رانیا هوم بهبود کسب و کار با پیشنهادهای باور نکردنی - رانیا هوم

در این مقاله راهکارهایی برای بهبود کسب و کار با پیشنهادهای باور نکردنی دادم. اگر به این ها عمل کنی در کسب و کارت و در زندگیت فرد موفق تری می شوی. شک نکن و فقط عمل کن بهش و نتیجش را ببین.

اعتماد بنفس منجر به بهبود کسب و کار و روابط شما می شود.

خوبی هایت را لیست کن. کاری به بدی ها و بی استعدادهایت کاری نداشته باش. به ما در مدرسه یاد داده اند که فقط روی بدی هایمان تمرکز کنیم. هیچ کس به نمره ۱۹ و ۲۰ تو کار نداشت. همه می گفتند چرا این درس را افتادی . چرا این درس نمرش ۱۲ شده. تو میرفتی و روی همان درس تمرکز می کردی و اون درس نمره ۱۹ و ۲۰ از دست میرفت. تو درس با نمره را از ۱۲ ، ۱۴ می کردی. هیچکس حواسش نبود که نمره درس۱۹ شد ۱۷ و ۱۶٫ چرا؟؟ چون بهت یاد دادند فقط روی بدی ها کار کن. اگر روی خوبی هات کار کنی . به مرور تو از همه قوی تر میشی. بعد این باعث میشه اعتماد  به نفست هم بالاتر بیاد. چرا ؟؟ چون میبینی از همه قوی تری. از همه بهتری.

بهبود کسب و کار با پیشنهادهای باور نکردنی

در کسب و کارت همه سراغ تو میاند. چون تو از همه بهتر انجام میدی؟؟ استعدادش رو هم داری. علاقش را هم داری. بعد بیشترم روی اون کار می کنی و قوی تر می شی. دست نیافتنی تر میشی. من مهرداد حمصیان فقط تکنیک های به درد بخور بهت میدم. من چیزی میگم بهت که بری از هر کلمش استفاده کنی. بری اجرا کنی و نتیجه بگیری. همه میگند چیکار کنی که اعتماد به نفست پایین نیاد. بابا بگو چیکار کنم بهترین بشم. راه های انگیزشی بی دلیل به کسی ندیم. انگیزه تنها باعث موفقیت نمی شود. امروز حوصله حرف های کلیشه ای ندارم و با این سایت مهرداد سیویل تو کسب و کارت را باید متحول کنی.

اطرافیانت کی هستند

دوستان بی خودت را قاطعانه حذف کن. زمانت را با افراد بی خود تلف نکنو قطع همکاری کن، نترس. با شهامت با بهترین ها رابطه بگیر. اطرافیانت منجر به پایین اومدن تو می شوند

عادت های روزانه تو چیست؟

اگر می خوای آدم خاص و موفقی باشی باید عادت ها را در خودت ایجاد کنی. اهداف و آرزوها مهم نیستند. عادت ها تعیین کننده زندگی واقعی شما هستند. روزها چه کارهایی انجام میدهی؟؟ وقتت را بابت چی میزاری؟ عادت های خوب را ایجاد کن در خودت.

جوگیر نشو

حرف های انگیزشی بی محتوا یک دفعه تو را به جایی نمیرساند. هر چیزی واقعی هستی، همان باش. اگر درون گرایی. یک درون گرا درجه یک باش. خصوصیات بهترین افرادی که دنیا را تغییر دادند، نگاه کن. اکثر آن ها  درون گرا بودند. کی به تو گفته درون گرایی بده؟؟ برون گرایی هم واسه خودش خوبه . ولی اگر داری الکی هارت و پورت می کنی بدون تو فرد موفقی نیستی و نخواهی شد. الکی خودت را بزرگ نکن. اگر لوبیایی بهترین لوبیا باش. اگر نخودی بهترین نخود باش. لازم نیست گردو باشی.

خودت را گول نزن و ارزیابی منطقی از خودت داشته باش

دنیا و اصول کسب و کار همه بر روی منطق و علم میچرخد. نه بر روی ادعا کردن های الکی افراد. اگر فردی موفق شده. چون واقعا یک ویژگی درجه یک داشته است. الکی یک فردی موفق نمی شود. پس تو هم الکی موفق نمیشی. مگر اینکه واقعا به اون فرد موفق تبدیل بشی.  اعتماد به نفس بلوف زدن و دروغ گفتن نیست. باید واقعی فرد اعتماد به نفسی شوی. واقعی باید کسب و کارت بهترین باشه. با دروغ کسی پیشرفت نکرده . آدم ها می خواهند یک شبه بهترین شوندو یک شبه بهترین سایت را داشته باشندو یک شبه کسب و کارشان متحول شود. طبق علم مدیریت  تغییری پایدار است که به تدریج ایجاد شود. تو باید هر روز بهتر از دیروز خودت باشی.

بهترین خودت باش. رقابت با خودت داشته باش نه با دیگران 

خودت را با هیچ کس مقایسه نکن. تو منحصر به فرد هستی. برای خودت ارزش قائل باش. چرا فکر نمی کنی که تو نمی توانی بهترین باشی.

بیشتر گوش کن، کمتر حرف بزن

در هرکاری هستی این را بدون که تو دو گوش داری و فقط یک دهان. بیشتر باید گوش بدی . اینقدر حرف نزن. آدم ها هرچقدر پخته تر می شوند کمتر حرف می زنند بیشتر بشنو. گوش بده مشتری ات چه می خواهد؟؟ مشکلش چیست. الکی اینقدر حرف نزن. با حرف کسی نزد دیگران و مشتری ارزشمند نمی شود. با گوش دادن افراد از شما خوششان می آیدو بیشتر گوش کن.

پر حرفی بیشتر ، فروش کمتر

اگر می خواهی فروشت کم شود، زیاد حرف بزن. فروشندگانی که زیاد حرف می زنند منفورترین فروشندگان نزد مشتری ها هستند. چرا اینقدر حرف های الکی میزنی؟؟ اصلا میدونی چی میخواد که اینقدر حرف می زنی. نصف بیشتر اطلاعاتی که میدی اصلا مشتری تو نیاز نداره. متأسفانه اغلب بازاریابان و فروشندگان ما یاد گرفته اند که زیاد حرف بزنند.

حرف کم بزن ولی به درد بخور

بهترین مدیران بیشتر گوش می دهند. چرا مدیران ما موفق نیستند؟؟ چون یاد گرفته اند زیاد حرف بزنند. اجرا نمی شود این حرف ها آقای مدیر. باید بشنوی مشکل کجاست بعد حرف بزنی. چی واسه خودت میگی؟؟ این حرف های تو به هزار دلیل اجرایی نیست. بزار کارمندت حرف بزنه. مشکل را بگه بعد تو ایده و راهکار بده. راهکارهای غیرعملی به درد نمی خورد.

همه حالشان خوب نیست!!

اگر همه بی انرژی هستند و حالشون خوب نیست. اگر تو مهارت داشته باشی. اگر تو انرژی داشته باشی. اگر تو حرف حساب بزنی . همه حالشون خوب می شود. چرا همش همه روی تو تأثیر میزارند. خب تو روی همه تأثیر بزار. تو حال همه رو خوب کن. تو به بقیه راهکار درست بده. حالشون خوب می شود. اگر تو آدم به درد بخوری باشی، همه حالشون با تو خوب می شوند.

چرا اینقدر ما ازهمه تأثیر می گیریم. چرا ما روی بقیه تأثیر نمی زاریم؟؟ به خودت گفتی. تا حالا چند نفر روی تو تأثیر گذاشتند. تو روی چند نفر تأثیر گذاشتی. برای خودت زندگی کن. برای دیگران زندگی نکن. چرا اجازه میدی دیگران تو را قضاوت کنند. چرا سرت کلاه گذاشتند؟؟ خودت سرت را جلو بردی که سرت کلاه بزارند. سر مال تو بود. خودت جلو بردی و اجازه دادی سرت کلاه بزارند.

۹۰ درصد نگرانی های شما در کسب و کار و زندگی اتفاق نمی افتد. چرا برای ده درصد ، انرژیت را فکرت را و کسب وکارت را تلف می کنی؟؟

اگر این مقاله واست مفید بود ، این مقالات را هم برای بهبود کسب و کارت بخوان. مقاله ۳ دلیل شکست کسب و کارها،  هوشمندانه کار کنید (راهکارهای تحول در کسب و کار شما) و چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟ را هم در ادامه این مقاله مطالعه کن.

مقالات مشابه با این مقاله:

چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟

مشاوره شغلی کسب و کار/کوچینگ

هوشمندانه کار کنید (راهکارهای تحول در کسب و کار شما)

بیزینس کوچ (مهرداد حمصیان)

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : مطالب جدید تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها