رانیا هوم روش های بهبود درآمد کسب و کارها - رانیا هوم

اگر به دنبال این هستید که شغل و کسب و کار خود را گسترش دهید و در اصل درآمد خود را در شرایط بحرانی افزایش دهید حتما تا آخر این مقاله (روش های بهبود درآمد کسب و کارها) همراه ما باشید. در ابتدا باید شما یاد بگیرید که سیستم سازی کنید. سیستم سازی یعنی ساخت یک شبکه و سیستمی که بعد از مدت زمانی به بعد، خود به خود فروش انجام می دهد. یعنی ساخت حرفه ای شبکه های اجتماعی (اسم نمی آورم مثلا اینستاگرام ولی اگر فیلتر شد سراغ شبکه بعدی می رویم) و تولید محتوا برای آن ها و همچنین طراحی سایت و مهم تر از همه سئو سایت (یعنی چه کارهایی انجام دهیم که افراد با سرچ کردن در گوگل وارد سایت ما شوند). بعد استخدام افرادی برای انجام کارهای فروش و بازیابی آنلاین و غیرآنلاین به صورت همزمان و همچنین یادگیری نحوه تبلیغ های مؤثر و پربازده برای کسب و کار شما ، ازجمله کارهایی است که لازم دارید که این سیستم کسب و کار و برندینگ شما شروع به درآمدزایی نماید. دیگر با روش های سنتی نمی توان کسب درآمد کرد. کرونا بد بود ولی چیزهایی به ما یاد داد که هیچ وقت یاد نمی گرفتین و آن این بود که اگر تغییر نکنید از بازی حذف می شوید.

روش های بهبود درآمد کسب و کارها

روش های بازاریابی و مدیریت کسب و کارها تغییر کرده است و شما هم باید در این مسیر تغییر کنید . در غیر این صورت شما هم قربانی بعدی آن هستید. البته ما قبلا باید از شرکت های بزرگی مانند نوکیا یاد گرفته باشیم که اگر در این بازار تغییر نکنیم قطعا از بازار حذف می شویم. تعصب را کنار بگزارید و برای خود سیستم شغلی خود شبکه سازی کنید. برای این شبکه سازی و کوچ حرفه ای هزینه کنید تا بتوانید درآمدهای بالا را قبل از رقیبان تجربه کنید. این هزینه کردن نیست . در حقیقت سرمایه گذاری روی کسب و کار خودتان است. چطور برای هر کاری به دنبال سرمایه گذاری هستید ولی برای شغل خود که منبع درامدی اتان است ، هزینه نمی کنید و آموزش نمی بینید.

 

مشکلات مدیران ما این است که وقتی شرایط بحرانی می شود از تبلیغات خود ، از آموزش نیروی انسانی خود می گذرند ، در حالی که دقیقا منبع درآمد خود را از بین میبرند. شما اگر تورم باعث شده کسب و کارتان ضعیف شود و مشتری های کمتری داشته باشید باید آموزش ببینید ، باید راه های قدیمی را کنار بگذارید و به دنبال یادگیری روش های جدید تبلیغات و بازاریابی باشید. اگر نیاز است سایت بزنید ، اگر نیاز است اینستاگرام داشته باشید و غیره. شما باید تبلیغات خود را بیشتر کنید. اگر شما ۵ نیروی انسانی باید به دنبال نیروی انسانی باشید که باتجربه تر است و بتواند به کار شما پیشرفت و رونق دهد نه اینکه یک نفر را اسنخدام کنید که سطح شما را پایین تر بیاورد و هم بخواهید یک مبلغی به او پرداخت کنید و هم برای شما مشکل ایجاد کند و درآمدتان را پایین بیاورد. پس شما باید آموزش ببینید ، آموزش بدهید و نیروی انسانی متخصص را اسنخدام بکنید و از تمام شبکه های اجتماعی برای تبلیغات استفاده بکنید تا کسب و کارتان رونق پیدا کند.

روش های بهبود درآمد کسب و کارها

  • از خودتان رد پای دیجیتالی به‌جای بگذارید

یکی از راه‌های کسب درآمد بیشتر از راه ، استفاده از تکنولوژی و شبکه های اجتماعی است. انقلاب‌های تکنولوژیکی بر همه کسب‌وکارهای جهانی تاثیری عمیق گذاشته و کسب و کارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. داشتن ردپاهای دیجیتالی به این معناست که احتمال آشنایی با شما و کارهای خوب شما بیشتر می‌شود و ممکن است دیگران شما را برای خود انتخاب کنند یا به دیگران معرفی کنند. بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به مراجع احتمالی از طریق ارتباطات تکنولوژیکی است. ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان، ایجاد محتواهای مناسب برای جذب جمعیت موردنظر و فعال بودن در رسانه‌های اجتماعی برخی از انتخاب‌هایی است که می‌تواند مخاطب بیشتری برای شما جذب کند و درنتیجه درآمد بیشتری هم در پی داشته باشد.

روش های بهبود درآمد کسب و کارها

  • بر بازاریابی دیجیتال متمرکز شوید

اکنون بهترین زمان برای بهره‌برداری از شبکه‌هایی است که طی سال‌ها ساخته‌اید. شبکه‌های شخصی و حرفه‌ای شما می‌تواند شما را تأیید و حرفه‌ای بودنتان را به دیگران توصیه کند. بااین‌حال اطمینان حاصل کنید که همه منابع لازم برای تصمیم‌گیری را در اختیار این افراد گذاشته‌اید.

در همین حال که همه منابع لازم را برای شبکه‌های خودتان فراهم می‌کنید، این ایده را هم در نظر داشته باشید که بخش‌های کوچک و آماده‌ای را برای مخاطبانتان با هزینه بسیار پایین یا رایگان در نظر بگیرید. این کار می‌تواند بازاریابی فوری را برای خدمات شما ایجاد کند و مراجعان بالقوه را به مراجعان بالفعل تبدیل کند.

  • خدمات تکمیلی ارائه دهید

زمانی که شما مشغول کسب‌وکار کوچینگ هستید ممکن است به شکل خودکار محتواهای بسیاری بر پایه تجربیات و دیدگاه‌هایی که توسعه داده‌اید، ایجاد کنید. ایده بسیار خوبی است که به‌عنوان‌مثال یک ویدئو بلاگ یا ای‌بوک داشته باشید و بتوانید آن را به شکل خدمات مکمل به مشتریانتان ارائه دهید. این کار می‌تواند درآمدهای جدیدی برای شما ایجاد کند. برای مثال می‌دانیم بسیاری از کسب وکارها محتواهای تولیدی خود را برای فروش می‌گذارند. زمانی که اقدامات به بهترین نحوی تثبیت شد، ویدئوهای شما می‌تواند منبع مهمی برای انگیزه‌بخشی و الهام دادن به سایر افراد یا مراجعان بالقوه شما باشد.

روش های بهبود درآمد کسب و کارها

  • روابط پایدار ایجاد کنید

با ذهنی باز وارد کسب‌وکار خود شوید و روابط بلندمدت ایجاد کنید. بسیار جذاب و هوشمندانه خواهد بود اگر به‌عنوان یک کوچ، بتوانید خدمات دیگری نیز مانند کارگاه‌های ، سخنرانی یا پیشنهاد مشاوره‌های گروهی را به اجرا درآورید. البته این کار زمانی صورت می‌گیرد که کسب‌وکار کوچینگی شما تثبیت‌شده باشد و شما آماده ایجاد درآمدهای اضافی هستید. علاوه بر همه مواردی که در بالا مطرح شد، برای کسب درآمد بیشتر از این راه چیزی که بیش از همه‌چیز اهمیت دارد این است که بتوانید خود را به‌عنوان یک رهبر فکری در معرض دید دیگران قرار دهید زیرا از این طریق می‌توانید هم برای خود درآمد  ایجاد کنید و هم می‌توانید برند کوچینگ موفقی را به ثبت برسانید. شرکت مهرداد سیویل در راه برندسازی شخصی و کسب و کار شما همراه شما خواهد بود تا در کمترین زمان و با بهترین هزینه برند خود را بسازید و کسب و کار و شغل خود را بهبود ببخشید و درآمدهای بالاتری را تجربه کنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

مشاوره و انجام تولید محتوا

استفاده کاربردی از علم های دانشگاهی

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.