رانیا هوم تأثیر ویروس کرونا بر صنعت ساخت و ساز (طبق آمار سال 2020) - رانیا هوم

در این مقاله به بررسی مطالعات انجام شده در کشورهای دیگر و آمارهای جمع آوری شده از تأثیر ویروس کرونا بر صنعت ساخت و ساز پرداخته شده است. نتایج این مقاله طبق نظرسنجی ماهانه تجارت (MBS) بر تأثیر ویروس کرونا بر صنعت ساخت و ساز و کسب و کارها گرفته شده است (آمار رسمی سال ۲۰۲۰). شواهد گرفته شده این است که فعالیت های بخش ساخت و ساز  ادامه داشته است ولی این حال ، اقدامات ایمنی و بهداشتی مانند فاصله اجتماعی ، همچنین درجایی که کارگران و اکیپ های اجرایی در کارگاه مشغول کار هستند، لحاظ شده است در نتیجه ظرفیت و سطح کار هنوز قبل از محدودیت های اعمال شده در نتیجه شیوع ویروس کرونا در همان سطح قبلی نیست. اداره آمار ملی داده ها ، گزارش هایی را برای حمایت از تصمیم گیرندگان در انگلیس تولید می کند و اطلاعات بی طرفانه مورد اعتماد را اعلام می کند به دلیل اینکه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به اطلاعات و آمار درست و بی طرفانه در هر کشوری داریم.

ویروس کرونا

طبق آمارهای گزارش شده در کشور انگلستان، بیماری ویروس کرونا (COVID-19) یک چالش مهم برای کشور انگلستان بوده است و ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل شود که انگلیس اطلاعات حیاتی لازم برای پاسخگویی به تأثیر این همه گیری را بر اقتصاد و جامعه داشته باشد. آمار دقیق و درست در حال حاضر حرف اصلی را برای کشورها می زندو کشورهایی که نمی توانند آمار درستی را انتقال دهند یا مردم به آمارهای آن ها اعتماد ندارند با بزرگترین چالش ها روبرو می شوند. طبق اطلاعات جمع آوری شده از کشورهای پیشرفته ، این بوده است آن ها گفته اند که ما باید اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات با سرعت بیشتری ، با استفاده از منابع داده جدید و تغییر عملکرد نظرسنجی ها ، ارائه می شود تا اطمینان حاصل شود که ما اطلاعات لازم را با گسترش اوضاع ارائه می دهیم. یعنی آمار باید به صورت سریع و لحظه به لحظه و دقیق و به روز شده به مردم گزارش شود. البه تغییرات و شرایط می تواند کیفیت برخی از آمارها را تحت تأثیر قرار دهد ، مانند دقت پایین تر به دلیل اینکه ممکن است به این معنی باشد که جزئیات کمتری وجود داشته باشد ، از جمله خرابی های محلی و منطقه ای و عدم دسترسی به تمام نقاط کشور باشد.

تصمیمات به صورت موردی و با در نظر گرفتن اینکه چه اطلاعاتی در حال حاضر با توجه به شرایط موجود مرتبط است ، با سه رکن قانون عمل برای آمار  (یعنی قابل اعتماد بودن ، کیفیت و ارزش آمار) باید تصمیم گیری شود. دسترسی همزمان همه به آمار دقیق به عنوان یک اصل اساسی این قانون آماده است ، اما در صورت عدم حفظ این امر ، ما در مورد این مسئله و سایر تأثیرات احتمالی دیگر بر روی آمارهای خود باز و شفاف خواهیم بود. یعنی آن ها قانونی دارند که این قانون می گوید آمار باید با ضریب خطا کم ، به روز شده و دقیق به مردم ارائه شود و می بایست به صورت شفاف این آمار بیان گردد.

بنابراین نتیجه ای که گرفته شده است این بوده است که بیماری کرونا بر تجارت و همچنین نحوه اجرای پروژه ها در کشورها به ویژه انگلستان تأثیر گذاشته است ولی صنعت ساخت در این چند ماه با رشد همراه بوده است . ساخت مسکن های خصوصی نیز بیشترین سهم را در این رشد داشته است. همچنین جهت بررسی نمودارهای رشد می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید.

https://www.ons.gov.uk/businessindustryandtrade/constructionindustry/bulletins/constructionoutputingreatbritain/august2020#toc

مقالات مشابه با این مقاله:

مقابله با شیوع ویروس کرونا در کارگاه های ساختمانی

شیوه تأثیرگذاری ویروس کرونا بر پروژه های عمرانی

مهم ترین پیشرفت های کشورهای جهان در زمینه مهندسی عمران (آمار سال ۲۰۱۹)

 

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 400 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.