رانیا هوم ۸ ترفند بزرگنمایی حمام و دستشویی کوچک - رانیا هوم

طراحی دکوراسیون این قسمت ها بر اساس بودجه افراد و سلیقه آن ها صورت می گیرد اما در صورتی که فضای این قسمت از خانه کوچک و محدود باشد باید به دنبال بهترین روش های طراحی دکوراسیون برای آن بود. از جمله مشکلاتی که در این فضاها دیده می شود می توان به تاریک بودن فضای آن ها و کمبود جا برای نگهداری وسایل اشاره کرد. در این بخش از  مهرداد سیویل به راهکارهایی که کمک شایانی به حل این مسائل می کنند اشاره شده است. با استفاده از ایده هایی که در ادامه مطرح می شوند می توانید حمام کوچک خانه خود را به فضایی دلباز و روشن با فضای کافی برای نگهداری وسایل تبدیل نمائید. با ما همراه باشید.

سینک بزرگ

یک فضای کوچک لزوماً به لوازم و وسایل کوچک نیاز ندارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید از یک سینک بزرگ متصل به وان در این مکان استفاده شده است. بدنه سینک و وان با چوب بلوط روکش شده و نمای زیبایی به دکوراسیون این فضای کوچک بخشیده است.

پانل های چوبی

دکوراسیون بسیار زیبایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید با پانل های چوبی مزین شده است. دیوارها و سطح بیرونی وان با این پانل ها زیبایی بی نظیری به خود گرفته اند و طراحی این مکان تداعی کننده سبک روستیک است. انتخاب رنگ وان به رنگ سفید کنتراست بی نظیری با رنگ قهوه ای پیدا کرده و زیبایی این مکان را دو چندان نموده است.

کاشی های براق

این حمام علارغم فضای کوچک خود فضایی بزرگ و مدرن را به نمایش گذاشته است. کاشی های براقی که به عنوان دیوارپوش در آن استفاده شده اند نور را منعکس کرده و فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهند.

قفسه های دیواری

اگر فضای توالت شما بسیار محدود است می توانید از دیوار برای قرار دادن وسایل و لوازم استفاده کنید. در دیوار قفسه تعبیه کنید و وسایل مورد نیاز را درون آنها بچینید. انجام اینکار نه تنها فضا را گرفته و کوچک نشان نمی دهد بلکه نوعی نظم و ترتیب در فضا ایجاد می کند.

جعبه های نگهداری وسایل

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید جعبه های چوبی یا پلاستیکی علاوه بر دکوراتیو نمودن فضا باعث ایجاد نظم و پرهیز از شلوغی در آن شده اند. در این مکان کفپوش تیره و دیوارها و سقف روشن باعث شده اند فضا بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید.

رنگ های شاد

با استفاده از رنگ های شاد و جذاب می توانید فضای کوچک خود را زیباتر و پرانرژی تر نشان دهید. طراحی حمام زیر با استفاده از رنگ های شاد صورت گرفته و همین ترکیب رنگ زیبا دکوراسیون آن را بی نظیر نموده است.

کفپوش و دیوارپوش مشابه

برای ایجاد هارمونی در فضا دیوارپوش را همرنگ کفپوش انتخاب کنید. انجام اینکار نوعی انسجام در فضا به وجود می آورد و آن را بزرگ تر نشان خواهد داد.

پانل های شیشه ای

در حمام های کوچک با استفاده از دیوار شیشه ای قسمت دوش را از سایر قسمت ها جدا کنید. استفاده از این پانل های شیشه ای به جای پرده فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.