رانیا هوم مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری (معرفی کسب و کارهای لاکچری) - رانیا هوم

تفاوت مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری با دیگر کسب و کارها چیست؟

مشاوره و مدیریت کسب و کارهای بزرگ یا کسب وکارهایی که ماهیتی لاکچری دارند. این کسب و کارها با افراد پولدار و قشر ثروتمند در ارتباط هستند و مدیریت این شغل ها با دیگر شغل ها تفاوت های زیادی دارد. ما یک سری کسب و کار داریم که فقط با افراد ثروتمند و مشهور در ارتباط هستند. قطعا نوع زندگی پولدارها با افراد معمولی جامعه تفاوت می کند. نباید انتظار داشته باشیم که فرد مشهور و پولدار، همان کارهایی را انجام دهد که دیگران و افراد معمولی انجام می دهند. آن ها نیاز به خدمات و محصولات لاکچری دارند. محصولات و کالاهای پولدارها از ماشین ها درجه یک براساس سلیقه متفاوت است. نوع ملک و مکان های افراد پولدار در بالاترین نقاط و بهترین ملک های عالی هستند. بهترین برند های گوشی را باید استفاده  کنند. اما ماهیت بعضی خدمات به صورت لاکچری هستند.

مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری

در ادامه به محصولات و خدمات مورد نیاز افراد لاکچری پرداخته شده است. برطرف کردن نیاز افراد پولدار جامعه نیاز به مشاوره ها و کسب و کارهای با مدیریت عالی دارد. اگر به دنبال تغییر  و بهبود در کسب و کار خود به سمت کسب و کارهای لاکچری هستید، شرکت مهرداد سیویل با ارائه خدمات نوین و کاربردی شما را به یک برند در حوزه تخصصی خود تبدیل خواهد کرد. اگر به دنبال متفاوت شدن هستید باید متفاوت فکر کنید، متفاوت خدمات دهید و متفاوت عمل کنید. قاعدتا افراد عادی و کسب و کارهای عادی نمی توانند به این صورت فکر کنند.

مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری

برند شدن اصلا کار ساده ای نیست و هر مدیر و کسب و کاری نمی تواند هزینه آن ها را بپردازد.خیلی از افراد جامعه دوست دارند برند شوند ولی چرا همه افراد و کسب و کارها برند نمی شوند. چون همه افراد جامعه نمی توانند هزینه های آن را بپردازند. هزینه فقط مالی نیست. خیلی از کسب و کارها بسیار بزرگ و لاکچری شده اند ولی از یک جایی به بعد متوقف شده اند. برای برندسازی کسب و کار، مدیر آن باید علاوه بر درست فکر کردن حاضر به هزینه ها و ریسک هایی باشد که افراد عادی حاضر نیستند آن را بپردازند. در این مقاله تنها گوشه هایی از این کسب و کارها و مدیریت آن ها را جهت برندسازی توضیح دادیم.

کسب و کارها و شغل هایی که ماهیت لاکچری دارند

به طور مثال طراحان مد و لباس که مزون دارند با استفاده از طرح های سلبریتی ها و استفاده از برندهای عالی پوشاک در دنیا می توانند یکی از مهم ترین شغل ها برای استفاده افراد پولدار و لاکچری باشد. بنگاه های ماشینی که فقط ماشین های برند دارند. این بنگاه ها ، ماشین های از یک قیمتی پایین تر را ندارند. نمی شود تو ماشین ایرانی کار کنی و ماشین خارجی بالا هم داشته باشی. این کسب و کار هیچ وقت در هیچ یک موفق و متفاوت نخواهد بود. من در این مقاله قرار است در مورد کسب و کارهای لاکچری و متفاوت و برند صحبت کنم.

آیا میتوان یک کسب وکاری داشت که هم مشتری عادی داشته باشی و هم مشتری لاکچری ؟؟

جواب واضح ما به شما این است که نمی شود ما کسب و کاری راه بیانداریم که هم به افراد عادی جامعه خدمات دهیم و هم افراد پولدار. برای این ادعا هزاران دلیل روانشناسی و برند در کسب و کار وجود دارد. هر کسی نمی تواند برند های لاکچری را مشاوره دهد. کسی که خودش نمی تواند بزرگ و متفاوت فکر کند، نمی تواند مشاوره این کسب و کارها باشد.

متفاوت باش، متفاوت فکر کن، متفاوت عمل کن، متفاوت از بقیه نتیجه بگیر

شرکت مهرداد سیویل، مشاور کسب و کارهای برند و لاکچری و برندسازی کسب و کارهای متفاوت

تولید محتوا برای برندسازی شخصی

 مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری

علت شکست های  کسب و کارهای بزرگ دنیا

برای موفق شدن در هرکاری باید بر روی یک محصول و خدمات تمرکز کنی. علت شکست بسیاری از بازاریابی های شبکه ای این است که آن ها محصولات مختلفی میفروشند. شرکت های بزرگی در دنیا که درآمدهای بسیار بالایی هم داشته اند، شکست خورده اند. دلیل اصلی این شکست ها در دنیا بررسی شده است. طبق یکی از مشهورترین سایت های آمریکا،ام اس ان ۱۲ تا از سیاست های تجارت های بزرگی که شکست خورده اند بررسی شده است.

عدم تغییر کسب وکارها با زمان یکی از علل شکست کسب و کارها و شغل های بزرگ بوده است. با زمان تغییر کنید.

بلاک باستر یک تجارت اجاره فیلم و بازی های ویدیویی خانگی مستقر در آمریکا بود که از طریق فروشگاه های اجاره ویدیو فعالیت می کرد و در نهایت به سرویس های پخش آنلاین و پخش دی وی دی (DVD) پرداخت . با این حال ، هنگامی که مدیر عامل شرکت جان آنتیوکو ، که مشتاق تبلیغ اجاره و پخش جریانی مبتنی بر اشتراک بود ، اخراج شد و خدماتش کاهش یافت. این شرکت دچار درگیری های داخلی شد.

درگیری های داخلی شرکت ها و کسب و کارها یکی از علل شکست کسب وکارهای بزرگ بوده است. نحوه ارتباط با شریک و کارمندان خودتان را آموزش ببینید. همه شرکت ها و کسب و کارها از اول باهم خوب شروع کرده اند ولی در ادامه به مشکل خورده اند. حتما برای آموزش روابط برنامه داشته باشید.

حتما می خواهی بپرسی چه برنامه ای داشته باشم؟ بسیاری از روابط اشتباه مدیران منجر به مشکلات بزرگی در آینده می شود. باید یک نفر مشاور آن ها را شناسایی کند و بعد به شما تذکر دهد و شما روش کار و مدیریت خود را تغییر دهید. تمام ترفندهای این سایت مهرداد سیویل از طریق مشاهدات و مستندات علمی و جهانی برای شما آورده شده است. بسیاری از رفرنس های جهانی نیز برای شما آورده شده است. تمام این نکات گفته شده دارای اعتبار جهانی هستند. آمارهای گفته شده ناشی از تحقیقات علمی دانشگاه های معتبر جهان  می باشد.

کداک

در سال ۲۰۱۲ ، کداک ورشکست شد. فقط چند ماه قبل ، فیس بوک، اینستاگرام را به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری کرد. بعضی اوقات پرداختن به زمان با هم هزینه دارد. این شرکت از آن زمان تاکنون چیزی دوباره احیا کرده است اما دیگر اصطلاح عکاسی سابق نیست.

مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری

در سال ۱۹۷۵ ، انتشار دوربین دیجیتال Kodak در نوع خود اولین بود را انجام میداد. مهندس استیون ساسون به دنبال این افتخار ، اولین دوربین مدرن DSLR را در سال ۱۹۸۹ خلق کرد. متأسفانه ، وقتی دنیای عکاسی به سمت اشتراک عکس آنلاین حرکت کرد ، کداک تمرکز خود را بر چاپ عکس ادامه داد. پس همانطور که میبینید شرکت کداک که یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در صنعت دوربین کار میکرده است، ورشکسته شده است.

شرکت DeLorean Motor

مدیر سابق جنرال موتورز ، جان دلورین ، تولید کننده خودرو در سال ۱۹۷۵ بوده است. وی با میلیون ها دلار بودجه از دولت انگلیس ، وی کارخانه ای را در ایرلند شمالی احداث کرد و اولین ماشین ها را در سال ۱۹۸۱ از خط مونتاژ خارج کرد.

مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری

متأسفانه ، پس از دستگیری دلورین به اتهام قاچاق ، كه بعداً تبرئه شد ، كمتر از ۹۰۰۰ اتومبیل نمادین بال (ماشین “بازگشت به آینده”) قبل از تعطیل شدن شركت در سال ۱۹۸۲ تولید شده بود.

علت این که این شرکت ها را به شما معرفی کردم این بود که شما بدانید اگر کسب وکار بزرگ و لاکچری هستید و مدیریت درست در کسب و کارت نداشته باشی، در اینده تهدیدهای بزرگی برای کسب وکار شما بوجود خواهد آمد.

مراکز و مدیریت های  اسپا یکی از مکان هایی است که افراد لاکچری در آن جا حضور پیدا می کنند. مراکز ماساژ و آب گرم که باعث بهبود رفاه و تقویت انرژی افراد می شود. یکی از این مراکز مهم در دنیا در شهر دبی قرار دارد. در عکس زیر گوشه ای از این قسمت را در این هتل لاکچری جمیرا مشاهده می کنید.

صنعت گردشگری داخلی و خارجی نیز یکی از صنعت های پول ساز در جهان بوده است. فعالیت در این صنعت نیز می تواند شما را در رده کسب و کارهای پول ساز قرار دهد. مشاورین املاک خانه های لوکس نیز یکی از کسب وکارهای لاکچری در دنیا است. مشاوره ها و خدمات آن ها می تواند به صورت حضوری و آنلاین انجام شود.

جهت مشاوره جهت مدیریت کسب و کار، مشاوره کوچینگ جهت بهبود و پیشرفت کسب و کار خود و بهبود روند تبلیغات و سئو سایت جهت هوشمندانه کار کردن و ارائه راهکارهای تحول در کسب و کار(مقاله هوشمندانه کار کنید (راهکارهای تحول در کسب و کار شما) حتما با ما در تماس باشید.

مقالات مشابه با این مقاله:

هوشمندانه کار کنید (راهکارهای تحول در کسب و کار شما)

چگونه درآمدم را افزایش دهم؟

چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟

آمار تأثیر کشورهای مختلف دنیا بر اقتصاد جهان (تأثیر آمریکا بر اقتصاد جهانی)

 

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها