رانیا هوم دوره آموزش نگارش پروپوزال ارشد و دکترا - رانیا هوم

برای نگارش پروپوزال، نیازمند آموزش اصول و مبانی علمی هستیم. بدون آموزش نمی توانیم با قواعد علمی درست نوشتن پروپوزال آشنا شویم. پروپوزال در حقیقت یک طرح نهایی مهم برای شروع انجام پایان نامه است. در این دوره آموزشی با نحوه انتخاب موضوع درست و مناسب، نحوه نگارش بخش های مختلف پروپوزال و همچنین نحوه رعایت رفرنس دهی و نکات مهم برای تأیید پروپوزال آشنا خواهید شد.

How to Write a Project Proposal THURSDAY MAY

اصول مهم و کلیدی برای انتخاب موضوع پروپوزال

قبل از شروع به نگارش پروپوزال باید با اصول علمی هر مرحله آشنا شوید. اگر به دنبال انتخاب موضوع هستید باید مطالب مهم را برای نحوه انتخاب موضوع رعایت کنید تا در ادامه با مشکلات متعدد روبرو نشوید. هر عنوانی برای پایان نامه مناسب نیست و باید تمام موارد مهم و ضروری را در انتخاب موضوع در نظر داشته باشید تا بتوانید در ادامه پایان نامه به خوبی از عنوان خود دفاع کنید. اولین مورد برای هر پایان نامه ای انتخاب موضوع درست و علمی است.

Student research proposal powerpoint presentation slides | Presentation  Graphics | Presentation PowerPoint Example | Slide Templates

نوشتن بخش های مختلف فرم پروپوزال

برای نوشتن یک پروپوزال حرفه ای باید در ابتدا با فرم پروپوزال آشنا باشید. این فرم از سایت دانشگاه خود قابل دانلود است. در داخل این فرم مواردی که باید در بخش های مختلف پروپوزال نوشته شود، قرار گرفته است. دانشجو باید هر بخش از پروپوزال را به شیوه ای صحیح بنویسد. شیوه نوشتن اهمیت و ضرورت انجام تحقیق با شیوه نگارش پیشینه یا ادبیات موضوع کاملا متفاوت است. از این رو در هر بخش باید بدانید چه مطالب مهمی را باید بنویسید.

The Department of Education Proposal To Make Student Loan Forgiveness  Easier – Forbes Advisor

نحوه دانلود مقالات داخلی و خارجی و نحوه خواندن آن ها

اولین و مهم ترین مطلب برای نوشتن هر پایان نامه ای، آشنایی دانشجو با دانلود مقالات و همچنین نحوه خواندن مقالات فارسی و انگلیسی است. برای این مرحله شما باید بدانید که چه مقالاتی معتبر و چه مقالاتی نامعتبر هستند. این مقالات باید از چه سایت هایی دانلود شوند. چگونه می توانیم به مقالات معتبر دسترسی داشته باشیم. چگونه تشخیص دهیم چه مقالاتی معتبر هستند؟!! مقالات خوانده شده را حالا چگونه باید داخل فرم پروپوزال قرار دهم.

Millions of borrowers left wondering about student loan payments restarting  as May 1 nears

چگونه روش تحقیق پروپوزال خود را انتخاب کنم؟

یکی از مهم ترین بخش های هر پروپوزال مختص به انتخاب روش تحقیق مناسب براساس موضوع پایان نامه است. در حقیقت روش تحقیق ما در پروپوزال باید کاملا مشخص و واضح بیان شود. برای انتخاب روش تحقیق متناسب با موضوع خود باید چه موارد و نکته هایی را رعایت کنید تا در ادامه با مشکلات متعدد از جمله عدم تطابق موضوع با روش تحقیق انتخابی روبرو نشوید. بدون داشتن روش تحقیق نمی توانیم نتیجه مناسبی از پروپوزال و سپس از پایان نامه خود دریافت کنیم. همچنین در این دوره آموزشی با نحوه انتخاب روش تحقیق مناسب آموزش خواهید دید.

How To Write A Thesis Proposal | Writing Guide And Example

آموزش نحوه رفرنس دهی مناسب در پروپوزال

در این دوره آموزش پروپوزال نیز با نحوه رفرنس دهی مناسب در پروپوزال آشنا خواهید شد. این که در چه بخش هایی از پروپوزال نیازمند رفرنس دهی دقیق و به شکل صحیح هستیم. عدم رفرنس دهی مناسب به منزله دزدی ادبی محسوب خواهد بود. هر رفرنسی هم نباید برای نوشتن پروپوزال استفاده کنید. در این دوره آموزشی با نحوه اصولی رفرنس دهی آشنا خواهید شد.

How to Write a Thesis Proposal - Elite Editing

 اشتباهات متداول دانشجویان در نگارش پروپوزال چیست؟؟

برای نگارش پروپوزال با اصول علمی باید با نحوه قواعد و اصول علمی انجام پژوهش آشنا باشید. بسیاری از اشتباهات دانشجویان در نگارش پروپوزال در سال های متمادی تکرار شده است و در این دوره سعی شده است اشتباهات مکرر دانشجویان در انجام مراحل پروپوزال را به صورت کامل شرح داده شود.

Example Dissertation Proposal Presentation Powerpoint Presentation Slides |  Presentation Graphics | Presentation PowerPoint Example | Slide Templates

چگونه بتوانیم در کوتاه ترین زمان بهترین پروپوزال مورد تأیید داوران و اساتید را بنویسیم؟

برای انجام یک پروپوزال مورد تأیید باید حتما قواعد و اصول نگارش را به صورت مناسبی در هر بخش پیاده سازی کنید. هرچقدر اشتباهات علمی انجام ندهید و براساس برنامه ریزی مشخص شده پروپوزال خود را بنویسید، قطعا با نظرات بسیار کمی از داوران و اساتید روبرو خواهیم شد.

How To Write A Thesis Proposal | Writing Guide And Example

پکیچ آموزشی انجام مراحل پروپوزال

در این پکیج آموزشی تمام نکات ضروری انجام پروپوزال از ابتدا(انتخاب موضوع) تا انتها به صورت ویدئویی توسط مهندس مهرداد حمصیان که سابقه پژوهشی زیادی در انجام مراحل پایان نامه از صفر تا صد دارند. همچنین مقالات متعدد ایشان در مقالات داخلی و خارجی را می توانید بررسی کنید. ایشان تجربه چندین ساله خود را در این دوره آموزشی در اختیار دانشجویان ارشد و دکترا قرار داده است تا بتوانند در کوتاه ترین زمان بهترین پروپوزال رابه صورت کاملا علمی و به شیوه ای با کیفیت بنویسند. تمام مراحل انجام پروپوزال در این دوره  به صورت کاملا گام به گام توضیح داده شده است تا دانشجو بتواند بدون کمک شخصی خودش پروپوزال خود را به بهترین کیفیت بنویسد.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 594 views بار دسته بندی : پایان نامه تاريخ : 16 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.