رانیا هوم چگونه به خوبی از پایان نامه خود دفاع کنم؟ - رانیا هوم

جلسه دفاع پایان نامه، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل برای اتمام پایان نامه است. جلسه دفاع پایان نامه شامل دو بخش مهم ساخت پاورپوینت حرفه ای و نحوه ارائه و سخنرانی جلسه دفاع می باشد.

Thesis Defense: Everything To Know About Defending A Thesis

ساخت پاورپوینت حرفه ای جلسه دفاع

پاورپوینت حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه می تواند منجر به ارائه خوب برای سخنرانی شود. از شوی دیگر پاورپوینت نامناسب منجر به خراب شدن سخنرانی دفاع شما می شود. در صورتی که پاورپوینت دفاع از قبل به درستی طراحی نشده باشد و مطالب مهم پایان نامه به صورت منظم در داخل اسلاید های پاورپوینت طراحی شود . اسلایدهای پاورپوینت باید به صورت مناسب(طبق طراحی های آموزشی طراحی شود).

Virtual Defense: Top 5 Online Thesis Defense Tips - Enago Academy

طراحی سخنرانی جلسه دفاع

سخنرانی شما در روز دفاع نشانگر اهمیت و میزان تسلط شما می باشد. هر چقدر سخنرانی دفاع شما حرفه ای و براساس اصول علمی باشد، داوران و اساتید می توانند روی پایان نامه شما حساب باز کنند. یک پایان نامه با کیفیت بالا اگر همراه با سخنرانی حرفه ای و طراحی شده براساس اصول علمی نباشد به کلی توسط داوران و اساتید زیر سؤال می رود. عدم متقاعد سازی داوران به دلیل عدم طراحی و برنامه ریزی دانشجویان در روز دفاع می باشد.

Master Thesis Defense at the University about Applying the Human Security in the Refugees Community | ARAB AMERICAN UNIVERSITY

طراحی پیش دفاع برای دکترا

برای پیش دفاع دکترا باید طراحی و برنامه ریزی شده باشد. پیش دفاع دکترا باید متناسب با مقاله اول چاپ شده طراحی شده است. پیش دفاع دکترا  باید کاملا حرفه ای طراحی شده باشد. پیش دفاع دکترا در حقیقت باید مانند دفاع دکترا اصلی انجام شود. سؤالات احتمالی داوران باید در حین سخنرانی دفاع توسط دانشجو پاسخ داده شود.

How To Prepare For Your Dissertation Defense (Viva Voce) - Grad Coach

مشاوره تخصصی و حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

مشاوره تخصصی ما برای انجام پایان نامه به صورت کاملا تخصصی و علمی برای جلسه دفاع شما را آماده می کند. این مشاوره حرفه ای شامل هر دو بخش طراحی پاورپوینت حرفه ای براساس اصول آموزشی و همچنین نحوه صحبت کردن روی اسلایدهای پاورپوینت می باشد. تمام مشاوره ها توسط مهندس حمصیان به صورت کاملا خصوصی برای پایان نامه شما انجام می شود. جهت رزرو در تلگرام رشته و گرایش خود را همراه با عنوان پایان نامه ( در صورت تسریع همراه با PDF پایان نامه) در تلگرام ارسال کنید. در صورت عدم دسترسی به تلگرام می توانید در واتس آپ با ما در ارتباط باشید. شماره هماهنگی ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ می باشد.

For people with PhDs, what did you do after your thesis defense? - Quora

مقالات مرتبط:

 

ارائه جلسه دفاع پایان نامه

 

انجام پایان نامه و پشتیبانی تا جلسه دفاع

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 391 views بار دسته بندی : پایان نامه تاريخ : 26 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها