رانیا هوم هزینه های مشاوره و انجام پایان نامه - رانیا هوم

هر پايان نامه اي نياز به زمان و هزينه دارد.بدون هزينه ،زمان و انرژي هيچ پايان نامه خوبي از كار استخراج نمي شود. آموزش انجام پايان نامه براي اولين بار توسط گروه ما براي دانشجويان ارشد و دكترا در حال انجام است. هدف از آموزش انجام پايان نامه انجام كارهاي علمي است كه باعث مي شود دانشجويان در كنار مشاوره و انجام پایان نامه و انجام مراحلي از كار در انجام مراحل پايان نامه دخيل باشند و بر علم تحقيقاتي آن ها نيز افزوده گردد. تفاوت مجموعه ما با كارهاي انجام شده توسط ديگران اصولي كار كردن و عدم كپي برداري از پايان نامه هاي ديگران و آموزش مراحل گام به گام پايان نامه تا روز دفاع است. ما ایرانی ها هر سال یک سری هدف برای خودمان مشخص میکنیم ولی در آخر به آن هدف نمیرسیم ، دوتا هدفی که همه ی ایرانی ها برای خودشان همیشه مشخص می کنند یکی لاغر شدن است یکی هم بحثته زبان است که همه میخواهند آن را یاد بگیرند و میبینید که سال تمام شده و هیچ چیزی نشده! خیلی ها هم اسم مینویسند در کلاس ها و در وسط راه کار راه ول می کنند. خیلی از افراد زنگ میزنند برای پایان نامه و سوال میپرسند که پایان نامه چه هزینه هایی دارد و چه هزینه هایی باید صرف بشه برای پایان نامه؟ و خیلی ها میگویند که فلانی اینکار را انجام می دهند با فلان هزینه ، وقتی که هزینه ها را اعلام می کنند بهتون باید این هزینه ها باشه و اگر هزینه چیزی را نگیرند یعنی آن کار را انجام نداده اند و برای آن وقت نزاشته اند و این کیفیت کار را پایین می آورد ، مثلا نمیشه تایپ انجام نداد ، نمیشه ترجمه انجام نداد ، خود ترجمه بیشترین هزینه را دارد و خیل از هزینه صرف ترجمه می شود و سه چهار میلیون بحث ترجمه یک پایان نامه می شود. بنابراین باید این هزینه ها انجام شود و هزینه های حداقل را دارد ، حالا کسی که میخواهد این پایان نامه را انجام بدهد و میپرسد چگونه می توانم از شما کمک بگیرم؟ من چندین سال است که پیش نیامده که کار کسی را بگیریم و نتوانیم آن را تمام کنیم ، چون حرف هم را میفهمیم و کار را انجام می دهیم ، کسی که پایان نامه را کپی زده باشد ، قطعا نمی تواند پاسخگوی سوالات شما باشد و برای مشاوره هم باید یک نفری که خودش کار پایان نامه انجام می دهد به شما مشورت بدهد و این چیزی است که خیلی مهم است. کسی که بخواهد کارش انجام شود قطعا دنبال این نیست که کسی کارش را عقب بندازد و یا کار کپی تحویلش بدهد و کسی هم جوابگو نباشد و در جلسه دفاع گیر کند و نتواند به سوالات پاسخ دهد. باید از کسی مشاوره بگیرید که تمام جزئیات پایان نامه را به شما بگوید و بتوانید در جلسه دفاع از پایان نامه دفاع کنید.

 

اغلب دانشجويان به دنبال انجام پایان نامه با قیمت ارزان هستند.براي انجام يك پايان نامه نياز به يك سري هزينه هاي ضروري است. اين هزينه هاي ضروري بايد براي هر پايان نامه اي انجام بگيرد. در اين مقاله به بررسي حداقل هزينه هاي لازم براي انجام يك پايان نامه را بررسي كرديم. دوستان اگر خودتون پايان نامه را انجام ميدين علاوه بر هزينه مي بايست زمان حداقل ٦ماهه به بالا را پس از تأييد پروپوزال و حداقل يك ماهه را براي تاييد پروپوزال كنار بگزاريد. نميشه هم كار كنيد و هم پايان نامه بنويسيد. اگر با يك دست دو تا هندوانه بلند كرديد در نتيجه بايد زمان خداقل دوبرابر را براي پايان نامه كنار بگزاريد.بسياري از دانشجويان فكر مي كنند كه مي شود اين كار را انجام داد و در نتيجه در ميان راه مي فهمند كه اشتباه كردند و به فكر اتمام پايان نامه خود هستند (مقاله نيمه تمام ماندن پايان نامه ها را هم حتما مطالعه كنيد). پايان نامه به خودي خود نياز به زمان و تمركز بالا دارد. اگر اين زمان يا تمركز را نداريد حتما به دنبال مشورت از يك فرد متخصص باشين. زمان را از دست ندهيد. در ويدئو پايين به بررسي هزينه هاي اوليه لازم براي انجام يك پايان نامه پرداخته شده است.

مشاوره و انجام پایان نامه

 

مبلغ هر يك از هزينه ها را هم ميتونيد به راحتي با توجه به مقطعي كه داخل آن هستين محاسبه كنيد .با توجه به تورم و تفيير قيمت ها امكان محاسبه هزينه دقيق نيست ولي به راحتي مي توانيد با جمع هزينه هاي گفته شده قيمت حداقل براي يك پايان نامه را محاسبه كنيد. بسياري از هزينه هاي انجام پايان نامه اكثرا براي دانشجويان آشكار نيستند .اغلب پس از قرارگيري در مراحل انجام پايان نامه با هزينه هاي انجام پايان نامه روبرو مي شويم.به طور مثال هزينه هاي روش تحقيقي شما با يكديگر متفاوت است.بسياري از دانشجويان انتظار دارند هزينه پايان نامشون با هزينه پايان نامه دوستانشون يكي شود .در صورتي كه نوع موضوع،نوع روش تحقيق و تعداد مقالات مورد نياز براي جمع آوري فصل دوم پايان نامه در هزينه انجام پايان نامه تأثير بالايي دارد.
مشاوره و انجام پایان نامه

کسانی که قصد دارند پایان نامه خود را با قیمت ارزان و کم انجام بدهند باید بدانند که یک پایان نامه چه هزینه هایی دارد؟ ما اگر بخواهیم یک پایان نامه در سطح متوسط بنویسیم مراحلی دارد که عبارت است از اینکه ما اول باید مقالات داخلی و سپس مقالات خارجی را بخوانیم ، و برای ترجمه این مقالات باید هزینه بدهیم تا یک ترجمه خوب داشته باشیم. خرید کتاب برای انتخاب روش تحقیق یکی دیگر از هزینه های پایان نامه است ، هر روش تحقیق نرم افزار مربوط به خودش دارد و شما باید یا از روی کتابش و یا در کلاسش حضور پیدا کنید و هزینه آن را پرداخت کنید. هزینه بعدی مربوط به تایپ پایان نامه است که تایپ شود و هزینه بعدش ویراستاری است که باید آن را به یک ویراستار بسپارید تا پایان نامه را به فرمت موردنظر دانشگاه شما در بیاورد. شما می توانید این هزینه ها را کم کنید و خودتان کارها را انجام بدهید اما ممکن است کار با کیفیت عالی خروجی ندهد و زمان بیشتری از شما را هم هدر می دهد. مشکل بعدی این است که هر تغییری که استاد راهنما به شما می گوید باید آن را انجام دهید و بورد شما تغییر می کند. مسئله بعدی این است که شما اگر بخواهید از کسی کمک بگیرید و یا مشاوره بگیرید در روند انجام پایان نامه باید هزینه آن را بپردازید تا یک پایان نامه خوب استخراج بشه. نمیشود هیچ یک از این مراحل را حذف کرد ، برای انجام پایان نامه با قیمت پایین باید از استفاده کنید ، که چه مراحلی را برای انجام پایان نامه باید طی بکنید؟ چه راهی درست است؟ چه اشتباهاتی داشته اید و غیره.

مشاوره و انجام پایان نامه

یکی از مشکلات دانشجویان در انجام پایان نامه، نیمه تمام ماندن کار است. خیلی از دانشجویان پایان نامه خود را شروع کرده اند ولی پس از دوره طولانی به پایان نرسانده اند . خوب است در این جا ذکر کنم پس از نگارش مقاله قبلی که در مورد عدم شروع پایان نامه دانشجویان که با موضوع چرا دانشجویان پایان نامه خود را زود شروع نمی کنند؟ بسیاری از دانشجویان گفتند که ما شروع کردیم ولی در میانه راه گیر کردیم و نمی توانیم مدیریت کنیم و پایان نامه را تمام کنیم.

مشاوره و انجام پایان نامه

 خیلی از دانشجویان به علت عدم دقت در انتخاب موضوع پایان نامه پس از شروع با مشکلات متعددی روبرو شده اند و آن را در میانه راه رها کرده اند. پس انتخاب موضوع نادرست یکی از فاکتورهای مهم در نیمه تمام ماندن پایان نامه دانشجویان است. بهترین راه حل این است که شما در اول راه باید قبول کنید که باید در انتخاب موضوع دقت می کردید و از افراد دیگر دارای تجربه در این زمینه پژوهشی مشاورت می کردید ولی این کار را نکردید. پس در مرحله اول، قبول و پذیرش اشتباه خود است. چرا پذیرش مهم است؟ چون بسیاری از افراد می خواهند خود را گول بزنند و به راحتی به اشتباه خود پی نمی برند و تا مرحله آخر این اشتباه را تکرار می کنند. حالا که پذیرش کردیم که در انتخاب موضوع اشتباه کردیم در مرحله بعد این است که ما باید در کل پایان نامه و متن خود فصول پایان نامه این موضوع را تصحیح کنیم و سعی کنیم در نگارش پایان نامه موضوع درست را مطرح کنیم و کامل راه درست را نشان دهیم. حالا در جلسه دفاع پایان نامه هم اول کار باید موضوع درست را برای داوران توضیح دهید.

مشاوره و انجام پایان نامه

این که ما چون در اول کار اشتباه کردیم، پایان نامه را  نیمه تمام می گزاریم کار بسیار غلطی است و من همیشه گفتم شروع یک کار مهم است ولی مهم تر از یک شروع، ادامه دادن کار تا به نتیجه رساندن آن است. به طور مثال خیلی از ما ها می خواستیم از تهران به مسافرت اصفهان برویم و صد کیلومتر آمدیم و برگشتیم، دویست کیلومتر آمده ایم و برگشته ایم و کسی موفق بوده که اگر شروع به حرکت از تهران کرد تا به مقصد اصفهان راه را ادامه دهد.

مشاوره و انجام پایان نامه

 ممکنه خیلی از افراد در مسیر پایان نامه خسته شوند ولی راه دیگر چیست؟ راه دیگر کمک گرفتن  و مشورت از دیگر افراد کاربلد و پژوهشی در اتمام پایان نامه است. خیلی از افراد می توانند با کمک گرفتن از دیگر افراد در روش تحقیق و تجزیه و تحلیل آن پایان نامه را به اتمام برسند.پس یاد بگیریم برای اتمام پایان نامه و عدم نیمه تمام ماندن پایان نامه از یک فرد متخصص مشورت بگیریم و کار را تمام کنیم. بسیاری از افراد در کارهایشان با مشکل این روبرو می شوند که کارهایشان را نیمه تمام می گذارند. باید با خودمان روبرو شویم که چرا من آدمی هستم که کارها را نیمه تمام باقی میگذارم. چرا من هرکاری شروع می کنم، تمام نمی کنم؟ دلیل آن ها را در زندگی خود پیدا کنید. این دلایل بهانه های ما برای عدم اتمام کارهایمان است و راه این است که این بهانه ها را رفع کنیم و به دنبال اتمام کار باشیم و تا آخر ادامه دهیم.

مشاوره و انجام پایان نامه

یکی دیگر از مشکلات نیمه تمام ماندن پایان نامه دانشجویان، کمال طلبی منفی اشخاص است. فکر می کنند اگر سه مقاله دیگر اضافه تر بخوانند کار بهتر می شود. بله بهتر می شود ولی تا کی می خواهید این روند را ادامه دهید؟ آیا مقالات تمام می شود؟ هزاران مقاله دیگر وجود دارد و هیچ وقت هم تمام نمی شود پس لازم نیست سخت بگیرید و هر پژوهشی یک جزء از یک کار پژوهشی را انجام می دهد و لازم نیست در یک پایان نامه تمام مطالب ذکر شده باشد. هر پایان نامه محدوده و مرزی باید مشخص کنند و آن را به اتمام برسانند. برای رفع نیمه تمام ماندن پایان نامه دانشجویان حتما مقالات این بخش در مورد نحوه انجام درست درست فصول پایان نامه از فصل اول تا پنجم را مطالعه کنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

آموزش و انجام پایان نامه

آموزش و انجام صفر تا صد پایان نامه

انجام پایان نامه با قیمت ارزان

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : آموزش مراحل انجام پایان نامه تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.