رانیا هوم نکات خرید بهترین مغازه و ملک تجاری - رانیا هوم

در این مقاله نکات مهم برای خرید ملک برای بهترین سرمایه گذاری که در بازار اتفاق می افتد آورده شده است. چه افرادی یک منطقه را آباد می کنند، افرادی که ملک را خریده اند برای اینکه در آنجا خودشان کار کنند نه منطقه ای که افراد برای سرمایه گذاری ملک تجاری را خریده اند. مصرف کننده ها و خریدارها باعث رشد ملک های تجاری می شوند نه مغازه هایی که اجاره داده اند یا افراد آن را سرمایه گذاری کرده اند. احتکار کننده های مغازه نمی توانند آن منطقه را آباد کنند.فقط افرادی که می خواهند واقعا در آن منطقه کار کنند باعث آبادی آن منطقه و بازار تجاری می شود. باید بررسی کنید آن منطقه مالک بوده یا مستأجر که باعث پاخور شده است. ما کنار چه مغازه هایی، مغازه بخریم؟ مغازه هایی که سرنوشت آن منطقه را عوض کرده اند بهترین منطقه هستند و اگر مالک باشند ارزش دارد. چون تا وقتی حضور دارند خودش تضمین آن منطقه است. برای اجاره کردن هم این مناطق مناسب هستند.

پاساژ

 البته نوع شغل مرتبط با آن مغازه ها ارزش زیادی دارد. یعنی مغازه هایی که مکمل آن مغازه و فروشگاه ها باشد. سرمایه گذارها نمی خواهند کار کنند، آیا آن ملک ها ، کنارشان مصرف کننده مالک هستند یا اجاره هستند. جایی خرید کنید که اطرافش مصرف کننده مالک باشند چون آن ها هرکاری می کنند که آنجا را آباد کنند و باعث پیشرفت آنجا می شوند. کی یک پاساژ یا یک منطقه را آباد می کند؟ چه افرادی آن ها را آباد می کنند؟ مصرف کننده ها پاساژ را گران خواهند کرد، چون آن ها از جان مایه می گذارند که آن منطقه پیشرفت کند. پس سرمایه گذار یک منطقه را پیشرفت نمی دهد. سرمایه گذار هرکدام یک شغلی می زندف یکی می زند بوتیک، یکی میزند کفش، یکی می زند آبمیوه فروشی. کی میاد فقط برای یک الی دومغازه خرید انجام دهد. مردم جایی می روند که بورس یک چیز باشد که بتوانند مغازه های مختلف را ببینند. آیا آن پاساژ توسط کاسبان خریداری شده یا سازنده معروفی که قبلا هم در طول شهر تونسته یک پاساژ دیگر را هدایت کند. چه پاساژهایی تونسته اند پاخور برای خود درست کنند و اگر آن مغازه پاخور بره ،آن پاساژ نابود می شود. ایجاد دکور ،فواره یا مغازه یا پاتوق (مثلا ایجاد سینما در طبقه چهارم پاساژها) در پاساژها برای ایجاد پاخور برای پاساژها انجام می شود. پاساژی که هم پاخور داشته باشد هم پاتوق داشته باشد این پاساژها برای خرید مناسب هستند و لاغیر.

پاساژ

مغازه هایی که در خیابان و بازارهای اصلی هستند چون پاخور و پاتوق دارند از بین نمی رود ولی پاساژهای دیگر را باید برایشان ایجاد کرده باشند. اگر همه جا رکود بخورد مغازه های میدان امام اصفهان از بین نمی رود چون هم پاتوق هستند هم پاخور دارند (میدان امیر چخماق یزد و غیره). پاساژهای جدید باید تفریحتگاه هایی برای پاتوق و پاخور و خلق سرگرمی داشته باشد و بعد خود مغازه ها هم می تواند پاخور ایجاد کند. فقط پاتوق هم برای پاساژها به درد کاسبی زیاد نمی خورد چون برای دور دور و دختر بازی وقت می گذارند.این پاساژها در شهرتون کدام ها هستند؟حالا کدام جاذبه ها به در بخور است؟

نکات خرید بهترین مغازه و ملک تجاری

پاساژهایی که مرکز تفریحی دارند-اوایل داشتن کافی شاپ ها در پاساژ شروع شد، بعد گذاشتن سینماها و شهربازی ها در یکی از طبقات پاساژها جهت ایجاد پاتوق برای تفریح افراد. بازارهایی که جایی ساخته شده اند که قبلا آن بخش و خیابان پاتوق یا پاخور بوده است که زمین در آنجاها گران است و در شرایط رکود هم وضعیت خوبی دارد. میزان ثروتمندی افراد آن منطقه در حال حاضر، تأثیر بالایی در سرمایه گذاری مناسب برای خرید ملک در آن منطقه دارد.  جایی که زمین و فروشنده زیاده تأثیر بر ارزش ملک دارد. عوامل مختلفی برا ارزش ملک تأثیر گذار است که لازم است به صورت چند بعدی به آن نگاه کرد  و اگر تک بعدی نگاه کنید ضرر می کنید. املاک بالا شهر در سال سه تا خرید ملک انجام دهند تا آخر سال برای آن ها کافی است و نیازی به شلوغی املاک نیست. اغلب املاک در بالای شهر این جور کار می کنند.

نکات خرید بهترین مغازه و ملک تجاری

مناطقی که میخواهند اطراف شهر خرید کنند باید ببینید چه طبقه اجتماعی در آنجا ساکن هستند و همچنین چه طبقه اجتماعی داره به اونجا میاد و این نشان فرصت برای خرید ملک در مکان های آینده دار است. چه مهاجرانی آن جا دارند ساکن می شوند در ارزش ملک آن منطقه تأثیر بالایی دارد. مردم احساس می کنند اگر حاشیه شهرها گران می شود همه حاشیه های شهرها گران می شود، درحالی که این جور نیست و به عوامل مختلفی برای گران شدن آن منطقه وجود دارد. اگر در یک منطقه و شهر کوچک یک دانشگاه آزاد باز شود چه اتفاقی می افتد؟نیاز به سیستم حمل ونقل، خوراک و سوپرمارکت در مسیر دانشگاه، خوابگاه دانشجویی و غیره موجب رفت و آمد دانشجویان ایجاد می شود. رشد جمعیت غیر متراکم در آن شهر نیازمند مکان هایی می باشد. خیلی از مکان ها به این علت زیاد شده اند که نمی توانند در شهر و مکان های شهری خرید کنند ونیامده اند که پول خرج کنند و بخاطر اجبار به آن جا آمده اند. خیلی دلال ها یک ملک را فنس می کشند و دقت کنید که فنس دیوار نیست.

پاساژ

مقالات مشابه با این مقاله:

طراحی دکوراسیون مغازه

چه آپارتمان‌ها و خانه‌هایی را نخریم؟

نکات مهم در خرید خانه و آپارتمان

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 641 views بار دسته بندی : پروژه ها و سازه های مهندسی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها