رانیا هوم اجرای میکروسمنت در حمام و سرویس بهداشتی - رانیا هوم

میکروسمنت، یکی از متریال های جدید و پرکاربرد است. یکی از موارد مهم استفاده از متریال میکروسمنت در حمام است. استفاده از بتن و متریال های بتنی در فضای داخلی، به ویژه حمام، علاوه بر زیبایی، کاربرد بسیار زیادی دارد. این طراحی نسبت به سنگ و متریال هایی مثل کاشی و سرامیک، از اجرای آسان تر و ارزان تری نیز برخودار است. ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از میکروسمنت  در حمام و سرویس بهداشتی ایده خوبی است.

استفاده از میکروسمنت در دیوارها و کف حمام  و سرویس بهداشتی

مدتی است که استفاده از میکروسمنت، به یکی از داغ ترین ایده ها برای طراحی داخلی تبدیل شده است. از مزیت های آن (علاوه بر ظاهر شیک) می توان به دوام، سهولت اجرا و تمیزی آن اشاره کرد. این سیستم بدون شکاف بوده و سطح صافی را برای ما ایجاد می کند، به همین دلیل آلودگی و رسوبات را در خود جمع نمی کند. علاوه بر این،  میکروسمنت در برابر رطوبت مقاوم بوده و می توان از آن در کابین دوش و سرویس بهداشتی نیز استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی حمام

در این حمام، از پالت رنگی  خاکستری و مشکی استفاده شد و جلوه آن را با یراق آلات و چوب لباسی های طلایی تکمیل کردیم. امروزه دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی یکی از ارکان اصلی در خانه های شیک و لوکس می باشد. همچنین شما می توانید با متریال های مناسب تری مانند میکروسمنت، خانه خود را شیک تر و لوکس تر نشان دهید.

استفاده از میکروسمنت در بهترین طرح های لاکچری دنیا

این حمام، در رستوران مجلل Manzoni در میلان توسط تام دیکسون، طراح صنعتی بریتانیایی، یکی از جالب ترین چهره های طراحی اروپایی طراحی شده است. این طراح،  در درجه اول از بتن، سنگ، فلز و شیشه استفاده کرده است. همان طور که در این حمام نیز مشاهده می کنید، تن رنگ سرد اغلب با گرمای برنج و طلا ترکیب می شود و در نهایت، فضای شکفت انگیزی را ایجاد می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد رنگ های مناسب برای دکوراسیون و چیدمان داخلی نیز می توانید بر این مقالات کلیک کنید.

استفاده از سبک مینیمالیست در اجرای میکروسمنت

سبک مینیمالیسم در اجرای میکروسمنت در حمام های بزرگ و شیک حاکم است. به لطف استفاده از میکروسمنت در دیوار ها و کف، یک سطح صاف و ظریف بدون شکاف به دست آمده است که پس‌ زمینه‌ ای ایده‌آل را برای به کار گیری تجهیزات بسیار زیبا ایجاد می کند. در مرکز حمام، یک وان سفید به همراه یک میز چوبی، یک چوب لباسی و مجموعه ای از سه لامپ آویزان، وجود دارد.

طراحی حرفه ای دکوراسیون حمام با استفاده از میکروسمنت

در روبروی وان، یک روشویی به کمک کمد های معلق و آینه مستطیل شکل، فضای خیره کننده ای را به وجود آورده است. لامپ های مدرن آویز شده، نور خود را با استفاده از آینه ها، در تمام اتاق منعکس می کنند. سطح چوبی روشویی، جلوه مدرنی را ایجاد کرده است که موجب زنده شدن محیط شده است.

اجرای میکروسمنت همراه با نورپردازی حرفه ای

سطح میکروسمنت با دیوار های چوبی، در عین مدرن بودن، فضای مینیمالیستی را نیز ایجاد کرده است. در این فضا، نورپردازی ها به درستی انتخاب شده و با فضای کلی، مطابقت دارند.

دیوار کوب های طلایی، به همراه اینه های بیضی شکل، به طور کامل با سطح میکروسمنت دیوار ها هماهنگ هستند. یک گلدان شیشه، تضاد آرامی را در فضای حمام ایجاد کرده است. در این طراحی نیز، استفاده از کمد های معلق(این کمد ها بر روی دیوار نصب می شود و با فاصله از زمین اجرا می شوند) نیز به چشم می خورد.

در جلوی دیوار های میکروسمنت، یک وان سفید به همراه شیرآلات مشکی و تزئینات کرم قهوه ای، با موفقیت در چیدمان های حمام قرار گرفته اند. همان طور که می بینید، از سیستم سیمان در کف نیز استفاده شده است.

اجرای میکروسمنت سفید

در این حمام خاص، از سیستم میکرو سمنت سفید استفاده شده است. شیرآلات طلایی در کنار وان سفید، ترکیب زیبایی را ایجاد کرده اند. فضای آرام و یکنواخت اتاق، به کمک یک گیاه زیبا، تضاد زیبایی را ایجاد کرد است. محیط دوش، به کمک دیوار های شیشه ای از سایر بخش های جدا شده است.

طراحی و اجرای حمام های لوکس  با میکروسمنت

این نمای مجلل، حمامی مدرن با دیوار هایی سیمانی را نشان می دهد. طراح در این چیدمان، از رنگ های خنثی ای چون سفید و طوسی استفاده کرده است. این ترکیب رنگ در فضای حمام، بسیار فوق العاده عمل می کند. شیرآلات استیل رنگ، با طراحی سیمانی هماهنگی بسیار بالایی دارد.‌

سبک روستیک این حمام، با وان بتنی و تخته های قدیمی تقویت شده است. شیرآلات مشکی به همراه دیوار های سیمانی و چوبی، به گونه ای، چیدمانی مدرن را ایجاد کرده اند.

در این تصویر، وان مسی در کنار دیوار های بتنی شکل، یک دوگانگی جذابی را ایجاد کرده است. در اینجا نیز، قسمت دوش حمام با استفاده از دیوار شیشه ای مشبک مانند، از دیگر بخش های اتاق جدا شده است.

طراحی پانل های بتنی تزئینی در حمام 

یک ایده خوب برای استفاده از بتن در طراحی داخلی، استفاده از پانل های بتنی است. آن ها را می توان تقریباً در هر ساختار محکمی نصب کرد. نصب آن ها سریع و ساده است و در اشکال و رنگ های بی شماری وجود دارند. در بیشتر مواقع، از آن ها برای تکمیل فضا های مدرن استفاده می شود‌.

طراحی جسورانه دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

یک فضای داخلی کاملاً شگفت انگیز و بسیار جسورانه، که در آن بتن در همه جا به کار رفته است. وجود شیر آلات و تزئینات مشکی رنگ، زیبایی محیط را دو چندان کرده است. یک دیوار کوب مشکی مدرن، به همراه اینه ای خورشیدی، جلوه فوق العاده خاصی را ایجاد می کند.

در این تصویر، ترکیب بی‌ نظیر بتن و چوب در این حمام کوچک به چشم می خورد. چوب ثابت کرده است که می تواند مکمل خوبی برای  تزئینات بتنی باشد. چوب لباسی، دستگیره ها و شیرآلات استیل، عملکرد شگفت انگیزی را در کنار این ترکیبات ایجاد می کند.

 

استفاده از لوازم و اکسسوری های بتنی برای حمام

لوازم جانبی بتنی شیک و زیادی قابل طراحی و اجرا هستند .شما می توانید بسیاری از آن ها را با استفاده از مخلوط بتن آماده تهیه کنید.

این دیوار آویز بتنی، در واقع برای قرار دادن دستمال رولی توالت ساخته شده است. در عین مدرن بودن، کاربرد و عملکرد خوبی نیز دارد.

در این شکل، شما یک سرویس حمام بتنی را مشاهده می کنید. این ست شامل: ظرف صابون، جا برس، لیوان، ظرف صابون، ظرف پد پنبه ای، جا برس توالت می باشد. این ست، از ترکیب رنگ های خاکستری و مسی ایجاد شده است.

این ست، تماما از بتن ساخته شده و از سه قطعه تشکیل شده است.

روشویی های بتنی

سینک های ساخته شده از بتن، جایگزینی جدید برای سینک های سرامیکی سنتی هستند. این سینک های بتنی در مدل های مختلف تکی، دو تایی، مستطیل شکل، دایره ای و غیره وجود دارد که می توانید در طراحی حمام خود، از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، یک جایگزین سبک تر برای سینک های بتنی وجود دارد که به آن ها سینک های پوشیده شده با میکروسمنت گفته می شود. این ها معمولاً سازه ای از ام دی اف هستند که با یک لایه پرایمر پوشیده می شوند. سینک های میکروسمنت را می توان در هر رنگی طراحی و اجرا کرد.

این سینک گرد بتنی، در کنار سازه های چوبی و سیمانی، جلوه زیبایی را ایجاد کرده است. علاوه بر این، کم عمق و ضد آب نیز می باشد.

این سینک فوق العاده زیبای بتنی، حالتی گرد و کاسه مانند دارد. آن ها در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. این نوع سینک روی صفحات سنگی، عملکرد خوبی را به نمایش می گذارند.

 

کلام آخر

همان طور که گفته شد، بسیاری از طراحی های لوکس و شیک نیاز به متریال های بسیار گران قیمت ندارند و می توانید با متریال هایی مانند میکروسمنت و طراحی و اجرای حرفه این آن با دکوراسیون داخلی مناسب و همچنین نورپردازی حرفه ای، فضای حمام و سرویس بهداشتی خود را کاملا لوکس و شیک طراحی و اجرا کنید.برای هماهنگی جهت طراحی و اجرای طرح های دکوراسیون داخلی با متریال میکروسمنت با شماره تماس مهندس حمصیان ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ در تماس باشید.

استفاده از سیستم بتنی در ساختار و طراحی داخلی خانه، یکی از ایده های جدید و بسیار زیبا است. این تزئینات، عمدتا فضایی مدرن را ایجاد می کنند. در این مطلب، سعی کردیم که ایده هایی را از بکارگیری بتن در فضای حمام را برای شما به تصویر بکشیم. امیدواریم که مطالب خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و جهت ارتباط با ما با شماره تماس ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ در تماس باشید. به امید بهترین ها و شیک ترین ها برای شما

مقالات مرتبط:

 

استفاده از طرح های بتنی در دکوراسیون داخلی مدرن!!

 

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 483 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.