رانیا هوم سلف استادی برای گرفتن نمره خوب در آزمون آیلتس - رانیا هوم

آزمون آیلتس یکی از مهم ترین آزمون های بین المللی و از فاکتورهای ضروری برای مهاجرت تحصیلی و کاری و رزومه تحصیلی برای ادامه تحصیل دکترا است. برای آزمون آیلتس سطح خود شما در مدت زمانی که لازم دارید برای این که در این آزمون موفق شوید خیلی مهم است. خیلی از آموزشگاه های زبان بدون بررسی هر دانشجو وسطح آن ها افراد را در مقاطع مختلف می نشانند که این اصلا استاندارد نیست. با کلاس های فشرده نمی توان به زودی مدرک آیلتس گرفت پس خودتان را در مدت زمان کم برای گرفتن این مدرک تحت فشار بسیار زیاد قرار ندهید. چون موفق به نمره مورد نظر خود نمی شوید و یا نامید می شوید یا خواندن زبان را رها می کنید. برای موفقیت در این آزمون نیازمند خواندن و گذراندن کتاب های مشخص شده دارید و می بایست تکنیک های آیلتس را نیز در مرحله آخر آمادگی انجام دهید.

آزمون آیلتس

در اول یادگیری زبان به دنبال راه های میان بر نباشید و به دنبال تکنیک های آیلتس نروید. در اول کار شما  سطح عمومی زبان تان و سطح لغات خود را به یک سطح متوسط برسانید و بعد از آن برای گرفتن نمرات بالاتر در آیلتس به دنبال تکنیک های آن باشید. برای گرفتن مدرک آیلتس مهم است که شما از چه کسی و چه استادی استفاده می کنید و آن استاد باید خودش در سطح خوب آیلتس دارای مدرک آیلتس باشد. پس اگر استاد را نمی شناسید و مدرک معتبر آن را هم ندیدی وقت خود را هدر ندهید. با احترام به همه اساتید زبان ولی باید بگم که همه اساتید زبان برای یادگیری و آموزش زبان شما مناسب نیستند. گرفتن مدرک آیلتس برای استاد و معلم آیلتس یا تافل امری ضروری است. یک استاد معمولی زبان در بهترین حالت ممکن شما به یک سطح متوسط تبدیل خواهد کرد و به نظر من اگر می خواهید یک استاد ومعلم بدون مدرک آیلتس و بدون معرفی را انتخاب کنید،انتخاب نکردن این راه برای شما بهتر از این است که راهی را اشتباه بروید و بعد از اینکه خسته شوید به گرفتن مدرک آیلتس و مهاجرت نأمید شوید. تحقیقات در مورد استاد زبان برای دوستانی که قصد ندارند به صورت خودکار آموزش زبان را داشته باشند باید در انتخاب استاد زبان دقت کنند. حالا افرادی که قصد دارند آموزش زبان را به صورت خودکار انجام دهند باید در انتخاب کتاب مورد نظر دقت کنند. کتاب های مورد نظر برای آزمون آیلتس باید به پیشنهادات افرادی که قبول شده اند و کسانی که استاد دارای مدرک آیلتس دارند مدنظر قرار داد.

آزمون آیلتس

سلف استادی برای گرفتن آیلتس کاری منطقی است که خیلی از افراد انجام داده اند وموفق به نمرات خوبی هم شده اند. اگر قصد خواندن سلف استادی خواندن داشته باشید انتخاب کتاب ها خیلی مهم است. برای ۴مهارت خود که شامل اسپیکینگ، لیستنینگ، ریدینگ و رایتینگ است باید برنامه و کتابهای مشخصی را مطالعه کنید. در ادامه به مطالعات مورد نیاز برای خواندن سلف استادی جهت گرفتن نمره خوب در مدرک آیلتس را بررسی می کنیم. برای مهارت لیستنینگ که شما نیاز به گوش دادن فیلم و پاکدست و فایل های ۶minute یا BBC دارید. تا اینجا که اصلا کلاس گرفتن نیازی نیست و شما این مهارت را باید در خانه و به صورت سلف استادی تقویت کنید. برای مهارت رایتینگ که کتاب های معتبر در  این حوزه آیلتس معتبرترین منابع هستند که از هراستادی بالاتر است. شما نگاه می کنید، میخوانید و می نویسید. در اوایل فقط با نوشتن همان متن کتاب می تواند بهترین راهنما باشد و به مرور زمان شما خود می توانید بهترین متن ها را بنویسید و خیلی از متن ها هم در اکثر کارها تکرار می شود.

آزمون آیلتس

به طور مثال حروف ربط و اول اکثر جملات و نتیجه گیری ها یکسان است. برای مهارت اسپیکینگ هم شما با خواند مهم ترین اساتید در این حوزه می توانید به راحتی آن را همراه با گرامر یاد بگیرید به صورت غیرحضوری آن را فرا بگیریدو مرحله بعد اعتماد به نفس برای صحبت کردن است که شما باید دائم با خودتان صحبت کنید. سؤال کنید، جواب بدهید و هرروز با خود تمرین کنید و فقط حرف بزنید. برای ریدینگ هم باید تکتیک های آزمون را با دیدن آزمون ها و خواندن کتاب های این حوزه تقویت کنید. هیچ استادی نمیشیند و برای شما متن را بخواند بلکه در آخر خودتان باید بخوانید و تمرین کنید .

مقالات مشابه با این مقاله:

بهبود زبان انگلیسی برای انجام پایان نامه

با کمترین زمان و هزینه و کمترین اشتباه زبان انگلیسی را یاد بگیر(قسمت اول)

با کمترین زمان و هزینه و کمترین اشتباه زبان انگلیسی را یاد بگیر (قسمت دوم)

با کمترین زمان و هزینه و کمترین اشتباه زبان انگلیسی را یاد بگیر (قسمت سوم)

با کمترین زمان و هزینه و کمترین اشتباه زبان انگلیسی را یاد بگیر (قسمت چهارم)

با کمترین زمان و هزینه و کمترین اشتباه زبان انگلیسی را یاد بگیر (قسمت پنجم)

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها