رانیا هوم انجام پرسشنامه آنلاین - رانیا هوم

همانطور كه ميدانيد پرسشنامه يكي از روش های تحقيق مهم و كاربردي در پژوهش هاي تحقيقاتی است. نحوه استفاده درست از پرسشنامه به ما كمك مي كند پژوهش هاي تحقيقاتي ما براساس مشكلات واقعي و اجرايي انجام گردد. پرسشنامه باعث شده كارهاي پژوهشي انجام شده مطابق با شكاف هاي جامعه و با توجه به مشكلات واقعي افراد انجام شود.با استفاده از پرسشنامه ديگر افرادي نمي توانند بگويند كه اين موضوع پايان نامه يا كار پژوهشی قابل اجرا با واقعيت نيست. پرسشنامه از روش هاي مهم و كاربردي در هر جامعه ای است كه كمك می كند مشكلات واقعي شناسايي شود و سپس با توجه به علم روز دنيا آن مشكلات رفع گردد. در حقيقت پرسشنامه آشتی صنعت ها با علم و پژوهش های تحقيقاتی بوده است. این روزها پرسشنامه آنلاین حسابی بر سر زبان ها افتاده است و اکثر دانشجویان به دنبال انجام پرسشنامه آنلاین هستند!

انجام پرسشنامه آنلاین

 شیوع ویروس کرونا روش های تحقیقاتی و طراحی و پر کردن پرسشنامه ها را مانند سایر کارها تحت تاثیر قرار داده و کار را برای محققین و دانشجوهای عزیز سخت کرده است ، از طرفی تمام دانشجویان به دنبال این هستند که سریع تر روند انجام پایان نامه خود را طی کنند و این دوره را پشت سر بگذارند و همه آن‌هایی که تجربه انجام پایان‌نامه دارند، به خوبی استرس ناشی از کمبود زمان را حس کرده‌اند. در مقالات قبلی (ساخت پرسشنامه آنلاین با گوگل فرم (قسمت اول) و ساخت پرسشنامه آنلاین با گوگل فرم (قسمت دوم) مراحل ساخت پرسشنامه آنلاین را خدمت شما عزیزان شرح دادیم ، اما خیلی از دانشجویان عزیز فرصت انجام این کار را ندارند و دنبال راهی ساده تر هستند! شرکت مهرداد سیویل با تجربه ای چندین ساله در زمینه مشاوره و انجام از صفر تا صد پایان نامه و طراحی جلسه دفاع ؛ آماده ساخت ، طراحی و انجام پرسشنامه آنلاین برای شما می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق بخش تماس با ما ، سفارش خود را ثبت کنید و هرگونه سوالی دارید از ما بپرسید.

طراحی و انجام پرسشنامه آنلاین

در این بخش مهمترین مزیت های استفاده از پرسشنامه آنلاین شرح داده شده است:

– زمان مورد نياز براي اجراي يک تحقيق با استفاده از پرسشنامه آنلاين به طور متوسط دو سوم کوتاه تر از استفاده از روشهاي سنتي در تحقيقات است. چرا که در روش آنلاين اطلاعات بصورت اتوماتيک جمع‌آوري مي‌شوند و شما نياز نداريد که منتظر بمانيد تا پرسشنامه‌هاي کاغذي به دست شما برسند. پژوهشگران بازاريابي آنلاين معتقدند در روش آنلاين بيش از نصف نتايج در سه روز اول انجام تحقيق دريافت مي‌شوند.

– استفاده از پرسشنامه آنلاين هزينه شما را کاهش مي‌دهد. اين هزينه‌ها شامل هزينه‌هاي چاپ و تکثير و پست و هزينه ورود اطلاعات در سيستم مي‌باشد.

– محققان بازاريابي دريافته‌اند که پاسخ دهندگان به شدت تمايل دارند پرسشنامه‌هاي آنلاين را پر کنند تا اينکه در يک پرسشنامه چاپي مشارکت کنند يا از طريق تلفن به سوالات پاسخ دهند و معمولا در روش آنلاين پاسخهاي طولاني‌تر با جزئيات بيشتر را جواب مي‌دهند. با طراحي و ارسال تحقيقات هدفمند، به احتمال زياد پاسخ دهندگان با صداقت بيشتري به پرسشها پاسخ خواهند داد.

– نتايج تحقيق آنلاين در هر زماني آماده تحليل شدن هستند. شما مي‌توانيد در هر زمان به راحتي نتايج را مشاهده کنيد و از آنها جدول و گراف تهيه کنيد و در ساير نرم‌افزارهاي آماري ايمپورت کنيد.

– اکثر افرادي که به اينترنت دسترسي دارند ترجيح مي‌دهند به جاي پاسخگويي تلفني بصورت آنلاين به سوالات پاسخ دهند. در تحقيقات آنلاين پاسخ دهندگان مي‌توانند زمان خود را مديريت کنند تا هر وقت که بخواهند به سوالات جواب دهند و در ضمن زمان پاسخگويي به سوالات در روش آنلاين بسيار کوتاهتر است.

– مزیت پرسشنامه‌هاي آنلاين براي محققان اين است که با ذخيره کردن زمان، مي‌تواند بهره‌وري محقق را افزايش دهد. داده‌ها بلافاصله در دسترس هستند و زماني که نياز به تحليل بيشتري داريم اين داده‌ها به راحتي مي‌توانند براي استفاده در نرم‌افزارهاي آماري تبديل شود.

– در هر زمانی و هر مکانی مخاطبان می‌توانند از موبایل، تبلت یا کامپیوتر به راحتی به پرسشنامه شما پاسخ دهند،‌ هر نوع نظری که در مرحله گزارشات از سوی اساتید به شما اعلام شود بلافاصله مطلع شوید، یا حتی پرسشنامه خود را به راحتی ویرایش کنید.

با توجه به تمام این ویژگی ها و شیوع ویروس کرونا استفاده از پرسشنامه آنلاین از لحاظ زمانی ، مالی و کاربردی بهتر از استفاده از روش های سنتی ساخت و طراحی پرسشنامه است و به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه و زمانی چند برابری داشت. مجموعه ما آماده ساخت ، طراحی و انجام پرسشنامه آنلاین برای شما می باشد و شما عزیزان می توانید از طریق بخش تماس با ما ، سفارش خود را ثبت کنید و هرگونه سوالی دارید از ما بپرسید. خوشحال میشویم شما نیز نظرات خود را در این مورد در بخش نظرات ثبت کنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

ساخت پرسشنامه آنلاین با گوگل فرم (قسمت اول)

ساخت پرسشنامه آنلاین با گوگل فرم (قسمت دوم)

 

 

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : آموزش مراحل انجام پایان نامه تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها