رانیا هوم انجام پایان نامه از صفر تا صد (آموزش های ویدئویی انجام پایان نامه) - رانیا هوم

انجام پایان نامه پس از انتخاب استاد راهنما، از انتخاب موضوع تا نگارش پروپوزال و سپس انجام فصل های  آن دارای اصول علمی و نگارشی می باشد.  عدم اطلاع دانشجویان از اصول و قواعد علمی نگارش پایان نامه منجر به از دست دادن زمان و همچنین عدم نتیجه می گردد. دانشجو ارشد و دکترا برای شروع انتخاب موضوع باید اصول مهم برای این مرحله را بداند. بسیاری از دانشجویان بدون مطالعه از قبل تعیین شده موضوع پایان نامه خود را انتخاب می کنند. موضوعی که انتخاب می کنید در حقیقت، پایه و اساس مراحل پایان نامه است. هر موضوعی برای پایان نامه مناسب نیست. موضوع تحقیق های دانشگاهی که شما در دروس دانشگاهی انتخاب می کردید با  انتخاب موضوع پایان نامه تفاوت بسیاری زیادی دارد. در صورتی که موضوع شما درست انتخاب نشده باشد تا پایان کار شما به هیچ هدفی دست پیدا نمی کنید. اگر موضوعی اشتباه باشد اگر شما صبح تا شب را هم برای پایان نامه وقت بگذارید، فایده ای نصیبتان نمی شود. انتخاب نامناسب موضوع مثل این است که شما در یک مسابقه دو شرکت می کنید و  فرض می کنیم که شما یک سر و گردن از بقیه رقیبان هم بالاتر هستید. وقتی مسابقه شروع می شود شما با بیشترین سرعت، با بیشترین زمان و همچنین با بیشترین علم  شروع به حرکت می کنید. عرق میریزید و تمام تلاش خود را می گذارید. اما نکته اینجاست که شما در جهت عکس در حال حرکت هستید. یعنی برخلاف جهت دوندگان شروع به حرکت کرده اید. بنابراین شما با بیشترین سرعت، با بیشترین کیفیت و با بیشترین زمان و تلاش بسیار در خلاف جهت  مسیر در حال حرکت هستید. بسیاری از دانشجویان پس از انتخاب موضوع پایان نامه  به بنده رجوع می کنند که راه را نمی دانند.بسیاری از دانشجوها هم در همین مسیر اشتباه تا آخر ادامه می دهند. انجام مراحل پایان نامه در واقعیت نیز مانند همین مثال هایی است که برای شما  عرض کردم. اشتباه رفتن مسیر و همچنین عدم رعایت اصول پایان نامه نویسی در این سال ها یکی از مشکلات متداول دانشجویان ارشد و حتی دکترا بوده است. در این مقاله، گوشه ای از مشکلات بزرگ و دردسرساز دانشجویان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

آموزش اصول پایان نامه

در این مقاله مراحل انجام پایان نامه از صفر تا صد توسط مهندس حمصیان به شما آموزش داده می شود. سال ها تجربه دانشجویان ارشد و دکترا و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفته است و در این ویدیوها به شما آموزش داده شده است. شما در انجام پایان نامه باید ابتدا مراحل انتخاب موضوع آشنا شوید و بعد از انتخاب موضوع مناسب که در مقالات سایت در چندین مقاله به طور کامل شرح داده شده است. در مرحله بعدی آموزش پروپوزال و همچنین مراحل صفر تا صد پروپوزال تشریح داده شده است. چندین مراحل پروپوزال نویسی نیز در چندین مقاله سایت به طور کامل تشریح شده است. در ادامه بعد از تاثیر پروپوزال ، فصل های پایان نامه به طور کامل تشریح شده است. مطالب مهم هر فصل مورد بررسی قرار گرفته است و در انتها نیز مشکلات و اشتباهات دانشجویان در انجام مراحل پایان نامه با توجه به تجربه های چندین ساله اساتید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. در این سایت شما می توانید تمام مراحل پایان نامه نویسی را به طور کامل آموزش ببینید و همچنین برای مشاوره و انجام پایان نامه می توانید با ما در تماس باشید. هدف اصلی ما آموزش دانشجویان در مسیر پایان نامه برای دستیابی به بهترین کیفیت برای انجام پایان نامه ها می باشد.

انجام پایان نامه از صفر تا صد

۲- نحوه شروع پایان نامه

بسياري از مشكلات اصلي دانشجويان در فوق ليسانس اين است كه نميدونند كه بايد پایان نامه را از كجا شروع كنند. از اين رو بخاطر اينكه نميدانند از كجا بايد شروع كنند ،ترم هاي زيادي را از دست مي دهند و در آخر وقت كم مي آورند. پايان نامه و مراحل آن داراي پروسه هاي وقتگيري است كه نيازمند توجه و زمان دارد. تا زماني كه پايان نامه را شروع نكنيد با مشكلات متعدد آن روبرو نمي شويد. هر چه سريع تر مراحل گفته شده در اين مقاله را طي كنيد. در انتخاب استاد راهنما دقت كنيد (مقاله مربوط به انتخاب استاد راهنما را مطالعه كنيد). در انتخاب موضوع پايان نامه دقت كنيد و حتما مشورت بگيريد. براي شروع پايان نامه فقط بايد اقدام كنيد با نشستن و مشورت نگرفتن ،كاري صورت نمي گيرد. به دنبال حل مسئله باشيد. براي شروع پايان نامه اگر لازم است چند روزي تمركز كنيد حتما اين كار را انجام دهيد. در تمام مراحل پايان نامه از وجو فردي غير از استاد راهنما كمك بگيريد. هزينه ها و زمان هاي عدم مشورت گيري در اين راه بسيار بالا است.چه بسيار از دانشجوياني كه يك موضوع اشتباه يك روش تحقيق اشتباه را تا آخر ادامه داده اند. پايان نامه يكي از موارد ضروري براي ايجاد رزومه براي افراد است. پذيرش دانشگاهي در كشور و همچنين مهاجرت تحصيلي نياز به رزومه علمي مي باشد. بدون رزومه علمي و انجام يك پايان نامه خوب همه دانشجويان تقريبا در يك سطح هستند. انجام يك پايان نامه خوب مي تواند منجر به نگارش مقاله و افزايش رزومه شود. پايان نامه هاي كاربردي مي توانند در كسب و كار در هر رشته استفاده شوند. همچنين پايان نامه يكي از راه هاي كاهش خدمت سربازي هم مي تواند بشود. اگر به دنبال داشتن رزومه براي خود هستيد و همجنين به دنبال دكترا هستين يا به دنبال مهاجرت تحصيلي هستين، پايان نامه نقش اساسي دارد. یکی از متداول ترین سؤالات دانشجویان در مقطع ارشد و دکترا نوشتن پایان نامه و از همه مهم تر شروع کردن آن است. بسیاری از دانشجویان ترم ها منتظر شروع پایان نامه می مانند و در آخرین فرصت ها برای اتمام سنوات خود به دنبال راهکار برای اتمام پایان نامه هستند. دوستان عزیزم پایان نامه یک پژوهش علمی است و نیاز به خواندن مقالات داخلی و خارجی و همچنین ساعت ها تفکر و تجزیه و تحلیل دارد. پایان نامه یک پروسه کاملا زمان بر است. آموزش انجام پایان نامه يكي از مشكلات دانشجويان ارشد و دكترا بوده است. عدم اطلاع دانشجويان از مراحل انجام پايان نامه منجر به از دست دادن زمان و هزينه شده است. بسياري از دانشجوها ترم هاي مختلف سرگردان هستند. بسياري از آن ها راه هاي اشتباه را با سعي و خطا جلو مي روند و در نهايت به هدف خود نمي رسند.

اطلاعات کامل و جامع در مورد نحوه شروع پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

چگونه پایان نامه را شروع کنیم (مقالات لازم برای انجام پایان نامه)

پایان نامه را از کجا شروع کنم؟

چرا دانشجویان پایان نامه خود را زود شروع نمی کنند؟

داشتن مقاله BASE برای شروع پایان نامه

اهمیت خواندن مقالات داخلی و خارجی در انجام پایان نامه

اهمیت پایان نامه

فصل های پایان نامه برای دانشجویان ارشد و دکترا

توضیح فصل های پایان نامه

آموزش انجام پایان نامه

انجام پایان نامه همراه با آموزش

 

 

۳- انتخاب موضوع پایان نامه

انتخاب موضوع پایان نامه يكی از مهم ترين مراحل انجام پايان نامه است. موضوع پايان نامه بايد روشن و صريح باشد. مهم ترين نكات در انتخاب موضوع پايان نامه ابتدا عدم تكراري بودن است. سپس موضوع بايد داراي نوآوري داشته باشد. انتخاب موضوع مي بايست متناسب با روش تخقيق انتخاب گردد. هر كلمه كوچك در موضوع پايان نامه بايد قابل تفسير باشد. موضوع پايان نامه نبايد خيلي كلي بيان شود كه جمع بندی آن سخت باشد. در غير اين صورت موضوع را در داخل پروپوزال جز كنيد و به جزئيات بپردازيد. انتخاب موضوع پایان نامه یکی از مهم ترین مراحل انجام پایان نامه ارشد و دکتری می باشد که برای انتخاب موضوع پایان نامه می بایست مراحلی را انجام دهید. دوستان عزیز برای انجام هر کاری نیاز به یک سری اقدامات داریم و با نشستن و نگاه کردن شما نمی توانید موضوع برای پایان نامه خود مشخص کنید. بعضی از دانشجویان هم برای اینکه کار خود را راحت کنند به دنبال این هستند که استاد راهنما یا مشاور برای آن ها موضوع انتخاب کند. برای انتخاب موضوع شما باید ابتدا با استاد راهنما خود مشورت کنید، دقت کنید در مورد انتخاب موضوع با استاد راهنما و مشاور خود مشورت کنید. چرا باید با استاد راهنما مشورت کنم؟ چون بسیاری از اساتید ما فقط در حیطه های موضوعی که خودشان تسلط دارند، تمایل به همکاری دارند یا دانشجو قبلی آن ها موضوعی را تا جایی جلو رفته و آن ها از شما می خواهند ادامه آن موضوع را انجام و توسعه دهید. انتخاب موضوع پایان‌نامه از اولین و اصلی‌ترین اقدام دانشجو جهت شروع هر پایان‌نامه است. اگر عنوان پایان نامه مناسب نباشد هر چه قدر دانشجو در ادامه تلاش بیشتری هم انجام دهد به آن موفقیت بالادست پیدا نخواهد کرد. اولویت اصلی عنوان پایان نامه، کاربردی بودن آن در جامعه است. موضوعی که کاربردی نباشد اغلب با انگیزش و جذابیت کمتری روبرو می‌شود. اما هدف از کاربردی بودن این نیست که این موضوع در حال حاضر در کشور ما اجرایی باشد.

اطلاعات کامل و جامع در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

مراحل انتخاب موضوع برای پایان نامه

انتخاب موضوع و عنوان اصلی پایان نامه

مهمترین نکات در انتخاب موضوع پایان نامه

تشخیص تکراری بودن موضوع پایان نامه

اهمیت انتخاب موضوع پایان‌نامه و مراحل ابتدایی پروپوزال

 

۴-مراحل پروپوزال نویسی

پروپوزال از کلمه پروپوز گرفته شده است به معنای طرح پیشنهادی، یعنی طرح پیشنهای شما برای انجام دادن یک پایان نامه چیست؟ در حقیقت پروپوزال از صفر تا صد یک پایان نامه را برای ما مشخص میکنه که قراره چه کاری انجام بدیم و چطوری میخوایم اون کارو انجام بدیم؟ پروپوزال نويسي اولين مرحله پايان نامه بعد از انتخاب موضوع پايان نامه مي باشد. در حقيقت شما در پروپوزال مشخص مي كنيد كه تا آخر پايان نامه چه روندي را ميخواهيد طي كنيد.پروپوزال طرح كلي از همان روند انجام پايان نامه است. پروپوزال در حقيقت همان فصل اول پايان نامه است.به شما توصيه مي كنم پروپوزال را به گونه اي بنويسيد كه در حقيقت فصل اول پايان نامه را نوشته باشيد كه ديگر نيازي به نوشتن فصل اول پايان نامه نداشته باشيد. پروپوزال نويسي نياز به خواندن مقالات فارسي و انگليسي در محدوده موضوع پايان نامه شما مي باشد. با خواندن موضوعات مقاله هاي پيشين و سپس دسته بندي و طبقه بندي آن ها شما متوجه مشكلات و همچنين روندي كه  پژوهش گران قبلي طي كرده اند مي شويد.بعد از دسته بندي مقالات بايد كل مقالات را بخوانيد و چكيده آن ها را در يك برگه براي خود يادداشت كنيد. در اين قسمت بايد شما متوجه شويد كه موضوعات قبلي با چه روش هايي به هدف اصلي خود رسيده اند. روش تحقيقي خود را باید در اين قسمت با مشورت استاد راهنما و يك متخصص انتخاب كنيد. روش تحقيق بايد در پروپوزال شما قيد شود. پروپوزال در واقع يك طرح نهايي براي شروع پايان نامه است.كليات ؛اهميت پايان نامه و روش تحقيق از مهم ترين اجزاي يك پروپوزال است.بعد از تصويب موضوع پايان نامه ،شروع پروپوزال نویسی آغاز مي شود. براي انجام پروپوزال شما نياز به خواندن مقالات داخلي و خارجي دارين. اهميت پروپوزال تا آخر پايان نامه بسيار مهم است. سؤالاتي را در پروپوزال مطرح كنيد كه در آخر پايان نامه بتوانيد به آن ها پاسخ دهيد. براي نگارش پروپوزال هر دانشگاهي فرمت مخصوص به خود را دارد كه مي بايست اين فايل را از سايت خودتون دانلود بكنيد. شفاف سازي در  پروپوزال خيلي مهم است ولي سعي كنيد مسائل را كلي بيان كنيد كه در ادامه بتوانيد در صورت اشتباه آن را در پايان نامه تصحيح كنيد. پروپوزال نويسي در حقيقت اگر كامل باشد همان فصل اول پايان نامه بيان مي شود. آنچه در پروپوزال مي آيد بايد در پايان نامه اجرا گردد.

۵-فصل دوم (پیشینه پژوهش)

فصل دوم پایان نامه شامل ادبیات موضوع یا پیشینه تحقیق می باشد که از مهم ترین فصل های پایان نامه است. در حقیقت در این فصل شما مقالات و پژوهش های انجام شده قبلی را مطالعه و دسته بندی می کنید. این مقالات شامل مقالات داخلی و خارجی می باشد. چرا لازم است در فصل دوم هم مقالات داخلی خوانده شود و هم مقالات خارجی؟ به دلیل این که مقالات داخلی به شما کمک می کند که مشکلات داخل کشور و پژوهش هایی که تا به حال انجام شده است را یاد بگیرید . مقالات خارجی به شما کمک می کند که در چه جنبه هایی پایان نامه خود را توسعه دهید. همانطور که می دانید کشور ما به دلیل اینکه کشوری در حال توسعه است همیشه چند سالی از پژوهش ها و کارهایی که در کشورهای پیشرفته یا نیمه پیشرفته انجام می شود عقب است. این کمک می کند شما از پژوهش هایی که در این کشورها انجام شده است اطلاعات بگیرید و مشکلات آن ها را در نظر بگیرید و بعد با مشکلات کمتری آن را در کشور خودمان پیاده سازی کنید. در این مقاله به نحوه  اهمیت این فصل دوم پایان نامه پرداخته شده است.  کمترین مشکل در فصل پیشینه یا ادبیات پژوهش به منزله ی سرقت ادبی محسوب می شود بنابراین در نگارش این فصل می بایست دقت بالایی داشته باشید و مطلبی بدون رفرنس در این فصل نداشته باشید. شايد سؤالي كه براي همه دانشجويان در پايان نامه ايجاد ميشه اينه كه فصل دوم چه فايده اي دارد.در حقيقت فصل دوم پايان نامه نقطه عطف يك پايان نامه با كيفيت است. اگر فصل دوم پایان نامه به خوبي انجام نشود نمي شود انتظار كاري با كيفيت داشته باشيم.

 

۶- فصل سوم (روش تحقیق)

يكي از مهم ترين مراحل انجام پايان نامه كه مربوط به فصل سوم و چهارم پايان نامه مي باشد،انتخاب روش تحقیق در پایان نامه است. ولي انتخاب روش تحقيق بعد از انتخاب موضوع و در پروپوزال بايد مشخص گردد. روش تحقيق با توجه به عنوان و هدف اصلي پايان نامه تعيين مي شود. حتما بعد از انتخاب روش تحقيق خود دلايل محكمه پسند براي انتخاب اين روش تحقيق داشته باشيد.در جلسه دفاع پايان نامه هم حتما دلايل خود را براي انتخاب اين روش تحقيق بيان كنيد. چرا از اين روش تحقيق استفاده كرديد؟مزاياي اين روش تحقيق انتخاب شده نسبت به روش هاي ديگر چيست؟آيا اين روش تحقيق شما را به هدف اصلي مي رساند؟ آيا با اين روش تحقيق سؤالات و فرضيه هاي فصل اول پايان نامه يا همان پروپوزال پاسخ داده مي شود؟ روش تحقيق غالبا روشي ثابت است كه در كتاب هاي مختلف وجود دارد و در فصل سوم شما از اين كتاب ها و مراجع استفاده مي كنيد . روش تحقيق مي تواند از نوآوري هاي پايان نامه شما باشد.به طور مثال پايان نامه ها و مقالات ديگر اين موضوع يا موضوعات مشابه را انجام داده اند ولي روش تحقيق ديگري استفاده كرده اند .در حال حاضر شما از اين روش تحقيق مي خواهيد استفاده كنيد و آن مطالعات را توسعه دهيد و براي استفاده از اين روش تحقيق هم دلايل مهمي داريد. پس دانشجوياني كه به دنبال موضوعاتي هستند كه كسي اصلا كار نكرده باشد مي توانند ديد خود را تغيير دهند و همان موضوعات مشابه را با روش تحقيقي متناسب انجام دهند. نوآوري كه فقط در انتخاب موضوع مهم نيست،بلكه مي تواند نوآوري پايان نامه شما روش تحقيق مناسب باشد.بسياري از مقالات چاپ شده در ژورنال هاي معتبر نيز از همين ترفند استفاده كرده اند و قطعا وقتي شما روش تحقيق ديگري انتخاب مي كنيد نتايج شما نيز تغيير خواهد كرد و به هدف هاي ديگري  دست پيدا مي كنيد. گروه مهرداد سيويل افتخار دارد كه در سال هاي اخير در مشاوره و انجام پايان نامه در كنار شما باشد .جهت ارتباط با ما در قسمت تماس با ما ،در خدمت شما هستيم. هدف ما انجام پايان نامه هايي با كيفيت براي افزايش رزومه دانشجويان ارشد و دكترا مي باشد. در پایان نامه قسمت روش تحقیقتون باید خیلی دقت کنید که روش تحقیق در حقیقت مشخص میکنه که هدف نهایی شما چیست؟ و راه رسیدن به هدف نهایی شما را مشخص میکند ، هر پایان نامه ای یک هدفی دارد و حالا اینکه این هدف را چگونه می خواهید بهش برسید و بهش دست پیدا کنید ، روش تحقیق شماست که در فصل سوم پایان نامه ارشد و دکترا قرار داره ، حالا یکی ممکن است تصمیم گیری چند معیاره ، یکی آزمایشگاهی ، یکی spss و غیره باشد. تمام این روش ها قابل کاربرد هستند ، هر یک از این روش تحقیق ها نرم افزار خاص خودش را دارد و هر روش تحقیقی فقط با نرم افزار خاص خودش می تواند تجزیه و تحلیل کند!

۷- فصل چهارم (تجزیه و تحلیل نتابج)

فصل چهارم پايان نامه مربوط به تجزيه و تحليل شما است. اغلب اين روش شامل تحليل با نرم افزار مشخص شده در پروپوزال شماست. در اين فصل تحليل پژوهش شما مي باشد و نياز به رفرنس دهي نيست. در صورتي كه در فصل ٤ ميخواهيد رفرنس بياريد ميتونيد كارتون را با مقالات يا پايان نامه هاي ديگران مقايسه كنيد ولي اصل كار نتايجي است كه شما پس از تحليل كار خود به آن دست پيدا كرديد. در فصل چهارم پایان‌نامه باید به تجزیه‌وتحلیل داده‌های پژوهش خود بپردازیم. در این فصل برعکس فصل‌های دیگر که نیاز به رفرنس می‌خواست اصلاً نباید رفرنس داشته باشید و دلیل آن این است که فصل چهارم پایان‌نامه به تجزیه‌وتحلیل داده‌های پایان‌نامه شماست و ربطی به پایان‌نامه‌های دیگر ندارد. فصل چهارم با توجه به اینکه از پژوهش‌های پیشین در کنار جمع‌آوری اطلاعات شما می‌باشد ولی همه مطالب باید با تجزیه‌وتحلیل خاص پژوهش شما باشد و نباید هیچ مطلبی از پایان‌نامه‌های دیگر و یا نتایج آن‌ها کپی شود ولی شما می‌توانید در صورت نیاز در ادامه نتایج پژوهش‌های پیشین استفاده نموده و آن‌ها را در پژوهش خود توسعه دهید.فصل چهارم پایان‌نامه در ادامه فصل سوم که مربوط به روش تحقیق بود استفاده نموده و با استفاده از نرم‌افزار مناسب آن روشی که در فصل سوم یادشده است را در فصل چهارم اجرایی می‌کند. در فصل چهارم با استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های مناسب یادشده در فصل سوم به تجزیه‌وتحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده پرداخته می‌شود. یعنی باید پس از جمع‌آوری اطلاعات در این فصل آن داده‌ها را به نرم‌افزار منتقل نموده و سپس خروجی به‌دست‌آمده را تجزیه‌وتحلیل می‌کنیم. نحوه‌ی جمع‌آوری اطلاعات از روش‌های مختلفی مانند پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده، استخراج داده‌های روش‌های آزمایشگاهی و یا استخراج و ثبت داده‌های کمی و کیفی از پروژه‌های اجرایی انجام می‌شود و سپس داده‌های جمع‌آوری‌شده را در فصل ۴ تجزیه‌وتحلیل می‌کنیم.

اطلاعات کامل و جامع در مورد فصل چهارم پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

۸- فصل پنجم (نتیجه گیری)

درنهایت فصل پنج‌ در ادامه‌ی تجزیه‌وتحلیل در فصل ۴ به پیشنهاد‌های و نتیجه‌گیری از کل پژوهش حاضر می‌پردازد. درنهایت فصل پنجم، آخرین فصل پایان‌نامه است که با نام نتیجه‌گیری و پیشنهاد‌های می‌باشد. همه اساتید راهنما و داوران شما در پایان‌نامه به دنبال این هستند که ببینند شما به چه نتایجی دست پیدا کردید و در حقیقت هدف اصلی هر پژوهشی این است که بتوانیم با بررسی پژوهش‌های خود و با استفاده از ابزارهای مناسب به نتایج ارزشمندی دست پیدا کنیم. این نتایج تمام زحمات شما در فصول قبل را نشان می‌دهد. علاوه بر این‌که شما نتایج کلی پژوهش خود را بیان می‌کنید و فرضیه‌هایی که در فصل اول و پروپوزال آوردید را در این فصل باید تائید را رد نمایید. اطلاعات کامل و جامع در مورد فصل پنجم پایان نامه در مقاله زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آن را مطالعه فرمایید:

۹- هزینه های انجام پایان نامه

زمان و هزينه دو معيار مهم در انجام يك پايان نامه با كيفيت مي باشد. هر پايان نامه با كيفيت نياز به زمان براي خواندن مقاله هاي فارسي و انگليسي، خواندن كتاب و يادگيري نرم افزار براي روش تحقيق،زمان براي تايپ و ويراستاري چندين باره براي انجام پايان نامه دارد. هر يك از اين مراحل انجام پايان نامه نياز به هزينه اي متفاوت دارد.اگر سر كارهستي، اگر به هردليل از مقطع زندگي هستي كه نمي تواني تمام وقت براي پايان نامه وقت بزاري بايد به دنبال يك نفر متخصص داري كه حداقل راه را به تو نشان دهد. پايان نامه بدون هزينه و زمان نمي تواند پايان نامه باكيفيتي باشد. به دنبال پايان نامه هاي با هزينه پايين نباشيد.  خيلي از دانشجوها به دليل مشكلاتي كه دارند به دنبال انجام پایان نامه با قيمت ارزان هستند. اين را بدانيد كه يك پايان نامه اگر با هزينه هاي پايين انجام شود يعني كار سطح پاييني است كه به احتمال زياد مورد قبول هم قرار نمي گيرد. خودتان را گول نزنيد،نمي شود يك نفر هم كار ترجمه چند مقاله انجام دهد هم مقاله فارسي بخرد و بخواند و مطالب مهم را استخراج كند و مقالات را دسته بندي كند.بعد روش تحقيق را به درستي مخصوص انجام پايان نامه شما انجام دهد.بعد نتايج نرم افزار رو هم بررسي و تجزيه و تحليل كند.بعد در نهايت فصل پنجم و نتيجه گيري كاي را بنويسد. اين همه مراحل كه به صورت كلي بيان كردم فقط قسمتي از مراحل يك پايان نامه است .تمام اين مراحل نياز به زمان دارد پس نمي شود با هزينه هاي پايين آن ها را انجام داد. اگر هم كسي اين كار رو انجام دهد قطعا اين كارها را انجام نمي دهد.انجام ندادن هر يك از اين قسمت ها شما را با مشكل روبرو خواهد كرد. يك پايان نامه ممكن است چندين دفعه توسط استاد راهنما تغيير و ويرايش شود .در اثر هر تغيير فايل وورد پايان نامه هم تغيير مي كند.اين مراحل تماما زمان بر هستند و نياز به هزينه دارند. اگر ميخواهيد هزينه هاي پايين پرداخت كنيد پس بهتر است خودتان پايان نامه را انجام دهيد و از يك نفر متخصص كمك بگيريد. هزينه متخصص را پرداخت كنيد و هزينه اشتباهات خود را كاهش دهيد. خیلی از بچه ها پایان نامه خوبی نوشتند و باید ببینیم چگونه می شود یک پایان نامه خوب نوشت؟ برای پایان نامه خوب باید زمان گذاشت ؛ باید هزینه برایش بپردازید ، پایان نامه ی خوب این است که شما حداقل تا ۶ یا ۶ ماه پس از تایید پروپوزال هیچ کاری انجام ندهید و فقط فقط پایان نامه را انجام دهید. اگر کسی پایان نامه خوبی نوشته است صد در صد یا خیلی زمان و هزینه گذاشته است و یا به یک متخصص داده است پایان نامه اش را انجام داده ، شما نمی توانید با دو یا سه میلیون یک پایان نامه عالی داشته باشید و برایتان بهترین پایان نامه را انجام دهند ، پایان نامه خوب نیاز به ترجمه خوب ؛ خواندن مقالات خوب برای روش تحقیق دارد و هزینه و زمان زیادی می خواهد ، کسی که پایان نامه با کیفیتی انجام داده آن را به فردی داده است و برایش انجام داده است و هزینه زیادی داده است که آن پایان نامه خوب شده است و بعد هم خودش آن را کامل خوانده و بررسی کرده و از فرد محققش سوالاتش را پرسیده است و در نتیجه پایان نامه خوبی حاصل شده است.

 

هزینه های انجام پایان نامه ها به موارد زيادي بستگي دارد كه بسياري از دانشجويان از اين هزينه ها غافل هستند. بسياري از دانشجويان در ابتدا به دنبال هزينه هاي پايين براي انجام پايان نامه هستند. هزينه هاي پايين مشكلات زيادي را به وجود مي آورد. يكي از مهم ترين مشكلات دانشجويان اين است كه در ابتدا از مراحل و هزينه هاي انجام پايان نامه آگاه نيستند و در ادامه مجبور هستند با هزينه هايي چندين برابر آن را به اتمام برسانند. در ابتدا موضوع درستي انتخاب كنيد،راه درستي را پيش بگيريد تا در انتها با مشكلات انجام بايان نامه روبرو نشويد. در ادامه براي آشنايي دانشجويان به  مشكلات انجام پروپوزال و پايان نامه پرداخته مي شود و جهت حل آن ها راه حل هاي مفيدي ارائه شده است.

 

هر پايان نامه اي نياز به زمان و هزينه دارد.بدون هزينه ،زمان و انرژي هيچ پايان نامه خوبي از كار استخراج نمي شود. آموزش انجام پايان نامه براي اولين بار توسط گروه ما براي دانشجويان ارشد و دكترا در حال انجام است. هدف از آموزش انجام پايان نامه انجام كارهاي علمي است كه باعث مي شود دانشجويان در كنار مشاوره و انجام پایان نامه و انجام مراحلي از كار در انجام مراحل پايان نامه دخيل باشند و بر علم تحقيقاتي آن ها نيز افزوده گردد. تفاوت مجموعه ما با كارهاي انجام شده توسط ديگران اصولي كار كردن و عدم كپي برداري از پايان نامه هاي ديگران و آموزش مراحل گام به گام پايان نامه تا روز دفاع است. ما ایرانی ها هر سال یک سری هدف برای خودمان مشخص میکنیم ولی در آخر به آن هدف نمیرسیم ، دوتا هدفی که همه ی ایرانی ها برای خودشان همیشه مشخص می کنند یکی لاغر شدن است یکی هم بحثته زبان است که همه میخواهند آن را یاد بگیرند و میبینید که سال تمام شده و هیچ چیزی نشده! خیلی ها هم اسم مینویسند در کلاس ها و در وسط راه کار راه ول می کنند. خیلی از افراد زنگ میزنند برای پایان نامه و سوال میپرسند که پایان نامه چه هزینه هایی دارد و چه هزینه هایی باید صرف بشه برای پایان نامه؟ و خیلی ها میگویند که فلانی اینکار را انجام می دهند با فلان هزینه ، وقتی که هزینه ها را اعلام می کنند بهتون باید این هزینه ها باشه و اگر هزینه چیزی را نگیرند یعنی آن کار را انجام نداده اند و برای آن وقت نزاشته اند و این کیفیت کار را پایین می آورد ، مثلا نمیشه تایپ انجام نداد ، نمیشه ترجمه انجام نداد ، خود ترجمه بیشترین هزینه را دارد و خیل از هزینه صرف ترجمه می شود و سه چهار میلیون بحث ترجمه یک پایان نامه می شود. بنابراین باید این هزینه ها انجام شود و هزینه های حداقل را دارد ، حالا کسی که میخواهد این پایان نامه را انجام بدهد و میپرسد چگونه می توانم از شما کمک بگیرم؟ من چندین سال است که پیش نیامده که کار کسی را بگیریم و نتوانیم آن را تمام کنیم ، چون حرف هم را میفهمیم و کار را انجام می دهیم ، کسی که پایان نامه را کپی زده باشد ، قطعا نمی تواند پاسخگوی سوالات شما باشد و برای مشاوره هم باید یک نفری که خودش کار پایان نامه انجام می دهد به شما مشورت بدهد و این چیزی است که خیلی مهم است. کسی که بخواهد کارش انجام شود قطعا دنبال این نیست که کسی کارش را عقب بندازد و یا کار کپی تحویلش بدهد و کسی هم جوابگو نباشد و در جلسه دفاع گیر کند و نتواند به سوالات پاسخ دهد. باید از کسی مشاوره بگیرید که تمام جزئیات پایان نامه را به شما بگوید و بتوانید در جلسه دفاع از پایان نامه دفاع کنید.

 

اطلاعات کامل و جامع در مورد هزینه های انجام پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

هزینه های مشاوره و انجام پایان نامه

نقش زمان و هزینه در انجام پایان نامه

اغلب دانشجویان در انجام پایان نامه با مشکلات متعددی روبرو می شوند که منجر به طولانی شدن و عدم اتمام به موقع پایان نامه می گردد پايان نامه نياز به زمان دارد و چندين ماه بايد به صورت تخصصي به آن پرداخت. اينكه آيا اين پايان نامه چه سودي دارد در مقاله اهميت انجام پايان نامه به آن پرداخته ايم. ولی اين را هم ميدانيم كه با توجه به مشكلات و وضعيت ايران انجام پايان نامه ممكن است به درد الان افراد نخورد.اما دانشجو نياز به مدرك فوق ليسانس و دكترا خود دارد. سال ها درس خواندن براي فوق و دكترا را رها نكنيد. هر مشكلي راه حلي دارد به دنبال راه حل باشيد. در بوجود آمدن هر مشكل صورت مسئله را پاك نكنيد. شما بايد اين پايان نامه را تمام كنيد. براي اتمام پايان نامه نياز به مشورت از يك فرد متخصص داريد. ديگر فرصت سعي و خطا نيست. اغلب مشكلات انجام پايان نامه براي افراد شاغل اين است كه بيشتر از دانشجويان بيكار سعي و خطا مي كنند و راه را به اشتباه طي مي كنند. اشتباهات منجر به افزايش زمان و هزينه شما مي شود و شما كه شاغل هم هستين، قطعا از وجود اين مشكلات خسته مي شويد. بعد از خسته شدن هم رها مي كنيد كه كاري بدتر از قبل است .پايان نامه نياز به ذهن آرام و تمركز زياد دارد.هر كار پژوهشي نياز به آرامش دارد اگر مشكلات زندگي و كاري شما زياد است در همان اولين مراحل به دنبال شخصي براي اتمام يا كمك به شما جهت اتمام پايان نامه باشيد. انتخاب مناسب يك فرد براي مشاوره و همچنين انجام پايان نامه نيز موضوع بسيار مهمي است. به دنبال قيمت هاي ارزان نرويد. هزينه هاي ارزان براي انجام پايان نامه قطعا راه اشتباه و يك كيفيت نامناسب از پايان نامه را براي شما بوجود مي آورد. قبل از انتخاب قطعا بررسي انجام دهيد.

در ادامه اشتباهات و مشکلات پایان نامه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

اطلاعات کامل و جامع در مورد اشتباهات و مشکلات پایان نامه پایان نامه در مقالات زیر آورده شده است که با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آن ها را مطالعه فرمایید:

مشکلات متداول دانشجویان ارشد و دکترا برای انجام پایان نامه (قسمت اول)

مشکلات متداول دانشجویان ارشد و دکترا برای انجام پایان نامه (قسمت دوم)

نداشتن هدف در انجام پایان نامه

راه های اشتباه در پایان نامه

روندهای اشتباه در پایان نامه

رابین هود پایان نامه

پایان نامه های اشتباه انجام ندهید!

مقایسه های اشتباه در انجام پایان نامه

اشتباهات دانشجویان در انجام مراحل پایان نامه

۴ مورد از دیدگاه های اشتباه در پایان نامه

اشتباهات مکرر دانشجویان در مراحل پایان نامه

تفسیرهای اشتباه دانشجویان از انجام پایان نامه

دوستان تمام مراحل گفته شده برای انتخاب موضوع پایان نامه حاصل تجارب نگارش و تدریس پایان نامه های ارشد و دکتری در ایران می باشد و شما نمی توانید با قوانین اروپا، کانادا و آمریکا برای انجام پایان نامه در ایران استفاده کنید و موفق شوید. تمام نکات گفته شده بومی سازی مسائل پایان نامه برای ایران و ارتباط با اساتید دانشگاه های مختلف ایران است. شرکت مهرداد سیویل می تواند در هر یک از مراحل پایان نامه اعم از پروپوزال نویسی ، موضوع پایان نامه ، روش تحقیق و جلسه دفاع به شما کمک کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید و در کوتاه ترین زمان به نتیجه نهایی خود برسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 495 views بار دسته بندی : آموزش مراحل انجام پایان نامه تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.