رانیا هوم بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان - رانیا هوم

در اين مقاله به بهترين راه سرمایه‌گذاری روي خودمان می‌پردازیم. بسياري از افراد به‌جای اينكه روي مهارت‌های خود، علم خود، تجربه كاري خود و آموزش براي بهبود کسب‌وکار خود كار كنند به سرمایه‌گذاری روي بورس، طلا، سكه و ارزهاي ديجيتال می‌پردازند. اين سرمایه‌گذاری‌ها همه خوب و ضروري است براي پيشرفت شما، ولي سؤالي كه مطرح است آيا اين پولي كه به دست آورديد كه می‌خواهید سرمایه‌گذاری كنيد از كجا به‌دست‌آمده است. قطعاً از مهارت‌ها و كاري بوده است كه قبلاً انجام داده‌اید. بسياري از افراد راه‌های اشتباه را دنبال می‌کنند چون راه درست را نمی‌دانند. در ادامه به بررسي بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان می‌پردازیم.

١-چگونه روي خودمان سرمایه‌گذاری كنيم؟

بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان ، براي كساني كه پول خيلي زيادي ندارند، سرمایه‌گذاری روی خودمان است. احتمالاً قبلاً این جمله رو شنیدید؛ اما دقیقاً چه سرمایه‌گذاری روی خودمان انجام بدیم تا به موفقیت در کسب‌وکار خود دست پيدا كنيم؟! پاسخ این سؤالات در این مقاله به‌صورت کامل داده شده است. چگونه از نقطه صفر به موفقيت در شغل خود برسيم؟ آيا در شرايط ايران اين امكان هست؟ اولين کاری که برای رسیدن به موفقیت باید انجام بدی، تغيير باورهاي خودتان است و مرحله بعدي وقتي به باور رسيدي كه ميتوني بدون پول موفق شوي مرحله بعدي، ایجاد تغییر در رفتارها و عادت‌های روزانه خودت هست. اگر میخوای رشد کنی و از اون چیزی که هستی خیلی بهتر بشی و آدم موفقی باشی، باید تغییر کنی.

اگر هرروز صبح ساعت ١٠بيدار ميشي الان بايد ٨بیدار بشي و يك مهارت را ياد بگيري. بايد بري سر يك كار و شروع كني به كار كردن در يك شغل و حرفه، اوايل پول و دوست داشتن خبري نيست. الكي جملات انگيزشي به خودت نگو. برو دنبال علاقت! اوايل علاقه هم نداشته باشي بايد كار كني و پول دربياري. عادت هات، روابطت، رفتارت و خيلي چيزهاي ديگه همگی باید تغییر کنند. این تغییرات باعث میشه زندگیت متحول بشه. تقریباً تمام افراد موفق، این دگرگونی رو طی کردند تا همون آدمی بشوند که آمادگی و توانایی رسیدن به موفقیت رو داشته باشند. سرمایه‌گذاری روی خودت یعنی تغییر كردن و این آن‌ها راه تو براي رسیدن به موفقیت هست.

٢-شروع به كار كردن

زمان باارزش‌ترین چیزی است که هر فردي در طول زندگي خود دارد، پس مدیریت زمان، کارآمدترین روش برای سرمایه‌گذاری در خود است. فراموش نکن ما در طول شبانه‌روز کلاً ۲۴ ساعت وقت داریم. خبر خوشحال‌کننده اینه که همه افراد موفق هم دقیقاً اندازه ما وقت دارند. تنها تفاوت در نحوه استفاده از این زمان هست. پس یاد بگیر زمانت رو بهتر و درست مدیریت کنی. از کارهایی که وقتت رو می‌گیرند و نتیجه‌ای برات ندارند پرهیز کن. یکی از بهترین روش‌های مدیریت زمان اینه که برای هرروزت برنامه داشته باشی و بدونی توی هرروز چه‌کارهایی رو باید انجام بدی. بدترين كاري كه ميتوني در طول يك روز انجام بدي اينكه فقط بشيني و فكر كني و هیچ کاری نكني. اين بدترين كاري است كه ميتوني انجام بدي. پس يا مهارتي را ياد بگير و عمل كن يا در شغلي كار كن.

بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان

٣-مهارت‌های فروش را ياد بگير

تو هر سطحی هستی، یادگیری و مهارت‌های فروش رو متوقف نکن. تلاش کن تا مهارتت رو هرروز بالاتر ببری. تو با کسی مسابقه نمیدی. ولی سعی کن همیشه از ديروز خودت بهتر باشی. با تمرین مهارتت رو بالا ببر و متخصص شو و حتی سعی کن نفر اول حوزه خودت باشی. در کنار هر مهارتی، اعتماد به نفس، مذاکره، بازاریابی و فروش، فن بیان میتونه بهت کمک کنه تا سریع‌تر رشد کنی. تو در هر کاری بايد آخر مهارت يا كالا خودت يا علم خودت را بتوني بفروشي.

سرمایه‌گذاری

شركت مهرداد سيويل به‌عنوان مربي شما راه رسيدن به هدف را براي شما مشخص می‌کند و آموزش‌هایی به شما داده می‌شود كه در کسب‌وکار خود و بهبود فردي به موفقيت برسيد. دوستان عزيز جهت وقت مشاوره و آموزش با مهندس حمصيان حتماً با ما در تماس باشید.

مقالات مشابه با این مقاله:

چگونه روی خودم سرمایه گذاری کنم؟

چگونه کسب و کار خود را در هر شرايطي بهتر كنيم؟

مدیریت کسب و کار

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها