رانیا هوم بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن - رانیا هوم

در این مقاله مطالب و نکاتی را به شما می گویم که بتوانید بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن را برای خود داشته باشید. ایده یک اتاق نشیمن لوکس می تواند در تصور یک فرد به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد. شاید شما بتوانید یک اتاق سنتی را ببینید که با بویلر ، لوسترها ، ستون های دسته دار و پرده های سنگین تزئین شده است یا شاید اتاق استراحت لوکس شما یک فضای مدرن است که با وسعت شیشه ای بزرگ احاطه شده است ، با مبل های خطی و صندلی های زیبا . اتاق ایده آل شما هر چه که باشد ، ما در اینجا مجموعه ای از ایده های لوکس اتاق نشیمن را داریم که متناسب با هر سلیقه و اندازه اتاق متناسب  باشد. طرح های عالی ، نیاز به ایده های دکوراسیون داخلی دارد ، طراحی های زیبا و روشنایی ، مبلمان خیره کننده و پرده های مجلل همراه با برخی از ویژگی های معماری می تواند منجر به ایجاد بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شود.

بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

در این عکس بالا یک اتاق سقف بلند را  میبیند که تا انتها پر شده است. در این فضای زندگی مجلل و لوکس ، می بینیم که یک جفت قفسه کتاب تا بالای هر طرف به طور متقارن امتداد پیدا کرده است. در نقطه ی کانونی وسط هم تلوزیون همراه با شومینه برقی که از جدید ترین متدها در سال ۲۰۲۱ می باشد، اجرا شده است.

بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

شما برای اینکه بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن را داشته باشید، باید دیواری از ویژگی های لوکس خود را در طرح خود طراحی کنید. این دیواره که در عکس بالا مشاهده می کنید تا بالا با سنگ کوارتزیت پوشانده شده است. یک کانون خیره کننده در یک اتاق با طرح باز ایجاد شده است. این طرح باز بخاطر رنگ های روشن ایجاد شده است.

با لوسترهای مدرن و چشم نواز اتاق نشیمن خود را روشن کنید . در این آرایش خاص نور از فرم های مختلفی برای ایجاد چیزی که شبیه یک نمایشگر آتش بازی جشن است استفاده شده است. اتاق نشیمن شما باید دارای لوستر و آویز مناسب باشد.

با  استفاده از فلزات در دکوراسیون اتاق نشیمن می توانید فوق العاده به نظر برسید. این سه قلو میز مدرن قهوه مدرن درخشش طلایی مجلل را ببینید. همچنین دو چراغ آویز اتاق ناهار خوری موضوع فلزی پشت مبل را ادامه می دهند.

حتی می توانید با یک دیوار با رنگ های فلزی همه کار را تمام کنید. این مورد به منطقه بندی یک فضای چند منظوره کمک می کند.

برای وسایل و مبلمان خود از مضرب استفاده کنید. این اتاق نه تنها از سطح مبل در سطح کف پر می شود بلکه طراح داخلی از محله های بالای اتاق نیز توجه داشته است. نه یک ، نه دو ، بلکه سه چراغ آویز اتاق نشیمن آویزان شده اند و همه در ارتفاع های مختلف هستند. این ها همه زیبایی محیط شما را رقم میزند.

باید یک سری از ویژگی های خاص دکوراسیون خود  را روشن کنید. اگر می خواهید طراحی داخلی عالی داشته باشید ، پس هر قطعه برجسته باید لحظه خاص خود را در کانون توجه داشته باشد. این ستون های منحصر به فرد مش مانند از بالا روشن میشوند ، در حالی که نورافکن ها،با طراحی مدرن پلکان را روشن می کند.

چراغ های LED نمونه دیگری از کارآیی یک طرح روشنایی در نظر گرفته شده است.

طراحی های لوکس و لاکچری  الهام گرفته از سنت ها است. این اتاق نشیمن لوکس در عکس بالا به سبک سنتی دارای نقاشی دیواری کلاسیک با موضوع طبیعت است. موضوع با معرفی گیاهان داخلی به طرح  و با روکش های سبز رنگ  در مبلمان داخلی ادامه پیدا کرده است.

عکس بالا از یک مبل سبز و سفید هنوز هم یک عنصر کلاسیک با مبلمان منگوله ای را در خود جای داده است ، اما نگاره های مدرن آن را در دوره های مختلف به ارمغان می آورند. گیاه گوشه هم طرز بسیار شیکی به فضای داخلی شما داده است. رنگ میزهای جلویی را با رنگ آباژورهای وصل شده به دیوار متناسب شده است.

اوه پسر ، شوخی می کنید!  اگر در خانه ای دورهمی زندگی می کنید ، ممکن است آنقدر خوش شانس باشید که صاحب افتخار دکوراسیون دیواری باشید ، در غیر این صورت ، شرکت هایی وجود دارند که پانل های تولیدی قانع کننده ای را تهیه می کنند. انتخاب رنگ آبی در مبلمان و فرش کف با رنگ لباس و تور آبی خانم نقاشی شده، چقدر زیبا ست شده است. اگر به دنبال تفاوت هستید، باید متفاوت باشید.

در دکوراسیون اتاق نشیمن باید یک طرح رنگی منسجم ایجاد کنید. یک پایه رنگ خنثی پیچیده را در نظر بگیرید که می تواند مانند یک اتاق نشیمن خاکستری با فرش رنگی ، کوسن ها و مبلمان زیبا می شود. رنگ صندلی های قرمز، آبی به تعداد سه تا ، همراه با کوسن های همرنگ با صندلی، بی فکر انتخاب نشده است.

رنگ های عمیق باعث ایجاد محیط درام می شود. این دیوار مشخصه سایه دار با دو صندلی لهجه ای در یک سایه مطابقت دارد ، اما کوسن های زرد طلایی و نورپردازی محیط باعث تقویت محیط در عکس بالا شده است.

خلاصه

در این مقاله بهترین دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن مطرح گردید. برای ایجاد محیط داخلی باید اصول طراحی داخلی را آگاه باشید و آن ها را در خانه و آپارتمان خود پیاده سازی کنید. مقاله های دیگر در مورد، رازهای طراحی و دکوراسیون های داخلی لوکس و ۷ اشتباه در طراحی داخلی اتاق نشیمن را مطالعه کنید . همچنین در مقاله کامل ما ، طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱ را کلیک کنید. برای داشتن بهترین دکوراسیون شما در ابتدا باید در مورد رنگ ها، نحوه چیدمان داخلی ، انتخاب لوستر و نورپردازی درست را بدانید. اگر محیط شما کوچک باشد باید مقاله بهترین ایده های طراحان داخلی برای خانه ها و آپارتمان های کوچک و مقاله  ۹ پیشنهاد عالی برای طراحی داخلی خانه و آپارتمان های کوچک را مطالعه کنید. در همین راستا ۷ راز در چیدمان داخلی خانه های کوچک را می توانید به طور کامل بخوانید.

مقالات مشابه با این مقاله:

۷ راز در چیدمان داخلی خانه های کوچک

۷ اشتباه در طراحی داخلی اتاق نشیمن

انتخاب رنگ در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 378 views بار دسته بندی : دکوراسیون داخلی تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.