رانیا هوم پرسپولیس چطور از گل کامیابی‌نیا محافظت کرد؟ تعویض بسیار خوب گل‌محمدی - رانیا هوم

پایگاه خبری فوتبالی- در برد بسیار مهم پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان، نباید از کنار تعویض تاکتیکی یحیی گل‌محمدی، به سادگی عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در دو حضور قبلی‌اش در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، شکست خورده بود، هفته گذشته توانست سپاهان را در این ورزشگاه شکست دهد تا حالا نزدیکترین تعقیب‌کننده استقلال صدرنشین باشد.

اینکه چطور پرسپولیس توانست سه امتیاز این بازی حیاتی را بگیرد و از گل کمال کامیابی‌نیا محافظت کند را باید در تعویض یحیی گل‌محمدی در دقیقه ۶۷ بازی دید. جایی که او مهدی شیری مدافع راست تیمش را از زمین بیرون کشید تا فرشاد فرجی را به خط دفاعی تیمش اضافه کند و قدرت دفاعی تیمش را جلوی مهاجمان سپاهان افزایش دهد.

این تعویض، واکنش سرمربی پرسپولیس به تغییر روش بازی سپاهان بود. محرم نویدکیا که اصلا دوست نداشت در این بازی شکست بخورد، در ابتدای نیمه دوم هر دو مهاجم اصلی تیمش یعنی شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده را وارد میدان کرد و پشت خط دفاعی پرسپولیس را نشانه گرفت تا بتواند از آن نقطه به حریفش ضربه بزند.

سپاهانی‌ها در چند صحنه هم صاحب موقعیت گلزنی شدند و این موضوع باعث شد که یحیی گل‌محمدی احساس خطر کند و فرشاد فرجی را وارد میدان کرد تا او در نقش مدافع آخر تیمش و به عنوان سوییپر بازی کند و اجازه ندهد که دروازه حامد لک بازی شود. تصمیمی که به خوبی جواب داد و تعویض بسیار خوب یحیی، سه امتیاز بازی با سپاهان را به حساب قرمزها واریز کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.