر اگر می خواهید به مشتری های وسیع خود دسترسی پیدا کنید باید نحوه  بازاریابی در شبکه های اجتماعی را بدانید. بعد از دانستن باید اصول بازاریابی در این شبکه های اجتماعی (از جمله اینستاگرام، واتس آپ، تلگرام و غیره) را بدانید. طبق آماری که در کشورهای پیشرفته دنیا و در سایت سینگلراین منتشر شده است ، کمپین های بازاریابی دیجیتال یکی از موفق ترین راه ها برای دستیابی به مشتری های کسب و کارها  در مقیاس وسیع هستند. بازاریابی یعنی شما باید در جاهایی که اکثریت مردم حضور دارند شما به بهترین شکل و درست ترین حالت حضور داشته باشید و فعالیت مستمر و اصولی داشته باشید. تبلیغ در این شبکه ها به دلیل حجم بالای مخاطبین اگر به درستی انجام گیرد دارای سود بسیار زیاد و مشتری های زیادی برای شما خواهد شد. هوشمندانه فعالیت کنید. آموزش های اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی را بیاموزید.

در عصر جدید، نحوه بازاریابی و تبلیغات درست  در شبکه های اجتماعی را آموزش بیبین و آن جا حتما پرقدرت فعالیت داشته باش.

بازاریابی محتوا

بازاریابی در کسب وکار نوین نیاز به بازاریابی محتوا دارد. یعنی شما در شبکه های اجتماعی، سایت و بازاریابی نوین نیاز به محتوایی مشتری پسند نیاز داری. این ها چیزهایی است که بسیاری از کسب و کارهای موفق می دانند ولی این رازها را در اختیار دیگر کسب و کارها نمی گذارند. امروزه شما نیاز به محقق و افرادی داری که برای شما محتوای مشتری پسند در کسب و کار خودت آماده کنند.

 طبق آمار سایت هابسپات، بازاریابی و استراتژی محتوا یکی از بهترین روش های بازاریابی بوده  است. بازاریابی یکی از راه های هوشمندانه کار کردن است. بهترین راه علمی کار کردن کسب و کارها براساس تولید محتوا ایجاد می شود. حتما مقاله مشاوره و انجام تولید محتوا و مقاله شکست رقیبان با تولید محتوا را بخوانید. با تولید محتوا درست می توانید کسب و کار خود را هوشمندانه کنید.

برای موفقیت در کسب و کارها نوین باید تغییر کنی و بازاریابان محتوا استخدام کنی.

یک بازاریاب محتوا راه های علمی را برای کسب و کار شما را برای مشتری تولید می کند. اگر من یک مغازه پوشاک دارم، مشتری های من به چه محتواهایی نیاز دارند. نحوه ست کردن لباس، حتی در حال حاضر بسیاری از عروس و دامادها لباس های ست میپوشند. این قبلا وجود نداشته.  اما طرز فکرها و نحوه پوشش افراد تغییر کرده است. تو اگر در کسب و کارت تغییر نکنی، حذف میشی. شرکت نوکیا چی شد؟ کسب و کار تو از شرکت نوکیا بالاتر است که به راحتی کنار گذاشته شد. چرا؟؟ چون تغییر نکرد. زمانی که همه افراد و نسل جدید به دنبال گوشی های تاچ و لمسی بودند ، شرکت نوکیا هنوز گوشی های دکمه ای خود را وارد می کرد.

کیفیت گوشی های نوکیا یکی از بهترین کیفیت ها بود و سهم بازار در دست نوکیا بود. اما به راحتی کنار گذاشته شد. فقط بخاطر اینکه تغییر نکرد. دوست عزیز در کسب و کار خودت تغییر ایجاد کن. برای نسل جدید باید خدمات و محصولات ارائه کنی. برای دانستن اطلاعات روز،  نیاز به محتوای جدید برای این نسل جدید هستی.  راه های قدیمی کسب وکار حذف شده است. پس توهم تغییر کن.  این فقط یک هشدار برای شما است که زود دست به کار بشو. من دوست ندارم تو حذف بشی. این همه زحماتت هدر می رود اگر تغییر نکنی.

خلاصه

 هوشمندانه کار کردن در کسب و کار را یاد بگیر و به این راهکارهایی که گفتم عمل کن. از فردا یک کار را متفاوت تر از قبل انجام بده. به دنبال نتیجه های کوتاه مدت نباش. بسیاری از استراتژی های کسب و کار بلندمدت ولی پایدار است. از قدیم هم گفتند باید خاک کسب و کار را بخوری تا موفق شوی. به دنبال یک شبه پولدار شدن و موفق شدن نباش.

اگر هنوز میترسی شروع به تغییر کنی حتما مقاله ترس از شروع کسب و کار را دقیق بخوان.

جوگیر نباشید همیشه اکثریت به هر سمتی حرکت کردند، آن راه درستی نیست. در یک روش و یک چیز سرمایه گذاری نکنید. در حقیقت همه سرمایه گزاری هایت  را در یک چیز قرار نده. همه تخم مرغ هایت را در یک سبد قرار نده. در همه جنبه های کسب و کار خودت سرمایه گذاری نکن. برای موفقیت و تحول در کسب و کار خودت سیستم درست کن. مدیریت را یاد بگیر. بحث های مختلف را به نیروهای انسانی کاربلد واگذار کن و همه کارها را خودت انجام نده. کارمندان با مهارت استخدام کن. روی افرادی سرمایه گذاری کن که ارزش بالایی ایجاد می کنند.

درصدی از مشکلات کسب وکارها خودتان هستید. به دنبال مقصر نباش. خیلی از روش های مدیریت شما ممکن است غلط باشد. اگر مدیریت خوب کار نکند، آن مدیر هر کارمندی را خراب می کند. گاهی مدیران ما، کارمندهای ما را خراب می کنند. مقاله مدیریت کسب و کار را برای یادگیری بیشتر موفقیت و تحول در کسب و کارت دقیق بخوان.

مقالات مشابه با این مقاله:

چگونه درآمدم را افزایش دهم؟

چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟

مدیریت کسب و کار

حل مشکل کسب و کارها در شرایط تورمی کشور

چگونه کسب و کار خود را در هر شرايطي بهتر كنيم؟

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها