رانیا هوم آیفون تصویری الکتروپیک  - رانیا هوم

آیفون تصویری الکتروپیک 

آیفون تصویری الکتروپیک

محصول کمپانی الکتروپیک، از پر فروش ترین آیفون تصویری های موجود در بازار در دو مدل صوتی و تصویری می باشد که البته طرح تصویری رنگی آن بسیار پر فروش تر می باشد.

دربازکن تصویری الکتروپیک با سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش توسط فروشگاه اینترنتی الکتروپیک عرضه می گردد. با الکتروبرتر همراه باشید تا بیشتر با این مدل آیفون تصویری آشنا شوید.

 

معرفی آیفون تصویری الکتروپیک

کمپانی الکتروپیک یکی از تولید کنندگان مطرح آیفون تصویری الکتروپیک با چندین دهه سابقه درخشان در خصوص طراحی و تولید انواع دربازکن تصویری الکتروپیک، دارای گواهینامه ISO 2008 و ISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت از شرکت UV NORD می باشد.

الکترو پیک با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز محصولات خود را با مناسب ترین قیمت روانه بازار کرده و یکی از رقبای اصلی کمپانی های داخل و خارج از کشور می باشد  .

 

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک سعی کرده است که در راستای هدف مشتری مداری خود محصولات متنوع با قیمت های متفاوتی را به کاربران ارائه دهد.

این درحالی است که قیمت آیفون الکتروپیک در مقایسه با شرکت های دیگری که در زمینه ی آیفون های تصویری فعالیت دارند، پایین تر است. البته این شرکت در محصولات گران تر ظاهر و قابلیت زیبا و بالایی را فراهم نموده است.

 

 آیفون تصویری الکتروپیک 

اندازه صفحه نمایش

شکل ظاهری و کارآیی مانیتور رنگی الکتروپیک متفاوت با دیگر برندها می باشد. مدل های سه و نیم، چهار، پنج و هفت اینچ صفحه نمایش هایی هستند که شرکت الکتروپیک برای محصولاتش در نظر گرفته است.

صفحه نمایش آیفون تصویری ۱۲۶۸ پیک در سایز ۳٫۵ اینچی طراحی شد و همانند دیگر آیفون های قدیمی که معمولا با الهام از ظاهر آیفون تصویری کوماکس طراحی می شد، دارای سه کلید جهت روشن کردن صفحه نمایش، باز کردن درب و ارتباط داخلی بود.

 

گارانتی محصولات

یکی از معیارهایی که شرکت الکتروپیک همواره بر آن تاکید دارد و آن را یکی از مهمترین عوامل اطمینان مصرف کنندگان خود می داند، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

برپایه ی این تفکر شرکت الکتروپیک گارانتی ۳۶ ماهه (۳ ساله) برای محصولات خود در نظر گرفته که مهر تاییدی بر روی خدمات پس از فروش عالی این شرکت است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید آیفون تصویری الکتروپیک یا اطلاع از طریقه نصب آیفون تصویری الکتروپیک با کارشناسان بخش فروش دربازکن تصویری دی سی ای کالا  تماس حاصل فرمایید.

همچنین همکاران ما می توانند برای عیب یابی آیفون الکتروپیک یا تعمیر و نصب آیفون پیک شما را راهنمایی کنند.

 

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک

مانیتور آیفون های تصویری الکتروپیک در سایزهای ۳/۵، ۴، ۵ و ۷ اینچ موجود است و از این لحاظ تنوع سایزهای آیفون تصویری الکتروپیک زیاد است. ساده ترین مدل آن ۱۲۶۸ است که ظاهری شبیه به نمونه های ۳/۵ اینچی و قدیمی کوماکس دارد.

حافظه داخلی آیفون تصویری الکتروپیک

برخی از مدل های دربازکن تصویری الکتروپیک مانند MTV-592 دارای حافظه داخلی هستند و می‌توانند تعداد ۲۰۰ عکس را در خود ذخیره کنند. البته اگر به فضای بیشتری برای ذخیره فیلم نیاز باشد می توان از کارت حافظه استفاده کرد. با این قابلیت می توان از ترددها و رفت و آمد خصوصا زمانی که در منزل نیستید مطلع شوید.

امکان لمسی بودن مانیتور دربازکن الکتروپیک در مدل های ۱۰۹۶ یا ۱۲۹۴ باعث برداشته شدن کلیدهای فشاری روی آیفون شده است. در این حالت با لمس صفحه مانیتور به آیفون فرمان داده می شود. این آپشن باعث زیبایی هر چه بیشتر طراحی محصول می شود.

آیفون تصویری الکتروپیک 

مزایای خرید آیفون تصویری الکتروپیک :

کمپانی الکتروپیک، با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع ملزومات تجهیزات ساختمانی از جمله دربازکن تصویری  محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی ارائه می دهد. از مهم ترین مزایای خرید و قیمت آیفون تصویری الکتروپیک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

طراحی زیبا ، شکیل و مردن مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز

صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی در مدل های ۳٫۵ اینچی تا ۷ اینچی

مناسب برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا

بهره گیری از بهترین متریال جهت تهیه دربازکن تصویری الکتروپیک

سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی الکتروپیک

قیممت بسیار مقرون به صرفه به خصوص برای مجتمع های بزرگ

 

خرید آیفون تصویری الکتروپیک از آیو ایران

فروشگاه آیو ایران، فروشنده محصولات و تجهیزات حفاظتی ساختمانی، انواع دربازکن تصویری الکتروپیک را با گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین تضمین اصالت کالا به فروش می رساند.

جهت مشاوره درباره خرید و قیمت انواع ایفون تصویری و آیفون تصویری الکترپیک می توانید از طریق تماس تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید .

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 342 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.