رانیا هوم چهل و چهار ایده دیوار پشت تلویزیون - رانیا هوم

دیوار پشت تلویزیون، یکی از مهم ترین مکان ها برای زیبایی در طراحی داخلی خانه است. این دیوار به عنوان نقطه کانونی برای هر اتاق پذیرایی است. ایندیوار فضایی ایجاد می کند که منجر به عشق، سرگرمی و احساسات زیادی  در خود می شود.  این دیوار باید احساس گرما  و صد در صدی شما را داشته باشد. چه بخواهید یک اتاق نشیمن ساده طراحی کنید یا یک خانه مجلل، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید کدام یک از ایده های اتاق تلویزیون ما برای شما مناسب است. دیوار پشت تلوزیون هم برای خانه های کوچک و هم خانه و آپارتمان ها بزرگ یکی از مهم ترین بخش ها برای طراحی است.

  1. ایده های طراحی اتاق تلویزیون

طراحی اتاق خانوادگی شما به سبک شخصی و فضایی که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. اگر می‌خواهید مکانی مدرن و فوق‌العاده برای سرگرمی داشته باشید، سبک‌های مدرن یا امروزی باعث می‌شود اتاق شیک و زیبا بنظر برسد. عناصر طراحی مانند رنگ های خنثی، هنر مدرن و مبلمان مینیمال استفاده نمایید.

از سوی دیگر، شاید شما اتاقی بخواهید که همه کسانی را که دعوت کردی در خود جای دهد. در این صورت، سبک‌های طراحی مانند روستیک یا بوهو ممکن است بهتر عمل کنند. آن‌ها معمولاً گرم‌تر و دنج‌تر هستند – برای یک جلسه استراحت با دوستان قدیمی مناسب‌تر است. گیاهان، رنگ‌های گرم و تنوع بافت‌ها همه عناصری هستند که می‌توانند فضایی دنج با یکدیگر ایجاد کنند. در واقع آنقدر دنج است که برای ترک مهمانان مشکل خواهید داشت!

  1. ایده های اتاق تلویزیون کوچک

هنگام کار با یک فضای کوچک، انبارش قوی ترین دوست شما است و درهم و برهمی دشمن شما. به دنبال اثاثیه ای باشید که می تواند کارایی مضاعف داشته باشد. به عنوان مثال، یک تنه قدیمی با روکش تخت، یک میز قهوه منحصر به فرد و روشی مفید برای نگهداری پتوهای اضافی ایجاد می کند.

از آنجایی که برداشتن وسایل از روی زمین باعث می‌شود اتاق فضای بسیار بازتری داشته باشد، استفاده از فضای عمودی تا جایی که می‌توانید بسیار مهم است. قرار گرفتن یک یا دو قفسه کتاب بلند در کنار تلویزیون می‌تواند دی‌وی‌دی، کابل‌های HDMI و هر نوع وسیله دیگری را جمع و جور میکند. آنها همچنین راه دیگری را در اختیار شما قرار می دهند تا اجازه دهید ویژگی فردی شما با کمی دکور بدرخشد. گیاهان، شمع‌ها و عکس‌ها همگی فضا را روشن می‌کنند و به ویژگی های فردی شما افزوده می شود.

  1. ایده های اتاق تلویزیون لوکس

اگر دنبال کردن برنامه‌ها بعد از یک روز طولانی، شکل ترجیحی شما برای مراقبت از خود اباشد، می‌توانید مکان مجللی برای انجام آن ایجاد کنید. دیوارهای سفید شفاف با ابزارهای طلایی یا برنجی برای ایجاد این نوع خلق و خوی عالی هستند، بنابراین مراقب عکس‌ها یا آینه‌هایی با قاب‌های زیبا باشید. حتی اگر بقیه دکوراسیون خود را مینیمالیستی نگه دارید، یک چراغ روشنایی زیبا درخششی مجلل در سراسر فضا ایجاد می کند.

از سوی دیگر، اگر می خواهید حال و هوای بهتری داشته باشید، رنگ های تیره به همان اندازه برای تنظیم جلوه رنگ استفاده می شوند. دیوارهای تیره مشکی یا آبی سرمه ای، حال و هوای درونگرایانه ای ایجاد می کنند که با نور گرم و کم کاملاً کار می کند. رنگ های بسیار اشباع شده مانند سبز زمردی یا بنفش آلویی می توانند فضا را کمی روشن کنند و در عین حال احساس دنج و بسته بودن را حفظ کنند. برخی از گیاهان پراکنده مانند یک نخل با شکوه را اضافه کنید تا ظاهر را به پایان برسانید

  1. ایده های اتاق تلویزیون اتاق نشیمن

مکالمه خوب اصلی ترین چیزی است که باید هنگام برنامه ریزی طراحی اتاق نشیمن خود در نظر داشته باشید. مردم چقدر راحت می توانند با یکدیگر صحبت کنند و چقدر احساس راحتی می کنند؟ اشما می توانید با سازماندهی مبلمان به گفتگو ادامه دهید تا همه بتوانند به راحتی یکدیگر را ببینند.

شما همچنین می‌خواهید مکان‌های مناسب زیادی برای نوشیدن نوشیدنی‌های مردم وجود داشته باشد. قهوه و میزهای کناری، در حالی که از نظر کاربردی مفید هستند، اغلب به عنوان راهی برای افزودن شخصیت به فضا نادیده گرفته می شوند. با شکار قطعات متنوع و از نظر بصری هیجان انگیز، می توانید یک اتاق نشیمن لایه بندی شده و با چیدمان مناسب ایجاد کنید که کاملاً برای شما منحصر به فرد است.

  1. ایده های ساده اتاق تلویزیون

برای بسیاری، اتاق خانواده مکانی برای رفع فشار پس از روزهای پرتنش است. زمانی که ذهن بیش از حد تحت تأثیر درهم و برهمی بصری تحریک می شود، استراحت کردن برای ذهن دشوار است. سادگی ممکن است کلید طراحی کامل اتاق نشیمن شما باشد. چسبیدن به دکوراسیون مینیمالیستی و پالت‌های رنگی ساده، فضایی آرام و در عین حال منسجم را به شما می‌دهد تا بار را از خود دور کنید.

دیوارهای خنثی و بدون طرح اولین قدم عالی در ایجاد طراحی ساده اتاق نشیمن شماست. به دنبال مبلمان محجوب مانند قفسه های شناور باشید که فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به شما امکان می دهند از فضای خالی دیوار استفاده کنید. چند تزیین شیک یا ریزه کاری های احساسی اتاق را گرم می کند و حس شخصی به آن می بخشد.

اگر اتاق هنوز کمی خالی به نظر می‌رسد، عناصر خاکی مانند گیاهان و کف‌پوش‌های چوبی، روشی ارگانیک و ساده برای افزودن زندگی و رنگ به فضا هستند.

  1. ایده های سنتی اتاق تلویزیون

دکور سنتی جذاب، ظریف و بی‌دردسر، انتخابی فوق‌العاده برای یک اتاق خانوادگی است. عتیقه جات مانند آینه یا میز قهوه را با چند قطعه مدرن ترکیب کنید تا فضایی گرم و به سبک سنتی ایجاد کنید. این سبک طراحی بسیار خنثی و سنگین است، بنابراین سایه هایی مانند بژ، زغالی و قهوه ای تیره بهترین دوستان شما هستند.

نکته مهم در مورد طراحی سنتی این است که به همان اندازه که جذابیت اعصار گذشته را تداعی می کند، به طور باورنکردنی همه کاره است. به علاوه، می توانید آن را به روش های بی شماری به روز کنید. به عنوان مثال، کف‌های چوبی لخت را با چند قطعه براق طراحی کنید تا زیبایی مینیمالیستی به ارمغان بیاورید. عناصر دیگری مانند رنگ‌های روشن، کاغذ دیواری طرح‌دار، اکسسوری‌های روستایی و کاشی‌های نامتعارف می‌توانند پیچ و تاب غیرمنتظره‌ای به یک اتاق نشیمن زیبا و سنتی ببخشند.

  1. ایده های اتاق تلویزیون اتاق خانواده

فرقی نمی‌کند در یک مهمانی سوپربول یا ماراتن مارول قرار بگیرید، مهم است که فضایی داشته باشید که تمام اعضای خانواده بتوانند دور هم جمع شوند. ناگفته نماند، اما عکس های خانوادگی تزیینی عالی برای افزودن کمی گرما هستند. با پرکردن تصاویر کودک، پرتره های فارغ التحصیلی و عکس های تعطیلات، فضا را به یک دفترچه یادداشت همه جانبه تبدیل می کنید.

زمانی که در حال برنامه ریزی اتاقی برای کل خانواده هستید، قرار دادن مبلمان بسیار مهم است. مطمئن شوید که تلویزیون و نشیمنگاه را طوری مرتب کنید که بدون مانعی از صفحه نمایش بدون توجه به جایی که نشسته اید، دیده شود. اگر در طول تعطیلات صندلی کافی برای خانواده بزرگ ندارید، بالش‌های پرزدار اضافی می‌توانند به عنوان کوسن‌های کف دوبل شوند.

  1. ایده های اتاق تلویزیون مدرن

اگرچه خطوط تیز و رنگ های واضح طراحی مدرن ممکن است برای یک محیط دنج به نظر نرسد، اما لازم نیست بین راحتی و اتاق نشیمن شیک و مدرن رویاهای خود یکی را انتخاب کنید. می توانید با ترکیبی از سیاه و سفید با کنتراست بالا در سراسر اتاق به کلاسیک ها پایبند باشید. همچنین می توانید فضاها را با سایه های گرم خاکستری و رنگ های چوب طبیعی نرم کنید.

یکی دیگر از راه های عالی برای گرم کردن یک اتاق خانوادگی مدرن از طریق هنر است. نقاشی‌ها، عکاسی از منظره، و اشیاء تزئینی روی قفسه‌ها یا میزها کمی شخصیت می‌افزایند و فضا را بیش از حد تیره نمی‌کنند. به این ترتیب، بدون از بین بردن زیبایی‌شناسی فوق‌العاده، مکانی جذاب برای تماشای برنامه‌های خود خواهید داشت.

  1. ایده های دیوار اتاق تلویزیون

اگر بخواهید یک عملکرد جسورانه یا ماهرانه داشته باشید، دیواره‌های شما اقیانوسی از فرصت به شما ارائه می‌دهند. سعی کنید تلویزیون خود را با یک واحد دیوار با شکوهی قرار دهید تا یک اثر ساخته شده را جعل کنید. همچنین می‌توانید تلویزیون را با آثار هنری احاطه کنید تا یک دیوار گالری ایجاد کنید، که به تلویزیون کمک می‌کند وقتی خاموش است، با هم ترکیب شود. یا، کاغذ دیواری پر جنب و جوش برای روشن کردن اتاق در نظر بگیرید.

در مورد بقیه فضا، گزینه های زیادی برای طراحی دیوار وجود دارد. می توانید به رنگ دیوار خنثی بچسبید تا دیوار تلویزیون نقطه کانونی باقی بماند. همچنین می‌توانید با دیوارهای رنگارنگ در جهت مخالف بروید تا حتی زمانی که هیچ چیز در تلویزیون نیست، به اتاق انرژی دهید. آینه‌های عتیقه، قفسه‌های شناور، گلدان و دیوارپوش‌های بافته شده گزینه‌های دیگری برای پر کردن فضای خالی هستند.

  1. ایده های شومینه اتاق تلویزیون

البته لازم نیست که اتاق تلویزیون تماماً به تلویزیون باشد. این مکانی عالی برای برقراری ارتباط با دوستان یا گذراندن وقت با دیگران است. هیچ چیزی مثل شومینه (یا فقط یک طاقچه با تزئینات خوب) نمی تواند فضا را به نحو بهتر جلوه دهد

شومینه خود را به روش قدیمی مزین کنید. زیورآلات و عکس‌های قاب‌شده را بر روی طاقچه شومینه و بخاری برنزی مقاوم و زیبا و در عین حال شیک قرار دهید. با لایه بندی گیاهان، سبدها و بالشتک های کف در جلوی آن، حال و هوای بوهو ایجاد کنید. این راه‌اندازی برای تبدیل یک شومینه غیر کاربردی از یک وسیله نامناسب به یک نقطه کانونی جذاب عالی است. از طرف دیگر، اگر اطراف شومینه شما به خودی خود یک منظره دیدنی است، آن را پنهان نکنید! دکوراسیون اطراف آن را به حداقل برسانید تا نتواند منظره  ان را بدزدد.

  1. ایده های اتاق تلویزیون معاصر

طراحی معاصر با ترکیبی بی‌نظیر از سبک‌های مدرن و جذابیت قدیمی، حد وسط مناسبی بین جلا و جذاب است. این سبک را با کنار هم قرار دادن مبلمان شیک و مینیمالیستی در برابر عناصر ملایم تری مانند پتوهای راحت و رنگ های گرم و خنثی به اتاق تلویزیون خود بیاورید.

سایه های خاکستری یا ترکیبی از سفید و قهوه ای مایل به زرد شما را برای فضایی شیک و معاصر آماده می کند. اگر به‌دنبال کمی رنگ هستید، رنگ‌های جواهری عمیق مانند آبی یاقوت کبود یا سبز زمردی هوای پیچیدگی را به شما می‌دهند.

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 534 views بار دسته بندی : دکوراسیون پذیرایی تاريخ : 12 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.