رانیا هوم دوره های آموزش پایان نامه از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع - رانیا هوم

برای انجام پایان نامه، ما نیازمند مراحل اصولی آن داریم که باید به صورت گام به گام و به صورت اصولی این مراحل انجام گردد. دوره های آموزش پایان نامه، شامل دوره جامع  و کاربردی انجام پروپوزال ارشد و دکترا، آموزش صفر تا صد انجام پایان نامه(طبق اصول علمی) و در نهایت آموزش تخصصی و حرف ای جلسه دفاع پایان نامه می باشد.

Why is the thesis report mandatory for MBA students? - Exeed College

اهمیت های انجام پایان نامه با کیفیت

یکی از سؤالاتی که برای انجام یک پایان نامه با کیفیت همیشه پرسیده می شود این است که انجام پایان نامه چه اهمیتی برای ما خواهد داشت. انجام پایان نامه، یکی از راه های تفاوت در رزومه علمی دانشجویان خواهد بود. از طرفی هر چقدر یک پایان نامه به صورت اصولی و با کیفیت بالا نوشته شود منجر به این می شود که دانشجو می تواند در اتمام پایان نامه، از داخل پایان نامه خود، مقالات معتبر استخراج و سپس در ژورنال های معتبر چاپ نماید. از آن جا که چاپ مقاله isi یکی از معتبرترین رزومه های علمی در کل کشورهای دنیا محسوب می شود. چاپ مقاله isi،  یکی از امتیازهای مهم در کنار مدرک آیلتس، برای افرادی است که به دنبال مهاجرت هستند. همچنین از اهمیت های دیگر انجام پایان نامه، ادامه تحصیل دانشجویان ارشد در مقطع دکترا خواهد بود. همچنین دانشجویان دکترا نیز برای استخدام و همچنین عضویت یافتن در هیئت علمی باید دارای درجه علمی بالایی باشند. از این رو داشتن یک پایان نامه قوی و با کیفیت، یکی از پایه ای ترین موارد برای افزایش درجه علمی اساتید در کل دنیا می باشد. بنابراین، در انجام پایان نامه ما با یک پروژه علمی بین المللی روبرو هستیم که می توانیم از آن در همه کشورهای جهان استفاده کنیم. همچنین، باید دقت کنیم که فقط با انجام یک پایان نامه با کیفیت می توانیم در ادامه استخراج مقاله معتبر داشته باشیم و اگر پایان نامه شما به صورت درست و مطابق با اصول علمی نوشته نشده باشد، نمی توانید انتظار این مزایا را در ادامه اتمام پایان نامه از خود داشته باشید.

5 Tips for Writing Great Final Papers

آنچه در دوره های آموزشی انجام پایان نامه خواهید دید:

از این رو برای انجام پایان نامه با کیفیت، ما دوره های آموزشی را برای شما آماده نمودیم که براساس اصول علمی جهانی آماده سازی شده است و حاصل تجارب چندین ساله  مهندس حمصیان در انجام پایان نامه و  همچنین چاپ مقالات معتبر و isi است. با گذراندن این دوره ها و طی کردن مراحل آموزش دیده در آن ها شما می توانید به صورت خودکار و بدون کمک دیگران، مراحل انجام پروپوزال و پایان نامه و در نهایت جلسه دفاع خود را به راحتی طی کنید. در این دوره ها، تمام نکات اصولی و علمی مورد نیاز برای یک نگارش با کیفیت در سطح کلاس جهانی به شما آموزش داده شده است. با گذراندن این دوره و عمل به نکات آن، از زمان خود برای سعی و خطا استفاده نخواهید کرد و سریعا راه درست در مسیر انجام پایان نامه را به صورت گام به گام طی خواهید کرد.

5 Apps To Help You Successfully Write a Paper | RU Student Life

دوره جامع  و کاربردی انجام پروپوزال ارشد و دکترا

در دوره  جامع  و کاربردی انجام پروپوزال ارشد و دکترا، تمام علمی از نحوه ی انتخاب موضوع مناسب تا  نحوه استخراج و سپس خواندن مقالات معتبر و همچنین تمام بخش های مختلف قرار گرفته شده در فرم پروپوزال، به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شده است. با گذراندن دوره پروپوزال، شما می توانید در زمان خود صرفه جویی نموده و پروپوزالی با کیفیت براساس اصول علمی بنویسید تا مورد پذیرش استاد راهنما خود و همچنین هیئت داوران دانشگاه خود قرار بگیرید. تمام آموزش ها براساس سخت ترین اصول علمی تهیه شده است تا شما نگران سخت گیری اساتید و داوران در این مرحله نباشید و بتوانید با تأیید پروپوزال، ادامه مسیر انجام فصل های پایان نامه را در دوره های بعدی طی کنید. این دوره به گونه ای تهیه شده است که دانشجو بتواند با رعایت این اصول علمی، غیر از انجام پروپوزال خود، فصل اول پایان نامه را هم در حقیقت طی کرده باشد و شما می توانید بعد از گذراندن این دوره و سپس رعایت اصول آن، به سراغ فصل دوم پایان نامه(پیشینه موضوع) بروید.

What They Won't Tell You on How to Write a Research Paper

آموزش صفر تا صد انجام پایان نامه(طبق اصول علمی)

این دوره آموزشی، باید بعد از گذراندن دوره جامع پروپوزال و همچنین تصویب نهایی پروپوزال در دانشگاه گذرانده شود. این دوره شامل انجام مراحل گام به گام برای نگارش فصل های پایان نامه و اصول علمی و مهم برای نگارش هر فصل تهیه شده است.

How to read research - you're probably doing it wrong - Critical Fitness

آموزش تخصصی و حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

در دوره جلسه دفاع؛ اصول حرفه ای سخنرانی جلسه دفاع پایان نامه از ساخت پاورپوینت حرفه ای برای جلسه دفاع تا سخنرانی و طراحی سخنرانی علمی برای جلسه دفاع، آموزش داده شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 545 views بار دسته بندی : پایان نامه تاريخ : 30 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.