رانیا هوم هزینه تغییر دکوراسیون داخلی منزل - رانیا هوم

اگر خانه یا آپارتمانی دارید و قصد تغییر دکوراسیون داخلی یا بازسازی آن را دارید، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید. تغییر دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه، یکی راهکارهای تغییر روحیه و کاهش افسردگی می باشد. امروزه با توجه به قیمت مسکن، اغلب مردم قادر به تغییر خانه خود به راحتی نیستند. از این رو تغییر دکوراسیون و چیدمان داخلی یکی از راهکارهای مفید و ارزان برای بهتر نمودن فضای خانه است.

۱-چگونه دکوراسیون خانه‌‌‌ ی خود را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

یکی از راه های ارزان و ساده برای تغییر دکوراسیون داخلی و زیبا کردن منزل، تغییر چیدمان داخلی است. تغییر چیدمان داخلی اصول مشخصی دارد. در مقاله افشای رازهای چیدمان و دکوراسیون داخلی می توانید اصول چیدمان را رعایت کنید. همچنین باید اشتباهات اغلب افراد را در چیدمان داخلی بدانید. این کمک میکند که شما این اشتباهات را مجدد تکرار نکنید.

۲-چه وسایلی و اکسسوری هایی را خریداری کنیم ؟

خرید وسایل، جدید و متناسب می تواند  بیشتری تاثیر را در زیبایی خانه داشته باشد. خرید مبلمان و اکسسوری های خوب اگر به درستی انجام شود، می تواند تغییر شگفت انگیزی در فضای خانه ایجاد کند. انتخاب وسایل منزل اصلی ترین و بیشتری تاثیر را در زیبایی طراحی دکوراسیون خانه به دنبال خواهد داشت. اکسسوری به معنای وسایل جانبی است. اکسسوری منزل در واقع به تمام لوازم و وسایل اصلی و فرعی یک خانه گفته می‌شود که در چیدمان داخلی خانه از آن استفاده می‌شود.

استفاده بیش از حد از اکسسوری و همچنین شلوغی فضای خانه، باعث سردرگمی و عدم زیبایی می شود. چیدمان داخلی غیراصولی، باعث می شود خانه یا آپارتمان شما کوچکتر از اندازه واقعی به نظر بیاید.

اکسسوری ‌ها را در قسمت‌های مختلف دکوراسیون منزل می‌توان استفاده کرد. این عناصر بر روح‌بخشی فضا می‌افزایند. بنابراین طراحان داخلی برای تکمیل دکوراسیون از اکسسوری منزل استفاده می‌کنند.

۳- تغییر دکوراسیون داخلی چقدر هزینه دارد؟

هزینه تغییر دکوراسیون داخلی، متناسب با متراژ شما و میزان تغییراتی که می خواهید انجام دهید، متفاوت است. برآورد دقیق هزینه کار راحتی نیست، اما شدنی است. اگر بودجه کافی ندارید، راهکارهای زیر را برای برآورد هزینه در نظر بگیرید.

۴-محاسبه تقریبی هزینه لازم برای تغییر دکوراسیون داخلی

ما برای افراد اول لیستی از تغییراتی که می توانیم انجام دهیم می نویسیم؟

مرحله اول: تغییر دکوراسیون آشپزخانه

به طور مثال من می خواهم از تغییر درهای کابینت شروع کنم. بنابراین باید یک برآورد قیمت از پیمانکار و اجرا کننده در مورد جنس کابینت ها و هزینه های اجرای آن بگیریم. پس از محاسبه قیمت و جنس آن ها با توجه به متراژ، در مرحله بعدی طراح، برای شما یک طرح متناسب با اصول دکوراسیون داخلی و سلیقه شما تهیه می کند.

تا الان هزینه تغییر دکوراسیون آشپرخانه را برآورد نمودیم. در مرحله بعدی، مثلا من قصد دارم، سالن  پذیرایی خود را کاغذ دیواری کنم. از این رو باید یک برآورد هزینه از کاغذ دیواری داشته باشیم.

مرحله دوم: انتخاب کاغذ دیواری

در این مرحله، ما به کارفرما یک لیست حدودی از قیمت های رول کاغذ دیواری می دهیم. در نتیجه با توجه به محاسبه دیوارها و یک ضرب و تقسیم، قیمت حدودی کاغذ دیواری هم برای شما مشخص می شود. تا این جا خانه شما کاملا نسبت به قبل تغییر کرده است.

پس از محاسبه ی تقریبی هزینه دکوراسیون داخلی، شما یک هزینه حدودی را یادداشت کردید. در مرحله بعدی شما می توانید نسبت به متریال های خود تصمیم گیری نمایید. در نتیجه شرکت ما، با توجه به بودجه شما متریال هایی که بهتر است در دکوراسیون شما استفاده شود را به شما پیشنهاد می دهد.

مرحله سوم: انتخاب متریال استفاده شده در کف ساختمان

متریالی که در کف ساختمان می توان استفاده کرد با توجه به نوع می تواند شامل سرامیک یا سنگ شود. سرامیک ها کف نیز با توجه به جنس و کیفیت، قیمت های  متفاوتی دارند. سنگ هم اغلب برای ساختمان های لاکچری که به دنبال زیبایی زیادی هستند، مناسب است. همچنین می توانید برای کف اتاق ها از پارکت یا کف پوش های مختلف مقاوم و با دوام استفاده کنید.

۵-انتخاب نوع متریال دکوراسیون داخلی با توجه به بودجه شما

به طور مثال طراحان ما به شما پیشنهادهایی را می دهند. این که بهتر است کدام دیوار خود را سنگ کنید. اینکه چه نوع سنگی استفاده کنید که زیباتر و بهتر باشد. همچنین می توانید از متریال چوب جهت زیبایی دکوراسیون پذیرایی خود استفاده کنید. همه این هزینه ها با توجه به متریال استفاده شده، قابل برآورد هستند.

۶-خلاصه

طبق این مقاله نحوه ی محاسبه تغییرات دکوراسیون داخلی را برای شما شرح دادم. هزینه ای که شما برای  تغییر دکوراسیون داخلی انجام می دهید، ارزش زیادی به ملک یا آپارتمان شما می دهد.تغییر دکوراسیون داخلی علاوه بر این که موجب افزایش کیفیت و روحیه شما خواهد شد. همچنین موجب افزایش ارزش ملک شما می شود. قطعا اگر روزی قصد جابجایی یا فروش ملک خود را بکنید، قطعا ملک شما زودتر و با هزینه بالاتری خریداری می شود. همچنین به همان نسبت خودتان از محیط خود لذت خواهید برد.

همانطور که در این مقاله بررسی شد، هزینه تغییر دکوراسیون داخلی بسته به مساحت شما، اولویت های شما در تغییر دکوراسیون و نوع متریال استفاده شده، قابل محاسبه است.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی خود هستید ، می توانید از مشاوره های ما برای برآورد و هزینه  اجرای دکوراسیون داخلی استفاده کنید.جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ تماس حاصل نمایید.

مقالات مشابه با این مقاله:

افشای رازهای چیدمان و دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری

چگونه در دکوراسیون داخلی قدیمی نشویم؟ / دکوراسیون داخلی در سال ۱۴۰۰

همه چیز در مورد چوب ترمو یا ترمووود / ترموود چیست

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.