رانیا هوم درآمدت چقدره؟ چقدر درآمد می خواهی؟؟ - رانیا هوم

درآمدت چقدره؟ چقدر درآمد می خواهی؟؟ سؤالی که بسیاری از افراد از همدیگر می پرسند. در این مقاله یادت میدهم که روی خودت تمرکز کنی. درآمد بقیه را رها کن. درآمدت را بساز. در این جا  نگو حرف های خوبی زدم. بهش عمل کن. از همین الان شروع کن. به صحبت هام عمل کن، نتیجه بگیر. جواب گرفتی منو یادت باشه. من مهرداد حمصیان تمام این مطالب را درک کردم و الان می خواهم تو هم موفق باشی. من ساعت ها کار کردم و نتیجه این کارها، نتیجه داده است. دنبال استثناها نباش.

شرکت مهرداد سیویل، مشاور بهبود فردی و کسب و کار شما جهت موفقیت شما در کنار شما است.

در بدترین زمان ممکن، کسانی موفق هستند که متخصص هستند. دلار و سکه دست تو نیست ولی مهارت های تو دست خودته. تو نمی تونی دلار و وضعیت اقتصادی را عوض کنی ولی می توانی روی خودت به بهترین شکل سرمایه گذاری کنی. مقاله بهترین راه سرمایه گذاری روی خودمان و مقاله چگونه روی خودم سرمایه گذاری کنم؟ را حتما برای یادگیری نحوه سرمایه گذاری روی خودت مطالعه کن. تو نمی تونی قیمت ها را تغییر بدی . دلار مثلا از ۱۵ هزار میشه بیست هزار ، چند درصد افزایش داشته است؟؟ اون مقدار و درصد را روی خودت سرمایه گذاری کن و یک مهارت و تخصص یاد بگیر.

درآمدت چقدره؟ چقدر درآمد می خواهی؟؟

فردی که متخصص است در بدترین شرایط کسب و کار، درآمدش تغییر نمی کند. حتی بسیاری از متخصص ها درآمدشان در شرایط بحرانی خیلی بهتر می شود؟؟ دلیلیش چیست؟؟ چون خیلی از رقیب هایشان رها می کنند، ادامه نمی دهند. بازار برای متخصص ها بهتری و بزرگ تر می شود. یک مکانیک متخصص و با مهارت ، کرونا و هیچ بیماری دیگه روی کسب و کارش تأثیر آنچنانی نداشته است. پس متخصص نیستی. متخصص بشو تا دیگر نگران افزایش قیمت ها و  دلار نباشی. تو آن قیمت ها را نمی توانی کاری بکنی ، ولی میتونی زندگیت رو مدیریت کنی.

بهترین خودت باش

دائم نپرس از بقیه درآمدت چقدره؟ روی خودت سرمایه گذاری کن. بهترین خودت باش. چه مهارت هایی بلدی؟؟ چه حرفه ای بلدی؟؟ اگر می خوای سال های سال سود ببری، باید ماه ها و سال هایی زحمت بکشی تا یک روزی به بعد چند صد برابر زحمتی که می کشی ، درآمد داشته باشی. از اول نمی توان انتظار درآمدهای بالا داشت. باید تغییر کنی. مهارت و یک تخصص را یاد بگیری. هزینه کن. آموزش ببین و بعد سال ها جواب آن را میگیری.

صبر داشته باش

بکار، آبیاری کن، بعد چند سال جواب همه آن صبرهایت را میبینی. اینجا حرف انگیزشی ندارم. باید تلاش کنی. زحمت بکشی. بکاری تا برداشت کنی. کی این تفکرهای اشتباه را به ما داده است. باید صبر داشته باشی. تلاش بکن. ادامه بده و بشین پاش . میوه می دهد و نتیجه آن را میبینی.  رها نکن. در کار خودت بمان. سماجت داشته باش.

مهارت پولدار شدن

در هر کاری جز ۲۰درصد بهترین ها باش. مهارت یاد بگیر. مهارت مدیریت یاد بگیر. هزینه کن. سرمایه گذاری کن و سودش را ببر. در هرکاری ۲۰درصد اول آن پولدارترین ها هستند. یعنی چی درآمدت چقدر است؟ درآمد همه رستوران های شهر یکسان نیست. یک دستوران برندسازی کرده است. تلاش کرده است. صبر داشته است و نتیجه داده است. در هر کار و مهارتی می توانی موفق شوی. در ایران راحت تر می شود. ایران همه تلاش نمی کنند. همه آموزش نمی بینند. همه جز ۲۰درصد نیستند. جز ۲۰ درصد معلم ها باش. جز ۲۰ درصد مهندسان باش. همه میدزدندت. حتما داستان مقاله چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟ را بخوان.

درآمدت چقدره؟

از تجربه دیگران استفاده کن، همه چیز را لازم نیست خودت تجربه کنی

مشاوره گرفتن یکی از راه های موفقیت در هر کسب و کاری است. از تجربه یک متخصص استفاده کن. لازم نیست خودت همه چیز را تجربه  کنی. هزینه های مشاوره خوب، سال ها تجربه فردی است که موفق یا شکست خورده است. اگر خودت را دوست داری. خودت را اذیت نکن. راه های اشتباه را نرو. از دیگران آموزش ببین. مشاوره بگیر. دوستان و پدر و مادرها نمی توانند مشاوران تخصصی شما باشند. راه های آن ها در بهترین حالت برای چندین سال پیش است. تجربه و شکست ها و خوبی های آن ها را یاد بگیر.

انگیزه داشته باش

روزانه باید به خودت انرژی بدی. اخبار منفی را رها کن. کار خودت را بکن.  همه حالشان خوب نیستو تو حالتو خوب کن. کارمندی؟ مهارت هات را افزایش بده و ثابت نمان. بی انگیزه نباش. تومثل بقیه نباش. مهارت ها را زیاد کن. مشکلات سازمان را به بهترین شکل رفع کن، ببین چه اتفاق هایی برات می افته. برای شروع و ادامه دادن باید انگیزه داشته باشی. بدون انگیزه نمی شود. روزانه افرادی را دنبال کن که موفق هستند. افراد با انگیزه را دنبال کن. با دوست های منفی ارتباط نداشته باش.

افراد از شکست  ها و اشتباه هایشان به دیگران نمی گویند

من امروز به شما می گویم. هر آدم موفقی ، خیلی شکست خورده است. شکست خوردن و اشتباهات افتخار نیست. ولی بسیاری از افراد فکر می کنند که افراد موفق همیشه موفق هستن. با شهامت بهت میگم که بسیاری از آدم های موفق، شکست خورده اند. افراد موفق هم از شروع می ترسند ولی باز شروع می کنند. ما می ترسیم متفاوت باشیم. هرچقدر شبیه دیگران باشیم. در جامعه تأیید بیشتری می شویم. مقاله ترس از ترس از شروع کسب و کار را بخوان و یاد بگیر که شروع کنی. درست بترس و شروع کن.

درآمدت چقدره؟

پشت صحنه افراد موفق و شرکت های موفق کلی شکست بوده است. در یک مقاله از شکست ها کسب وکار گفتم واست. مشاوره کسب و کارهای بزرگ و لاکچری (معرفی کسب و کارهای لاکچری) در این مقاله بهترین شرکت های بزرگ را معرفی کردم که شکست خوردند.

دنبال افراد بیکار و بی هدف نرو.دوست های بیکار تو اصلا گزینه مناسبی برای ارتباط با تو نیستند. آن ها درآمدی ندارند و تو خوشحال میشوی که عین خودت هستند و کاری نمی کنی. با افرادی برو که کار می کنند. هدف دارند. در حال متخصص شدن هستند.

مشاور خوب باید تخصص داشته باشد. باید خودش در کارش جز بهترین ها باشد. شرکت مهرداد سیویل با تلفیق نیروی جوان و علم تولید محتوا برای رسیدن به موفقیت در کنار شما است.

مقالات مشابه با این مقاله:

چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟

هوشمندانه کار کنید (راهکارهای تحول در کسب و کار شما)

مشاوره شغلی کسب و کار/کوچینگ

بیزینس کوچ (مهرداد حمصیان)

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها