رانیا هوم اهمیت پایان نامه - رانیا هوم

پايان نامه يكي از موارد ضروري براي ايجاد رزومه براي افراد است. پذيرش دانشگاهي در كشور و همچنين مهاجرت تحصيلي نياز به رزومه علمي مي باشد. بدون رزومه علمي و انجام يك پايان نامه خوب همه دانشجويان تقريبا در يك سطح هستند. انجام يك پايان نامه خوب مي تواند منجر به نگارش مقاله و افزايش رزومه شود. پايان نامه هاي كاربردي مي توانند در كسب و كار در هر رشته استفاده شوند. همچنين پايان نامه يكي از راه هاي كاهش خدمت سربازي هم مي تواند بشود. اگر به دنبال داشتن رزومه براي خود هستيد و همجنين به دنبال دكترا هستين يا به دنبال مهاجرت تحصيلي هستين، پايان نامه نقش اساسي دارد.

 

افراد و دانشجویان باید یک پایان نامه خوب بنویسند و این پایان نامه خوب یک علم است و شما هرجا که بخواهید استخدام بشوید نیاز دارید که یک رزومه خوب داشته باشید و شما با مهارت های خودتان میتوانید برای خودتان یک رزومه خوب بسازید. خیلی از افراد می گویند که داشتن علم چه فایده ای در کسب و کار دارد؟ علم هایی مثل ریاضی و فیزیک علم های کاربردی نیستند ولی ما علم هایی داریم که کاربردی هستند و از آن ها استفاده میشود تا کسب و کار پیشرفت بکند ، شما مثلا قبلا اگر یک سوپرمارکت داشتید حتی بدون علم هم موفق میشدید اما الان بدون علم و بدون بازاریابی و بدون رفتار خوب نمیتوانید موفق باشید و تمام این ها در برند شدن و بازاریابی شما تاثیر دارد و همه ی این ها خودش یک علم محسوب می شود! مثل علم رفتار نیروی انسانی ، علم ارتباطات ، علم بازاریابی و غیره.  مثلا در صنعت ساخت و ساز اگر ما نیروی انسانی خودمان را درست انتخاب نکنیم ، باعث حادثه میشود و همان حادثه سال ها یک پروژه رو ممکن است متوقف کند و باعث صرف هزینه های زیادی بشود.

اهمیت پایان نامه

انجام پایان نامه همواره تأثیر و عواقب بسیار زیادی در زندگی افراد می گذارد که دانشجوها اغلب از فوائد آن غافل می شوند. شاید می توانیم بگوییم که کیفیت یک پایان نامه خوب می تواند حتی مسیر زندگی خیلی از افراد را هم تغییر بدهد بنابراین به صحبت های اطرافیان خود دلبسته نشویم چون افراد در شرایط حال حاضر یاد گرفته اند که فقط به مسیر زندگی افرادی توجه کنند که با گذراندن فوق و پایان نامه هم به نتایج خوبی دست پیدا نکرده اند، اما به افرادی که با انجام پایان نامه با کیفیت توانسته اند تغییرات متعددی در زندگی خود ایجاد کرده اند غافل مانده اند. سعی کنید اگر خودتان انجام می دهید باید زمان و هزینه زیادی را برای آن بگزارید و اگر هم به فردی می دهید و شما خودتان پایان نامه را دنبال می کنید و تمام فصل ها را مرور می کنید به فردی بدهید که تخصصش بالا باشد دارای رزومه خوبی باشد که با اطلاعاتش بتواند شرایط شما را در آینده عوض کند و بتواند پایان نامه شما را با کیفیت بالایی انجام دهد. در ادامه به بررسی بعضی از اهمیت های پایان نامه در مسیر زندگی افراد می پردازیم که عبارت اند از:

 پایان نامه موجب رزومه علمی و کاری برای فرد محسوب می‌شود .
● تنها راه قوی نمودن رزومه و دادن مقاله ، پایان‌نامه قوی و باکیفیت است .
● یکی از مهم‌ترین راه‌های مهاجرت تحصیلی ، پایان‌نامه خوب است .
● یکی از مهم‌ترین راه‌های ورود به مقطع دکترا ، پایان‌نامه است .
● بدون داشتن یک پایان‌نامه قوی نمی‌توان انتظار مقالات معتبر داشت .
● تنها تفاوت افراد متخصص با مدرک فوق‌لیسانس و دکتری ، پایان‌نامه است .
● به‌جای صرف زمان و هزینه زیادی برای قبولی در دکترا پایان‌نامه خوب تهیه کنید .
● به‌جای هزینه‌های گزاف برای وکیل جهت مهاجرت آسان ، پایان‌نامه خوب و قوی بنویسید .
●طبق آمارگرفته شده مهاجرت تحصیلی تنها راه آسان مهاجرتی شناخته‌شده است

اهمیت پایان نامه

● اگر به هر پستی در کار خود برسید افراد به پایان‌نامه انجام‌شده شما نگاه می‌کنند و نشان‌گر سطح علمی شما می‌باشد.
● یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه ارتقای درجه اساتید ،داشتن رزومه قوی و مقالات معتبر است که اغلب از پایان‌نامه استخراج می‌شود .
● در خیلی مواقع دانشجوها می‌توانند با استفاده از پایان‌نامه خود ، سربازی خود را کسر یا حذف نمایند.
● یکی از راهکارهای کسر خدمت ، انجام پایان‌نامه قوی و کاربردی در شکاف‌های ایجادشده در کشور است.
●انتخاب دانشگاه و استاد در مهاجرت تحصیلی در کشور موردنظر بر اساس پایان‌نامه و موضوع انتخابی شما می‌باشد.

اهمیت پایان نامه
● افراد باتجربه از نتایج پایان‌نامه کاربردی خود می‌توانند در کار خود استفاده نمایند و هزینه‌ها و زمان زیادی را در پروژه‌های خود به وجود بیاورند .
● افراد با انتخاب موضوع کاربردی پایان‌نامه و استفاده از نتایج آن در شغل موردنظر می‌توانند شغل خود را نیز در زمینه‌های مختلف گسترش دهند . همواره در عصر حاضر، دانش و اطلاعات تنها راه ارتقای مشاغل گوناگون می باشد، اگر اطلاعات خود را در هر شغلی افزایش ندهید مطمئنا پیشرفتی نخواهید کرد و در عصر رقابتی امروزه جایی پیدا نخواهید کرد.

دانشجویان عزیز خیلی دقت کنید که با توجه به اهمیت پایان نامه ، پایان نامه خود را به چه فردی برون سپاری می کنید و سعی کنید از فرصت ایجاد شده در پایان نامه استفاده کنید.

مقالات مشابه با این مقاله:

اهمیت انتخاب موضوع پایان‌نامه و مراحل ابتدایی پروپوزال

فصل های پایان نامه برای دانشجویان ارشد و دکترا

توضیح فصل های پایان نامه

اهمیت پرسشنامه در پایان نامه

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 256 views بار دسته بندی : آموزش مراحل انجام پایان نامه تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.