رانیا هوم راهکارهای عملی برای افزایش درآمد - رانیا هوم

راهکارهای عملی برای افزایش درآمد ؛ برای افزایش درآمد ۵ راهکار کلی خلاصه شده است. برای افزایش درآمد باید مهارت های بالایی داشته باشی. مهارت های لازم برای افزایش درآمد در کسب و کار ، داشتن مهارت مدیریت، روابط درست با دیگران، داشتن اطلاعات به روز برای شغل خود داشته باشید. مدیر هر کسب و کار و شغلی هستی باید مدیریت بلد باشی. اگر مدیریت بلد نباشی تمام منابع و کارمندان و نیروی انسانی خود را نابود خواهی کرد. مدیریت همه زحمات سازمان و شغل را هدر می دهد.

مدیر قوی زیاد حرف نمی زند بیشتر گوش می دهد و عمل می کند. اگر من انگیزه داشته باشم، مهارت داشته باشم و بتونم مشکل تو را به بهترین شکل رفع کنم. تو به من نیاز پیدا می کنی. در هر شرایطی حاضری برای من هزینه کنی. چون من برای تو سود بسیار خوبی ایجاد می کنم. تو برای من هزینه کردی ولی سال ها از این مشاوره استفاده می کنی.

شرکت مهرداد سیویل برای شروع بهبود فردی شما در کسب و کار و یادگیری مهارت، به شما مشورت می دهد. به تو یاد می دهیم که چگونه روی خودت سرمایه گذاری کنی. از کجا شروع کنی و به چه نتایجی برسی.

خودت را با گذشته خودت مقایسه کن. امروز چه کارهایی را بهتر از دیروز انجام دادی؟ اگر می خوای بهترین باشی باید نسبت به روز قبل فقط یک اپسیلون بهتر بشی. تغییر باید تدریجی باشد تا پایدار و ماندگار باشدو ارزیابی منطقی از خودت داشته باش. رقابت نسبت به دیروز خودت داشته باش. رقابت با خود باعث پیشرفت افراد در کسب و کار می شود.

دوست عزیزی ازم مشاوره گرفتند که ، موهام داره میریزه چیکار کنم؟

 نمی خوام انگیزه الکی بهت بدم که عزیزم موهات نمیریزه و نگران نباش. نه کارهای پیش بینی شده را برای جلوگیری بیشتر آن انجام بده.دکتر برو. مشورت تخصصی بگیر. ولی این یک اتفاق طبیعی است که بسیاری از آدم ها به مرور زمان موهای سرشون کمتر کمتر میشه. اغلب هم ارثی است. اما تو می توانی یک کچل با اعتماد به نفس و درجه یک باشی. همچنین میتونی تصمیم بگیری یک کچل بیکار، بی اعتماد به نفس بدبخت باشی. چند نفر رو میشناسی که موهای خودشون را کچل کردند که پر اعتماد به نفس تر باشند. چند نفر رو میشناسی که مویی ندارند ولی فرد موفقی شده اند.

پس ریزش مو  مسئله مهم و تأثیرگذاری  نیست . اما تو می تونی طوری این قضیه رو بزرگ کنی که بسیار مهم و تأثیر گذار شود. بنابراین تو تصمیم میگیری که چه چیزهایی را وارد زندگیت کنی. تو فرد منحصر به فردی هستی اگر این را درک کنی.  چرا این مسئله را مثال زدم. چون این بسیاری از آدم ها فقط مسئله های زندگی و کسب و کار خود را به مشکلات خارجی نسبت می دهند . این کار باعث می شود هیچ وقت شروع نکنند و وقتی هم که شروع نکنند ، کاری انجام نمی دهند. عدم انجام کار باعث می شود که درآمد پایین تری داشته باشند. پس میزان و مقدار درآمد را تو تعیین می کنی. با افزایش مهارت هات با افزایش اعتماد به نفست می تونی درآمدهای بیشتری را تجربه کنی و در نتیجه فرد موفق تری می شوی. پس در همین راستا مقاله دیگر ما را با عنوان چگونه درآمدم را افزایش دهم؟ را کلیک کن و مطالعه کن.

اگر می خواهی باورهایت نسبت به افزایش درآمد عوض شود حتما، مقاله اهمیت پول در زندگی (یادگیری روانشناسی پول) را مطالعه کن. بسیاری از مشکلات افراد به باورهایشان برمی گردد. چرا می گوییم کوچ داشته باش ، چون اگر به دنبال افزایش درآمد و بهبود وضعیت خودت هستی باید یک استاد و مربی در کنار تو باشدو مشکلاتت را بفهمد و براساس مشکلاتت راهکار به تو بدهد. تو فقط اجرا کنی و نتایجش را ببینیو بدون نتیجه هیچ کاری به درد نمی خورد. من وقتی پایان نامه می نویسم به دنبال نتیجه گیری کلی کار هستم که قرار است به چه نتیجه هایی در کسب و کار و زندگی دست پیدا کنم.

نقص های فیزیکی منجر به عدم پیشرفت شما و افزایش درآمد نمی شود.

برای دیگران زندگی نکن و برای خودت زندگی کن. راه ۹۰ درصد همه افراد جامعه اشتباه است. پس فکر کن. مشاوره بگیر و بعد عمل کن. تقلید کورکورانه از دیگران در هیچ زمینه ای نداشته باش.

بیکار نباش و اینقدر خودت را مشغول  کسب و کار کن  که فرصت نداشته باشی نگران چیزهای الکی باشی.

چگونه کسب و کارم را شروع کنم؟

اول شروع هر کسب و کاری هیچ کس نمی داند قرار است چه اتفاقی ایجاد بشود. آنچه در ادامه تو انجام میدی تعیین کننده میزان درآمد تو است . بعضی های کمال گرا هستند و می خواهند همه چیز اکی باشد که شروع کنند و در نتیجه هیچ وقت شروع نمی کنند. تو باید شروع کنی و بعد شغلت را بهبود بدی. اگر ترس داری چون مطمئن نیستی. برو مطمئن بشو. با افزایش مهارت با مشورت گرفتن شروع کن. (مقاله ترس از ترس از شروع کسب و کار) .

راهکارهای عملی برای افزایش درآمد

اگر می خواهی از تهران به اصفهان بروی، باید شروع کنی به حرکت و در راه استراحت کنی، تابلوها را ببنی و راه درست تر را انتخاب کنی و به اصفهان برسی. اگر نشستی خونه و شروع به حرکت نکردی. هیچوقت به هدفت نزدیک هم نمیشی دوست عزیز. پس هرچه زودتر کسب و کارت رو شروع کن.

در آخر این مقاله چه تصمیمی گرفتی؟؟ این مهم است.

برای دیگران احترام قائل باش تا دیگران برای تو و کسب و کارت ارزش قائل باشند. تو ارزشی برای دیگران قائل نمی شوی پس چرا انتظار خوبی داری. انتظار داری از تو خرید کنند؟ تو چیکار کردی برای مشتری هات؟جواب این سؤال ها را به خودت بده.

راهکارهای عملی برای افزایش درآمد

پول و درآمد بالا باعث ارتقای شما می شود. پس اگر داری پنهان نکن. فخر نفروش، ولی خودت را ذلیل نکن. از خدای خودت تشکر کن که داری و اینقدر گله نکن. اگر پول دار شدی، خوب زندگی کن. خوب بپوش. فخر نفروش. پول فساد نمی آورد. فیلم های دروغین برایت ساخته اند. آدم فقیر نمی تواند رسالتش را به خوبی انجام  دهد. بسیاری از افراد فقیر به دنیا می آیند. فقیر زندگی می کنند و فقیر می میرند. بعضی ها پولدار هستند ولی خرج نمی کنند. وقتی میمیرد میگویند مگه نداشت؟بهترین مراسم ختم را بگیرین واسش. آنچه که داری از خدا تشکر کن تا بیشتر به تو بدهد. درحدی که داری خوب زندگی کن. اسراف گرایی نکن. بالاتر از حد درآمدت زندگی نکن. درامدت را افزایش بده. بعد بهتر زندگی کن.

خلاصه

اول مهارت های ضروری را تقویت کن. بر روی خودت سرمایه گذاری کن. مشورت بگیر. باورهاتو به صورت تدریجی نسبت به درآمد تغییر بده. اعتماد  به نفس داشته باش تا بتوانی درآمدت را افزایش بدی و هیچ آدم بی اعتماد به نفسی نمی تواند در کسب و کارش موفق شود. اعتماد به نفس واقعی داشته باش. در کسب و کار نگران قضاوت دیگران نباش. کاری که درست است را انجام بده. من نمی خوام با این مقاله حالت رو خوب کنم.اومدم نوشتم که خوب فکر کنی. وقتی خوب فکر کنی. خوب عمل می کنی. بعد خوب نتیجه می گیری و در نتیجه حالت خوب می شود. در هرشغل و کسب و کاری هستی، متخصص بشو.

مقالات مشابه با این مقاله:

بیزینس کوچ (مهرداد حمصیان)

ترس از شروع کسب و کار

مشاوره شغلی کسب و کار/کوچینگ

بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان

نوشته شده توسط مهندس حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 363 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها