رانیا هوم آموزش پایان نامه نویسی از صفر تا 100 - رانیا هوم

انجام پایان نامه دارای مراحل مشخص علمی است که اگر شما باید آن مراحل را به صورت گام به گام طی کنید که  بتوانید یک پایان نامه با کیفیت را در نهایت در جلسه دفاع تحویل دهید. این آموزش به شما کمک خواهد کرد که بتوانید  پایان نامه خودتان را بدون کمک استاد راهنما و هیچ کس دیگه بنویسید. این دوره آموزش ویدئویی به صورت مرحله به مرحله به صورت کاملا کاربردی توسط مهندس حمصیان طراحی شده است.

Does an MBA Require a Thesis?

اهمیت دوره آموزش پایان نامه

مراحل پایان نامه اگر به صورت گام به گام و علمی طی شود شما در ادامه راه تا جلسه دفاع با هیچ مشکلی روبرو نمی شوید. این دوره به صورت کاملا علمی طراحی شده است. یعنی شما برای انجام هر یک از مراحل دلیل علمی مشخصی دارید و هیچ کس نمی تواند کار پایان نامه شما را زیر سؤال ببرد.

What Constitutes Work Experience for an MBA or Ph.D. Program in Business  Administration? Internships?

مشخص کردن بیشترین و متداول ترین اشتباهات دانشجویان

در انجام مراحل پایان نامه در این دوره با متداول ترین اشتباهات دانشجویان آشنا می شوید که باعث می شود که شما این اشتباهات را تکرار نکنید. بسیاری از این اشتباهات، منجر به اشتباهات متعدد در کل پایان نامه می شود و نیاز به بازگشت دوباره به مراحل قبلی و از دست دادن زمان زیادی می شود. اشتباهات در انجام پایان نامه از ابتدائی ترین مراحل انجام پایان نامه یعنی نحوه انتخاب موضوع شروع می شود و تا روز جلسه دفاع پایان نامه نیز ادامه دارد.

How do I pick a good Online MBA Capstone Topic? - Online MBA Coach

نحوه نگارش پروپوزال

بعد از انتخاب و سپس تأیید موضوع پایان نامه شروع به نگارش پروپوزال می رسد. در پروپوزال صفر تا صد مراحل پایان نامه باید به درستی نوشته شود. مهم ترین مسائل انجام پایان نامه از قبیل هدف اصلی، نوآوری پژوهش، انتخاب درست روش تحقیق پایان نامه ، پیشینه تحقیق(ادبیات موضوع)، فرضیه ها و سؤالات پژوهش، مشخص کردن اهمیت و ضرورت موضوع از جمله موارد مهم نگارش پروپوزال می باشد.

No Stress: How to Simplify the Process of Writing a Capstone

مراحل گرفتن و خواندن مقالات معتبر داخلی و خارجی

یکی از مهم ترین مراحل انجام پایان نامه؛ نحوه خواندن درست مقالات داخلی و خارجی است. این که چگونه اعتبار مقالات را بفهمیم و اینکه مقالات را از کجا دانلود کنیم را در این دوره آموزش خواهید دید. گرفتن و زمان گذاشتن روی مقالات نامعتبر از بزرگ ترین اشتباهات دانشجویان بوده است که اغلب آن ها اشتباهات مقالات نامعتبر را تکرار می کنند و اشتباه پشت اشتباه را بوجود آورده اند.

 

انتخاب مناسب روش تحقیق

انتخاب درست روش تحقیق از مهم ترین و اصلی ترین مراحل انجام پایان نامه جهت رسیدن به هدف اصلی پژوهش است. اشتباه در انتخاب روش تحقیق اصلا برگشت پذیر نیست و نیاز به زمان زیادی برای برگشت دارد. اطلاع از روش تحقیق متناسب با موضوع و هدف اصلی پایان نامه نیاز به خواندن کتاب های متعدد دارد که در این دوره به طور خلاصه مهم ترین روش های تحقیق جهت انتخاب درست روش تحقیق برای موضوع شما شرح داده شده است.

E-Commerce Research Paper / Thesis Writing Services | Hire Writers -  Professional Research Writing Services

جلسه دفاع پایان نامه به صورت کاملا حرفه ای

آخرین مرحله انجام پایان نامه، ارائه سخنرانی جلسه دفاع و ساخت پاورپوینت حرفه ای براساس طراحی آموزشی و مهم ترین نکات علمی در سخنرانی می باشد که در این دوره به آن ها پاسخ داده شده است. در این دوره آموزش انجام پایان نامه با نحوه درست ساخت پاور حرفه ای و نحوه سخنرانی علمی و پاسخ دهی به سؤالات داوران آسنا خواهید شد. اگر این نکات این دوره را به درستی و گام به گام پیاده سازی کنید می توانید کیفیت پایان نامه خود را چندین برابر کنید و از استرس جلسه دفاع رها شوید. با پیاده سازی نکات این دوره می توایند بدون استرس و با استفاده از نکات علمی از پایان نامه خود به درستی دفاع کنید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : پایان نامه تاريخ : 24 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.