رانیا هوم طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری - رانیا هوم

در این مقاله به بررسی نکات مهم در مورد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری پرداخته ایم.

علاوه بر یک میز قهوه عالی ، فراموش نکنید که یک میز کناری کوچک نیز برای پذیرایی از مبل در آن گنجانده شده است . کشش به سمت یک نقطه کم مرکز همیشه راحت نیست. در عکس بالا این میز کوچک را در کنار مبل و آباژور ملاحظه می کنید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری

دکور هنر است و  هنر دکور است. محیط خود را با فرم و نور نقاشی کنید. نوع نورپردازی بین دیوارهای روبرو و تناسب آن با انتخاب آویز را میتوانید در این عکس مشاهده کنید. از این رو است که ما تأکید می کنیم که مبلمان باید با دکوراسیون داخلی با هم طراحی و اجرا شوند. دکوراسیون داخلی و اکسسوری ها و همچنین مبلمان باید با یکدیگر متناسب باشند.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری

همه از لحاظ معماری از آزادی لازم برای یک گودال مکالمه برخوردار نیستند ، اما ما می توانیم از شومینه مرکزی الهام بگیریم تا مانند یک آتش سوزی دور هم جمع شویم. این شومینه در مسط مبلمان ما یک نقطه مرکزی ایجاد می کند که مبلمان به دور آن آویزان است.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری

نوری را انتخاب کنید که به اندازه مناسب برای فضای شما پایین بیاید. انتخاب آویز باید متناسب با ارتفاع سقف شما باشد. اگر سقف شما کوتاه است نباید از آویز ها و لوسترهای بلند استفاده کنید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری

انتخاب مبلمان با دیوار سبز کناری و تناسب کوسن های سبز رنگ را دقت کنید. همچنین میز روشن همراه با مبلمان روشن تناسب های رنگ های گرم، سرد و خنثی را برای این محیط بوجود آورده است.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لاکچری

آینه ای قاب دار و آراسته آویزان کنید تا انحطاط و درخشش به آن بیفزاید. آینه موجب روشنایی و بزرگ نشان دادن محیط شما می شود. مجسمه های یونان فقط مخصوص چمن باغ نیست. شما می توانید از مجسمه های زیبا در کنار مبلمان خود استفاده کنید.

لوکس فقط در مورد زیبایی نیست بلکه در مورد راحتی نیز هست. مبل های خطی ممکن است فوق العاده مدرن به نظر برسند اما حتما قبل از خرید سعی کنید اطمینان حاصل کنید که ایا طراحی ساده به نظر شما لوکس است یا خیر. به نظر ما سادگی در بسیاری از مواقع لوکس به حساب می اید. لامپ های سقف را نیز فراموش نکنید ، تا یک مکان راحت برای خواندن ایجاد کنید.

هیچ چیز عظمت و بزرگی یکسانی از ستون های رومی را اعلام نمی کند. می توانید در خانه خود حالا با توجه به سبکی که انتخاب می کنید از این نوع ستون ها استفاده کنید.

 در بسیاری از خانه ها من میبینم که افراد می گویند اگر یک دیوار یا فلان متریال این جا بود بهتر بود و در بسیاری مواقع می توان این ها را در محیط تعبیه نمود. ما می توان در دکوراسیون داخلی، در صورت نیاز ،دیوارهای کاذب را برای تأمین نیازهای جدید بسازیم. مبلمان ذخیره سازی سفارشی می تواند به گونه ای ساخته شود که به عنوان بخشی از دیوار ظاهر شود و گوشه های فرو رفته را برای نمایش اشیا ارزشمند ارائه دهد. این اتاق همچنین دارای یک دیوار تلویزیون ساخته شده بر روی بخشی از پنجره های بزرگ است.

اتاق استراحت لوکس خود را روی یک فرش عظیم شناور کنید تا وسایل را به همان اندازه زیرپوش نگه دارید.

اگر می خواهید به یک پایان لوکس برسید ، پرده های پنجره کوتاه نشوند. بگذارید پارچه کمی در کف ظاهر شود تا جلوه ای باشکوه داشته باشد

یک شومینه دو طرفه را در یک اتاق طولانی نصب کنید تا هر دو سر آن به طور مساوی تقسیم شود ، مانند این اتاق نشیمن مدرن و روان به فضای اتاق غذاخوری داشته باشید.

با نقاط قوت اتاق بازی کنید. این خانه از یک منظره پانوراما گسترده برخوردار است و یک شومینه برقی باریک و خطی برای انعکاس خط کشیده شده آن قرار داده شده است.

اگر دید پنجره های شما زیاد بد نیست،با خارج از منزل خود ارتباط برقرار کنید . چه این فضای بیرون شما حیاط، باغ باشد یا بالکن، تفاوتی نمی کند. از داشته های خانه و آپارتمان خود بهترین استفاده را بکنید.. اگر قرار است تغییر اتاق نشیمن شما تا حد بازسازی معماری کشیده شود ، یک دیوار شیشه ای جمع شونده راهی عالی برای تخریب بودجه است

قطعات بزرگتر و با کیفیتی را انتخاب کنید که فضا را به درستی پر کنند ، به جای شلوغی از وسایل ارزان تراز وسایل کمتر و گران قیمت تر یا با ارزش تر استفاده کنید. وسایلی که نیاز چندانی ندارید را حذف کنید.

یک موضوع منسجم در دکوراسیون خود ایجاد کنید تا بتوان قطعات را به دلخواه و متناسب با موقعیت یا فصل جابجا کرد.

باور کنید یا نکنید ، اتاق های نشیمن بتونی نیز می توانند تجمل گرایی داشته باشند. از مبل های مجلل و صندلی های راحت و برجسته برای ایجاد تعادل در ظاهر صنعتی استفاده کنید. البته این طرح های بتنی برای بسیاری ممکن است خوشایند و زیبا نباشد ولی یکی از موارد برای طراحی های لوکس است.

مانند این اتاق نشیمن مدرن در اواسط قرن ، از طراحی یکپارچه الهام گرفته باشید .

مبل های چرمی لوکس همیشه بسیار لاکچری و لوکس هستند ، اما امروزه گزینه های هوشمند و بی رحمانه زیادی در بازار وجود دارند.

تمام دکورها در این اتاق نشیمن با منظره ای دیدنی درجه یک هستند . مبلمان کم و براق نگه داشته می شود تا مانع ایجاد چشم انداز شود. تا می توانید جلوی پنجره ها و دید آن ها از مبلمان ها استفاده نکنید.

یک پالت اتاق رنگ پریده را می توان با پوشش طبیعی چوب طبیعی گرم کرد .

یک کوره شیک را در شومینه مد کنید و تعداد زیادی چوب برای زمستان در زیر آن ذخیره کنید.

اجاق گاز برای سوزاندن چوب در این اتاق نشیمن روستایی به یک طرف خاموش شده و یک نقطه مکالمه شیرین جداگانه ایجاد می کند.

بافت ، رنگ و نور را در اولویت قرار دهید. مقیاس این اتاق نشیمن لوکس صنعتی بسیار جذاب است و به نظر می رسد فضایی از این مقیاس سرد و ناخوشایند به نظر برسد. آجر قرمز خام و نور براق دعوت گرمی را ارائه می دهد. استفاده از رنگ های سرد و گرم به میزان مناسب نیز در دکوراسیون بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد رنگ، مقاله انتخاب رنگ در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و در مقاله نقش رنگ ها در زیبایی دکوراسیون داخلی ، قوانین مهمی را واستون جمع اوری کردم.

اگر از ویژگی های شگفت انگیز معماری برخوردار باشید ، دیگر نیازی به موارد دیگر ندارید.

دیوارهای سیاه پایه ای مجلل برای مبلمان نارنجی و برنزه ایجاد می کنند. این طرح را با سایه های کم رنگ خاکستری ، روشن کنید.

کاشی با سنگ مرمر باشکوه

گاهی اوقات آرامش خاصی از یک فضا باعث تجمل آن می شود.

پانل های مس تلویزیون را در این اتاق نشیمن ساکت می کنند. صندلی لهجه چرمی برنزه با رنگ گرم آن مطابقت دارد.

سنگ مرمر شگفت انگیز منجر به زیبایی محیط شما می شود. گرچه این بار تقریباً به عنوان هنر دیواری استفاده شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی های لوکس می توانید مقاله، رازهای طراحی و دکوراسیون های داخلی لوکس و طراحی داخلی لوکس چیست؟ را مطالعه کنید. همچنین مقاله کامل شده ما ، طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱ را می توانید دنبال کنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

روندهای طراحی خانه در سال ۲۰۲۱

رازهای طراحی و دکوراسیون های داخلی لوکس

بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

افشای رازهای چیدمان و دکوراسیون داخلی

۳ اشتباه بزرگ در هنگام چیدمان مبلمان

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 421 views بار دسته بندی : دکوراسیون داخلی تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.