رانیا هوم مشاور کسب و کار ، نحوه زندگی شما را تغییر می دهد - رانیا هوم

مشاور کسب و کار، مانند دیگر مشاورهایی که در حوزه های روانشناسی، ازدواج و دیگر مسائل فعالیت می کنند، می توانند در بهبود کسب و کار و حل مشکلات شما در زمینه های شغلی به شما کمک کنند. اما تفاوت بزرگ یک مشاور کسب و کار این است که می تواند نحوه زندگی شما و میزان درآمد شما را متحول کند. افراد در کشورهای پیشرفته اول به مشاور کسب وکار رجوع می کنند از کوچ شخصی استفاده می کنند. اغلب از من می پرسند که در خارج که می گویند فرزندان از ۱۸ سالگی از پدر و مادر جدا می شوند پس اون ها چطور در سن های پایین می توانند روی پای خود بیاستند و کار کنند.

بهبود کسب و کار

اغلب کشورهای پیشرفته دنیا ، فرزندان از سن ۱۸ به بعد مشاور تخصصی برای کسب و کار و زندگی شخصی خود دارند. با تمام احترامی که برای پدر و مادرها قائل هستم ولی این را بدانید پدر و مادرها دلسوز هستند ولی نمی توانند مشاور شغلی و کسب و کار شما باشند. اون ها تنها تجربیات و طرز فکر خودشان را به شما انتقال می دهند. کارهایی که فکر می کنند باید انجام میدادند و انجام نداده اند. در حالیکه همان کارها را هم خودشان نمی دانند آیا اصلا اگر انجام میدادند، جواب می گرفتند یا خیر؟؟

 بسیاری از افراد فکر می کنند که فقط هدف داشتن مهم است. مثلا فردی که چند سال پیش یک تاکسی تلفنی زده بود و هدفش این بود که این شغل را گسترش دهد. چی شد؟؟ اصلا شغلش حذف شد. شما در حال حاضر باید بدانید اگر از مشاور کسب و کار استفاده نمی کنی. اگر چند سال دیگر سرت را بلند کردی و دیدی کارت حذف شده است، پس دیگر گله نکن. اگر تو یک سرچ کوچک هم در داخل  گوگل نمی زنی که ببینی واقعا کسب و کارت را چگونه توسعه یا گسترش بدی. پس دیگر به دنبال گله کردن هم نباش. تو برای مهم ترین و اساسی ترین مسئله زندگیت تحقیق و زمان نمیگذاری بعد به دنبال چی هستی؟؟ در ادامه به شما می گویم که چرا پدر  و مادرها نمی توانند مشاور شغلی مناسبی برای شما باشند.

چرا پدر  و مادرها نمی توانند مشاور شغلی مناسبی برای شما باشند؟

به هزاران دلیل موجه می توان ثابت کرد که مشاوره های شغلی پدر ومادرها نمی تواند مشاوره خوبی برای فرزندان باشند. شاید اگر بخواهم ساده ترین آن را به شما بگویم این است که شیوه های کسب و کارها در قدیم و حتی ۵ سال قبل با حال حاضر کلی تغییر و تحول داشته است. پدر و مادرها در بهترین حالت اطلاعات قبلی و قدیمی در مورد کسب و کار دارند. البته پدر و مادرهایی هم هستند در این بین که اطلاعات شغلی مناسبی با توجه به دوره حال حاضر دارند. از این اطلاعات آن ها استفاده کنید. اما در حالت کلی اغلب پدر و مادرها ، فعالیت ها و شغل هایی که خودشان دوست داشته اند را به فرزندان خود دیکته می کنند. هر بیزینس و شغلی نیاز به اطلاعات کسب و کار مشخصی دارد. مشاور کسب وکار می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مشورت شما باشد. شغل و کسب و کار شما تعیین کننده میزان زندگی و پیشرفت، تفریح ، ازدواج  ، زندگی زناشویی، طرز رفتار و نحوه لباس پوشیدن شماست. اگر دقت کنید تمام زندگی ما تحت تأثیر کسب و کاری است که انجام میدهیم.

کسب و کار شما باید  امروزی و نوین برای نسل جدید باشد

چه کسانی قرار است محصول و خدمات شما را بخرند؟ نسل جدید می خواهند محصول و خدمات شما را بخرند. کسب و کارهای سنتی در حال از بین رفتن است. بسیاری از کسب و کارهای حال حاضر ۵سال دیگر یا کلا حذف می شوند یا جای خود را به اپلیکیشن یا سایت و یا شبکه های مجازی خواهد داد. بسیاری از کسب و کارها به مرور زمان حذف شدند و بساری دیگر از آن ها در آینده نه چندان دور حذف یا تغییر می کنند. اگر الان به دنبال تغییر در کسب وکارت نباشی و تو هم فردا جزء حذف شدگان هستی. شرکت نوکیا و شرکت ها و کارخانه های  بزرگی همکه تغییر نکردند، به راحتی حذف شدند(برای اینکه بدانی چه کسب و کارهایی در دنیا و چه برندهای معروفی در دنیا شکست خوردند حتما مقاله، ۳ دلیل شکست کسب و کارها را مطالعه کن. قبل از این که شکست بخوری ، فکر کن ومشاوره بگیر. خیلی از افراد تنها زمانی از مشاوره استفاده می کنند که به مشکل بخورند یا در کسب وکارشان شکست بخورند یا راه بن بست شود. اگر می خواهی ازدواج موفقی داشته باشی، اگر می خواهی زندگی خوبی هم داشته باشی باید قبل از این که به مشکل بخوری بری سراغ مشاور  و روانشناس. بسیاری از افراد بعد از ایجاد مشکل و به بن بست رسیدن یادشان می آید که باید بروند از کسی مشاوره بگیرند. مشاور در اون زمان تنها می تواند وضعیت شما را کمی بهبود دهد. اگر تو در کسب وکارت خوب جلو نرفتی و چندین سال است که تو را به بدنامی، بدکیفیتی، اخلاق بد و بی مشتری مداری میشناسند، تو نمی توانی با یک جلسه مشاوره همه چیز رو عوض کنی. باید به مرور و به صورت تدریجی شرایط و وضعیت را عوض کنی.

مشاوره کسب و کار می تواند نحوه زندگی ، میزان درآمد ، نحوه تفریحات و ازدواج و زندگی زناشویی شما را متحول کند

مشاور کسب و کار می تواند با راه کارهای درست، استراتژی های فروش، تغییر روند سیستم فروشندگان شما، رفع مشکلات کسب و کار و رفتارهای کارکنان شما با مشتریان و همچنین نحوه تبلیغات هدف مند شما، میزان درآمد شما را افزایش دهد.زمانی که میزان درآمدت تغییر کرد، نحوه زندگی کردنت تغییر می کند. همه روانشناسان می دانند که یکی از مهم ترین نیازهای هر انسانی، نیاز به تفریح و شادی است. اگر میزان درآمدت تغییر کند، تو می توانی سفرهای بهتر و با کیفیت تری را تجربه کنی. می توانی هتل های لاکچری تر و سفرهای  داخلی و خارجی با کیفیت تری را امتحان کنی. در نتیجه تو فرد شادتری خواهی شد. همه افراد برایشان داشتن پول زیاد یک خوشبختی است.

اگر شما واقعا با پول نمی توانی بهتر زندگی کنی. پولتان را به من بدهید. چرا؟ چون اغلب نیازهای زندگی و حتی تفریحی و شادی شما با پول تأمین می شود. پس چرا می خواهی انکار کنی. اغلب افراد به دنبال اخلاق خوب هستند اما اگر درامد و کسب و کار تو مناسب نباشد پس از مدتی تو به علت ناراحتی و مشکلات متعدد زودتر عصبی می شود. پس پول و درآمد روی اخلاق و طرز رفتار توهم به مرور زمان تأثیر می گذارد. من نمی گویم فقط و فقط پول مهم است ولی پول و و داشتن یک کسب و کار موفق، یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین عوامل برای نحوه زندگی شما است.

طبق تحقیقات دانشگاهی ، کسب و کار موفق و داشتن پول یکی از مهم ترین موارد برای بهبود شرایط روحی و روانی افراد می باشد. تو اگر هر ۵ سال یک  لباس و شلوار را میپوشی و خسته نمی شوی. باید این رو بدونی که نحوه پوشش و حتی رنگ لباس شما و خرید لباس های نو در روحیه همه افراد جامعه مؤثر است. این ها چیزهای اثبات شده و واقعیت ها می باشند. زمانی که افراد بی پول هستند، فکرشان درگیر می شود. خنگ می شوی و در نتیجه تصمیمات اشتباه تری می کنی و در نتیجه بی پول تر و ناموفق تر می شوی. در چرخه کسب و کار اشتباه قرار نگیرید. در چرخه بی پولی قرار نگیرید.

 مشاوره هزینه دارد  و من ترجیح می دهم ، پولم را ذخیره کنم

اکثر افراد نمی دانند کجا باید هزینه کنند و کجا لازم نیست هزینه کنند. برای خودت بنویس که چه هزینه های الکی می کنی. در جاهایی که باید هزینه کنید اگر هزینه نکنید، در زندگی موفق نمی شوید. یک راه حل میتواند درآمد و برند شما را تغییر دهد. سعی کنید در زندگی خود از متخصص استفاده کنید. اگر دید کوتاه مدت داشته باشید، هزینه های کوتاه مدت را ذخیره می کنید ولی اگر به دنبال پیشرفت های بلند مدت داشته باشی الان باید هزینه هایی را انجام بدی که در آینده ، تو را با دیگران متفاوت می کند.

مشاور کسب و کار یک سرمایه گذاری برای آینده کسب و کار است.

مشاور خانوادگی و  ازدواج هم  یک سرمایه گذاری برای بهبود رابطه زندگی توست.

شرکت مهرداد سیویل برای مشاوره ،توسعه کسب و کار و سیستم سازی برای شغل شما در کنار شما خواهد بود.

 مشاوره در زمینه فروش، بازاریابی، شروع و بهبود شبکه های اجتماعی موجود و ارائه تولید محتوا و بهبود سئو سایت را باید در کسب وکار خود پیاده سازی کنید. شرکت ما برای هر کدام از موارد بالا استراتژی های عالی دارد. استراتژی محتوایی و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با استراتژی های سایت و تولید محتوا برای سایت به طورکلی متفاوت است.

در شرایط حال حاضر، کسب و کارها نیاز به تولید محتوای مناسب برای مشتریان داشته باشند. برای دانستن نقش علم تولید محتوا در کسب وکار شما، بر روی  مقالات،  شکست رقیبان با تولید محتوا و همچنین مقاله، مشاوره و انجام تولید محتوا کلیک کنید. اگر می خواهی نقش و اهمیت سئو سابت و بالا بودن در نتایج گوگل را بدانی حتما مقاله، چگونه در سرچ گوگل بالا باشیم (آموزش و انجام سئوی سایت) را مطالعه کن تا ۹۰ درصد مشتری هایت را از دست ندهی. ما امروزه تمام فرصت های فروش خود را از دست می دهیم و بعد انتظار داریم کسب و کارمان پیشرفت کند.

ما در شرکت مهرداد سیویل سیستم های فروش و تبلیغاتی را به شما آموزش می دهیم و همچنین اگر فرصت ندارید می توانیم این سیستم را برای شما پیاده سازی  کنیم. در ادامه به بعضی از راهکارهای افزایش فروش توسط مهندس حمصیان می پردازیم.در مقالات قبلی اغلب به فروش و بازاریابی اینترنتی پرداختم و اهمیت آن را برای افزایش فروش و درآمد شما مشخص کردم. اما همانطور که برای شما توضیح دادم ، برای موفق شدن و برندسازی شخصی تنها یک الی دو راه چاره ساز نیستو شما باید از روش های آفلاین فروش هم استفاده کنید. تنها بر یک راه تمرکز نکنید.همه سیستم باید به صورت درست پیاده سازی گردد تا یک کسب و کار بهترین شود.

افزایش درآمد شما  از طریق آفلاین(بدون اینترنت)

پیشنهادهای یک مشاوره کسب و کار می تواند کسب و کار و درآمد شما را متحول کند. بسیاری از مغازه ها و کسب و کارهای امروزی در ایران نگرش و تلاش مناسبی ندارند. یعنی افرادی هستند در همان مکان ها و در موقعیت های شبیه به هم و در بعضی مواقع کاملا شبیه به هم هستند ولی یکی از آن ها بسیار پرفروش و مغازه دیگر بسیار کم فروش است. دلیل این اتفاق چیست؟

نگرش و دیدگاه های شما و حتی میزان انگیزه شما در افزایش درآمد شما تأثیرگذار است. اگر نگرش شما منفی باشد، شما قطعا نمی توانید در کسب وکارتان موفق شوید.

نگرش منفی باعث می شود شما انگیزه تغییر و بهبود کسب وکار نداشته باشی و در نتیجه تلاشی هم برای آن  نمی کنید و در نتیجه موفق نمی شوید. نگرش شما باید این باشد که بازار کسب وکار و شغل شما عالی است. در هر شرایط اقتصادی و بحرانی در کشور، کسب و کارهای کوچک می توانند بهترین درآمد را داشته باشند. در روزهای کرونایی که افراد بسیاری از شرایط گله می کردند ، کسب و کارهایی در همان شغل ها با مدیریت مناسب و همچنین فروش بیشتر و بازاریابی و ایجاد سهم بیشتر بازار موفق تر شدند. پولدارتر شدند . چون بزرگ فکر کردند. خودت را درگیر شرایط کشور نکن. در هر شرایطی می توانی پیشرفت کنی.

اغلب کسب وکارها، اطلاعات مناسبی به مشتری ها نداده اند و اغلب مشتری ها سرگردان هستندو چون واقعا اطلاعاتی در مورد آن محصول یا خدمات ندارندو کسی هم اطلاعاتی به آن ها نداده است و کسب و کارهای ما و فروشندگان ما اغلب فقط نشسته اند و هیچ اطلاعات و هیچ دانشی را در مورد محصول و خدمات خود به مشتری ها نمی دهند. از طرف دیگر انتظار خرید از مشتری ای دارند که اصلا اطلاعی از محصول و خدمات ندارد. مشتری نیاز به آن محصول دارد ولی به علت دانش کم و عدم آگاهی نمیداند باید از چه کسی خرید کند. خب دوست عزیز من این اطلاعات را تو باید در اختیار مشتری ها قرار دهی.

در کشور ایران و کسب و کارهای ایران ما ، فروشنده خوب نداریم. فروشنده ای که اطلاعات و دانش فروش داشته باشد، وجود ندارد.

برای بهبود کسب وکار و شغلت همراه ما باش. شرکت مهرداد سیویل، اطلاعاتی به روز و کاربردی را دراختیار شما قرار خواهد داد. برای گرفتن مشاوره و پشتیبانی حتما در بخش تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید

مقالات مشابه با این مقاله:

مشاوره و انجام تولید محتوا

بهبود کسب و کار با پیشنهادهای باور نکردنی

چگونه در سرچ گوگل بالا باشیم (آموزش و انجام سئوی سایت)

راهکارهای عملی برای افزایش درآمد

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.