رانیا هوم حل مشکل کسب و کارها در شرایط تورمی کشور - رانیا هوم

با توجه به شرايط بحراني كشور، تورم بالا و مديريت هاي نادرست و همچنين افزايش دلار و بي ثباتي ،چگونه كسب و كارخود را بهبود ببخشيم. اگه ميخواي مشكل كسب و كارت رو حل كني بايد ياد بگيري واقع بين باشي و هميشه به دنبال حل مشکل کسب و کار و راهكار باشي. در حال حاضر ديگر با روش هاي سنتي و قديمي و بدون تلاش نميشه كسب و كاري رو بهبود بخشيد. الان ديگه با نشستن و ثابت بودن روز به روز پسرفت ميكني. در شرايط الان اگر منتظري هنوز شرايط خوب بشي بايد بهت بگم حالا حالا در مسير پسرفت هستي. الان ديكه با كاري نكردن كسب و كارها و شغل ها ثابت نميمونند و روز به روز خراب تر مي شوند. اگر همين امروز به دنبال يادگيري ،تغيير و تحول در كسب و كارت نباشي فردا چندين پله از امروزت هم عقب افتادي. الان اكه از كمك متخصصان استفاده كني چندين ماه ضرر و زيان ميدهي. كسب و كارهاي الان ديگه مثل قبل نيست كه فقط شروع كني و موفق بشي.امروز اگر براي كسب و كارت برنامه نداشته باشي ، روز به روز بيشتر شكست ميخوري. در حال حاضر بازارها و نحوه ارائه خدمات تغيير كرده است .الان اگر آموزش نبيني، راه هاي بازاريابي و فروش و تبليغات و اصول حرفه اي كسب و كار رو بلد نباشي ، نميتواني در شرايط بحراني ادامه بدي و شكست ميخوري. در اين سايت به شما ياد ميدهیم كه براي كسب و كارت سيستم سازي كني، برنامه ريزي كني و به درستي مديريت كني تا به موفقيت برسي. شركت مهرداد سيويل با بالاترين رزومه علمي در چاپ مقالات مديريتي و كسب و كار در كنفرانس ها و ژورنال هاي مختلف به كسب و كارها كمك مي كند كه چگونه كسب و كار خود را بهبود ببخشند. چگونه بتوانند سايت خود را در گوگل بالا بياورند. چگونه براي مشتريان خود توليد محتوا ارزشمند كنند.

 

یکی از مشکل های کسب و کارها این است که اصلا نمی دانند مشکلشان از کجاست؟ اول باید ببینید مشکل از کجاست و بعد به دنبال راه حل برای آن باشید. اینکه تورم است ، مردم مشکل دارند ، مردم پول نمی دهند فکر اشتباهی است مردم خریداری می کنند ولی چیزهایی را میخرند که با کیفیت باشد و ارزش خرید را داشته باشد ، مردم برای هرچیزی پول نمی دهند. شما باید به دنبال راه حل باشید اگر اینجوری باشد پس هیچ کسی کار نمی کند و هیچ چیز پیش نمیرود!  اینگونه شما فکر می کنید که مردم پول ندارند ، تورم خیلی سنگین است پس هیچ کاری نمی کنید و دنبال راه حل نمی گردید.  شما باید به دنبال راه حل باشید ، شما مشکل کسب و کارتان را شناسایی کنید و سپس برای آن راه حلی پیدا کنید و حتما به آن عمل کنید.

حل مشکل کسب و کار

توليد محتواي ارزشمند چيست؟

توليد محتوا يعني اطلاعاتي كه در مورد خدمات و محصولاتت به مشتريان ميدهي  تا آن ها بتوانند به درستي انتخاب كنند.بايد ارزشمند باشي تا افراد شما را نسبت به بقيه ترحيح دهند. ديگر دوران دروغ گويي و روش هاي سنتي قديمي و كارهاي بي كيفيت به پايان رسيده است. مردم به دنبال بهترين ها هستند. بهترين رستوران شهرتون كيست؟ بهترين آرايشگري كه ميشناسيد كيست؟ بهترين فرد آموزش دهنده در حوزه كسب و كار براي شما چه كساني بوده اند؟آيا به حرف هايشان عمل كرده اي ؟ ايا دليل موفقيت اين شغل ها چي بوده است؟ قيمت ارزان نسبت به كيفيت،كيفيت بالاي خدمات و محصولات، تنوع در محصولاتشان، خاص بودن محصولات و خدمتشان؟ قطعا هميشه عوامل و فاكتورهاي مختلفي منجر به موفقيت هاي يك شغل مي شوند كه مردم هركدام به ديد خودشان به اين قضيه نگاه مي كنند. يكي ميگه قيمت،يكي ميگه نه اخلاق فروشنده، يكي ميگه تنوع محصولاتش، يكي ميگه نحوه تبليغ كردن و سيستمي كار كردنش در همه ي شبكه هاي اجتماعي باعث شده است پس هميشه اين را بدانيد كه تنها يك عامل و فاكتور نميتواند دليل موفقيت يك كسب و كار باشد.شايد شما فقط فكر كنيد يك عامل باعث موفقيت آن كسب و كار شده است.ولي واقع بينانه آن را بررسي كنيد ،آن ها را بنويسيد و بعد متوجه مي شويد كه عامل هاي مختلفي منجر به موفقيت يك شغل مي شود كه شايد شما حتي تا به حال به آن هم فكر نكرديد. اگر به دنبال افزايش درامد خودت هستي بايد ياد بگيري چه راه هايي براي موفقيت يك كسب و كار وجود دارد. از مشورت افراد استفاده كنيد،نظرات ديگران رو جويا شويد.مشكلات مشتري هايت رو بنويس بعد يك به يك آن ها رو حل كنيد. براي حل آن ها راهكار بدهيد. استراتژي بدهيد، از يك كوچ حرفه اي در كنار خود استفاده كنيد.

اگر می خواهید درآمد خودتان را اضافه کنید باید یاد بگیرید که تغییر کنید چون اگر تغییر کنید همان نتایج قبلی را می گیرید. راهکارهایی که در این مقاله ها و آموزش های تصویری توسط (مهندس حمصیان) به شما داده می شود شامل سال ها تولید محتوا و بررسی مشکلات کسب و کار و گذراندن دوره های آموزشی گران قیمت بوده است که در اختیار شما قرار گرفته است. اگر شما با اجرای این مطالب درآمدتان اضافه شد به ما بازخورد دهید و بابت این مطالب وقت و زمان های زیادی گذاشته شده است. هدف اصلی ما کمک به شما جهت افزایش درآمد شما است. ما در این مقالات نتایج پژوهش هایی که تجزیه و تحلیل شده است برای شما گردآوری شده است. برای افزایش درآمد شما باید روی شغل و کسب و کار خودتون به صورت حرفه ای وقت بزارین و سرمایه گذاری کنید. راه های سعی و خطا استفاده نکنید. نوع تبلیغات، نحوه تبلیغ نویسی، نحوه بازاریابی، نحوه ارائه محصول و خدمات شما، نوع کیفیت  محصول شما، مدیریت شما و نحوه ارتباط شما با مشتری و حتی نحوه گردآوری اطلاعات از مشتری می تواند از شما یک برند بسازد. شما در کسب و کار و شغل خودتون از یک مربی یا کوچ استفاده کنید تا راه را به شما نشان دهد و در راه درستی قدم بگزارید. خیلی از افراد در مورد تولید محتوا چیزی نمی دانند چون نمی دانند تولید محتوا به چه دردی میخوره؟ چه خصوصیاتی دارد؟ چه مشکلاتی را حل می کند؟ فروشنده اطلاعات مشتری خود را ندارد ، نمی داند مشتری چه نیازهایی دارد؟ اول باید نیازها را بدانید ، مشکلات را بدانید تا بتوانید آن را حل کنید. اصل مطلب شناسایی است. خیلی از کارایی که تولید محتوا انجام میدهد و ما برای پایان نامه استفاده می کنیم مشتری ها نمی دانند و می گویند مثلا علم آمار به چه دردی میخورد؟ اتفاقا یکی از علم هایی که خیلی به درد کسب و کار میخورد علم آمار است ، پرسشنامه درست کنید ، سوال کنید از مشتری ها ، نیاز آن ها را شناسایی کنید ، چه محصولی میخواهید؟ چه خدماتی می خواهید؟ و بعد آن ها به شما می گویند ما فلان کیفیت را میخواهیم ، ما فلان چیز را می خواهیم. تا نیاز آن ها را ندانید نمی توانید به موفقیت برسید.

بیزینس کوچینگ یکی از راهکارهای مهم برای بهبود کسب و کار و شغل ها جهت افزایش درآمد می باشد. کوچ یعنی مربی جهت بهبود کسب و کار شما می باشد. بسیاری از مشکلات کسب و کار و شغل ها به دلیل عدم دانش و مدیریت مناسب با مشکل روبرو شده اند و در این دوره شما یاد می گیرید تغییر کنید. شما باید تغییر کنید تا بتوانید شرایط خود را بهبود ببخشید. ما ابتدا باید مشکلات کسب و کار را شناسایی کنیم تا بتوانیم راهکارهای بهبود آن ها را انجام بدهیم. شما یاد می گیرید چگونه مطالب مهم آموزش داده شده را به کار بگیرید. عملی کردن دانسته ها یکی از اقدامات کوچ برای شما می باشد. اگر شما فقط بدانید هیج اتفاقی نمی افتد. باید به دانسته های خود عمل کنید. شما برای موفقیت در شغل خود باید یک برند برای خود ایجاد کنید. باید کسب و کار خود را سیستمی کنید و از آن شبکه بسازید. مزیت آن چیست؟ شبکه سازی در حقیقت کاهش زمان، هزینه و بهبود کیفیت کار شما می باشد. فاکتورهای زیادی منجر به موفقیت و افزایش درآمد افراد در شغل خود می شوند. به نظرتان چرا بعضی از رستوران ها در شرایط کرونا دچار مشکل شده اند درحالی که بسیاری از رستوران برند، درآمد بیشتری هم نسبت به قبل داشته اند. همه این اطلاعاتی که به شما در این مقاله می دهم ، طبق مطالعه موردی (کیس استادی) در ایران و در شهر اصفهان در شرایط کرونا می باشد. ما اطلاعات را از کسب و کار میگیریم بعد آن ها را تجزیه و تحلیل می کنیم و در مرحله بعدی راهکار برای بهبود آن ها ارائه می کنیم.

مشکلی که خیلی از مدیران ما دارند این است که سیستم سازی نمی کنند ، شما برای هر شغل یا کسب و کاری که دارید باید یک سیستم سازی داشته باشید ، شما در هر کسب و کاری که هستید باید یک سیستم ایجاد کنید. شما باید سیستم بازاریابی داشته باشید ، باید سیستم فروش داشته باشید ، باید شما سایت داشته باشید ، باید اینستاگرام داشته باشید، نیروی انسانی برای جذب کردن داشته باشید و همه این ها را به صورت اصولی حفظ کنید. دیگر نمی شود با روش های سنتی فعالیت کرد ، اگر بخواهید سایت و شبکه های اجتماعی نداشته باشید مخصوصا الان در شرایط کرونا نمی توانید موفق شوید و کسب و کار شما پیشرفت نمی کند. شما باید یک نیروی انسانی متخصص داشته باشید که این سیستم را برای شما راه بندازد و باید هزینه کنید چون یک سرمایه گذاری محسوب می شود و اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید باید زمان بگذارید و آموزش ببینید و کتاب بخوانید و خیلی وقت ها مدیران ما مشکل خودشان است و خودشان نمی توانند مشکل خودشان را ببینند ، یک نفر از بیرون به شما باید بگوید که ایراد کجاست و دارید چه اشتباهی میکنید ، سایتتان ایراد دارد؟ تولید محتوای مناسبی ندارید و غیره. یکی از مهمترین قسمت ها برای کسب و کار تولید محتوا است. می تواند برای سایت شما باشد ، می تواند برای اینستاگرام شما باشد ، شما باید محتوا تولید کنید که مشتری متوجه شود ویژگی محصولات شما چیست؟ نسبت به بقیه محصولات چه ویژگی دارد تا بیاید از شما خرید کند ، و این نیاز به یک سیستم سازی (سیستم بازاریابی ، سیستم فروش ، سیستم نیروی انسانی) که بتواند این ها را باهم دیگه لینک کند و چرخه کسب و کار شما را روز به روز رونق ببخشد! اهمال کاری منجر به مشکلات متعدد برای کسب و کارها می شود. داشتن بیزینس کوچ به شما کمک می کند اهمال کاری نکنید. بیزینس کوچ معجزه نمی کند ، شما را هدایت می کند تا اقدامات مناسب را انجام دهید و در حقیقت کوچ شتاب گر و تسهیل کننده کار شما است. عدم اقدام کردن منجر به مشکلات کسب و کارها می شود و بسیاری از افراد کمالگرا هستند و همین منجر به عدم اقدام آن ها می شود. بسیاری از مدیران یک مسیر اشتباه را ادامه می دهند و این راه اشتباه را چندین سال اشتباه می روند و زمان و هزینه خود را تلف می کنند. خود مدیران نمی دانند که راه اشتباه رفته اند ولی در اصل یک راه اشتباه رو طی کرده اند. یکی دیگر از ویژگی های کوچ این است که مربی از بیرون به شما نگاه می کند. رسالت و هدف اصلی باید در یک راستا باشد تا به موفقیت برسیم. تعریف شما از موفقیت چیست؟ چه اتفاقی ایجاد شود شما موفق می شوید؟ نقاط کور خود را میدانید؟

کوچ نقش آینه برای شما است. هر کسب و کاری نیاز به سیستم سازی دارد و شما در این دنیای رقابتی بدون استفاده از سیستم سازی ، کسب و کار شما موفق نخواهد شد. برنامه ریزی شما برای کسب و کار شما چیست؟ مشکل بسیاری از کسب و کارهای ما این است که پلان دوم ندارند و اگر مشکل کرونا آمد باید چیکار کنم. اگر تورم بالا رفت چیکار کنم. اگر محصول من تحریم شد چیکار کنم؟ پلان دوم ندارید و در صورت کوچکترین مشکل درآمد آن ها کم می شود. کدام مسیر تبلیغاتی، درآمد شما  را بهبود داده است. اصلا آنالیز کرده اید؟ این ها تماما مشکلات کسب و کارها در ایران است. شما باید ساده و شفاف صحبت کنید و از حرف های بزرگ استفاده نکنید. جمع آوری اطلاعات یکی از مهمترین مسائل کسب و کارها می باشد. آیا از مشتریان خود اطلاعات دارید؟ ایا راه های جمع اوری اطلاعات را می دانید؟ این ها همه درس های آماری است که در کشورهای پیشرفته استفاده می شود.و در ایران جمع آوری اطلاعات و کار آماری را بلد نیستند. آیا تأثیر روانشناسی مثبت گرا را بر کسب و کار می دانید؟ روانشناسی مثبت گرا یکی از راهکارها برای افزایش درآمدها است.  یک بیزینس کوچ می تواند هزاران هزار پولی که درحال از دست دادن هستید به شما برگرداند. بیزینس کوچ به شما نشان می دهد کدام علم برای کسب و کارها عملی است. با علم، وضعیت کسب و کار شما را بهبود می دهم. کسانی که می گویند علم به چه دردی می خورد، با علم می توان کسب و کار و شغل را دگرگون کرد.

مقالات مشابه با این مقاله:

شکست رقیبان با تولید محتوا

حل مشکل کسب و کارها

چگونه برند شخصی بسازیم؟

روش های بهبود درآمد کسب و کارها

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 416 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها