رانیا هوم انجام پایان نامه - رانیا هوم

مراحل انجام پایان نامه مطابق با اصول علمی ، در هر فصل نیازمند رعایت اصول علمی و نگارشی است. مراحل انجام پایان نامه از انتخاب موضوع تا روز دفاع، دارای اصول مشخص و علمی است. اشتباه در هر مرحله از پایان نامه منجر به اشتباهات مکرر در مراحل دیگر می شود. مراحل پایان نامه کاملا به هم پیوسته هستند. هر آنچه از انتخاب موضوع و انجام پروپوزال نوشته می شود باید در تمام فصل های پایان نامه، پیاده سازی شود. در این مقاله مراحل کلی انجام پایان نامه به صورت اصولی توسط مهندس حمصیان به شما آموزش داده می شود. 

Theses - WUR

اهمیت انتخاب موضوع درست

برای شروع پایان نامه از مرحله انتخاب موضوع تا نگارش پروپوزال و در نهایت نوشتن فصل های پایان نامه باید با اصول علمی انجام پایان نامه برای هر قسمت آشنا باشید. در ادامه این مقاله، علاوه بر توضیحات مراحل پایان نامه، آموزش های ویدئویی مهم برای شما عزیزان قرار داده شده است. برای انجام یک پایان نامه باید با اصول علمی نگارش فصل های پایان نامه آشنا باشید. بسیاری از دانشجویان ارشد و دکترا به راحتی موضوع پایان نامه انتخاب می کنند. شما برای انتخاب یک موضوع باید زمان بگذارید. انتخاب یک موضوع اشتباه تا آخرین روز کار پایان نامه  و تا روز جلسه دفاع پایان نامه برای شما دردسرآفرین می شود.

انجام بهترین کیفیت پایان نامه
انجام پایان نامه در هر فصل نیازمند رعایت اصول علمی و نگارشی است.

نحوه شروع پایان نامه

بسياري از مشكلات اصلي دانشجويان اين است كه نمي دانند كه بايد پایان نامه را از كجا شروع كنند. از اين رو بخاطر اينكه نمي دانند از كجا بايد شروع كنند،ترم هاي زيادي را هم برای شروع از دست مي دهند و در آخر وقت كم مي آورند. باید بدانید مراحل انجام پایان نامه اگر براساس اصول درست علمی انجام شود، زمان بر است و هر آنچه زودتر مراحل اصلی را طی کنید. اگر تمام مراحل طبق الگوها و اصول علمی انجام نشود در اواسط مراحل نگارش فصل ها و همچنین اتمام پایان نامه با مشکلات متعددی روبرو می شوید.

3 Minute Thesis: presentations by PhD students in the University of York Faculty of Science - YouTube

انتخاب موضوع پایان نامه

بسیاری از مشکلات دانشجویان و اشتباهات آن ها که تا آخر پایان نامه گریبان گیر آن ها بوده است، عدم توجه و دقت برای انتخاب موضوع مناسب و کاربردی است. بسیاری از موضوعات دانشجوها اصلا قابلیت پیاده سازی علمی در کشور ما را ندارد. اگر روش تحقیقی نیاز به داشتن یک سری داده ها برای تحلیل دارد و آن داده ها در ایران قابل جمع آوری نیست یا به آسانی در اختیار شما قرار نمی گیرد، نباید چنین روش هایی را برای پایان نامه خود انتخاب کنید.بسیاری از موضوعات هیچ نتیجه ای را دربر نخواهند داشت و بسیاری از موضوعات اصلا پیشینه تحقیقی برای شروع ندارند. فصل دوم پایان نامه(پیشینه یا ادبیات موضوع) باید براساس مقالات پیشین قبلی نگارش شود و اگر مقاله ای در این زمینه انجام نشده است، شما در نگارش فصل دوم و همچنین بقیه فصل های پایان نامه با مشکلات متعددی روبرو می شوید.

تمام جملات و کلمات گفته شده در عنوان پایان نامه شما مهم هستند. عنوان پایان نامه، هدف اصلی موضوع شما را نشان می دهد. کوچکترین اشتباه و عدم دقت در انتخاب موضوع می تواند پروسه پایان نامه شما را ماه ها و حتی ترم های زیادی با تأخیر مواجه کند. جهت انتخاب موضوع پایان نامه  میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ مهندس حمصیان  ارتباط برقرار کنید(اولویت با پیامک های مشاوره در تلگرام است).

بهترین کیفیت پایان نامه
بسیاری از موضوعات دانشجوها اصلا قابلیت پیاده سازی در کشور ما را ندارد

 هر اشتباهی در انتخاب موضوع، قابل جبران نیست. مسئولیت انتخاب موضوع و انجام مراحل درست پایان نامه بر عهده دانشجو است و استاد راهنما متأسفانه هیچ مسئولیتی جهت اشتباهات یا حتی رد پایان نامه در جلسه دفاع ندارد. اگر موضوع اشتباه و نادرستی انتخاب کنید و استاد راهنما آن را تأیید کند در ادامه شما باید جوابگو باشید.  اغلب استادها به دلیل اینکه به بررسی موضوع دانشجو نمی پردازند، باعث می شوند که دانشجو با مشکلات متعددی در  ادامه مراحل پایان نامه برخورد کند.

Brief interventions help online learners persist with coursework, Stanford research finds | Stanford Graduate School of Education

موضوع پايان نامه بايد روشن و صريح باشد. موضوع پايان نامه نباید تكراري باشد. سپس موضوع بايد داراي نوآوري باشد. انتخاب موضوع مي بايست متناسب با روش تحقيق انتخاب شود. هر كلمه كوچك در موضوع پايان نامه بايد قابل تفسير باشد. موضوع پايان نامه نبايد خيلي كلي یا بسیار جزئی انتخاب شود.

Thesis Images, Stock Photos & Vectors | Shutterstock

اهمیت مشاوره در انتخاب موضوع

 در انتخاب موضوع پايان نامه، دقت كنيد و حتما از متخصصین مشورت بگيريد. در تمام مراحل پايان نامه از وجود فردي غير از استاد راهنما كمك بگيريد. اگر مشاوره درستی انجام نگیرد و راه اشتباهی را طی کنید، باید زمان و هزینه زیادی را بعد از آن هزینه کنید و در بعضی مواقع بسیاری از اشتباهات، قابل برگشت پذیر نیست. مثل انتخاب موضوع نادرست، انتخاب روش تحقیق نامناسب در ادامه کار قابل برگشت نیستند. بسياری از دانشجويان يك موضوع اشتباه یا يك روش تحقيق اشتباه را تا آخر پایان نامه ادامه می دهند و در روز جلسه دفاع، کل کارشان زیر سؤال می رود. حتما در جلسه های دفاع دوستان دیگر شرکت کنید تا با مشکلات آن ها آشنا شوید و مشکلات آن ها را تکرار نکنیم.

849 Student Thesis Stock Photos, Pictures & Royalty-Free Images - iStock

نگارش پروپوزال

پروپوزال، در حقیقت یک طرح نهایی برای مشخص نمودن نحوه صفر تا صد انجام پایان نامه است. در پروپوزال ما باید مشخص کنیم، که قرار است از صفر تا صد پایان نامه به چه چیزهایی دست پیدا کنیم. اهمیت موضوع پایان نامه ما در ابتدا باید مشخص گردد. بیان مسئله یا مقدمه که شامل توضیح مختصر موضوع و سپس بررسی اهمیت و شکاف های این موضوع می باشد باید مشخص شوند. همچنین هدف اصلی و روند کلی پژوهش در آن مشخص می شود. در ادامه پروپوزال باید مشخص کینم موضوع انتخابی ما،چه نوآوری هایی نسبت به دیگر موضوعات و روش های انجام شده قبلی دارد. اهداف اصلی و فرعی پژوهش ما چیست؟ چه فرضیه هایی باید در انتهای کار مورد بررسی(تأیید یا رد) قرار بگیرد. به چه سؤالاتی در انتهای پایان نامه باید جواب داده شود؟ همچنین باید در پروپوزال مشخص گردد که با استفاده از چه روش تحقیقی و نرم افزاری می خواهید به هدف اصلی پژوهش خود برسید.

 

مقالات فارسی و انگلیسی در مرحله نگارش پروپوزال خوانده می شود. اما مهم ترین قسمت نگارش پروپوزال، انتخاب روش تحقیق مناسب، متناسب با انتخاب موضوع است.به این موضوع بسیار دقت کنید که هر موضوعی با هر روش تحقیقی قابل پیاده سازی نیست.

پروپوزال چیست؟
پروپوزال، در حقیقت یک طرح نهایی است برای مشخص نمودن صفر تا صد انجام پایان نامه است

فرمت پروپوزال

پروپوزال شما باید براساس اصول نگارشی، قالب و فرمت دانشگاه خودتان نوشته شود. فرمت پروپوزال دانشگاه خود را در ابتدا از سایت اصلی دانشگاه خود می توانید دانلود کنید، و سپس براساس آن فرمت، نگارش پروپوزال خود را انجام دهید.

شروع نگارش پروپوزال
پروپوزال شما باید براساس اصول نگارشی دانشگاه خودتان و قالب و فرمت دانشگاه خودتان نوشته شود.

تصویب پروپوزال

بعد از نگارش پروپوزال طبق فرمت دانشگاه، باید پروپوزال تدوین شده را برای استاد راهنما خود ارسال کنید. استاد راهنما، پروپوزال شما را می خواند و نظرات خود را در مورد پروپوزال به شما اعلام می کند. مجدد شما باید پروپوزال را اصلاح و بازبینی کنید. بعد از تأیید پروپوزال توسط استاد راهنما، باید پروپوزال نهایی شده با استاد راهنما برای اساتید و داوران دانشگاه بارگذاری و ارسال شود. مجدد هر یک از اساتید، نظرات خود را در مورد پروپوزال شما اعلام می کنند. 

تصویب پروپوزال
بعد از نگارش پروپوزال طبق فرمت دانشگاه، باید پروپوزال را برای استاد راهنما خود ارسال کنید.

انجام پایان نامه براساس اصول علمی

انجام پایان نامه پس از انتخاب استاد راهنما، از انتخاب موضوع تا نگارش پروپوزال و سپس انجام فصل های  آن دارای اصول علمی و نگارشی می باشد.  عدم اطلاع دانشجویان از اصول و قواعد علمی نگارش پایان نامه منجر به از دست دادن زمان و همچنین عدم نتیجه می گردد. دانشجو  برای شروع انتخاب موضوع باید اصول مهم برای این مراحل را بداند. بسیاری از دانشجویان بدون مطالعه از قبل تعیین شده موضوع پایان نامه خود را انتخاب می کنند. موضوعی که انتخاب می کنید در حقیقت، پایه و اساس مراحل پایان نامه است. هر موضوعی برای پایان نامه مناسب نیست. موضوع تحقیق های دانشگاهی که شما در دروس دانشگاهی انتخاب می کردید با  انتخاب موضوع پایان نامه تفاوت بسیاری زیادی دارد. در صورتی که موضوع شما درست انتخاب نشده باشد تا پایان کار شما به هیچ هدفی دست پیدا نمی کنید. اگر موضوعی اشتباه باشد اگر شما صبح تا شب را هم برای پایان نامه وقت بگذارید، فایده ای نصیبتان نمی شود.

انجام پایان نامه براساس اصول علمی
عدم اطلاع دانشجویان از اصول و قواعد علمی نگارش پایان نامه منجر به از دست دادن زمان و همچنین عدم نتیجه می گردد.
انجام پایان نامه از صفر تا صد
اشتباه رفتن مسیر و همچنین عدم رعایت اصول پایان نامه نویسی در این سال ها یکی از مشکلات متداول دانشجویان ارشد و حتی دکترا بوده است.
موضوع پايان نامه
موضوع پايان نامه بايد روشن و صريح باشد.

For the love of books: On the tactile PhD thesis | the édu flâneuse

 

 

 

اهمیت مشاوره در انتخاب موضوع
هر اشتباهی در انتخاب موضوع، قابل جبران نیست.
فصل های پایان نامه

بعد از تصویب پروپوزال، مراحل انجام پایان نامه شروع می شود. ما در پایان نامه، ۵ فصل داریم. فصل اول(کلیات پژوهش یا مقدمه)، در حقیقت کامل شده پروپوزال است و کلیات انجام تحقیق مشخص می شود. در فصل دوم ، پیشینه و ادبیات موضوع گردآوری می شود. در فصل دوم باید مقالات داخلی و خارجی به صورت کامل خوانده و دسته بندی شود. در نتیجه باید تمام آن ها به صورت اصولی در فصل دوم جمع بندی گردد. در فصل سوم (روش تحقیق)، باید روش انجام تحقیق شما توضیح داده شود. درفصل سوم (روش تحقیق) مشخص می شود که شما با چه روشی و با چه ابزار و با چه نرم افزاری باید داده ها را تحلیل و تجزیه و تحلیل کنید.همچنین در فصل چهارم، هر آنچه در فصل سوم (روش تحقیق) خود مشخص کردید را باید با در فصل چهارم ، پیاده سازی کرده وسپس تحلیل کنید. همچنین در فصل پنجم پایان نامه ، نتیجه گیری کلی و پیشنهادها از فصل یک تا فصل چهارم آورده می شود. فصل پنجم مشخص می کند که شما در نهایت به چه نتیجه ای دست پیدا کردید.

روش های تحقیق پایان نامه

یکی از بزرگترین و متداول ترین اشتباهات دانشجویان ارشد و دکترا در انتخاب روش تحقیق مناسب با موضوع خودشان است. باید در نظر داشته باشید هر روش تحقیقی باید براساس موضوع انتخابی شما تعیین شود. هر روش تحقیقی، برای هر موضوعی، مناسب نیست. روش تحقیق های مختلف براساس موضوع و گرایش های مختلف بسیار متفاوت هستند. هر یک از روش های تحقیق دارای نرم افزار مخصوص به خود هستند که در حقیقت نرم افزار، ابزاری برای  تجزیه و تحلیل آن اطلاعات است .

انتخاب روش تحقیق مناسب
یکی از بزرگترین و متداول ترین اشتباهات دانشجویان ارشد و دکترا در انتخاب روش تحقیق مناسب با موضوع خودشان است.

اگر روش تحقیق اشتباهی انتخاب کنید، قاعدتا به هدف اصلی پژوهش خود دست پیدا نخواهید کرد. این ها اشتباهاتی است که دانشجویان در میانه راه پایان نامه یا در اتمام پایان نامه متوجه آن می شوند .چنین اشتباهاتی، کل زحمت پایان نامه را هدر می دهد. چون در این صورت پایان نامه به نتیجه دلخواه نمی رسد. هدف ما در انجام یک پژوهش علمی دستیابی به هدف اصلی پژوهش و سپس نتیجه گیری کلی است. اگر شما به هدف اصلی پایان نامه خود دست پیدا نکنید در حقیقت یعنی هیچ کاری انجام نداده اید. پس این موارد مهم را در انجام پایان نامه خود پیاده سازی کنید تا در ادامه با مشکلات متعدد وحل نشدنی روبرو نشوید.

روش های تحقیق پایان نامه
اگر روش تحقیق اشتباهی انتخاب کنید، قاعدتا به هدف اصلی پژوهش خود دست پیدا نخواهید کرد.
نرم افزار تحلیل داده ها با توجه به روش تحقیق

یکی دیگر از مهم ترین موارد برای روش تحقیق، انتخاب نرم افزار مناسب برای تجزیه و تحلیل داده ها است. نرم افزارهای مختلف آماری و مدل سازی و همچنین شبیه سازی برای تحلیل داده ها وجود دارد. هر روش تحقیقی، نرم افزار خاص خود را دارد. آموزش نرم افزار را از شما در جلسه دفاع نمی خواهند ولی نحوه خروجی ها و تحلیل خروجی ها و نحوه عملکرد نرم افزار یکی از مهم ترین موارد در جلسه دفاع خواهد بود. فقط آموزش نرم افزار را در جلسه دفاع لازم نمی دانند ولی نحوه روند تحلیل داده ها توسط نرم افزار و تحلیل خروجی ها لازم و بسیار مهم است. چگونه به این نتایج رسیده اید؟ تحلیل کنید چگونه به این نتیجه رسیده اید و دلیل این نتایج را تحلیل کنید.

نرم افزار تحلیل داده ها با توجه به روش تحقیق
نرم افزارهای مختلف آماری و مدل سازی و همچنین شبیه سازی برای تحلیل داده ها وجود دارد.
آموزش اصول پایان نامه

 مراحل انجام پایان نامه از صفر تا صد توسط مهندس حمصیان به شما آموزش داده می شود. سال ها تجربه دانشجویان ارشد و دکترا و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفته است و در این ویدیوها به شما آموزش داده شده است. شما در انجام پایان نامه باید ابتدا مراحل انتخاب موضوع آشنا شوید و بعد از انتخاب موضوع مناسب که در مقالات سایت در چندین مقاله به طور کامل همین سایت شرح داده شده است. در مرحله بعدی آموزش پروپوزال و همچنین مراحل صفر تا صد پروپوزال تشریح داده شده است. چندین مراحل پروپوزال نویسی نیز در چندین مقاله سایت به طور کامل تشریح شده است. در ادامه بعد از تصویب پروپوزال، فصل های پایان نامه و نحوه نگارش آن ها به طور کامل شروع می شود. مطالب مهم هر فصل مورد بررسی قرار گرفته است و در انتها نیز مشکلات و اشتباهات دانشجویان در انجام مراحل پایان نامه با توجه به تجربه های چندین ساله اساتید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل شده است.  همچنین برای رزرو مشاوره و انجام پایان نامه می توانید با شماره تماس ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ مهندس حمصیان در ارتباط باشید. هدف اصلی ما آموزش درست و اصولی دانشجویان در مسیر پایان نامه برای دستیابی به بهترین کیفیت برای انجام پایان نامه ها می باشد.

انجام پایان نامه از صفر تا صد
مراحل انجام پایان نامه از صفر تا صد توسط مهندس حمصیان به شما آموزش داده می شود.

دانشجو در تمام مراحل پایان نامه از انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال تا نگارش فصل های پایان نامه، مسئول خواهد بود. حتی اگر سواد استاد راهنما در مورد موضوع یا حوزه پیشنهادی موضوع دانشجو پایین باشد، دانشجو مسئول تمام مراحل انجام پایان نامه تا روز جلسه دفاع خواهد بود. در روز جلسه دفاع، فقط دانشجو مسئول کامل کل پایان نامه است و در ایران معمولا فقط تعداد کمی از اساتید راهنما پشتیبان مناسبی در روز جلسه دفاع هستند.

جلسه دفاع
دانشجو مسئول تمام مراحل انجام پایان نامه تا روز جلسه دفاع خواهد بود.
اهمیت مدیریت زمان در انجام مراحل پایان نامه

پايان نامه و مراحل آن داراي پروسه هاي وقتگيري هستندكه نيازمند مطالعه مقاله و کتاب، ترجمه، تایپ  و غیره دارند. تا زماني كه پايان نامه را شروع نكنيد با مشكلات متعدد آن روبرو نمي شويد. در انتخاب موضوعات گسترده دقت کنید که موضوع شما زیاد گسترده نباشد که در مدت زمان مشخص نتوان آن را جمع بندی نمود. به طور مثال یک دانشجو دکترا به دلیل این که مدت زمان بیشتری برای انجام مراحل پایان نامه دارد، موضوعات و روش های تحقیق گسترده تری را نسبت به موضوعات فوق لیسانس انتخاب می کند. در نظر گرفتن زمان برای انجام پایان نامه را فراموش نکنید.

اهمیت انتخاب موضوع

 در انتخاب موضوع پايان نامه، دقت كنيد و حتما از متخصصین مشورت بگيريد. در تمام مراحل پايان نامه از وجود فردي غير از استاد راهنما كمك بگيريد. اگر مشاوره درستی انجام نگیرد و راه اشتباهی را طی کنید، باید زمان و هزینه زیادی را بعد از آن هزینه کنید و در بعضی مواقع بسیاری از اشتباهات، قابل برگشت پذیر نیست. مثل انتخاب موضوع نادرست، انتخاب روش تحقیق نامناسب در ادامه کار قابل برگشت نیستند. بسياری از دانشجويان يك موضوع اشتباه یا يك روش تحقيق اشتباه را تا آخر پایان نامه ادامه می دهند و در روز جلسه دفاع، کل کارشان زیر سؤال می رود. حتما در جلسه های دفاع دوستان دیگر شرکت کنید تا با بعضی از مشکلات آن ها آشنا شوید.

اهمیت پایان نامه با کیفیت

پايان نامه يكي از موارد ضروري براي ايجاد رزومه براي افراد است. پذيرش دانشگاهي در كشور و همچنين مهاجرت تحصيلي نياز به رزومه علمي مي باشد. بدون رزومه علمي و انجام يك پايان نامه خوب همه دانشجويان تقريبا در يك سطح هستند. انجام يك پايان نامه خوب مي تواند منجر به نگارش مقاله و تقویت رزومه شود. پايان نامه هاي كاربردي مي توانند در كسب و كار در هر رشته استفاده شوند. همچنين پايان نامه يكي از راه هاي كاهش خدمت سربازي هم مي تواند باشد. اگر به دنبال داشتن رزومه براي خود هستيد و همجنين به دنبال دكترا هستين يا به دنبال مهاجرت تحصيلي هستين، پايان نامه نقش اساسي در زندگی کاری ما خواهد داشت .

اهمیت انتخاب موضوع
پايان نامه يكي از موارد ضروري براي ايجاد رزومه براي افراد است.

یکی از متداول ترین سؤالات دانشجویان در مقطع ارشد و دکترا نوشتن پایان نامه و از همه مهم تر شروع کردن آن است. بسیاری از دانشجویان ترم ها منتظر شروع پایان نامه می مانند و در آخرین فرصت ها برای اتمام سنوات خود به دنبال راهکار برای اتمام پایان نامه هستند. دوستان عزیزم پایان نامه یک پژوهش علمی زمان بر است و نیاز به خواندن مقالات داخلی و خارجی و همچنین ساعت ها تفکر و تجزیه و تحلیل دارد. پایان نامه یک پروسه کاملا زمان بر است. آموزش انجام پایان نامه يكي از مشكلات دانشجويان ارشد و دكترا بوده است. عدم اطلاع دانشجويان از مراحل انجام پايان نامه منجر به از دست دادن زمان و هزينه می شود. بسياري از دانشجوها ترم هاي مختلف سرگردان هستند. بسياري از آن ها راه هاي اشتباه را با سعي و خطا جلو مي روند و در نهايت به هدف خود نمي رسند. علت این اشتباهات، عدم رعایت اصول علمی پایان نامه است. هر فصل و هر بخش از پایان نامه دارای اصول علمی است که باید آن ها را بیاموزید.

فصل های پایان نامه
هر فصل و هر بخش از پایان نامه دارای اصول علمی است که باید آن ها را بیاموزید.
 اهمیت مشاوره در انجام پایان نامه

یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت وشروع درست یک پروپوزال از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع پایان نامه، گرفتن مشاوره از فردی متخصص است. شما در مسیر انجام پایان نامه قطعا با مشکلات متعددی روبرو می شوید و اگر تصمیمات نادرستی را اتخاذ کنید، موجب می شود، مسیر پایان نامه و پروپوزال تا آخر کار اشتباه جلو برود. عده ای از  اساتید در اوایل به ظاهر سخت نمی گیرند ولی وقتی شما یک کار بی کیفیت تحویل استاد راهنما می دهید تازه متوجه برخورد استاد با خودتان می شوید. هیچ استاد راهنمایی دوست ندارد بخاطر یک پایان نامه غلط و اشتباه در مقابل اساتید دیگر زیر سؤال برود. پس هیچگاه بدون مشورت از متخصص، وارد انجام مراحل پایان نامه نشوید.

 اهمیت مشاوره در انجام پایان نامه
یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت وشروع درست یک پروپوزال از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع پایان نامه، گرفتن مشاوره از فردی متخصص است.

اطلاعات کامل و جامع در مورد نحوه شروع پایان نامه در مقالات زیر برای شما گردآوری شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

چگونه پایان نامه را شروع کنیم (مقالات لازم برای انجام پایان نامه)

پایان نامه را از کجا شروع کنم؟

چرا دانشجویان پایان نامه خود را زود شروع نمی کنند؟

داشتن مقاله BASE برای شروع پایان نامه

اهمیت خواندن مقالات داخلی و خارجی در انجام پایان نامه

اهمیت پایان نامه

فصل های پایان نامه برای دانشجویان ارشد و دکترا

توضیح فصل های پایان نامه

آموزش انجام پایان نامه

انجام پایان نامه همراه با آموزش

 

 

جهت مشاوره و انجام پروپوزال و پایان نامه با کیفیت و علمی با مهندس حمصیان، با شماره تماس ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ در تلگرام  می توانید هماهنگ شوید.

انتخاب موضوع پایان نامه
انتخاب موضوع پایان نامه یکی از مهم ترین مراحل انجام پایان نامه است.
انتخاب موضوع پایان نامه

موضوع را تا حد امکان جزئی تر کنید. انتخاب موضوع پایان نامه یکی از مهم ترین مراحل انجام پایان نامه است. برای انتخاب موضوع پایان نامه می بایست مراحلی را انجام دهید. انتخاب موضوع پایان‌نامه از اولین و اصلی‌ترین اقدام دانشجو جهت شروع هر پایان‌نامه ای است. اگر عنوان پایان نامه مناسب نباشد هر چه قدر دانشجو در ادامه تلاش بیشتری هم انجام دهد به هدف اصلی دست پیدا نخواهد کرد. اولویت اصلی عنوان پایان نامه، کاربردی بودن آن در جامعه است. موضوعی که کاربردی نباشد اغلب با انگیزش و جذابیت کمتری روبرو می‌شود. برای انتخاب موضوع نیازمند اطلاعات و خواندن مقالات در آن حوزه هستیم و بدون خواندن مقالات نباید موضوعی انتخاب شود.

اطلاعات کامل و جامع در مورد انتخاب موضوع پایان نامه درمقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

مراحل انتخاب موضوع برای پایان نامه

انتخاب موضوع و عنوان اصلی پایان نامه

مهمترین نکات در انتخاب موضوع پایان نامه

تشخیص تکراری بودن موضوع پایان نامه

اهمیت انتخاب موضوع پایان‌نامه و مراحل ابتدایی پروپوزال

 

مراحل دقیقتر پروپوزال و فصل اول پایان نامه
پروپوزال به معنای طرح پیشنهادی کلی که از صفر تا صد پایان نامه مانند یک نقشه که مسیر کلی را نشان می دهد، نوشته می شود. در حقیقت پروپوزال از صفر تا صد یک پایان نامه را برای ما مشخص می کند. در پروپوزال باید بفرمایید که قرار است که چه کاری انجام بدیم و چطوری میخواهیم این کار را انجام دهیم؟ پروپوزال نويسي، اولين مرحله پايان نامه بعد از انتخاب موضوع پايان نامه است. در حقيقت شما در پروپوزال مشخص مي كنيد كه تا آخر پايان نامه چه روندي را به چه روش و استراتژی هایی مي خواهيد طي كنيد.پروپوزال طرح كلي از همان روند انجام پايان نامه است. پروپوزال در حقيقت همان فصل اول پايان نامه است. پروپوزال نويسي نيازمند مطالعه بسیار  مقالات فارسي و انگليسي در محدوده موضوع پايان نامه  است. با خواندن موضوعات مقاله هاي پيشين و سپس دسته بندي و طبقه بندي آن ها شما متوجه مشكلات و همچنين روندي كه  پژوهش گران قبلي طي كرده اند مي شويد.بعد از دسته بندي مقالات بايد كل مقالات را بخوانيد و چكيده آن ها را در يك برگه براي خود يادداشت كنيد. در اين قسمت بايد شما متوجه شويد كه موضوعات قبلي با چه روش هايي به هدف اصلي خود رسيده اند. روش تحقيقي خود را باید در اين قسمت با مشورت استاد راهنما و يك متخصص انتخاب كنيد. روش تحقيق بايد در پروپوزال شما قيد شود. پروپوزال در واقع يك طرح نهايي براي شروع پايان نامه است.كليات ؛اهميت پايان نامه و روش تحقيق از مهم ترين اجزاي يك پروپوزال است.بعد از تصويب موضوع پايان نامه ،شروع پروپوزال نویسی آغاز مي شود. اهميت پروپوزال تا آخر پايان نامه بسيار مهم است. سؤالاتي را در پروپوزال مطرح كنيد كه در آخر پايان نامه بتوانيد به آن ها پاسخ دهيد. براي نگارش پروپوزال هر دانشگاهي فرمت مخصوص به خود را دارد كه مي بايست اين فايل را از سايت دانشگاه خودتون دانلود كنيد. شفاف سازي در  پروپوزال خيلي مهم است ولي سعي كنيد مسائل را كلي بيان كنيد كه در ادامه بتوانيد در صورت اشتباه آن را در پايان نامه تصحيح كنيد. پروپوزال نويسي در حقيقت اگر كامل باشد همان فصل اول پايان نامه  مي شود. آنچه در پروپوزال مي آيد بايد در پايان نامه اجرا گردد.
فصل دوم (پیشینه تحقیق یا ادبیات موضوع)
فصل دوم پایان نامه شامل ادبیات موضوع یا پیشینه تحقیق می باشد که یکی از مهم ترین فصل های پایان نامه است. در حقیقت در این فصل ما مقالات و پژوهش های انجام شده قبلی را مطالعه و دسته بندی می کنیم.پس از مطالعه مقالات فارسی و خارجی باید آن ها را گروه بندی و تیترگذاری کنید. این مقالات شامل مقالات داخلی و خارجی می باشد. سپس هر خط از مطالب گفته شده در فصل دوم باید دارای رفرنس باشد. بدون رفرنس هیچ مطلبی در این فصل نباید قرار بگیرد. رفرنس باید مقاله معتبر باشد. در این فصل نمی توان از مطالب سایت یا صحبت های فردی استفاده شود. رفرنس باید دارای اعتبار علمی معتبر یاشد.
فصل دوم (پیشینه تحقیق یا ادبیات موضوع)
در حقيقت فصل دوم پايان نامه نقطه عطف يك پايان نامه با كيفيت است.
نحوه نگارش فصل دوم پایان نامه

چرا لازم است در فصل دوم هم مقالات داخلی خوانده شود و هم مقالات خارجی؟

به دلیل این که مقالات داخلی به شما کمک می کند که مشکلات داخل کشور و پژوهش هایی که تا به حال انجام شده است را متوجه شویم. بسیاری از مشکلات فقط در بعضی از کشورها وجود دارند و در کشورهای دیگر یا به این صورت وجود ندارند یا به شکلی دیگر بروز کرده اند. از طرف دیگر مقالات خارجی به شما کمک می کند که در چه جنبه هایی پایان نامه خود را توسعه دهید. همان طور که می دانید کشور ما به دلیل اینکه کشوری در حال توسعه است همیشه چند سالی از پژوهش ها و کارهایی که در کشورهای پیشرفته یا نیمه پیشرفته انجام می شود، عقب تر است. این کمک می کند شما از پژوهش هایی که در این کشورها انجام شده است اطلاعات بگیرید و مشکلات آن ها را در نظر بگیرید و بعد با مشکلات کمتری آن را در کشور خودمان پیاده سازی کنید.  کمترین مشکل در فصل پیشینه یا ادبیات پژوهش به منزله ی سرقت ادبی محسوب می شود بنابراین در نگارش این فصل می بایست دقت بالایی داشته باشید و مطلبی بدون رفرنس در این فصل نداشته باشید. کپی کردن جملات پایان نامه دیگران در داخل پایان نامه خود کاملا اشتباه است. برای نگارش فصل دوم می بایست از مقالات استفاده کنید.

شايد سؤالي كه براي همه دانشجويان در پايان نامه ايجاد ميشه اينه كه فصل دوم چه فايده اي دارد. در حقيقت فصل دوم پايان نامه نقطه عطف يك پايان نامه با كيفيت است. اگر فصل دوم پایان نامه به خوبي انجام نشود نمي شود انتظار كاري با كيفيت داشته باشيم.

 

فصل سوم (روش تحقیق)
روش تحقیق شما باید برمبنای موضوع و همچنین براساس آنچه در پروپوزال شما تأیید شده است، انجام شود. انتخاب روش تحقيق بعد از انتخاب موضوع و در پروپوزال مشخص می گردد. روش تحقيق با توجه به عنوان و هدف اصلي پايان نامه تعيين مي شود. حتما برای انتخاب روش تحقيق خود باید دلايل محكمه پسند براي دلیل انتخاب اين روش تحقيق داشته باشيد.
فصل سوم (روش تحقیق)
انتخاب روش تحقيق بعد از انتخاب موضوع و در پروپوزال مشخص می گردد.
نکته مهم برای جلسه دفاع
در جلسه دفاع پايان نامه هم حتما باید دلايل خود را براي انتخاب اين روش تحقيق بيان كنيد. چرا از اين روش تحقيق استفاده كرديد؟مزاياي اين روش تحقيق انتخاب شده نسبت به روش هاي ديگر چيست؟آيا اين روش تحقيق شما را به هدف اصلي پایان نامه مي رساند؟ آيا با اين روش تحقيق سؤالات و فرضيه هاي فصل اول پايان نامه يا همان پروپوزال پاسخ داده مي شود؟
بهترین کیفیت پایان نامه
در جلسه دفاع پايان نامه هم حتما باید دلايل خود را براي انتخاب اين روش تحقيق بيان كنيد.
نوآوری های پایان نامه

نوآوری پژوهش، یعنی پایان نامه شما با تحقیق های قبلی انجام شده در این حوزه چه تفاوت ها و تمایزهایی دارد؟  روش تحقيق مي تواند از نوآوري هاي پايان نامه شما نسبت به پژهش های پیشین محسوب شود.به طور مثال پايان نامه ها و مقالات ديگر اين موضوع يا موضوعات مشابه را انجام داده اند ولي روش تحقيق ديگري استفاده كرده اند .در حال حاضر شما از اين روش تحقيق مي خواهيد استفاده كنيد و آن مطالعات را توسعه دهيد و براي استفاده از اين روش تحقيق هم دلايل مهمي داريد. نوآوری ها مختلفی برای پایان نامه های مختلف براساس موضوع انتخابی وجود دارد.

نوآوری های پایان نامه
نوآوری ها مختلفی برای پایان نامه های مختلف براساس موضوع انتخابی وجود دارد.

 نوآوري پايان نامه شما، می تواند روش تحقيق مناسب  آن باشد. بسياري از مقالات چاپ شده در ژورنال هاي معتبر نيز از همين تکنیک استفاده كرده اند و قطعا وقتي شما روش تحقيق ديگري انتخاب مي كنيد نتايج شما نيز تغيير خواهد كرد و به هدف هاي ديگري  دست پيدا مي كنيد.

 پايان نامه
نوآوري پايان نامه شما، می تواند روش تحقيق مناسب  آن باشد.
خدمات ما

گروه مهرداد سيويل افتخار دارد كه در سال هاي اخير در مشاوره و انجام پايان نامه در كنار شما باشد. هدف ما انجام پايان نامه هايي با كيفيت براي افزايش رزومه دانشجويان ارشد و دكترا مي باشد.جهت ارتباط و مشاوره با مهندس حمصیان با شماره تماس ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶  در ارتباط باشید(اولویت با ارتباط در شبکه تلگرام است).

 مشاوره و انجام پايان نامه
گروه مهرداد سيويل افتخار دارد كه در سال هاي اخير در مشاوره و انجام پايان نامه در كنار شما باشد.
اهمیت روش تحقیق در انجام پایان نامه

 روش تحقیق در حقیقت  راه رسیدن به هدف نهایی شما را مشخص می کند ، هر پایان نامه ای یک هدفی دارد و حالا اینکه این هدف را چگونه می خواهید بهش برسید و بهش دست پیدا کنید ، روش تحقیق شماست که در فصل سوم به آن پرداخته می شود. برای انجام فصل سوم (روش تحقیق) باید کتاب های آن روش تحقیق خوانده شود و سپس نرم افزار مختص آن روش تحقیق جهت تحلیل داده ها یاد گرفته شود. اگر زمان کافی برای آموزش ها ندارید باید حتما خروجی آن ها را آموزش ببینید تا در جلسه دفاع با مشگل روبرو نشوید.

اهمیت روش تحقیق در انجام پایان نامه
هر یک از این روش تحقیق ها نرم افزار خاص خودش را دارد و هر روش تحقیقی فقط با نرم افزار خاص خودش می تواند تجزیه و تحلیل شود.
انواع روش تحقیق در پایان نامه

 استفاده از انواع روش های تصمیم گیری چند معیاره(AHP و ANP عادی و فازی، تاپسیس و غیره) با نرم افزار های اکسل و غیره، روش های آماری و آزمون های آماری مختلف با نرم افزار spss ، روش های مدل سازی پیشرفته با معادلات ساختاری، روش های شبیه سازی با نرم افزارهای مختلف و غیره تمام این روش ها قابل کاربرد هستند ، هر یک از این روش تحقیق ها نرم افزار خاص خودش را دارد و هر روش تحقیقی فقط با نرم افزار خاص خودش می تواند تجزیه و تحلیل شود.

 فصل چهارم (تجزیه و تحلیل نتایج)

فصل چهارم پايان نامه مربوط به تجزيه و تحليل شما از داده ها است.  اين روش شامل تحليل با نرم افزار مشخص شده در روش تحقیق است که در پروپوزال خود مشخص کرده ایم. در اين فصل تحليل خروجی پژوهش ما مي باشد و نياز به رفرنس دهي نيست. در صورتي كه در فصل ٤ ميخواهيد رفرنس بياريد ميتونيد كارتون را با مقالات يا پايان نامه هاي قبلی مقايسه كنيد ولي اصل كار نتايجي است كه شما پس از تحليل كار خود به آن دست پيدا كرديد. در فصل چهارم پایان‌نامه باید به تجزیه‌وتحلیل داده‌های پژوهش خود بپردازیم(یعنی صرف خروجی از نرم افزار به عنوان تجزیه و تحلیل محسوب نمی شود). در این فصل برعکس فصل‌های دیگر که نیاز به رفرنس داشت اصلاً نباید رفرنس داشته باشید و دلیل آن این است که فصل چهارم پایان‌نامه به تجزیه‌وتحلیل داده‌های پایان‌نامه شما پرداخته می شود و ربطی به پژوهش های دیگران ندارد. فصل چهارم با توجه به اینکه از پژوهش‌های پیشین در کنار جمع‌آوری اطلاعات شما می‌باشد ولی همه مطالب باید متناسب با تجزیه‌وتحلیل خاص پژوهش ما باشد و نباید هیچ مطلبی از پایان‌نامه‌های دیگر و یا نتایج آن‌ها کپی شود ولی شما می‌توانید در صورت نیاز در ادامه نتایج پژوهش‌های پیشین استفاده نموده و آن‌ها را در پژوهش خود توسعه دهید.فصل چهارم پایان‌نامه در ادامه فصل سوم که مربوط به روش تحقیق است استفاده نموده و با استفاده از نرم‌افزار مناسب آن روشی که در فصل سوم یادشده است را در فصل چهارم اجرایی و پیادهد سازی می‌کنیم. در فصل چهارم با استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های مناسب یادشده در فصل سوم به تجزیه‌وتحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده پرداخته می‌شود. یعنی باید پس از جمع‌آوری اطلاعات در این فصل آن داده‌ها را به نرم‌افزار منتقل نموده و سپس خروجی به‌دست‌آمده را تجزیه‌وتحلیل کنیم. نحوه‌ی جمع‌آوری اطلاعات از روش‌های مختلفی مانند پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده، استخراج داده‌های روش‌های آزمایشگاهی و یا استخراج و ثبت داده‌های کمی و کیفی از پروژه‌های اجرایی انجام می‌شود و سپس داده‌های جمع‌آوری‌شده را در فصل ۴ تجزیه‌وتحلیل می‌کنیم.

اطلاعات کامل و جامع در مورد فصل چهارم پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

 فصل پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادها)
درنهایت فصل پنج‌ در ادامه‌ی تجزیه‌وتحلیل در فصل ۴ به پیشنهاد‌های و نتیجه‌گیری پرداخته می شود. درنهایت فصل پنجم، آخرین فصل پایان‌نامه است که با نام نتیجه‌گیری و پیشنهاد‌ها می‌باشد. همه اساتید راهنما و داوران شما در پایان‌نامه به دنبال این هستند که ببینند شما به چه نتایجی دست پیدا کردید و در حقیقت هدف اصلی هر پژوهشی این است که بتوانیم با بررسی پژوهش‌های خود و با استفاده از ابزارهای مناسب به نتایج ارزشمندی دست پیدا کنیم. این نتایج تمام زحمات شما در فصول قبل را نشان می‌دهد. علاوه بر این‌که شما نتایج کلی پژوهش خود را بیان می‌کنید .همچنین فرضیه‌ها و سؤالاتی که در فصل اول و پروپوزال آوردید را در این فصل باید به صورت علمی تائید را رد نمایید. اطلاعات کامل و جامع در مورد فصل پنجم پایان نامه در مقاله زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آن را مطالعه فرمایید:
پیشنهاد برای تحقیقات آینده و پیشنهادهای کاربردی در فصل پنجم

همچنین در فصل پنجم باید براساس نتایج، پیشنهادهایی برای تحقیقات بعدی آورده شود. آنچه شما در این پایان نامه بررسی نکرده اید را می توانید به محققان بعدی پیشنهاد دهید. یا پیشنهادهای کاربردی نیز براساس نیاز ما در عمل و واقعیت به کارشناسان، خبرگان،دولت ها و غیره پیشنهاد داده می شود.

 فصل پنجم پایان نامه
در فصل پنجم باید براساس نتایج، پیشنهادهایی برای تحقیقات بعدی آورده شود.
هزینه های انجام پایان نامه

زمان و هزينه دو معيار مهم در انجام يك پايان نامه با كيفيت مي باشد. هر پايان نامه با كيفيت نياز به زمان براي خواندن مقاله هاي فارسي و ترجمه مقالات انگليسي، خواندن كتاب و يادگيري نرم افزار براي روش تحقيق،زمان براي تايپ و ويراستاري چندين باره براي انجام پايان نامه دارد. هر يك از اين مراحل انجام پايان نامه نياز به هزينه اي متفاوت دارد.پايان نامه بدون هزينه و زمان نمي تواند پايان نامه باكيفيتي باشد. به دنبال پايان نامه هاي با هزينه پايين نباشيد.  خيلي از دانشجوها به دليل مشكلاتي كه دارند به دنبال انجام پایان نامه با قيمت ارزان هستند. اين را بدانيد كه يك پايان نامه اگر با هزينه هاي پايين انجام شود يعني كار سطح پاييني است كه به احتمال زياد مورد قبول هم قرار نمي گيرد. خودتان را گول نزنيد،نمي شود يك نفر هم كار ترجمه چند مقاله انجام دهد هم مقاله فارسي بخرد و بخواند و مطالب مهم را استخراج كند و مقالات را دسته بندي كند.بعد روش تحقيق را به درستي مخصوص انجام پايان نامه شما انجام دهد.بعد نتايج نرم افزار رو هم بررسي و تجزيه و تحليل كند.بعد در نهايت فصل پنجم و نتيجه گيري كاي را بنويسد. اين همه مراحل كه به صورت كلي بيان كردم فقط قسمتي از مراحل يك پايان نامه است .تمام اين مراحل نياز به زمان دارد پس نمي شود با هزينه هاي پايين آن ها را انجام داد. اگر هم كسي اين كار رو انجام دهد قطعا اين كارها را انجام نمي دهد.انجام ندادن هر يك از اين قسمت ها شما را با مشكل روبرو خواهد كرد. يك پايان نامه ممكن است چندين دفعه توسط استاد راهنما تغيير و ويرايش شود .در اثر هر تغيير فايل وورد پايان نامه هم تغيير مي كند.اين مراحل تماما زمان بر هستند و نياز به هزينه دارند. اگر ميخواهيد هزينه هاي پايين پرداخت كنيد پس بهتر است خودتان پايان نامه را انجام دهيد و از يك نفر متخصص كمك بگيريد. هزينه متخصص را پرداخت كنيد و هزينه اشتباهات خود را كاهش دهيد. خیلی از بچه ها پایان نامه خوبی نوشتند و باید ببینیم چگونه می شود یک پایان نامه خوب نوشت؟ برای پایان نامه خوب باید زمان گذاشت ؛ باید هزینه برایش بپردازیم ، پایان نامه ی خوب این است که شما حداقل تا  ۶ ماه پس از تایید پروپوزال هیچ کاری انجام ندهید و فقط فقط پایان نامه را انجام دهید. اگر کسی پایان نامه خوبی نوشته است صد در صد یا خیلی زمان و هزینه گذاشته است و یا به یک متخصص داده است پایان نامه اش را انجام داده ، شما در حال حاضر نمی توانید با سه یا چهار میلیون یک پایان نامه عالی داشته باشید و برایتان بهترین پایان نامه را انجام دهند. پایان نامه خوب نیاز به ترجمه خوب ؛ خواندن مقالات خوب برای روش تحقیق دارد و هزینه و زمان زیادی می خواهد ، کسی که پایان نامه با کیفیتی انجام داده آن را به فردی داده است و برایش انجام داده است و هزینه زیادی داده است که آن پایان نامه خوب شده است و بعد هم خودش آن را کامل خوانده و بررسی کرده و از فرد محققش سوالاتش را پرسیده است و در نتیجه پایان نامه خوبی حاصل شده است.

 

هزینه های انجام پایان نامه با کیفیت

هزینه های انجام پایان نامه ها به موارد زيادي بستگي دارد كه بسياري از دانشجويان از اين هزينه ها غافل هستند. بسياري از دانشجويان در ابتدا به دنبال هزينه هاي پايين براي انجام پايان نامه هستند. هزينه هاي پايين مشكلات زيادي را به وجود مي آورد. يكي از مهم ترين مشكلات دانشجويان اين است كه در ابتدا از مراحل و هزينه هاي انجام پايان نامهآگاه نيستند و در ادامه مجبور هستند با هزينه هايي چندين برابر آن را به اتمام برسانند.

هزینه های انجام پایان نامه
برای انتخاب موضوع باید مقالات داخلی و خارجی بررسی شود و سپس مقالات پایه انتخاب شوند.

در حال حاضر اساتید و سپس داوران هر موضوع و هر پایان نامه ای با هر کیفیتی را قبول نمی کنند و برای انجام یک پایان نامه با کیفیت باید راه درستی را از همان اول انتخاب کنید. برای انجام یک پایان نامه با کیفیت در ابتدا باید  موضوع درستي انتخاب شود. برای انتخاب موضوع باید مقالات داخلی و خارجی بررسی شود و سپس مقالات پایه انتخاب شوند. بدون مقاله BACE هیچ موضوعی را نباید انتخاب کنید. انتخاب یک موضوع اشتباه و نادرست می تواند اتمام پایان نامه را با تأخیرهای زیادی مواجه کند و در آخر نیز به نتیجه دلخواد دست پیدا نخواهیم کرد.

انجام پایان نامه
هزینه های انجام پایان نامه ها به موارد زيادي بستگي دارد
عدم کپی کردن  موضوعات از پایان نامه دیگران

 برای انجام پایان نامه علمی و درست باید زمان مناسب اختصاص داده شود و به طور اصولی هر فصل نگارش شود. کپی کردن از روی پایان نامه دیگران را از ذهن خود بیرون کنید. همچنین به شرکت ها و محقق هایی هم که از روی پایان نامه دیگران کپی می کنند اعتماد نکنید. کپی کردن تحت هیچ شرایطی برای هیچ دانشگاهی و برای هیچ استاد راهنمایی مورد قبول نیست. این کار به مانند دزدی و سرقت ادبی محسوب می شود و به راحتی در آخر پایان نامه برای بسیاری از داوران و اساتید قابل تشخیص است.

 

هر پايان نامه اي نياز به زمان و هزينه دارد. بدون هزينه ،زمان و انرژي هيچ پايان نامه خوبي  استخراج نمي شود. آموزش انجام پايان نامه براي اولين بار توسط گروه ما براي دانشجويان ارشد و دكترا در حال انجام است. هدف از آموزش انجام پايان نامه انجام كارهاي علمي است كه باعث مي شود دانشجويان در كنار مشاوره و انجام پایان نامه و انجام مراحلي از كار در انجام مراحل پايان نامه دخيل باشند و بر علم تحقيقاتي آن ها نيز افزوده گردد. تفاوت مجموعه ما با كارهاي انجام شده توسط ديگران اصولي كار كردن و عدم كپي برداري از پايان نامه هاي ديگران و آموزش مراحل گام به گام پايان نامه تا روز دفاع است. ما ایرانی ها هر سال یک سری هدف برای خودمان مشخص میکنیم ولی در آخر به آن هدف نمیرسیم ، دوتا هدفی که همه ی ایرانی ها برای خودشان همیشه مشخص می کنند یکی لاغر شدن است یکی هم بحثته زبان است که همه میخواهند آن را یاد بگیرند و میبینید که سال تمام شده و هیچ چیزی نشده! خیلی ها هم اسم مینویسند در کلاس ها و در وسط راه کار راه ول می کنند. خیلی از افراد زنگ میزنند برای پایان نامه و سوال میپرسند که پایان نامه چه هزینه هایی دارد و چه هزینه هایی باید صرف بشه برای پایان نامه؟ و خیلی ها میگویند که فلانی اینکار را انجام می دهند با فلان هزینه ، وقتی که هزینه ها را اعلام می کنند بهتون باید این هزینه ها باشه و اگر هزینه چیزی را نگیرند یعنی آن کار را انجام نداده اند و برای آن وقت نزاشته اند و این کیفیت کار را پایین می آورد ، مثلا نمیشه تایپ انجام نداد ، نمیشه ترجمه انجام نداد ، خود ترجمه بیشترین هزینه را دارد و خیل از هزینه صرف ترجمه می شود و سه چهار میلیون بحث ترجمه یک پایان نامه می شود. بنابراین باید این هزینه ها انجام شود و هزینه های حداقل را دارد ، حالا کسی که میخواهد این پایان نامه را انجام بدهد و میپرسد چگونه می توانم از شما کمک بگیرم؟ من چندین سال است که پیش نیامده که کار کسی را بگیریم و نتوانیم آن را تمام کنیم ، چون حرف هم را میفهمیم و کار را انجام می دهیم ، کسی که پایان نامه را کپی زده باشد ، قطعا نمی تواند پاسخگوی سوالات شما باشد و برای مشاوره هم باید یک نفری که خودش کار پایان نامه انجام می دهد به شما مشورت بدهد و این چیزی است که خیلی مهم است. کسی که بخواهد کارش انجام شود قطعا دنبال این نیست که کسی کارش را عقب بندازد و یا کار کپی تحویلش بدهد و کسی هم جوابگو نباشد و در جلسه دفاع گیر کند و نتواند به سوالات پاسخ دهد. باید از کسی مشاوره بگیرید که تمام جزئیات پایان نامه را به شما بگوید و بتوانید در جلسه دفاع از پایان نامه دفاع کنید.

 

اطلاعات کامل و جامع در مورد هزینه های انجام پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

هزینه های مشاوره و انجام پایان نامه

نقش زمان و هزینه در انجام پایان نامه

مشکلات دانشجویان در انجام پایان نامه
اغلب دانشجویان در انجام پایان نامه با مشکلات متعددی روبرو می شوند که منجر به طولانی شدن و عدم اتمام به موقع پایان نامه می گردد. پايان نامه نياز به زمان دارد و چندين ماه بايد به صورت تخصصي به آن پرداخت. اينكه آيا اين پايان نامه چه سودي دارد در مقاله اهميت انجام پايان نامه به آن پرداخته ايم. ولی اين را هم ميدانيم كه با توجه به مشكلات و وضعيت ايران انجام پايان نامه با کیفیت و سپس استخراج مقاله از آن می تواند تنها راه مهاجرت آسان و همچنین تحصیل در مقطع دکترا باشد.
براي اتمام پايان نامه نياز به مشورت از يك فرد متخصص داريد. ديگر فرصت سعي و خطا نيست. اغلب مشكلات انجام پايان نامه براي دانشجویان اين است كه در ابتدا به دنبال سعي و خطا هستند و راه را به اشتباه طي مي كنند. اشتباهات منجر به افزايش زمان و هزينه مي شود، قطعا از وجود اين مشكلات خسته مي شويد. بعد از خسته شدن هم رها مي كنيد كه كاري بدتر از قبل است . پايان نامه نياز به ذهن آرام و تمركز زياد دارد.هر كار پژوهشي نياز به آرامش دارد اگر مشكلات زندگي و كاري شما زياد است در همان اولين مراحل به دنبال شخصي براي اتمام يا كمك به شما جهت اتمام پايان نامه باشيد. انتخاب مناسب يك فرد براي مشاوره و همچنين انجام پايان نامه نيز موضوع بسيار مهمي است. به دنبال قيمت هاي ارزان نرويد. هزينه هاي ارزان براي انجام پايان نامه قطعا راه اشتباه و يك كيفيت نامناسب از پايان نامه را براي شما بوجود مي آورد. قبل از انتخاب قطعا بررسي انجام دهيد.
عدم کپی کردن  موضوعات از پایان نامه دیگران
براي اتمام پايان نامه نياز به مشورت از يك فرد متخصص داريد.

در ادامه اشتباهات و مشکلات متداول دانشجویان ارشد و دکترا در انجام پایان نامه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

اطلاعات کامل و جامع در مورد اشتباهات و مشکلات پایان نامه دانشجویان در تمام این سال ها برای شما جمع آوری شده است. با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

مشکلات متداول دانشجویان ارشد و دکترا برای انجام پایان نامه (قسمت اول)

مشکلات متداول دانشجویان ارشد و دکترا برای انجام پایان نامه (قسمت دوم)

نداشتن هدف در انجام پایان نامه

راه های اشتباه در پایان نامه

روندهای اشتباه در پایان نامه

رابین هود پایان نامه

پایان نامه های اشتباه انجام ندهید!

مقایسه های اشتباه در انجام پایان نامه

اشتباهات دانشجویان در انجام مراحل پایان نامه

۴ مورد از دیدگاه های اشتباه در پایان نامه

اشتباهات مکرر دانشجویان در مراحل پایان نامه

تفسیرهای اشتباه دانشجویان از انجام پایان نامه

اشتباهات و مشکلات پایان نامه
تمام نکات گفته شده بومی سازی مسائل پایان نامه برای ایران و ارتباط با اساتید دانشگاه های مختلف ایران است.

دوستان تمام مراحل گفته شده برای انتخاب موضوع پایان نامه حاصل تجارب نگارش و تدریس پایان نامه های ارشد و دکتری در ایران می باشد و شما نمی توانید با قوانین اروپا، کانادا و آمریکا برای انجام پایان نامه در ایران استفاده کنید و موفق شوید. تمام نکات گفته شده بومی سازی مسائل پایان نامه برای ایران و ارتباط با اساتید دانشگاه های مختلف ایران است. شرکت مهرداد سیویل می تواند در هر یک از مراحل پایان نامه اعم از پروپوزال نویسی ، موضوع پایان نامه ، روش تحقیق و جلسه دفاع به شما کمک کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید و یک پایان نامه با کیفیت ارائه دهید.

مشکلات پایان نامه
در نوشتن پایان نامه باید اصول علمی انتخاب موضوع پایان نامه و نگارش هر فصل را رعایت کنید.
پایان نامه بدون اشکال علمی
در نوشتن پایان نامه باید اصول علمی انتخاب موضوع پایان نامه و نگارش هر فصل را رعایت کنید. استاد راهنما می تواند نظر خود را به شما اطلاع بدهد ولی اگر شما اصول علمی را رعایت نکنید؛ کل پایان نامه شما قابل پذیرش نیست. اگر اصول علمی را در انجام پایان نامه رعایت نکنید، کار شما حتی اگر توسط استاد راهنما پذیرفته شود، می تواند در جلسه دفاع توسط داوران رد شود.
صول علمی پایان نامه
اگر شما اصول علمی را رعایت نکنید؛ کل پایان نامه شما قابل پذیرش نیست.
مشاوره انجام پایان نامه

برای انجام پایان نامه با کیفیت طبق اصول علمی باید با اشتباهات دانشجویان  قبلی که در سال ها و ترم های قبلی بوجود آمده است، آشنا شوید که شما نیز دچار این اشتباهات نشوید. مشاوره به شما کمک می کند در مراحل انجام پایان نامه دچار این اشتباهات نشوید. همان طور که می دانید اشتباهات می تواند زمان شما را به عقب بیاندازد. از طرفی بعضی از اشتباهات غیر قابل جبران هستند. بعضی اشتباهات مثل انتخاب موضوع اشتباه یا روش تحقیق نامتناسب، تا انتهای پایان نامه همراه شما خواهد بود.

مشاوره مراحل انجام پایان نامه
مشاوره به شما کمک می کند در مراحل انجام پایان نامه دچار این اشتباهات نشوید.
مشاوره و انجام پایان نامه با کیفیت

برای نگارش و انجام یک پایان نامه با کیفیت باید تنها یک نفر محقق از صفر تا صد آن را انجام دهد. پایان نامه مانند یک کتاب است. شما هیچ وقت نمی بینید که یک فصل کتاب توسط یک نویسنده نوشته شود و فصل دیگر آن توسط نویسنده دیگری نوشته شود. تمام فصول یک کتاب باید توسط یک نویسنده نوشته شود تا آن کتاب منسجم و هماهنگ باشد. اما متأسفانه در اغلب دفاتر پایان نامه، هر فصلی توسط یک محقق نوشته می شود و عدم انسجام آن منجر به کیفیت پایین پایان نامه ها شده است. متأسفانه بسیاری از دانشجویان کار خود را به دفاتر پایان نامه می دهند و آن شرکت انجام دهنده پایان نامه هر فصل پایان نامه را به فردی منتقل می کند. یک نفر پروپوزال می نویسد. یک نفر دیگر فصل دوم را می نویسد. آیا شما انتظار دارید با این کار، پایان نامه با کیفیتی خارج شود؟؟؟؟!!! از طرفی بسیاری از دانشجویان، نصفی از پایان نامه را خودشان می نویسند و فصل سوم، چهارم و پنجم را به فرد دیگری می سپارند. اینکار نیز بسیار اشتباه است. تمام فصل های پایان نامه باید با یکدیگر مرتبط و هماهنگ و توسط یک نفر نگارش شود.

مراحل انجام پایان نامه
برای نگارش و انجام یک پایان نامه با کیفیت باید تنها یک نفر محقق از صفر تا صد آن را انجام دهد.
علت رد شدن پایان نامه ها

بسیاری از پایان نامه ها  به دلایل مختلفی در جلسه دفاع رد می شود. در این جا تعدادی از مهم ترین دلایل رد شدن پایان نامه های دانشجویان را واستون گردآوری کردیم:

انتخاب موضوع اشتباه

عدم تناسب انتخاب موضوع با روش تحقیق انتخاب شده

عدم هماهنگی فصل های پایان نامه با یکدیگر

عدم تسلط و آموزش دانشجو از مراحل انجام پایان نامه خود

کپی کردن از پایان نامه دیگران 

عدم تسلط  و آمادگی دانشجو  از جلسه دفاع پایان نامه

عدم توجیه علمی دانشجو در جلسه دفاع پایان نامه

اشتباه در نگارش فصل های پایان نامه 

عدم رعایت اصول علمی در نگارش پایان نامه

عدم آشنایی با متقاعدسازی و سؤالات داوران در جلسه دفاع پایان نامه 

فصل 5 پایان نامه
در فصل ۵، نتیجه گیری کلی می شود و می توان نتایج خود را با دیگر مقالات تجزیه و تحلیل نمود.

مراحل پایان نامه

بعد از خواندن مقالات فارسی و ترجمه مقالات انگلیسی، باید داده ها وارد نرم افزار مورد نظر در روش تحقیق شود. بعد وارد کردن داده ها برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل سازی، خروجی اطلاعات باید تجزیه و تحلیل شود. در انتهای کار نیز براساس نگارش فصل ۱ تا ۴ ، باید نتیجه گیری کلی کنید. در فصل ۵، نتیجه گیری کلی می شود و می توان نتایج خود را با دیگر مقالات تجزیه و تحلیل نمود.

خدمات مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری
بعد از خواندن مقالات فارسی و ترجمه مقالات انگلیسی، باید داده ها وارد نرم افزار مورد نظر در روش تحقیق شود.

خدمات مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری

شرکت رانیا هومبا سال ها تجربه در زمینه مشاوره و آموزش انجام پایان نامه و انجام صفر تا صد جلسه دفاع پایان نامه همراه شما خواهد بود. خدمات مشاوره شرکت ما به صورت کاملا نخصصی زیر نظر مستقیم مهندس حمصیان انجام خواهد شد:

مشاوره و انتخاب موضوع مناسب و با کیفیت براساس اصول علمی

مشاوره و انجام صفر تا صد پروپوزال های با کیفیت طبق اصول علمی

مشاوره و انجام صفر تا صد پایان نامه های با کیفیت و علمی

مشاوره و انجام صفر تا صد سخنرانی جلسه دفاع پایان نامه

مشاوره و انجام صفر تا صد پاورپوینت حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

از انجام پایان نامه همراه با آموزش تا آمادگی حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه همراه کسانی که به دنبال کار با کیفیت هستند خواهیم بود.

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پايان نامه و جلسه دفاع با شماره تماس ٠٩١٣٣٨٦٢٧٧٦ مهندس حمصيان در تلگرام و واتس اپ در تماس باشيد (اولويت با پيامك هاي تلگرامي است) به اميد موفقيت شما در تمام مراحل زندگی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 253 views بار دسته بندی : پایان نامه تاريخ : 15 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها