رانیا هوم چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ - رانیا هوم

چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ برای شروع هر کاری هر فردی ترس از دست دادن همه چی را در سر می پروراند، من می خواهم به تو بگویم چه چیزی تو را می ترساند؟ تو باید مرحله به مرحله جلو بروی مثلا از ماهی صدهزار تومان به ماهی سی صد هزار تومان فکر کن نه به یک میلیون و نه به دویست هزار!!! بعد که به سی صد هزار رسیدی باید به ششصد هزار و مرحله بعد به نهصد هزار فکر کنی و استراتژی بریزی!! و از یک جایی به بعد تو دیگه به سی صد هزار اضافه تر می خندی و درآمدت به بیش از آنچه اول فکر می کردی میرسد.

ما باید درست فکر کنیم و همچنین درست عمل و اقدام کنیم. ولی نباید متوقف شوی و در راه از مشاور استفاده کن. این کمک می کند که تو به درستی فکر کنی. کارهای اشتباه انجام ندهی و از مسیرت دور نشوی. این ها تماما سرمایه گذاری روی خودت است. بر روی خودت از نظر زمانی و هزینه ای بالاترین هزینه را بکن. نترس. اگر می ترسی حتما مقاله ترس از شروع کسب و کار را بخوان تا بدانی از چه مسائل و مشکلاتی تو باید بترسی و از چه مسائلی نترسی و اقدام کنی.

۱-بزرگ فکر کن

به قول گرنت کاردون که میگه بزرگ فکر کن. ولی چطور میشه بزرگ فکر کرد؟ بزرگ فکر کردن یک دفعه حاصل نمی شود. برای بزرگ فکر کردن چه کاری باید اننجام دهم؟ برای بزرگ فکر کردن باید آروم آروم پیشرفت کنی و بالا بیای تا ذهنت عادت کنه به اینکه می تونه بزرگ فکر کنه . اینکه می گویند باورهاتو تغییر بده همینه ولی تو نمی توانی یک دفعه بدون اینکه موفقیت را لمس کرده باشی و طعم آن را چشیده باشی، بزرگ فکر کنی. پس در ابتدا قدم به قدم خودت را رشد بده و از یک جایی به بعد دیگه می تونی روی باورهات برای دستیابی بیشتر برای موفقیت گام برداری.

۲-زندگی نامه گرانت کاردون 

گرانت کاردون یکی از برترین کارآفرینان قرن بیست و یک نامیده می شود. با شروع از صفر و بدون هیچ عاملی که به او کمکی کند ، او اکنون بنیانگذار و صاحب سه شرکت چند میلیون دلاری است. وی چندین برنامه فروش ایجاد کرده است که صدها هزار نفر از فروشندگان ، هزاران سازمان فروش و میلیارد ها دلار در خرده فروشی را تحت تأثیر قرار داده است. تحولات وی در زمینه فروش ، مدیریت فروش ، سیستم های فروش ، فروش و تولید مشاغل ، عملکرد فروش ، کتاب های فروش و برنامه های فروش شامل اصول اولیه فروش است.

چگونه درآمدم را افزایش دهم؟

گرانت کاردون فروش را یکی از مهم ترین عامل های موفقیت می داند. دانشجویی که کار ندارد یعنی نمی تواند مهارت و علم خود را بفروشد. مغازه داری که مهارت های فروش را نمی داند، نمی تواند فروش های بیشتری را تجربه کند. اصل اساسی او این است که یک کسب و کار تنها از طریق فروش موفق می شود.  این روش و باور، او را تبدیل به یکی از موفق ترین افراد قرن در بین کارآفرین کرده است.

او در مصاحبه ای که داشته می گوید:

بهترین سرمایه گذاری که میتوانی انجام دهی سرمایه گذاری در خودت است. این یک معامله بدون ضرر است. همیشه به شما باز می گرداند. هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد. این مال شماست

چگونه درآمدم را افزایش دهم؟

من یک مقاله ای در این سایت نوشتم که بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان و مقاله چگونه روی خودم سرمایه گذاری کنم؟  را مورد بررسی قرار دادم. خیلی از مردم نمی دانند چگونه روی کسب و کار و مهارت های خود سرمایه گذاری کنند.

در ادامه او بیشتر زمان خود را صرف آموزش خود در زمینه فروش می کند.

من به خودم  تعهد دادم  كه هر آنچه در توان دارم درباره فروش و صنعت خودرو را یاد بگیرم.” “من در سال اول حدودا هفتصد ساعت صرف بهبود خودم به عنوان یک فروشنده کردم.”(این یک سرمایه گذاری روی خودش بوده است)

درآمدش از ۳۰۰۰ دلار در ماه به ۶۰۰۰ دلار در ماه در کار خود که وابسته به کمیسیون بود ، رسیده بود.

این ۳۰۰۰ دلاری که در آن زمان به دست اوردم برایم مهم تر از اولین میلیون دلاری که به دست آوردم بود و بیشتر در خاطر او مانده است زیرا این  برای او مهمتر بوده است.”  در این جا اعتماد به نفسش تغییر می کند، باورش تغییر می کند. نتایج را لمس کنید تا باورهایتان عوض شودو بعضی از افراد اصلا شروع نمی کنند و می خواهند باور خودشان را تغییر دهند.  تو باید شروع کنی و بعد اجرا و اقدام کنی و در واقعیت نتیجه کارهایی که کردی را ببینی تا بعد باورهایت عوض شود.

۳-ریسک پذیر باش

در این جا به تو می گویم که اگر به دنبال موفقیت و پیشرفت هستی باید آدم ریسک پذیری باشی . فردی که نمی تواند هزینه کند قطعا آدم ریسک پذیری نیستو این آدم به هرجایی هم برسد آخر متوقف خواهد شد. در جاهایی که باید هزینه کنی. هزینه کن. نترس. یک سری جاهایی هستند که تو نباید هزینه کنی. مکان هایی که نباید وقت و زمان هرروز تو تلف شود و این جاهایی است که تو نباید هزینه کنی. برای تفریح آخر هفته خود (هفته ای یک بار) هزینه کن. نه این که هر روز را تفریح کنی . در ابتدای کار شاید ماهی یک باریا  دوماه یک بار این تفریح باید باشد.

فروش

۴-نتیجه گیری

اگر به دنبال  تغییر درآمدت هستی باید یک سری مهارت ها و تخصص هایی را آموزش ببینی. مثلا باید فروش و مهارت های آن را یاد بگیری . بعد آن مهارت و تخصصیی که یاد گرفتی را عملی کنی و نتیجه آن را ببینی. زمانی که نتیجه را می بینی ، قطعا باورهایت تغییر می کنند. بعد بیشتر روی خودت سرمایه گذاری می کنی و بزرگ تر فکر می کنی. اگر این چرخه را دائم تکرار کنی ؛ نتایجی بریت رقم می خورد که باور نمی کنی. قدم اول شروع کردن و ادامه دادن تا رسیدن به هدف اصلی است. هدف اصلی یادگیری یک مهارت و تخصص در زمینه کاری خود می باشد. مثلا اگر تو یک سوپر مارکت داری باید چیکار کنی؟ بنده در حال حاضر برندینگ یکی از سوپر مارکت های شهر را در دست دارم. مگر سوپرمارکت هم برندینگ می کند؟

فروش

به شما گفتم باید آرام آرام در کار خودت پیشرفت کنی. چند سال دیگر اغلب کسی و کارها آنلاین می شوند. بنده مهندس حمصیان در سال ۱۳۹۹ به شما این قول را دادم و شما ممکن است چندین سال دیگر این مقاله را بخوانی . این را بدان که چند سال دیگر اغلب کسب و کارها آنلاین می شوندو حالا کی موفق است؟ کسی که از قبل برای آن برنامه ریخته و کسب و کارش را آنلاین کرده است. این سوپر مارکت در حال حاضر دارای اپ و همچنین سایت تخصصی است که محصولات اورجینال خود را در آن سایت بارگزاری کرده است. خدمات آنلاین (درب منزل) را هم فعال کرده است.

این ایده را من به شما گفتم مطمئنم ، تو اگر به این باور نرسیده باشی ، اگر الان  سوپر مارکت هم داشته باشی ، کاری انجام نمی دهید؟ چرا؟؟ بعضی ها نگران دزدیدن ایده هستند. نگران باش که کسی عمل کند و نتیجه در دست کسی است که عمل کرده است و نه کسی که فقط ایده دارد.

مهرداد سیویل با مدیریت مهرداد حمصیان، به شما کمک می کند در زمینه کسب و کار خود به یک برند موفق تبدیل شوید. شغل و مهارت یاد بگیرید. اقدام کنید. نتیجه در دست ماست. کوچینگ مهرداد حمصیان جهت مشاوره همراه شما در رسیدن به موفقیت های بیشتر است.

بیزینس کوچ (مهرداد حمصیان)

مشاوره شغلی کسب و کار/کوچینگ

ترس از شروع کسب و کار

بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها