رانیا هوم طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ خاکستری - رانیا هوم

 رنگ خاکستری، یکی از رنگ های جذاب و زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی است که اگر به درستی طراحی و اجرا شود، می تواند منجر به زیبایی محیط شما شود.در طراحی زیر ،میز قهوه ای مدرن، با فرش خاکستری روشن، تضاد جذابی را ایجاد کرده است. در های پاسیو از کف تا سقف، دکوراسیون تاریک خانه را با هجوم باشکوهی از نور طبیعی و چشم‌انداز های جنگلی سرسبز پر می‌کنند.

 مس یک انتخاب عالی برای استفاده در سراسر خانه است. روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن می‌ توان از زیبایی مس در فضای داخلی استفاده نمود، از وسایل و یراق آلات خانه گرفته تا مبلمان ها، آشپزخانه‌ ها یا دیوار های برجسته. روکش‌ های مسی می‌توانند در عین مدرن بودن، کلاسیک باشند. از آنجایی که زمینه وسیعی برای استفاده خلاقانه از مس در طراحی داخلی وجود دارد، ما طراحی های زیادی را گرد هم آورده‌ایم تا الهام بخش پروژه بعدی شما در زمینه دکوراسیون داخلی باشد.

سبک هایی از ترکیب مس در دکوراسیون داخلی خاکستری

وجود وسایل مسی، ترکیب فوق العاده زیبایی را در دکوراسیون خاکستری به وجود می آورد. چیدمان مسی، باعث ایجاد یک دوگانگی در بین رنگ های درخشان و تیره‌ی فضای خانه می شود. ترکیب این دو رنگ،  فضایی گرم، جذاب و لوکس را به وجود آورده و چهره کلی خانه را تغییر می دهد. این رنگ براق، جهت تکمیل چیدمان اتاق های بزرگ و ایجاد طراحی چشمگیر برای آشپزخانه، عملکرد بی‌نظیری دارد. علاوه بر این، ما این چیدمان های ترکیبی مسی و خاکستری  را از طریق طراحی های خیره کننده خود از طراحی اتاق خواب های زیبا و حمام‌ های مدرن و شیک، ادامه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

چراغ‌ های سفید آویز شده از سقف اتاق ناهار خوری، به محیطی تاریک و پر از سایه‌ اشاره می‌کنند. برای کناره یک نورخطی LED نازک، لبه‌ی دیوار های دور تا دور خانه نورپردازی شد.

طراحی و چیدمان داخلی با رنگ خاکستری

در یک خانه خصوصی ۱۰۰ متر مربعی ، یک مبل مدولار خاکستری دودی و فرش همرنگ آن، فضای استراحتی را در کنار دیوار های سیمانی خاکستری تیره ایجاد کرده است. همچنین، پوشش تیره سقف اتاق نشیمن را به طور کامل پوشانده است تا یک پیله خاکستری کامل ایجاد کند. با توجه به متراژ خانه که جزء خانه های کوچک محسوب می شود نشان دادیم که شما می توانید در هر متراژی خانه و آپارتمانی لوکس ایجاد کنید.

تناسب چیدمان با دکوراسیون داخلی

مجموعه ای از این چراغ ها، آرایشی مجسمه وار را بر روی میز ناهار خوری گرد و شیک  چوبی، ایجاد می کند. با یک گلدان ساده شیشه ای، قسمت مرکزی میز را چیدمان نمودیم.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

صندلی‌ های قهوه ای مدرن، جلوه ای خاص را با طراحی آشپزخانه مسی در پشت پلان باز، ایجاد کرده است.

استفاده از نورطبیعی برای زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه مسی در نور طبیعی خورشید، درخشش خیره کننده ای را از خود به نمایش می گذارد. کابینت های جلویی، درخشش چشمگیری را در سطح محیط آشپزخانه می ایحاد می کند، در حالی که کاشی های مسی سفارشی، باعث ایجاد درخشش در بخش پشتی محیط شده است.

استفاده از گیاه برای چیدمان داخلی

گیاهی زیبا درون یک گلدان سفید، راهی برای خروج از آشپزخانه را نشان می دهد، جایی که پالت دکوراسیون، به طیف خاکستری روشن تر تبدیل می شود. اگر به دنبال زیبایی و متفاوت بودن خانه خود هستید باید برای تک تک وسایل و چیدمان خود برنامه داشته باشید.

طراحی و اجرای چیدمان اتاف خواب

سه عدد دیوار کوب مدرن، به قسمتی از میز کوچک دیواری، روشنایی می بخشد. یک صندلی قهوه ای با پایه های فلزی، درکنار کمد های خاکستری، چیدمانی زیبا را خلق می کند. استفاده از این میز برای فضاهای کوچک این جا که با مشکل فضا روبرو هستند، طراحی شد.

انتخاب رنگ چیدمان اتاق خواب

در اتاق خواب، یک تخت با روکش سبز دیده می شود که به هماهنگی بیشتر با محیط خاکستری سیمانی یا میکروسمنت کمک می کند.

تخت سبز، ارتباطی خاص را با فضای سرسبز بیرون از اتاق ایجاد می کند. پرده‌ های ساده خاکستری، یک قاب کم‌ رنگ در اطراف چشم‌انداز جنگل، به وجود می آورد.

نورپردازی مناسب برای اتاق خواب

یک چراغ دیواری مدرن مشکی، با نور خود، پرنده ای کوچک را که در زیر گلدانی از شاخ و برگ‌ های زیبا پناه می‌گیرد، نشان می دهد.

چیدمان وسایل اتاق خواب

مکانی برای استراحت، با استفاده از دو صندلی نرم و منحنی طراحی شده است.یک میز گرد سنگی، به طرز خیلی جالبی با مخروط های کاج تزئین شده است.

طراحی و چیدمان حمام

در داخل حمام، یک آینه روشویی به طرز خیلی جالبی قرار داده شده است و فضایی شگفت انگیز را خلق کرده است. با وجود این آینه خاص، حضور سه چراغ مدرن موجود در روشویی، پر رنگ تر شده است.

قفسه های شناور و سینک معلق روشویی، از آینه بدون قاب بیرون زده شده اند. یک قسمت برای دوش در پشت دیوار پارتیشن شده، نمایش داده می شود.

طراحی و اجرای دکوراسیون و چیدمان داخلی

این آپارتمان ۳۴۴٫۰۹ متر مربعی،  است. این بار، دکوراسیون مسی به صورت مات‌تر در سراسر دیوار های جداکننده و ستون‌ های باربر، گسترده  می‌شود. یک فرش با مساحت بزرگ، جلوه خاکستری نرمی را برای یک اتاق مجلل، ایجاد کرده است.

چیدمان میز

یک میز ناهار خوری مربعی در مرکز فضای نشیمن قرار دارد و اولین جایگاه را برای نشستن مهمانان شخصی و آشنایان ایجاد می کند. چهار چراغ آویز اتاق ناهار خوری، درام محیط را افزایش می دهد.

طراحی اتاق کار

اتاق کار در این دوره کرونا یکی از ضروریت های لازم برای هر منزلی شده است. در اینجا یک فضای کاری ایجاد شده است که این امکان را می دهد تا در طول اقامت خود به راحتی در جلسات شرکت کند.

یک قفسه‌ کتاب با رنگ قهوه ای خود، دیوار سیمانی را پوشانده است. علاوه بر این، رنگ های متنوع کتاب ها، حال و هوای جدیدی را به محیط بخشیده اند.

یک آینه گرد بزرگ، یک نیمکت روکش شیک، و مجموعه‌ای از چراغ‌ های آویز شده، تصویری مدرن را در داخل اتاق رختکن تشکیل شده است.

طراحی نورپردازی چیدمان اتاق خواب

در اتاق خواب اصلی، یک لامپ دیواری چرخشی، روی تخت خواب نور می افشاند.

یک صندلی طراحی شده برای اتاق خواب، رنگ قهوه ای مسی را به دیوار پنجره انعکاس می دهد.

در اینجا، یک فرش گرد خاکستری در برابر یک کف گردویی قرار داده شده است.

نورپردازی مناسب برای اتاق خواب

هدف نورافکن های جهت دار، هنر مدرن و یک دیوار سفالی با بافت عمیق است.

طراحی اتاق خواب

اتاق خواب دوم، یک طرح زیبا و معاصر است. چراغ های بزرگ و سفید، در دو طرف تخت خواب، جلوه ای منحصر به فرد را ایجاد کرده اند.

گلدان های کوچک و تزئینی موجود روی میز ها، طبیعت خاصی را به همراه خود می آورد.

طراحی کاربردی دیوار تی وی روم

واحد ذخیره سازی، زیر یک تلویزیون دیواری در پای تخت قرار گرفته اند.

یک صندلی نشیمن مدرن گوشه ای برای مطالعه در کنار پنجره ایجاد می کند.

طراحی حرفه ای حمام

حمام اصلی با استفاده از شیشه، از فضای اتاق جدا شده است.

چیدمان میز آرایشی

چهار پایه های چوبی روستیک، مکانی برای قرار دادن لوازم آرایشی ایجاد کرده اند.

کفپوش و دیوار های مسی، فضای حمام را رنگ آمیزی کرده اند. سینک بتنی نمای جدیدی را ارائه می کند.

چگونه از مس برای تزئین خانه خود استفاده کنیم؟

در میان جدیدترین گرایش‌ های طراحی دکوراسیون که از غرب می‌آیند، استفاده از چیدمان مسی به وضوح در آن ها مشخص است. شما می توانید از چنین چیدمان براقی، هم در اتاق های تاریک و هم در اتاق های روشن استفاده کنید. افزودن فلزات قرمز رنگ مانند مس، برنج و برنز به فضای داخلی مجلل، می تواند محیطی خارق‌العاده و جالبی را به وجود آورد. استفاده از این فلز مدت ها پیش ظهور کرد و به تدریج توسعه یافت. از وسایل کوچک آشپزخانه تا ساختار های پیچیده در دکوراسیون خارجی آسمان خراش ها.

مزایای مس در طراحی داخلی
  • فلز مس دارای خواص ضد باکتریایی عالی است که سطوح را استریل نگه می دارد. بنابراین، به طور فعال در آشپزخانه ها و حمام ها برای از بین بردن باکتری ها به کار برده می شود.
  • مقاومت در برابر ضربات، مس را برای تکمیل دکوراسیون داخلی مناسب می کند.
  • مس در تماس دائمی با آب مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی نشان می دهد.
  • توانایی مس برای انعکاس نور، هنگام سازماندهی نور طبیعی با کیفیت بالا، برای مدل سازی نور در یک فضای محدود یا تاریک، فوق العاده بالا است.

معایب مس در طراحی داخلی
  • مس یک فلز گران قیمت است و ایجاد یک دکوراسیون داخلی درجه یک، می‌ تواند کمی پر هزینه باشد.
  • وجود بیش از حد مس می تواند محیط خانه را خیلی سرد جلوه دهد. تسلط فلز مستلزم دکور مناسب است.
  • مس با تمام ویژگی های مثبتش، هنوز نیاز به استفاده و مراقبت ظریف دارد. سطح آن در نهایت با نوسانات دما و قرار گرفتن در معرض محیط مرطوب درخشش اولیه خود را از دست می دهد. شما می توانید با استفاده از محلول سرکه و نمک و صیقل دادن آن با پارچه میکروفیبر، درخشندگی مس را مثل روز اولش کنید.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی حرفه ای با شماره تماس مهندس حمصیان ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ در ارتباط باشید. ما در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید بهترین دکوراسیون و چیدمان را برای خود ایجاد کنید.

مقالات مرتبط:

طراحی فضای داخلی مدرن به رنگ خاکستری و طوسی

روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی/ تأثیر رنگ ها روی افراد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 531 views بار دسته بندی : دکوراسیون داخلی تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.