رانیا هوم انواع سبک های دکوراسیون داخلی - رانیا هوم

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی خود هستید، ابتدا باید با انواع سبک های دکوراسیون داخلی آشنا باشید. شما باید بدانید چه سبک هایی وجود دارد وهر کدام سبک ها چه ویژگی هایی دارد. داشتن سبک کمک می کند که خانه شما یک سبک مشخص و زیبا را نشان دهد. داشتن سبک منجر به زیبایی خانه یا آپارتمان شما می شود.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

سبک مدرن یکی از مهم ترین سبک های دکوراسیون داخلی است.مبلمان و دکوراسیون داخلی به سبک مدرن از مواد طبیعی ، رنگهای خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیرضروری استفاده می شود. اگرچه ممکن است طیف وسیعی از رنگ ها را در یک ظاهر طراحی معاصر مشاهده کنید ، سبک های مدرن دارای رنگ های تک رنگ هستند.

 

luxury living room + main hall - interior design villa - saudi arabia | ITQAN-2010

سبک مدرن و معاصر

سبک معاصر در دوره خاصی متولد نشده است. با تکامل زمان تغییر می کند و می تواند عناصر مدرن را در خود جای دهد. یکی از فواید سبک های مدرن این است هر زیبایی مدرن و جدید را در خود جای می دهد. به عنوان مثال ، در چند دهه دیگر ، سبک جدیدی معاصر نامیده می شود زیرا همان سبک است. مبلمان معاصر اشکال متمایزتری دارند و اغلب می توانند شامل مبلمان منحنی باشند. چیدمان مبلمان می تواند کمک کننده عالی برای ارائه سبک مدرن باشد. پس در نحوه چیدمان خیلی دقت کنید.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

استفاده از سبک مینیمالیست در دکوراسیون مدرن

از دهه ۱۹۹۰ ، دکوراسیون مدرن از روند مینیمالیستی پیروی می کند و می تواند شامل رنگهای متضاد شدید با سیاه و سفید باشد.در حالی که مدرن بیش از آنکه از رنگ های سرد استفاده کند، بر اساس رنگ خنثی طراحی می شود. قطعات معاصر ممکن است به سادگی تزئینی باشند ، در حالی که قطعات مدرن باید عملکردی داشته باشند. یعنی وسایل شما کاربردی باشند نه فقط نقش تزئینی داشته باشند. بسیاری از مردم به دلیل ماهیت ساده و کاربردی ، قطعاتی به سبک مدرن را در خانه ها و دفاتر خود گنجانده اند.

https://runiyahome.ir/6506/change-interior-decoration/

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

خانه های به سبک کلاسیک با رنگ های آرام و فضای اطمینان و شاهنشاهی می باشند. امروزه فضای داخلی کلاسیک توسط افراد ثروتمند ، با ترجیحات سلیقه ای ثابت و همچنین افرادی که به جای مد زودگذر ، ارزش ها و سنت های دیرینه فرهنگی را ترجیح می دهند ، انتخاب می شود. دقت کنید اگر نمای شما به صورت کلاسیک طراحی و اجرا شده است به دنبال دکوراسیون داخلی کلاسیک باشید. عدم تطابق داخل و خارج ساختمان اصلا از نظر معماری جالب نیست.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

 

A variety of interior decoration styles

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدیترانه ای

طراحی خانه خود با سبک مدیترانه ای ، عاشقانه ، طعم ها و رنگ ها را در سواحل جنوبی اروپا برانگیزانید. سبک زندگی گاه به گاه و دوستانه منطقه در طراحی آرام ، مبلمان روستایی و بافت دیوار منعکس می شود. این یک سبک طراحی رنگارنگ و دلپذیر است که حتی در شمالی ترین خانه نیز نوعی مدیترانه را به ارمغان می آورد.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک تقریباً به سبک طراحی جنوب یونان ، ایتالیا و اسپانیا اشاره دارد. این منطقه به خاطر آبی های فیروزه ای است (از این رو ، ساحل آزور) ، روزهای درخشان آفتاب و تولیدات و گلهای پرشور معروف است که در طراحی مدیترانه ای منعکس شده است. هر کشور از رنگ ها ، پارچه ها ، بافت ها و مواد خاص تحت تأثیر فرهنگ خود استفاده می کند ، اما همه آنها معمولاً در ترکیب فضای باز ، مبلمان روستایی ، کف کاشی های چوب سخت یا کف و بافت دیوار وفادار هستند.

https://runiyahome.ir/6506/change-interior-decoration/

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

مقالات مشابه با این مقاله:

۸ راهکار عالی برای چیدمان مبلمان در اتاق خواب

اهمیت تغییر دکوراسیون داخلی

تی وی روم چیست؟ / TV ROOM

 

 

 

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 677 views بار دسته بندی : دکوراسیون پذیرایی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.