رانیا هوم تغيير شغل و درآمد - رانیا هوم

يكي از مشكلاتي كه اغلب كسب و كارهاي داخل ايران با آن مواجه هستند عدم علم كسب و كار افراد است. ديگه دوران سنتي گذشته است كه شما بتوانيد بدون علم كسب و كار موفقي داشته باشيد. دانستن شرايط بازار و علم كسب و كار به شما كمك مي كند شغل خود را پر درآمد كنيد. اغلب فروشندگان فقط به فكر سود بردن خود هستند و مشتريان هيچ سودي از كسب و كار آن ها نميبرند. دنياي كسب و كار بايد با علم و دانش و برد برد باشد. اول بايد ياد بگيريد ذهنيت خود را تغيير دهيد تا بتوانيد در كسب و كارتان موفق شويد. خيلي از مكان ها بايد وضعيت كسب و كار خود را تغيير دهيد. الگوهاي موفقيت هاي قبلي رو بايد ثبت و ضبط كنيد. قبلا چه كارهايي انجام داديد كه منجر به نتايج مثبت شده است رو ثبت و ضبط كنيد. بدون استراتژي نمي توان در هر شغلي موفق شد. رقيبان برتر شما از مشاوره استفاده مي كنند كه در فروش موفق مي شوند.

 

سيستم سازي در هر كسب و كاري منجر به موفقيت كسب و كارها مي شود. دنياي امروز در حال تغيير است و اگر شما تغيير نكنيد از بازار رقابت خارج مي شويد. به دنبال راهكارهاي جديد باشيد و در كارتان نوآوري ايجاد كنيد. روش هاي قديمي رو اگر خوب بوده است توسعه دهيد و اگر خوب نيست به راحتي كنار بگزاريد. بر راهكارهاي قديمي تعصب نداشته باشيد.تعصب ها رو كنار بگزاريد تا موفق شويد. هدف شما درامد بيشتر است پس تعصب داشتن چه معني در كار دارد.گاهي وقت ها با افزايش نيروي انساني مي توانيد درآمدتان را چندين برابر كنيد.

اگر می خواهید درآمد خودتان را اضافه کنید باید یاد بگیرید که تغییر کنید چون اگر تغییر کنید همان نتایج قبلی را می گیرید. راهکارهایی که در این مقاله ها و آموزش های تصویری توسط (مهندس حمصیان) به شما داده می شود شامل سال ها تولید محتوا و بررسی مشکلات کسب و کار و گذراندن دوره های آموزشی گران قیمت بوده است که در اختیار شما قرار گرفته است. اگر شما با اجرای این مطالب درآمدتان اضافه شد به ما بازخورد دهید و بابت این مطالب وقت و زمان های زیادی گذاشته شده است. هدف اصلی ما کمک به شما جهت افزایش درآمد شما است. ما در این مقالات نتایج پژوهش هایی که تجزیه و تحلیل شده است برای شما گردآوری شده است.

برای افزایش درآمد شما باید روی شغل و کسب و کار خودتون به صورت حرفه ای وقت بزارین و سرمایه گذاری کنید. راه های سعی و خطا استفاده نکنید. نوع تبلیغات، نحوه تبلیغ نویسی، نحوه بازاریابی، نحوه ارائه محصول و خدمات شما، نوع کیفیت  محصول شما، مدیریت شما و نحوه ارتباط شما با مشتری و حتی نحوه گردآوری اطلاعات از مشتری می تواند از شما یک برند بسازد. شما در کسب و کار و شغل خودتون از یک مربی یا کوچ استفاده کنید تا راه را به شما نشان دهد و در راه درستی قدم بگزارید.

خیلی از افراد در مورد تولید محتوا چیزی نمی دانند چون نمی دانند تولید محتوا به چه دردی میخوره؟ چه خصوصیاتی دارد؟ چه مشکلاتی را حل می کند؟ فروشنده اطلاعات مشتری خود را ندارد ، نمی داند مشتری چه نیازهایی دارد؟ اول باید نیازها را بدانید ، مشکلات را بدانید تا بتوانید آن را حل کنید. اصل مطلب شناسایی است. خیلی از کارایی که تولید محتوا انجام میدهد و ما برای پایان نامه استفاده می کنیم مشتری ها نمی دانند و می گویند مثلا علم آمار به چه دردی میخورد؟ اتفاقا یکی از علم هایی که خیلی به درد کسب و کار میخورد علم آمار است ، پرسشنامه درست کنید ، سوال کنید از مشتری ها ، نیاز آن ها را شناسایی کنید ، چه محصولی میخواهید؟ چه خدماتی می خواهید؟ و بعد آن ها به شما می گویند ما فلان کیفیت را میخواهیم ، ما فلان چیز را می خواهیم. تا نیاز آن ها را ندانید نمی توانید به موفقیت برسید.

مقالات مشابه با این مقاله:

بیزینس کوچینگ مهرداد حمصیان (قسمت اول)

بیزینس کوچینگ مهرداد حمصیان (قسمت دوم)

شخصیت شناسی در کسب و کار

روش های بهبود درآمد کسب و کارها

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.