رانیا هوم چگونه در سرچ گوگل بالا باشیم (آموزش و انجام سئوی سایت) - رانیا هوم

یکی از مهم ترین بازارهای موجود جهان، سرچ گوگل است. بعد از طراحی سایت شما باید اقداماتی انجام بدی و محتوایی تولید کنی که مورد پسند گوگل باشد. برای گوگل محتوای مناسب حرف اول را می زند. این بالا بودن در سرچ گوگل را سئو سایت می گویند. در حال حاضر افراد هر چیزی می خواهند اول در گوگل سرچ می کنند. اگر تو آنجا نباشی بازار بسیار بزرگی را از دست داده ای. نسل حاضر دیگر همه چیز را داخل گوگل سرچ می کنند. روش های سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی داده است. اگر کسب و کارت را آنلاین نکنی، فردا تو حذف خواهی شد. در این مقاله به بررسی اینکه (چگونه در سرچ گوگل بالا باشیم) پرداخته ایم.

سئو سایت چیست؟

سئو یا SEO که مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد به مراحل بالاآوردن  سایت شما  در موتورهای جستجو در کسب و کار و تخصص خود را سئو می گویند. یعنی هر فردی باید در کلمات کلیدی کسب و کار خودش بالاتر بیاید. لازم نیست در هر سرچ گوگل بالاتر باشی. تخصص تو چیست؟؟ باید هر فردی نیاز به کسب و کار تو داشت بتواند تو را داخل گوگل پیدا کند.

شرکت مهرداد سیویل با ارائه محتوای عالی، سایت شما را  در سرچ گوگل بالا می آورد. همچنین آموزش های لازم برای بالا آمدن در صفحه گوگل  به صورت ماهیانه به شما داده می شود.

 بودن در صفحه اول موتورهای جستجو که مهم ترین آن ها گوگل است که به شرکت ها و سازمان ها  و برندهای شخصی این امکان را می دهد که مشتریان خود را  را از طریق اینترنت جذب کنند.  رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر بسیاری در کسب و کار شما دارد. اکثر کسب و کارها وشغل ها تلاش میکنند در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مخصوصا گوگل رتبه بالاتری داشته باشند. در حقیقت رتبه بهتر وب سایت در موتورهای جستجو به رونق کسب و کار اینترنتی شرکت ها می انجامد چیزی که از آن به عنوان بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتالی یاد می شود.

در عصر جدید روش های سنتی بازاریابی جای خود را به روش های نوین یعنی بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتالی داده است.

در این مقاله برخی از مواردی که لازم است انجام شود تا سایت در نتیجه های موتورهای جستجو رتبه بهتری (حتی رتبه اول) داشته باشد را بیان می نمایم:

امروزه سئو چیزی جز بازدید کنندگان راضی وب سایت نیست. بازدیدکنندگان رضایت مند شما مدت زمان بیشتری را در سایت شما صرف می نمایند و ممکن است مطالب شما را در شبکه های اجتماعی خود و سایر سایت ها به اشتراک بگذارند .این دو مورد جزو مهترین المان های رنکینگ موتورهای جستجو می باشد. در حقیقت شما می بایست وب سایت خود و مطالب محتوای آن را به گونه ای طراحی کنید تا کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و مطالب شما را به اشتراک بگذارند.

محتوا برای بالا آمدن در گوگل مهم  است

در صورتی که در ضمینه سئو تحقیق کرده باشید احتمالا با عبارت محتوا پادشاه است آشنا شده اید و حال این عبارت به چه معنی است. معنای این عبارت آن است که در جریان عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت وجود محتوای با کیفیت و مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی مهترین المان برای موفقیت وب سایت می باشد. در صورتی که وب سایتی بتواند مطالب مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی خود را به درستی تامین نماید می تواند رتبه خوبی در موتورهای جستجو بگیرد. پس هر چه می توانید برای تولید محتوای خود بیشتر تلاش نمایید در آینده نتیجه آن را خواهید دید.

تولید محتوا برای هر کسب وکاری نیاز به علم و دانش بالایی دارد. محتوا برای موتورهای جستجوگر مهم هستند. گوگل اعتبار خود را خراب نمی کند و سایتی را بالا بیاورد که محتوی مناسبی ندارد.

استراتژی محتوایی براساس نیازهای مشتریان می باشد

برای آنکه از محتواهای تولید شده خود بیشترین نتیجه را بگیرید لازم است استراتژی محتوای درستی داشته باشید. لازم است عنوان مقالات بر اساس نیازهای و سوالات مشتریان انتخاب شود. فردی که عنوان را انتخاب می نماید لازم است به محدوده شغلی تسلط کافی داشته باشد و کلیه نیازهای و دغدغه های کاربران و مشتریان را در زمینه شغلی مورد نظر بشناسد.

اگر من برای یک پوشاک ، محتوا تولید می کنم باید نیازهای مردم در زمینه پوشاک مورد نظر را بدانم و بهترین محتوا را برای آن ها تولید کنم.

یافتن کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت

یکی از مهترین کارهایی که برای کار سئو می بایست انجام داد یافتن کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت می باشد که می بایست توسط سئو کار انجام گردد و برای عنوان صفحات وب سایت و همچنین تولید محتوا برای وب سایت به کار برده شود. شما زمینه فعالیت خود را می دانید به عنوان مثال یکی از زمینه های فعالیت مهرداد سیویل ،مشاوره و آموزش تولید محتوا برندینگ براساس نیازهای کاربران جهت بالا آمدن در صفحات گوگل است. برای آنکه کلمات کلیدی مرتبط به این کلمه را بیابید کافی است این کلمه را در دو نرم افزار گوگل به نام های Google Trends و Google Keyword Planner وارد نمایید تا کلمات کلیدی مرتبط به کلمه کلیدی اصلی شما توسط این ابزارها ارائه گردد.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای بهبود وضعیت سئو سایت

استفاده از شبکه های اجتماعی باعث ارسال سیگنال هایی به موتورهای جستجو می گردد که این سیگنال ها تاثیر بسیار مثبتی در رنک وب سایت خواهد داشت. اخیرا اهمیت این سیگنال ها برای موتورهای جستجو بیشتر شده و اهمیت بیشتری برای آن قائل هستند. بنابراین بهترین شبکه های اجتماعی در جهت کسب و کار خود را بیابید و صفحه شرکت و مجموعه خود را در آن راه اندازی نمایید و با آن شروع به فعالیت نمایید. چند نکته در مورد شبکه های اجتماعی:

  • سعی نمایید هر چند روز ارسال جدیدی بر روی صفحه خود داشته باشید
  • مشتریان خود را ترغیب نمایید تا صفحه شبکه اجتماعی شما را لایک نمایند
  • با منابع کاری خود از طریق شبکه اجتماعی متصل شده و از طریق صفحه خود فعالیت نمایید
  • اخبار مهم و مقالات جدید را بر روی شبکه های اجتماعی خود بارگذاری نمایید
افزایش بازدید کنندگان مقالات وب سایت

بخش مقالات وب سایت یکی از مهترین بخش های وب سایت می باشد که اغلب به آن کمتر توجه می گردد. از طریق بخش مقالات وب سایت خود می توانید بازدید کننده بیشتری به دست آورید، برند سازی نمایید، از سایت های دیگر بک لینک بدست آوری و در کل تاثیر بهتر و بیشتری در مشتریان و صنعت خود داشته باشید. برای بالا بردن بازدید کنندگان و خوانندگان سایت خود می توانید روش های زیر را انجام دهید.

  •  با شرکت کنندگان در بخش نظرات و فروم وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید تا دوباره وارد وب سایت شما شده و در سایت فعالیت نمایند
  • از یک ساب دامنه برای راه اندازی بخش مقالات خود استفاده ننمایید و آن را در یک فلدر از سایت خود قرار دهید. مثلا کلیه مقالات سایت خود را در فلدر blog و یا articles قرار دهید
  • به جای تولید مطالب بیشتر مطالب با کیفیت بالاتر ایجاد نمایید. در صورتی که بتوانید مطالب با کیفیت با حجم بیشتری تولید نمایید نتیجه کار شما دو چندان خواهد بود
  • در ایجاد مطالب خود حتما از گرافیک و تصاویر استفاده نمایید و در صورتی که بتوانید تصاویری را خود ایجاد نمایید تاثیر بیشتری در ذهن خوانندگان شما خواهد داشت
  • سعی نمایید در مقالات خود نظرات سایرین را بررسی نموده و نسبت به تایید و یا رد نظرات دیگران عمل نمایید و این کار را با ذکر دلیل و برهان انجام دهید
  • از شبکه های اجتماعی جهت به اشتراک گذاری مقاله خود استفاده نمایید و این کار را فقط یک بار انجام ندهید. در حفیفت شما می توانید یک مقاله را در طول زمان های مختلف دوباره به اشتراک گذارید.

چگونه در سرچ گوگل بالا باشیم

چرخه تولید محتوای جدید در سایت

از هم اکنون برای سایت خود برنامه ریزی نموده و با توجه به امکانات و زمان خود چرخه زمانی مشخصی را برای ارسال مقالات جدید در سایت معین کنید. برای بالا آمدن در صفحات گوگل شما نیاز به یک یا چند نفر محتوا نویس مسلط بر محتوا و سئو سایت دارید. به عنوان مثال می توانید هفته ای یک و یا چند مقاله و یا یکی در هر ماه در سایت خود بارگذاری کنید.

سرچ گوگل

نکته ای که مهم می باشد آن است که شما این زمان بندی را برای همیشه رعایت نمایید به این صورت که در صورتی که شما هر روز یک مقاله جدید در سایت خود بارگذاری می نمایید این کار را برای همیشه ادامه دهید. ادامه این ریتم تاثیر بسیار مثبتی در رنکینگ سایت شما خواهد داشت. البته همیشه کیفیت مقدم بر کمیت  می باشد و در صورتی که نمی توانید ارسال مقاله جدید را در سایت با زمان بندی مشخص و کیفیت قابل قبول را ارائه نمایید سعی نمایید مدت زمان بیشتری را برای ارسال هر مقاله خود در سایت معین نمایید.

برای خواندن مقاله شکست رقیبان با تولید محتوا بر روی کلمه اینجا کلیک کنید 

به روز رسانی وب سایت را هر روز داشته باشید

سعی نمایید حتما سایت خود را در یک سیکل زمانی مشخص به روز رسانی نمایید. به عنوان مثال هفته ای یکبار در سایت مقالات خود را آپدیت کرده و مطالب جدید و اخبار بارگذاری نمایید. کیفیت مقالات و صفحات وب سایت شما بسیار مهم است و تاثیر بسیاری در رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گذاشت.

اگر به دنبال آمدن بالا در صفحات گوگل هستید، شرکت مهرداد سیویل با داشتن محتوا نویس با سابقه بالا و همچنین سئوکار حرفه ای می تواند برای مشاوره و همچنین آموزش و پشتیبانی با شما همراه باشد. تحت هیچ شرایطی بازار بزرگ گوگل را از دست ندهید. روی کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

بهبود کسب و کار با پیشنهادهای باور نکردنی

مشاوره و انجام تولید محتوا

شکست رقیبان با تولید محتوا

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.