رانیا هوم بهترین دکوراسیون داخلی آپارتمان - رانیا هوم

برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی آپارتمان، باید ویژگی هایی را رعایت کنید. آپارتمان‌ ها اغلب دارای واحد هایی با طراحی یکسان هستند. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید آپارتمان خود را به طور منحصر به فردی طراحی کنید. برای این کار شما فقط به دو چیز نیاز دارید: دانش و مهارت و سلیقه برای طراحی دکوراسیون و چیدمان داخلی  آپارتمان و سپس اجرای آن به بهترین شکل مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما نکات طراحی و دکوراسیون آپارتمان های مدرن و لوکس را برای شما گردآوری کرده ایم تا به شما در شروع کار کمک کند!

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

آپارتمان مدرن می تواند شما را به این فکر وا دارد که “چگونه می توان آپارتمان مدرن خود را تزئین کرد”؟ برداشتن اولین قدم ها در یک پروژه دکوراسیون، اغلب پیچیده ترین بخش طراحی آپارتمان مدرن است. چه در حال استخدام یک طراح داخلی باشید و چه خودتان این وظیفه را بر عهده بگیرید، ما نکات کلیدی طراحی و دکوراسیون را در قالب این مقاله با یکدیگر بررسی می کنیم شما بتوانید تا خانه ای که می خواهید را بسازید.

بهترین نکات دکوراسیون و طراحی آپارتمان مدرن

یک سبک پایه را انتخاب کنید

طراحی یک آپارتمان یک چالش واقعی است. به خصوص اگر برای اولین بار است که این کار را انجام می دهید یا مطمئن نیستید که چه سبکی خانه شما را زیبا می کند. در میان صدها عکس‌ زیبا از طراحی داخلی، گاهی اوقات یافتن سبکی که مناسب شخصیت و نحوه زندگی اعضای خانه باشد دشوار است. طراحی مناسب برای آپارتمان خود را نمی توان از عکس ها پیدا کرد. چون طراحی داخلی براساس محیط و مساحت شما، نقشه و پلان خانه شما، میزان نور ساختمان شما کاملا متفاوت است.

بهترین چیدمان داخلی آپارتمان

نحوه چیدمان، فضای زندگی بر روحیه و عملکرد روزمره کل خانواده تأثیر خواهد داشت. چند سال دیگر، وقتی به گذشته نگاه می کنید، چیدمان آپارتمان خاطره ای عالی خواهد بود یا تعدادی اشتباهات غم انگیز در چیدمان کرده اید.

سبک های مناسب برای دکوراسیون و چیدمان داخلی

یک خانه اغلب ترکیبی از دو یا چند سبک است. بعید است که به یک سبک بسنده کنید، اما در. کل انتخاب سبک زمینه مهم است. این می تواند به عنوان یک راهنما برای تصمیم گیری های طراحی سخت عمل کند و به شما کمک می کند تا در مسیری که می خواهید به آن برسید، بمانید.

چیدمان مبلمان در آپارتمان

وجود مبلمان و نحوه چیدمان آن ها یک امر ضروری است، اما اگر ابعاد مبلمان خیلی بزرگ باشد، می تواند به سرعت در طراحی آپارتمان مدرن کوچک شما بی معنی شود. با توجه به اندازه گیری دیوار به دیوار و کف تا سقف خانه خود هنگام شروع طراحی آپارتمان، از نگرانی های خود خلاص می شوید. اندازه گیری درب ها نیز بسیار مهم است. برخی از ورودی‌ ها برای عبور برخی از وسایل مانند مبلمان، بسیار باریک هستند. در نهایت، ابعاد هر چیزی را که می‌خواهید بخرید را با ابعاد خانه خود مطابقت دهید تا مشکلی پیش نیاید.

 

همین عکس بالا را با عکس قبلی مقایسه کنید. با تغییر رنگ چیدمان، چقدر در خانه تغییر ایجاد شد.

طراحی حرفه ای نورپردازی 

نور بر هر جنبه ای از طراحی آپارتمان مدرن، از رنگ دیوار گرفته تا دکوراسیون، تاثیر بسیار زیادی می گذارد. به عنوان مثال، رنگ روی دیوار های خانه ای با نور ملایم و خانه ای با نور مصنوعی، کاملا متفاوت است. دکور، مانند وسایل آینه ای و فلزی، نه تنها ظاهر اتاق را زیباتر می کند، بلکه نور را نیز دو چندان می کند.

محل ذخیره سازی وسایل در آپارتمان

در چیدمان یک دکوراسیون داخلی، وجود مکان های ذخیره ساز برای قرار دهی وسایل، اهمیت بسیار زیادی دارد. این سیستم ها وسایل بسیار زیادی را در خود جای داده و باعث مرتب شدن فضای داخلی خانه می شود. علاوه بر این، فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ایده های بیشتری را در آپارتمان خود پیاده کنید.

ایده های مدرن برای دکوراسیون داخلی آپارتمان
۱. درب های کشویی

تعویض درب‌ های چرخشی سنتی با جایگزین‌ های کشویی باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود و در عین حال یک فضای مناسب را برای شما ایجاد می‌کند.

۲. طراحی باز

یک فضای داخلی با نقشه باز، به شما فضای بیشتر و همچنین فرصت ایجاد یک طراحی منسجم را می دهد. در این طراحی، یک قسمت می تواند خیلی راحت به قسمت های دیگر راه پیدا کند. به عنوان مثال، یک اتاق نشیمن معمولی می تواند به طور یکپارچه به یک آشپزخانه خانوادگی تبدیل شود. یعنی ما با این تکنیک ها؛ می توانیم آپارتمان خود را بزرگ تر از میزان واقعی نشان دهیم.

۳. کاهش تعداد رنگ های استفاده شده در آپارتمان و منطقه بندی آن ها

یک طراحی آپارتمان مدرن، می تواند خیلی راحت  به سرعت به هم ریخته شود. اما با استفاده از محدود کردن رنگ ها برای طراحی آپارتمان خود، می توانید مناطق کاربردی متمایزی ایجاد کنید. به عنوان مثال، رنگ کردن  دیوار های پشت میز اتاق نشیمن یا دیوار تی وی روم، این قسمت را از محل نشستن مجاور جدا می کند.

آپارتمان های کوچک ولی زیبا و جذاب

آپارتمان ها ممکن است کوچکتر از همیشه باشند، اما هنوز هم می توانند یک فضای شیک داشته باشند. تا زمانی که ایده های طراحی آپارتمان های کوچک را به کار ببرید و به سبک خود اعتماد کنید، می توانید یک آپارتمان کوچک را به خوبی طراحی کنید.

 

۴. استفاده از آینه ها

آینه ها ابزاری منحصر به فرد هستند که وجود آن ها در هر خانه ای ضروری است. آن ها علاوه بر این که می توانند زیبایی خارق العاده ای را در فضا  ایجاد کنند، باعث بزرگ نمایی محیط های کوچک نیز می شوند. آن ها می توانند نور را بازتاب کرده و نور بیشتری را در خانه ایجاد کنند.

 

۵. طراحی اتاق نشیمن آپارتمانی

دیوار تلویزیون خود را به یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن آپارتمان تبدیل کنید. یک دیوار گالری از آثار هنری را در اطراف تلویزیون ایجاد کنید و دور تا دور آن را با مبلمان بچینید. قرار دادن تلویزیون روی دیوار، می تواند فضای بیشتری را برای شمایی که آپارتمان کوچکی دارید ایجاد کند(لازم به استفاده از میز تلوزیون در آپارتمان های کوچک نیست).

 

دکوراسیون آپارتمان مدرن با عناصر طراحی منحصر به فرد

برای طراحی یک اتاق نشیمن زیبا در یک آپارتمان، شما نیاز به چیدمانی دقیق دارید. اولین گام خود را می توانید با در نظر گرفتن عناصر اصلی در اتاق نشیمن، شروع کنید. قطعات ضروری در یک اتاق نشیمن شامل شامل مبل، میز قهوه، کابینت ها و تلویزیون است. به عنوان مثال، هنگامی که یک مبل را در اتاق نشیمن قرار می دهید، باید به کوسن ها و بالشتک های کوچک آن نیز فکر کنید. مکان های بزرگتر، این لهجه‌ ها باید با لهجه‌ های روی دیوار، میز قهوه‌خوری و کابینت مطابقت داشته باشند.

وسایل غیر ضروری برای آپارتمان نخرید!!

در صورتی که بودجه کافی برای دکوراسیون  آپارتمان مدرن خود دارید، بهتر است که صرفه جویی کنید و یا به قانون کیفیت بر کمیت پایبند باشید. خانه خود را با چیز هایی که نیاز ندارید شلوغ نکنید. از خرید چیز های غیر ضروری، خود داری کنید.

ایده های دکوراسیون اتاق خواب آپارتمان مدرن

اتاق خواب چیزی فراتر از یک مکان زیباست. پس طراحی درست آن بسیار مهم است. به ایده هایی عالی برای دکوراسیون آپارتمان نیاز دارید. توجه داشته باشید که یک اتاق خواب شلوغ می تواند ذهن شما را به هم ریخته کند. بنابراین آن را ساده نگه دارید و به جای این که  آن را شلوغ کنید، فقط از وسایل ضروری استفاده کنید. یک تخت، کمد، فرش و چراغ های آویز تمام چیزی است که شما نیاز دارید.

با انتخاب دکور های شیک و مینیمال آپارتمان مدرن، می توانید از فضا نهایت استفاده را داشته باشد. آثار هنری بیش از حد نیز می تواند به طور نا خواسته شما را از هدف اصلی خود، منحرف کند. برای یک اتاق خواب منحصر به فرد، این ایده های دکور جایگزین را امتحان کنید.

طراحی سقف

دکوراسیون مدرن آپارتمان تنها به دیوار ها و میز ها محدود نمی شود. اگر می خواهید جذابیت را به فضای داخلی اتاق خواب مدرن خود اضافه کنید، طراحی سقف را فراموش نکنید. گاهی اوقات یک طراحی خوب برای سقف، می تواند تاثیر بسیار زیادی در را  زیبایی محیط ایجاد کند.

دیوار کوب ها

از چراغ های رومیزی سنتی صرف نظر کنید و به جای آن از دیوار کوب های مدرن استفاده کنید. نه تنها فضایی را روی میز های خواب باز می کند، بلکه چیزی منحصر به فرد به خانه شما اضافه می کند.

کلام آخر

تزئین و طراحی یک آپارتمان مدرن، نیاز به طراحی حرفه ای دارد. اگر فضای کوچکی دارید، می توانید از وسایل غیر ضروری صرفه نظر کنید تا بتوانید ایده های بیشتری را در روی آپارتمان خود پیاده کنید. یک طراحی درست، می تواند محیطی گرم و صمیمی و در عین حال زیبا را، ایجاد کند. سعی کنید در طراحی آپارتمان، به حتی وسایل زیاد و بی کیفیت، از وسایل کم اما کاربردی و با کیفیت استفاده کنید. امیدواریم که مطالب خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. جهت طراحی دکوراسیون و چیدمان داخلی با شماره ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ ما در تماس باشید(مهندس حمصیان).

مقالات مرتبط

 

بهترین طراح چیدمان داخلی

طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی

 

 

 

 

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 521 views بار دسته بندی : دکوراسیون داخلی تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.