رانیا هوم نحوه دکوراسیون داخلی فروشگاه های لباس فروشی - رانیا هوم

چيدمان و نداشتن دكوراسيون مناسب يكی از مهم ترين مشكلات عدم فروش در بازارهای ايران است. ديگر با روش های سنتی و قديمی نمی توان كار كرد. کسب و کارهای جدید نیاز به استفاده از چیدمان و دکوراسیون مناسب دارد. بازار هدف شما كيست؟ نسل جديد به دنبال شيك بودن و زيبايی است. چيدمان مناسب برای فروشگاه خود داشته  باشيد. ديگر نسل اين چيدمان ها و اين طرز نوشتن ها در ويترين مغازه ها منسوخ شده است. طبق مطالعات آماری انجام شده. نحوه دکوراسیون داخلی تأثير كاملا مستقيم با انگيزه و جذب مشتری برای خريد دارد.

از این رو در نظر گرفتن چیدمان و تغییر آن در به روز بودن مغازه ها در ذهن مشتری تأثیر دارد. موارد زیادی برای دکوراسیون داخلی یک فروشگاه لباس وجود دارد. شما باید به این فکر کنید که چگونه توجه رهگذران را جلب می کنید ، چگونه بهترین لباس های خود را به نمایش می گذارید ، چگونه فضا را سازمان می دهید و این لیست ادامه دارد. مد یک حرفه خلاقانه و نوآورانه است که باید بخشی از آن باشید و ممکن است تعادل در بازاریابی و جنبه خلاقانه طراحی فروشگاه خود برای شما دشوار کند. باید خوب به نظر برسد اما بالاخره باید عملی هم باشد.

نحوه دکوراسیون داخلی

بسیاری از مسیرهایی که می توانید بروید وجود دارد و تصور بهترین ترکیب برای فروشگاه شما دشوار است. اول مشخص کنید، چه نوع لباسی را می خواهید بفروشید و چه کسانی قرار است آن ها را بپوشد. به آنچه می خواهید طراحی فروشگاه شما بیان کند ، فکر کنید. حال سؤال این است: چگونه این ایده را در ذهن خود به کار می گیرید و آن را در واقعیت پیاده سازی می کنید؟ ما لیستی از نکات کاربردی را برای کمک به شما در تزئین فروشگاه لباس خود به گونه ای گردآوری کرده ایم که تصویری را که می خواهید منتقل کند که موجب جذب مشتری مؤثر شود.

جذب افراد به دکوراسیون داخلی از بیرون مغازه (ویترین مغازه)

 

نحوه دکوراسیون داخلی

در نظر بگیرید که می خواهید فروشگاه شما از بیرون چگونه باشد. مشتری قبل از ورود به مغازه شما، فقط چیدمان ویترین شما را میبیند. می خواهید چه لباسی توسط ویترین به نمایش گذاشته شود؟ می خواهید فروشگاه شما به چه شور و نشاطی به افراد پیاده روی بدهد؟ ویترین مغازه به افراد پیاده رو چه تصوری را ارسال می کند؟ همیشه پشت ویترین مغازه خودت و دیگران قرار بگیر و نظرت را بدون برداشت بررسی کن.

نحوه دکوراسیون داخلی

مطالعه ای در مورد تجارت بصری توسط دکتر پراتیما مروگو و دکتر کریشنا موهان و دادی در سال ۲۰۱۷ انجام شد که ثابت می کند ویترین مغازه ، روشنایی و نورپردازی مغازه و ویترین، نمایش محصول در فروشگاه می تواند به طور قابل توجهی انگیزه خرید  مشتری را افزایش دهد. این یک مطالعه علمی است. ویترین مغازه شما اغلب اولین برداشت مشتری به شما  است. همانطور که مطالعه نشان می دهد ، ویترین مغازه به عنوان مهمترین قسمت طراحی فروشگاه پذیرفته شده است زیرا اولین مکان ملاقات مشتری با یک نام تجاری است. شما می خواهید آنچه نمایش داده می شود سبک برند شما را تعریف کند و می خواهید برای شما خلاقانه و خوشایند باشد. نمایشگرهای خسته کننده و بدون تغییر ممکن است برعکس آنچه شما می خواهید ، باشند. اگر در نزدیکی چندین فروشگاه پوشاک دیگر یا در یک مرکز خرید قرار دارید ، باید بسیار بیشتر تلاش کنید تا ویترین  های زیبا را چیدمان و دکوراسیون شما برجسته شود. از قاب عکس های زیبا بر دیوار  استفاده کنید! نمایشگرهای پنجره مارک هایی مانند هرمس و لوئیس ویتون به دلیل رویکردهای هنری بسیار شناخته شده هستند.

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی مغازه

نحوه دکوراسیون داخلی

در داخل و همچنین در ویترین حودبه نورپردازی زیاد فکر کنید. شما می خواهید روشن باشد زیرا این امر توجه بیشتری را به خود جلب می کند اما باید بدانید که می خواهید این نور به کجا برود . نور بر روی کل ویترین باشد یا فقط روی مانکن ها قرار بگیرد؟ آیا نورافکن استفاده کنید یا چراغ آویز باید استفاده کنید؟ چه نوع وسایل نوری برای تعریف مارک شما کار می کند؟ در واقع همه چیز در مورد مارک شما است. اگر لباس بیرونی می فروشید ، نمایشگر شما می تواند نور محیط را فراخوانی کند و دارای پس زمینه ای چوبی باشد. اگر لباس های سرگرم کننده و رنگارنگی می فروشید ، نور شما می تواند کل صفحه نمایش را روشن کند تا رنگ پاپ شود.

نحوه دکوراسیون داخلی

در نورپردازی ویترین و مغازه پوشاک، نوع لباسی که شما می فروشید در انتخاب رنگ و نورپردازی متفاوت است که در بالا ذکر کردیم ومثال زدیم. حتما در دکوراسیون و چیدمان مغازه خود از مشاوران و طراح استفاده کنید. شرکت ما برای مشاوره چیدمان و دکوراسیون داخلی مغازه به صورت تخصصی همراه شما خواهد بود.

نحوه دکوراسیون داخلی

شما بهتره در مورد رنگ فکر کنید. چه تم رنگی مارک تجاری شما را تعریف می کند؟ آن را در نمایشگر بگنجانید و لباسی را که به نمایش می گذارید متناسب با آن هماهنگ کنید. لازم نیست واضح باشد. این می تواند یک رنگ لهجه یا یک علامت پنجره باشد. مطمئن شوید که طرح رنگی شما مطابقت دارد و رنگ طرح زمینه شما بی جا نیست.

نحوه دکوراسیون داخلی

همیشه تعطیلات را به خاطر بسپارید. مردم در تعطیلات بیشتر خرید می کنند . اما بسیاری از کاسب کارهای بی تجربه در تعطیلی استراحت می کنند. برخی از تشویق ها را باید در تعطیلات بگزارید. آن قرمز ، سبز یا نقره ای را تقریباً به وقت کریسمس بازی کنید. تعطیلات دیگر مانند هالووین یا روز ولنتاین به اندازه کریسمس بزرگ و زیبا نیستند ، اما این بدان معنی نیست که نمی توانید آنها را در آن بگنجانید! روش هایی وجود دارد که می توانید موضوعات ظریف تعطیلات را بدون ایجاد فشار در نمایشگر خود اضافه کنید. در عید نوروز باید لباس ها و چیدمان های متفاوتی داشته باشید. افراد باید بتوانند در این روزها ست مناسب داشته باشند.

نحوه دکوراسیون داخلی

جهت کوچ و مشاوره تبلیغاتی و انجام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با ما در ارتباط باشید.

اگر چیدمان و ویترین مغازه های ما را  را مشاهده کنید، اغلب شبیه هم هستند. ویترین ، نمونه بارز هنر نمایشگرهای شماست. مشکلی نیست که در طول تعطیلات بیشتر خلاقیت به خرج دهید و اگرچه لازم نیست به اندازه این مثال دقیق باشد ، اما نمایش های جالب از این قبیل قطعاً توجه افرادی را که در آنجا هستند ، جلب توجه  می کند.

نحوه دکوراسیون داخلی

خلاصه

بجای خرید محصولات زیاد و بی کیفیت ، محصول کم ولی با چیدمان مناسب و دکور شیک داشته باشید ، متاسفانه بسیاری از مغازه و فروشگاه های ما دارای ویترین های نامناسب و گیج کننده ای هستند که هیچ جذابیتی ندارند.

نحوه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون شیک و منظم می تواند اجناس و محصولات شما را زیبا جلوه دهد ، بهترین محصول را هم‌ اگر به صورت چیدمان نادرست در مغازه قرار دهید هیچ جذب مشتری ایجاد نمی شود.

نحوه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مغازه شما یکی از مهمترین فاکتورها جهت فروش بیشتر و جذب مشتری است. مشتری نداریم، مردم خرید نمی‌کنند را همیشه از فروشنده ها شنیدم! ولی هر وقت میرم برای خرید با این ویترین ها ، قصد خرید هم‌ داشته باشی به نتیجه میرسی که لباس های خودت شیک تره.

نحوه دکوراسیون داخلی

مغازه دارهای ما هنوز در فکر قدیم خود هستند، ولی شرایط کسب و کارها تغییر کرده ، نسل جدید با این دکور و ویترین ها اگه بهترین محصول و ارزان ترین محصول را هم داشته باشی خرید نمیکنه امسال بجای غر زدن به همه ، حداقل خودمون کمی متفاوت عمل کنیم.

مقالات مشابه با این مقاله:

روندهای طراحی خانه در سال ۲۰۲۱

رازهای طراحی و دکوراسیون های داخلی لوکس

بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

افشای رازهای چیدمان و دکوراسیون داخلی

۳ اشتباه بزرگ در هنگام چیدمان مبلمان

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها