رانیا هوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی - رانیا هوم

درباره ارتباطات یکپارچه بازاریابی

«ارتباطات یکپارچه بازاریابی یک مفهوم برنامه‌ریزی ارتباطات بازاریابی است که در قالب یک برنامه جامع ارتباطی، نقش‌های استراتژیک انواع ابزارهای ارتباطی همانند تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و ترفیع فروش را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و این ابزارها را به منظور شفاف ساختن، تداوم و به حداکثر رساندن اثر ارتباطات بازاریابی با هم ترکیب می‌کند»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.