رانیا هوم پایان نامه و رازهای مهاجرت تحصیلی - رانیا هوم

پايان نامه يكي از مهم ترين و ارزان ترين رازهاي مهاجرت تحصیلی در يك كشور خوب و در يك دانشگاه مورد قبول است. اگر به دنبال مهاجرت آسان هستيد حتما قبل از هزينه هاي متفرقه به دنبال قوي نمودن رزومه علمي خود باشيد.در حال حاضر با توجه به مشكلات اقتصادي در كشور ،مهاجرت تحصيلي ارزان ترين و آسان ترين راه مهاجرت است .مهاجرت هاي كاري و سرمايه گذاري اغلب نيازمند هزينه هاي گزاف مي باشد كه براي اغلب خانواده ها ميسر نيست. پس اگر راه آسان مهاجرت تحصيلي را انتخاب كرديد به دنبال قوي نمودن رزومه خود يعني انجام يك پايان نامه با كيفيت و استخراج مقاله از آن باشيد.

 

ما به دانشجویان کمک می کنیم که یک پایان نامه قوی بنویسند و بعد بتوانند از اون پایان نامه استفاده کاربردی بکنند و خیلی جاها به دردشون میخوره برای مثال شما بعد از مهارت زبان انگلیسی برای مهاجرت به رزومه خوب نیاز دارید ، به مقاله نیاز دارید که این مقاله از همان پایان نامه استخراج میشود ، خیلی از افراد هزینه های گزافی را صرف وکیل می کنند اما این وکیل هم نیاز به یک رزومه دارد و شما هرچقدر مقاله و رزومه بهتری داشته باشید مهاجرت آسان تری میتوانید داشته باشید ، حتی بیمه هم میتواند یک رزومه برای شما باشد و شما باید نمره زبان بالایی هم داشته باشید و با نمره بالای زبان میتوانید در کنار یک رزومه خوب خیلی راحت مهاجرت کنید و نیازی به صرف هزینه برای وکیل نیست و این هزینه را می توانید برای خودتان صرف بکنید. تفاوت شما با یک فرد دیگر در استخدام هم رزومه است و برند شما را همین رزومه تشکیل می دهد و شما را قوی می کند.

پایان نامه و رازهای مهاجرت تحصیلی

براي مهاجرت آسان ما به يك سري مهارت هايي نياز داريم. داشتن مدرك زبان آيلتس يا تافل و نمره بالا در آن ها يكي  از مهارت هاي لازم براي مهاجرت است.مهارت بعدي داشتن رزومه قوي يعني داشتن مقاله مي باشد.هرچقدر مدارك شما بيشتر باشد شانس شما براي پذيرش در يك دانشگاه بالاتر بيشتر مي شود. مهارت هاي تخصصي ديگر شما نيز تاثير بالايي در پذيرش دارد .قبل از هزينه هاي گزاف براي وكيل و دفاتر مهاجرتي بايد به دنبال قوي كردن رزومه و مهارت هاي خود باشيد.
مهاجرت به هر كشوري نياز به يك سري پيش نيازهاي دارد .اگر به دنبال مهاجرت آسان و بدون دغدغه هستيم بايد مهارت هاي خود را افزايش دهيم.مهارت هاي زبان و صحبت كردن واضح و داشتن مدرك زبان با نمره خوب يكي از اين مهارت هاي ضروري است.مورد بعدي داشتن مقاله و رزومه علمي است. هرچه قدر مقالات شما بيشتر باشد امكان پذيرش شما در دانشگاه هاي با رتبه بالاتر بيشتر مي شود.داشتن رزومه كاري و تحربه نيز و داشتن بيمه نيز براي مهاجرت هاي كاري تأثير بالايي دارد.پس اگر به دنبال مهاجرت آسان هستيد حتما شرايط، مهارت ها و رزومه خود را قوي كنيد. هزينه هاي بالا براي مهاجرت قبل از داشتن اين مهارت ها كاري بيهوده و هزينه بر است كه براي شما مشكل ايجاد مي كند.ما براي آموزش مكالمه زبان و داشتن رزومه علمي و چاپ مقاله مي توانيم به شما كمك كنيم كه هرچه زودتر مهارت هاي خود را افزايش دهيد.

پایان نامه و رازهای مهاجرت تحصیلی

 

اینطور بگم که برای بچه هایی که قبل از دانشگاه هستند یعنی دبیرستانی و راهنمایی پیش نیاز لازم برای اینکه بتونن اونجا تحصیل کنند تقریبا هیچی نیست و باید زبان را بلد باشن ولی مدرکی لازم نیست و همینکه بتوانند زبان را بفهمند ، بخونن و بنویسن کافیه ولی اولویت همه افراد این است که زبان انگلیسی را در ایران یاد بگیرند و بعد مهاجرت کنند چون یادگیری زبان در کشوری دیگر سخت و دارای هزینه های بالایی است. مورد دوم اینه که بتونن هزینه های تحصیل را فراهم کنند که هزینه های تحصیل در دبیرستان در کشور کانادا یه چیزی حدود ۱۲ تا ۱۵ هزار دلاره در سال و هزینه ی اقامتشان اگه بخوان مدرسه شبانه روزی باشند بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دلاره و بستگی به مدرسه و شهری که ثبت نام می کنند و زندگی می کنند داره.

پایان نامه و رازهای مهاجرت تحصیلی

برای بچه هایی که ميخوان برن دانشگاه در مقطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا پیش نیاز زبان داریم و بهترین راه برای اینکه متوجه بشن پیش نیازهاشون چیه اینه که برن دانشگاه و رشته ای که مدنظرشون هست اونجا پیش نیازها رو نوشته و برن چک کنن ، بعضی از رشته ها امتحان gre لازمه بدن و بعضی از رشته ها که مربوط به مدیریته امتحان g mad لازمه بدن بعضی از رشته ها حداقل آیلتس ۶ یا ۷ میخواهد از اجرا و بستگی به مقطع تحصیلیشون ، رشته ی تحصیلیشون و دانشگاهی که میرن داره ، پس زبان رو حتما باید بدونن زمانی که میخوان وارد دانشگاه بشن موضوع بعدی هزینه های دانشگاه هست و زندگی که باید تامین بشه اون هم برای لیسانس در کانادا حدود ۱۲ تا ۲۰ هزار دلاره حدودا و ميتونه کمی بیشتر از این هم باشه در بعضی رشته ها که به طور میانگین اینقدره در سال و برای فوق لیسانس ۱۴ تا ۲۵ هزار دلاره و ميتونه بیشترم باشه بازم بستگی به دانشگاه داره ، برای مقطع دکترا چون بورسیه میشن دیگه مشکلی ندارن چون اکثر کسانی که میخوان برای phd اقدام کنند اینجا میتونن اگر دیسش بک ران دارن قبلا توضیح دادم که چطوری میتونن اقدام کنند توی دانشگاه های مختلف و رشته های مختلف برای بورسیه که کانادا دانشگاه های بسیار خوبی داره ،اونا هم پیش نیازهایی دارن. پس امتحان gre و gmad بستگی به رشته هاشون داره و دانشگاهشون و هزینه تحصیل و اقامت رو اگه داشته باشن تقریبا دیگه پیش نیازی نداره . ولی خب سن موضوع مهمیه مدرک تحصیلی موضوع مهمیه ، اینکه دوتا مدرک رو عوض نکرده باشن ، رشته عوض نکرده باشن اینا همه موضوع های مهمی هست که توی پذیرش گرفتنشون حتما تاثیر میزاره ، کسانی که این حداقل ها را دارند هرچه سریع تر اقدام کنند برای ویزای تحصیلی . بدون مدرک زبان اصلا توجیحی برای کارهای مهاجرت تحصیلی وجود ندارد و در مرحله بعدی اگر نمره زبان شما پایین تر از ۷ باشد اغلب برای ورود به دانشگاه نیاز به چاپ مقاله و رزومه برای مهاجرت تحصیلی داریم.

پایان نامه و رازهای مهاجرت تحصیلی

با خیلی ها در مورد مسیرهای مهاجرت صحبت کردیم و گفتند که ما شرایطشو نداریم ! خیلی خب شرایطشو ندارید ولی چرا شرایطشو نمی سازید؟ شرایطشو بسازید و نزدیکترین شرایطو پیدا کنید ، نخواهید که همه چیز آماده باشه ، مهاجرت سخته مهاجرت آسون نیست ، مهاجرت هزینه داره ، مهاجرت نیاز به یک بک راند خوب داره ؛ بخاطر اینکه این کشور کسانی رو قبول میکند که یک حرفه ای داشته باشند یا هزینه کنند و یک حرفه ای را یاد بگیرند یا یک سرمایه ای دارند یا یک بک راند مثلا هنری یا ورزشی یا بالاخره یه چیزی داشته باشه که میخواد من بهش سیتی سن بدم و از تمام امکانات این مملکت استفاده کنه ، از امکاناتی که با مالیات سیتی سن های کانادا ساخته شده ، از بیمه رایگان و یا هزینه کم میخواد استفاده کنه و من از روزی که میاد اینا رو در اختیارش میزارم یا مثلا یکی دوماه بعد از اینکه میرسه بالاخره من آدم هایی رو میخوام که قوی باشن خب منطقیه مملکت خودشونه ما هم مملکت خودمونو داریم و کانادایی ها ما رو می پذیرند به عنوان یک کانادایی بعد از چندسال که سیتی سن بشیم و خیلی خیلی عالی نه تنها با ایرانی ها بلکه با همه کشورها برخورد میکنند

پایان نامه و رازهای مهاجرت تحصیلی

برای اینکه مهاجرت تحصیلی آسان داشته باشد ، نیاز به یک سری عوامل دارید ، باید رزومه و مهارت های خودتون رو تقویت کنید ، شما حتی اگر مهارت های نرم افزاری داشته باشید میتونید یک رزومه ی خوب بسازید ، مدرک زبان ، مقالات و غیره ، تمام این ها را در کنار هم داشته باشید باعث مهاجرت آسان تر می شود. ولی مشکل اینه که باید قدم اول رو خب بردارید و بعد به فکر این چیزها باشید، ما پول های زیادی میدیم به موسسات مختلف که ما را به یک کشور خوب بفرستند ؛ ولی کشوری که ما میخوایم و خوب هست همینطوری الکی نمیشه رفت توی یک دانشگاه خوب ، از شما مقالات میخواهند ، مهارت می خواهند، مدرک زبان میخواهند که هرچقدر نمره شما بالاتر باشه بهتره ، رزومه ی قوی میخواهند و همه این ها هست ولی هزینه کردن الکی باعث نمیشه مهاجرت خوبی داشته باشید ؛ شما فقط هزینتون را هدر میدید و حتی اگر هم مهاجرت کنید شما نمیتونید اونجا زندگی ایده آلی داشته باشید چون اونجا از شما رزومه میخواهند ، مهارت میخواهند و در حقیقت به این راحتی نمیتونید استخدام بشید ، و وقتی که نتونید ارتباط برقرار کنید و زبان خوبی بلد باشید نمیتونید حتی صحبت کنید و نمیتونید با افراد ارتباط برقرار کنید. همه ی این نکات را برای مهاجرت در نظر بگیرید تا یک مهاجرت تحصیلی خوب و آسان داشته باشید و شرایط بسیار بهتری را تجربه کنید و شریط شغلی و تحصیلی خوبی را برای خودتان رقم بزنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

چگونه راحت مهاجرت کنیم؟

پیش نیازهای لازم برای مهاجرت تحصیلی

نحوه مهاجرت تحصیلی به آمریکا و کانادا

مدارک موردنیاز برای مهاجرت تحصیلی چیست؟

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 450 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.