رانیا هوم چگونه با پریمیر و افتر افکت کلیپ های حرفه ای بسازیم؟ - رانیا هوم

اگر علاقه‌مند به ساخت ویدیوها و کلیپ های حرفه ای هستید و میخواهید از این راه کسب درآمد کنید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

خیلی از کسانی که علاقه‌مند به ساخت ویدیو و تیزر هستند این مشکل را دارند که به اندازه کافی با ابزارهای ادیت حرفه ای ویدیو آشنایی ندارند و نمیتوانند با استفاده از این نرم افزارها ویدیو ادیت کنند. یا این که آشنایی دارند و کار با این نرم افزارها را میدانند ولی نمیتوانند به خوبی کلیپ حرفه ای بسازند و به اصطلاح کارشان خوب از آب در نیاید.

دو نرم افزار مکمل پریمیر و افتر افکت به عنوان بهترین ابزارهای ساخت ویدیو، کلیپ و تیزر هستند که خیلی از ادیتورهای حرفه ای با استفاده از این دو نرم افزار برای ادیت ویدیوهای خود استفاده میکنند. این دو نرم افزار از مجموعه نرم افزارهای حرفه ای ادوبی میباشند. در ادامه کمی با این دو نرم افزار آشنا خواهیم شد.

افتر افکت چیست؟

افتر افکت یک نرم افزار بسیار کاربردی است که کار با آن راحت است چون ساختار ساده ای دارد. افتر افکت مثل هر برنامه ویرایش فیلم در دنیا از سیستم لایه ای یا layer استفاده می کند. این نرم افزار بسیار پر قدرت در پروژه های تبلیغاتی و سینمایی کاربرد وسیعی دارد چون امروزه فیلم سازی و تبلیغات نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده و از حالت عکس و یا به طور کلی از حالت سکون به حالت پویا و متحرک تغییر شکل داده است.

پروژه آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت فایل های آماده ای هستند که توسط یک تیم حرفه ای ساخته شده است. در این دست فایل ها می توانید براحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، تیزر های حرفه ای و موشن گرافیک بسازید.

برای کار با پروژه آماده افتر افکت نیاز دارید کمی با مبانی افتر افکت آماده باشید. برای آموزش و آشنایی با افتر افکت سایت های زیادی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن ها به صورت رایگان و پولی دوره های آموزش افتر افکت را خریداری کرده و بعد از یادگیری مفاهیم و مبانی افتر افکت از پروژه های آماده در تیزر ها کلیپ های خود استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها