رانیا هوم محبوبیت و کاربرد محصولات اشنایدر الکتریک در صنعت برق - رانیا هوم

کاربرد محصولات اشنایدر الکتریک در صنعت برق و تجهیزات برقی چیست؟ چرا این برند این همه اهمیت و محبوبیت دارد؟ درواقع، اهمیت این برند در صنعت برق  به قدری زیاد است که اولین شرکتی که توسط مهندسین برق و تکنسین‌ها برای استفاده از محصولات آن به مشتریان معرفی می‌شود، همین شرکت اشنایدر الکتریک است.

البته برای خرید محصولات برند اشنایدر پیداکردن نمایندگی اشنایدر کاری دشوار با توجه به تعداد زیاد فروشگاه‌هایی که محصولات این برند را به فروش می‌رسانند خواهد بود. در ادامه این مقاله به دلایل اهمیت این برند و مهمترین محصولات پرکاربرد آن می‌پردازیم.

 چرا محصولات اشنایدر در صنعت برق این همه اهمیت دارند؟

این شرکت به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تجهیزات برقی و الکتریکی در سراسر جهان به‌شمار می‌رود. کلیه محصولات این برند توسط افراد با تجربه و متخصص و با توجه به آخرین متدها و استانداردهای روز جهان تولید می‌شود.

درواقع، به‌دلیل کیفیت بالای این محصولات در سرتاسر جهان، نمایندگی‌‌ها و شعب زیادی برای ارائه محصولات این برند وجود دارند که در این نمایندگی‌ها تعداد زیادی کارمند مشغول به کار هستند. وجود این همه نمایندگی و کارمند برای کار در این شعب نشان می‌دهد که خریداران زیادی در کل جهان برای خرید این محصولات وجود دارند و همین نشان‌دهنده اهمیت این نمایندگی است.

همه افرادی که در صنعت تجهیزات برقی مشغول به کار هستند برای خرید محصولات با عمر  و دوام بالا، باید محصولات این شرکت را خریداری کنند. این شرکت در بیش از ۱۰۰ کشور جهان نمایندگی داشته که یکی از نمایندگی‌های آن که محصولات خود را به صورت اورجینال و اصل در اختیار مشتریان می‌گذارد، انیپکو است.

محصولات این برند براساس کاربرد آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. مهمترین این دسته‌ها شامل موارد زیر هستند:

به کاربردن انرژی خورشیدی و ذخیره آن برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

مورداستفاده در صنعت ساختمان و خرده کاری‌های برقی مانند

  • روشنایی اضطراری
  • کلید برق
  • زیرساخت شبکه
  • محافظ برق
  • شارژ خودرو برقی
  • تهویه مطبوع
  • قطعات مربوط به هوشمند سازی خانه
  • تجهیزات امنیت خانه

قابل استفاده در محصولات ولتاژ پایین

از مهمترین وسایل ولتاژ پایین می‌توان به قطع کننده‌های MasterPact MTZ و compact NSX، قطع کننده‌های powerpact و… اشاره کرد.

تامین انرژی در مواقع نیاز به قدرت بحرانی

استفاده به‌عنوان خنک‌کننده‌ها و رک‌­ها (روتر‌ها، کابل­‌ها، سوئیچ و…) و موردنیاز برای سیستم‌های اتوماسیون ساختمان مانند موارد زیر:

  • نرم‌­افزارهای‌ مانیتورینگ
  • ضد حریق
  • افزایش امنیت

بهترین انتخاب برای اتوماسیون صنعتی و کنترل

محصولات این برند بهترین انتخاب برای اتوماسیون صنعتی و کنترل بوده که از مهمترین موارد استفاده آن در صنعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط­‌ها
  • رله­‌ها
  • دکمه­‌های هماهنگ فشار
  • سیگنالینگ

اگر به دسته‌بندی‌های کاربردهای بالا نگاه کنید متوجه می‌شوید که محصولات تولیدی این برند تنوع و کاربرد زیادی داشته و به همین دلیل، کلیه نیازهای صنعتی و خانگی توسط این محصولات با دوام و با کیفیت به خوبی برآورده می‌شوند.

آن چه که در محصولات برند اشنایدر اهمیت زیادی دارد؛ دوام و عمر بالای آن‌ها است. درواقع، در تهیه این محصولات موادی استفاده می‌شوند که بالاترین کیفیت را داشته و در برابر ضربه و عوامل آسیب‌رسان محیطی مقاومت بسیار زیادی دارند.

علت محبوبیت محصولات اشنایدر

علت محبوبیت محصولات اشنایدر الکتریک چیست؟ چرا محصولات این برند، اولین انتخاب افراد با تجربه و متخصص در این زمینه است؟ این شرکت در سال ۱۸۳۶ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. اگر این شرکت محصولات خود را زیر نظر متخصصین مجرب و با تجربه انجام نمی‌داد، قطعاً نمی‌توانست تا امروز دوام بیاورد.

کلیه پیشرفت‌های شغلی و شناخته‌شدن این برند در سرتاسر جهان، به‌علت، استخدام افراد با تجربه و متخصص و استفاده از بهترین مواد اولیه در محصولات است. درواقع، این شرکت برخلاف سایر شرکت‌های دیگر، به وفاداری مشتری و جذب مشتریان بیشتر اهمیت می‌دهد.

بعضی از شرکت‌ها تنها به دنبال فروش محصولات خود هستند و اصلاً به مشتری و خواسته‌ها و بودجه او اهمیت نمی‌دهند. اما تنها هدف مدیر برند اشنایدر الکتریک از آغاز تاسیس ارائه محصولاتی با کیفیت و اصل به مشتریان با عمر زیاد و کیفیت عالی است.

درحقیقت، عمر بالای محصولات شرکت اشنایدر الکتریک باعث شده تا افراد تا سالیان طولانی نیازی به خرید و صرف هزینه برای محصولات و تجهیزات جدید پیدا نکنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت محصولات این برند، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا است. مدیران این شرکت با اتخاذ استراتژی تلاش کرده‌اند که برای تامین نیازهای مشتریان کلیه محصولات این برند با قیمت اقتصادی و مناسب با بودجه مشتریان به آن‌ها عرضه شود.

همچنین، تولید محصولات این برند براساس آخرین استانداردها و متدهای روز دنیا انجام شده و مشتریان از بابت جدید بودن تجهیزات هیچگونه نگرانی نباید به خود راه دهند. از دیگر دلایل محبوبیت این شرکت خدمات پس از فروش است. امکان خرابی در محصولات این برند تقریباً صفر است!!

اما اگر حتی کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه به وجود بیاید، این شرکت برای محصولات خود دارای خدمات پس از فروش بوده که به‌طور رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آشنایی با پراهمیت‌ترین محصولات اشنایدر الکتریک

در ادامه با پرکاربردترین محصولات اشنایدر الکتریک آشنا می‌شوید.

سوئیچ روشنایی و سوکت برق

سوئیچ روشنایی و سوکت برق از پراستفاده‌ترین محصولات تولید شده توسط برند اشنادر الکتریک هستند. آن چه که باعث خرید روزافزون این محصولات شده خاصیت ضدآب و مقاومت آن در برابر رطوبت هوا است. شما عزیزان می‌توانید انواع این محصولات را با ضمانت اصل و بهترین کیفیت از مجموعه انیپکو تهیه کنید.

کلید هوایی

این نوع از کلید همان کلیدهای فشار قوی به‌شمار رفته که تولید آن‌ها به دو صورت دستی و اتومات انجام می‌شود. این کلید هنگامی مورداستفاده قرار می‌گیرد که در اتصال کوتاه یا فشار قوی باید جریان برق بدون آسیب‌زدن به کلید قطع شود. با توجه به این موضوع استفاده از کلید هوایی تا حد زیادی عمر تجهیزات برقی را افزایش خواهد داد.

رله ضربه‌ای اشنایدر

این نوع از تجهیزات برای خاموش و روشن‌کردن جریانات مورداستفاده قرار می‌گیرند.

درحقیقت، این نوع از محصولات اشنایدر مانند پلی عمل کرده و قادر به قطع و وصل جریان است. این نوع از رله بهترین انتخاب برای مکان‌هایی بزرگ از قبیل پارکینگ و راه پله است؛ زیرا در این محیط‌ها، باید قطع و وصل جریان برق از چند ناحیه انجام شود.

از طریق رله ضربه‌ای به‌راحتی می‌توان همه این کارها را انجام داد. عملکرد این رله‌ها با ولتاژ ۲۲۰ ولت بوده و در داخل آن‌ها، اتصال بوبین از یک طرف به کنتاکت صورت می‌گیرد.

کلید مینیاتوری

کارکرد اصلی کلید مینیاتوری، افزایش ایمنی جریان‌ها و کنترل جریانات غیرمجاز است.

کنتاکتور

این نوع کلید، یک نوع کلید مغناطیسی بوده که از طریق یک جریان کوچک، قادر به کنترل جریان بزرگ‌تر از طریق قطع و وصل جریان است. خریداران گرامی با توجه به نیاز خود می‌توانند نمونه‌های سه فاز و تک فاز را تهیه کنند.

خلاصه

شرکت اشنایدر از معروف‌ترین شرکت‌های جهان برای تولید انواع محصولات و تجهیزات برقی به‌شمار می‌رود. این شرکت در سراسر جهان نمایندگی‌های زیادی برای فروش محصولات خود دارد. البته پیداکردن یک نمایندگی که محصولات اورجینال و اصل را با ضمانت اصل و بهترین قیمت به مشتریان عرضه کند، اندکی مشکل است.

انیپکو از مهمترین و مطمئن‌ترین نمایندگی‌های فروش انواع محصولات اشنایدر در ایران بوده که انواع محصولات این برند را با اقتصادی‌ترین قیمت و با ضمانت اصل به فروش می‌رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : خدمات و محصولات تاريخ : 26 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.