رانیا هوم مشاوره شغلی کسب و کار/کوچینگ - رانیا هوم

چکیده

مشاوره شغلی کسب و کار به افراد کمک می کند تا بتوانند با شناخت کافی از نیازهای جامعه و توانایی خود کسب و کاری را شروع کنند. کوچینگ مهرداد حمصیان با مشاوره های تخصصی می تواند شما را در دستیابی به شغل دلخواه خود یاری رساند. در ادامه به مقاله نکات مهم در شروع کسب و کار پرداخته شده است. یک بیزینس کوچ که شغلی دارد و برای شغل خود پلن داشته است می تواند فردی مناسب برای مشاوره شما باشد. پس وقتی که مقاله ترس از شروع کسب و کار  را خواندید و تصمیم به شروع کسب و کار گرفتید، ادامه این مقاله را بخوانید. در این مقاله به بررسی، اهمیت صبر کردن در کسب وکار، اهمیت سن در انتخاب شغل، بررسی نیاز جامعه در انتخاب شغل و در آخر ایده های مهم را کنار بگزارید و فقط اقدام کنید، پرداخته شده است.

مشاوره شغلی کسب و کار

۱-اهمیت صبر کردن در کسب وکار

بسیاری از مردم برای موفقیت در کسب و کار و برند شدن در کسب و کار خود صبر ندارند (جهت برند شدن در کسب و کار خود (مقاله چگونه برند شخصی بسازیم؟را بخوانید). یک درخت (اصولا درخت پسته هفت تا نه سال پس از کاشت نهال و پیوند ، شروع به دادن محصول پسته می نماید).

مشاوره شغلی کسب و کار

  شما در نظر بگیرید : اگر  بخواهید این درخت میوه و محصول بدهد، کشاورز سال ها برای آن باید زحمت بکشد. خاک، نور ، کود و تغذیه مناسب، آب و همه شرایط را مهیا می کند. آن درخت بزرگ می شود و وقتی آن درخت بزرگ شد و میوه داد. در مرحله برداشت کشاورز سی سال از این درخت محصول و میوه برداشت می کند. برای یک کسب و کار موفق نیز شما باید در ابتدا شرایط را مهیا کنید و زحمت بکشید تا آن درخت پس از طی یک الی چند سال شروع به میوه دادن کند. بسیاری از افراد در ایران وقتی شغلی را انتخاب می کنند پس از مدتی آن را رها می کنند و بسیاری از افراد شغل خود را تغییر می دهند. در کسب و کار صبر داشته باشید. افراد صبور موفق می شوند.

مشاوره شغلی کسب و کار

مشاوره شغلی بگیرید و به آن موارد و نکات عمل نمایید. گاهی یک مشاوره درست چراغ راه شما برای رسیدن به موفقیت می شود. انتظار معجزه بایک مشاوره در هیچ زمینه ای را نداشته باشید. بعضی از افراد با یک جلسه برای ازدواج می خواهند اتفاقات و رازهای شگفت انگیزی را طی کنند . شما از یک مشاور خوب فقط یک نکته بگیری و عملی کنی و اقدام کنی ، کار تو تمام است و آن مشاور کار خودش را به درستی برای شما انجام داده است.

۲-اهمیت سن در انتخاب شغل

یکی دیگر از مهم ترین مسائل در انتخاب شغل و کسب و کار ، سن افراد است . به طور مثال شغلی که برای یک فرد سی ساله پیشنهاد می شود قطعا برای یک فرد بیست ساله مناسب نیست و بلاعکس. بعضی از شغل ها زمان زیادی می خواهد تا نتیجه بدهد. همه شغل ها اگر  درست انجام شوند و مشاور داشته باشید موفق می شوید. این را بدانید زمان هم یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری شغلی است. مهرداد حمصیان با یک کوچینگ پیشرفته می تواند تمامی شغل ها را پس از مدتی به یک برند مهم تبدیل کند ولی خود مدیریت آن شخص و همچنین گوش شنوا بودن فرد بسیار مهم است. شما در کسب و کار نیاز به سیستم دارید .

۳-نیاز جامعه در انتخاب شغل

شناخت نیازهای جامعه در انتخاب شغل و رفع آن ها به بهترین نحو می تواند شما را با موفقیت شغلی و کسب و کار برساند. اگر شما جز بیست درصد بهترین افراد کسب و کار خود باشید همیشه با تمام بحران ها و وضعیت های اقتصادی کار دارید. پس اگر به دنبال برند شدن و موفقیت های بزرگ هستید دیگر زیاد به فکر شرایط اقتصادی کشور نباشید.

قبلا در مقاله ای هم گفتم که مدیریت متأسفانه در کشور ما مناسب نیست ولی شما می توانید در کسب و کار خود با مشاوره و علم موفق شوید. مهندس عمرانی داریم که فرصت برای سرمایه گذاری های دیگر با پول خود را ندارد . مهندس عمرانی هم داریم که منشی شده است. هر دو این ها مهندس عمران هستند ولی این کجا و آن کجا!! مقاله علت اصلی بی کاری دانشجویانو مقاله علل بیکاران فارغ‌التحصیل دانشگاه و ارائه راه کار برای دانشجویان را مطالعه کنید. با این حال باید نیازهای جامعه، کشور و شهر مورد نظر شما باید به شدت برای انتخاب و شروع کار در نظر گرفته شود.

۴-ایده های مهم را کنار بگزارید و فقط اقدام کنید

بسیاری از افراد به دنبال ایده های نو هستند و فکر این هستند این ایده ها دزدی نشود. ایده برای شما پول نمی شود و فقط اقدام کنید. از کسب و کار و شغل شما به همه چی میرسید و بعد شما می توانید با پولی که از کسب و کار بدست می آید برای بورس، طلا، سکه و ارزهای دیجیتال و غیره سرمایه گذاری نمایید.

برای سرمایه گذاری هم باید مشاور سرمایه گذاری داشته باشید و همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نگزارید. همه پول خود را به بورس و یا یک سرمایه گذاری نبرید. همچنین خانواده و اطرافیان نمی توانند افراد مناسبی برای راهنمایی و مشاوره کسب و کار و سرمایه گذاری باشند. روانشناس شغلی می تواند، فرد را تشویق کند استعداد های ناشناخته و مورد غفلت خود را شناسایی کند و سپس برای ادامه آن تصمیم گیری نمایند. بعضی از شغل ها خوب هستند ولی مناسب برای شما نیستند. بعضی از شغل ها نیاز به سرمایه زیادی در ادامه دارد. چشم بسته شغل انتخاب نکنید.

۵-خلاصه مقاله

در این مقاله تعدادی از مهم ترین مسائل جهت مشاوره شغلی کسب و کار و انتخاب شغل مناسب عنوان شد. توسیه نهایی برای شما این است که وقتی همه خوابند ، تو بیدار باش، وقتی همه بیدارند، تو بدو و وقتی که همه میدوند تو بایست. برای بهترین شدن در هر کسب و کاری شما باید بهترین باشید و از متخصصان مشورت بگیرید. همه نمی توانند موفق شوند ولی تو با متفاوت بودن می توانی موفق شوی.

Business career counseling

پس باور داشته باش، مشاوره بگیر و اقدام کن تا به زودی موفق شوی. جهت رزرو مشاوره شغلی و بهبود فردی جهت دستیابی به موفقیت با مهندس حمصیان در ارتباط باشید. افرادی که ادعای باهوشی و همه چیز دانی می دانند کمتر موفق می شوند. پس یک آدم معمولی باش ولی بهترین بشو.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیزینس کوچینگ و یادگیری راه های افزایش درآمد برای داشتن کسب و کار بهتر و به دست آوردن پول های بیشتر و همچنین روش های سرمایه گذاری روی خودتان می توانید از مقالات زیر استفاده کنید:

بیزینس کوچ (مهرداد حمصیان)

چگونه کسب و کار خود را در هر شرايطي بهتر كنيم؟

بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان

رازهای شغلی افراد موفق

ترس از شروع کسب و کار

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها