رانیا هوم روندهای طراحی خانه در سال 2021 - رانیا هوم

وجود کرونا منجر به تغییر روندهای طراحی خانه در سال ۲۰۲۱ شده است. از این رو، همه گیری بیشترین تأثیر را در طراحی داخلی داشته است. در ابتدای سال ۲۰۲۰ ، طراحان آشپزخانه های دو رنگ و رنگ های پررنگ را به عنوان گرایش های بعدی معرفی می کردند. اغلب طراحی های خانه به سمت، وجود دفاتر خانگی و سالن های بدن سازی در خانه شده است و پیشنهادات این بخش ها از مهمترین روند طراحی ها در سال ۲۰۲۰ بوده است. هنوز هم، در حالی که سال جدید فرصت تازه ای برای تازه سازی خانه های ما فراهم می کند ، اما از بعضی جهات هنوز احساس می کنیم که در سال ۲۰۲۰ گیر افتاده ایم. بسیاری از مکان ها هنوز تحت سفارش خانه هستند ، کار از راه دور به یک قاعده تبدیل شده است و بعضی از کودکان هنوز تمام وقت به مدرسه برنگشته اند. و در حالی که امسال برخی از ظاهر جدید خانه را می بینیم ، بسیاری از روندهای تحت تأثیر همه گیری ، برای ماندن در سال ۲۰۲۱ در اینجا وجود دارد. بنابراین اگر قرار باشد ، کرونا در سال ۲۰۲۱ ادامه داشته باشد، شاهد تغییرهای بزرگی  در زندگی افراد خواهیم بود که معمولا کارهای خود را در خانه انجام دهند و این کار منجر به تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی شده است. از طرفی چون افراد، زمان زیادی را در خانه طی می کنند، نیازهای بیشتری از دکوراسیون داخلی خانه می خواهند.

ایجاد باشگاه های خانگی در خانه

اگر می توان مورد مثبتی را از بیماری همه گیر گرفت ، این است که همه ما باید مراقب گزینه های سلامتی و سبک زندگی خود باشیم. ورزشگاه ها و باشگاه ها، در همه جا بازگشایی نشده اند و بسیاری از افراد با روال تناسب اندام در خانه سازگار شده اند. بنابراین ، داشتن فضایی برای ورزش اهمیت بیشتری پیدا کرده است . به دلیل اینکه، این روزها، تحرک افراد کمتر شده است، بنابراین وجود یک محلی از خانه به باشگاه، به یک ضرورت تبدیل شده است. شرکت ما در کرونا، اقدام به طراحی و تجهیز یک اتاق و بخشی از ساختمان به باشگاه کرده است. جهت ایجاد باشگاه در خانه خود و تجهیز تخصصی آن با ما در ارتباط باشید. جهت طراحی و اجرای باشگاه در خانه با ما شماره ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ در تماس باشید.

طراحی دفاتر خانگی در خانه

از آنجا که فناوری دفتر بزرگ و شرکتی از بسیاری جهات غیرضروری شده است ، دفاتر خانگی اکنون “ضروری” تلقی می شوند. برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که در سال گذشته در خانه کار می کنند ، یک دفتر کار درخانه ضروری شده است. حتی با افتتاح مجدد مشاغل و دفاتر ، بسیاری از شرکت ها تغییر آگاهانه ای به مدل ترکیبی کار از خانه انجام داده اند که فقط کارمندان را ملزم می کند چند روز در هفته وارد دفتر شوند. ما شاهد افزایش دفاتر خانگی و راه حل های خلاقانه برای ایجاد مناطق کاری خواهیم بود. به عنوان مثال ، اگر بازسازی انجام شود ، افراد ممکن است درهای کمد کشویی را برداشته و کمد اتاق خواب میهمانان را به دفتر تبدیل کنند.

روندهای طراحی خانه در سال 2021

در حالی که اکثر مردم مجبورند فضایی را که در حال حاضر دارند به حالت دفتر کاری تبدیل کنند ، به احتمال زیاد بسیاری از خانه های جدید با فضاهای اداری در خانه ساخته می شوند. در خانه هایی که تحت بازسازی قرار دارند ، به احتمال زیاد شاهد میزهای توکار ، جدا شده از سوله ها و سایر مناطق تبدیل شده به ایستگاه های کاری خواهیم بود.

هم اکنون شما عزیزان می توانید برای دیدن مدل ها و ایده های جذاب در دکوراسیون داخلی با کلیک بر روی لینک زیر وارد پیج رسمی مهرداد سیویل در اینستاگرام شوید 

https://www.instagram.com/mehrdad_deco_art/

طراحی و ایجاد فضاهای باز در خانه

روندهای طراحی خانه در سال 2021

در سال ۲۰۲۰ ، مردم به دلایل بهداشت و ایمنی وقت بیشتری را در حیاط خود می گذرانند. بسیاری برای اولین بار در پاسیوی خود می نشینند و در حیاط خانه خود با یکدیگر معاشرت می کردند. وی پیش بینی می کند که فضاهای داخلی همچنان به الهام بخشیدن به طراحی فضای باز کمک می کنند و فرش های بیرون و مجموعه های غذاخوری که به گزینه های محبوب بیشتر حیاط خانه ها در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است. همین مسئله را می توان برای سایر منابع گرمایشی در فضای باز که در آب و هوای خنک تر ضروری شده اند به کار برد.

روندهای طراحی خانه در سال 2021

طرح های الهام گرفته از طبیعت

روندهای طراحی خانه در سال 2021

دنیای طبیعی در سال های اخیر تأثیر عمده ای در طراحی داشته است و اکنون بیش از هر زمان دیگر ، ما خواهان پیوند تازه طبیعت با فضای باز هستیم.  برجستگی گیاهان نمونه دیگری از طراحی الهام گرفته از طبیعت است. دانیل بلوندل ، مدیر داخلی آپارتمان درمانی می گوید: “در چند سال گذشته ، همه جا گیاهان آپارتمانی بوده است .” شاید آن ها یک باغ گیاهان داشته باشند ، اما این فقط تمرکز فقط  روی گیاهان است  و من فکر نمی کنم که این به جایی برسد.  می بینیم که این زیبایی در سال ۲۰۲۱ از طریق ترکیب نقوش بیوفیلی در حال تکامل است. این تأکید بر گیاهان و جانوران است. در گذشته ، ما شاهد گلهای گلدار و کام بسیار بهاری بودیم.

روندهای طراحی خانه در سال 2021

استفاده از یک دیوار برای گالری

روندهای طراحی خانه در سال 2021

دیوار گالری در حال تبدیل شدن به یک سبک کلاسیک شده است و به احتمال زیاد به این زودی ها از چشم شما بیفتد،  با این حال ، به گفته بت دیانا اسمیت ، کارشناس سبک و طراح داخلی تغییر کلی نسبت به سالهای گذشته معنی دارتر است. در سال ۲۰۲۰ ، ما تمرکز بیشتری بر طراحی فرهنگی داشتیم که به پذیرفتن قومیت ، پیشینه و سنتهای فردی وابسته باشد ، که امیدوار هستند تا سال ۲۰۲۱ ادامه یابد. اسمیت توصیه می کند با استفاده از ترکیبی از قاب های فلزی و چوبی ، در اندازه ها و سبک های مختلف ، عکس های خانوادگی و یادگاری های قدیمی را کادربندی کنید  که یافتن آنها در آسان تر است. “دیوار گالری داستان خانواده و میراث شما را روایت می کند و سبک های مختلف قاب به نمایش مراحل مختلف خانواده و زندگی شما کمک می کند.

روندهای طراحی خانه در سال 2021

استفاده از چوب گردو

روندهای طراحی خانه در سال 2021

چوب گردو، که بسیاری از افراد آن را با طراحی مدرن اواسط قرن مرتبط می دانند ، از دهه گذشته در مد افتاده بود ، اما دوباره بازگشته و احتمالاً در اینجا باقی خواهد ماند. مولی مک می گوید: “هنگامی که ما در سال ۲۰۱۱ درموت والش ، معاون بازاریابی  بودیم ، گردو کارت تلفن ما بود – قهوه ای غنی ، عمیق و الگوهای چشمگیر دانه آن به هر مشتری ظاهری منحصر به فرد می بخشید . محبوبیت گردو طی ده سال گذشته فروکش کرده و جریان یافته است ، اما به نظر می رسد که اکنون ، همانطور که در فروش ۲۰۲۰ ما نشان داده شده است ، دوباره از آن لذت میبرند.

خلاصه

در این مقاله روندهای  طراحی خانه در سال ۲۰۲۱ در آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است. در سال ۲۰۲۰، کرونا و همه گیری این بیماری منجر به تغییر روند و سبک زندگی افراد شد . در نتیجه این تأثیر بر طراحی های داخلی خانه تأثیر داشت و منجر به تغییر طراحی ها شده است. جهت خواندن ایده های جدید ، مقاله کامل طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱ را مطالعه کنید. همچنین مقاله های ، روند طراحی داخلی که باید در سال ۲۰۲۱ بدانید و همچنین مقاله ،  ۸ روند طراحی داخلی که در سال ۲۰۲۱ مشاهده خواهیم کرد را بخوانید.

مقالات مشابه با این مقاله:

۸ روند طراحی داخلی که در سال ۲۰۲۱ مشاهده خواهیم کرد

چگونه خانه خود را با اکسسوری و وسایل خانه به صورت تضمینی زیباتر کنیم؟

۷ راز در چیدمان داخلی خانه های کوچک

اصول مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

روند طراحی داخلی که باید در سال ۲۰۲۱ بدانید

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 396 views بار دسته بندی : دکوراسیون داخلی تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها