رانیا هوم انتخاب کاغذ دیواری عالی - رانیا هوم

انتخاب کاغذ دیواری عالی، یکی از مهم ترین موارد برای زیبایی دکوراسیون داخلی  برای خانه و آپارتمان شما است. کاغذ دیواری و انتخاب رنگ و طرح مناسب بسیار مهم است، به دلیل اینکه صاحب خانه به طور روزمره با آن در تماس است.  کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند و در عکس بالا از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده شده است. سؤالی که برای خیلی از افراد به وجود می آید این است که از بین انواع رول های کاغذ دیواری، کدام را انتخاب کنیم؟

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با سبک شما

ابتدا سبک اتاق که قرار است کاغذ دیواری کنید را در نظر بگیرید:

اگر سبک شما عاشقانه است ، داماس و گل های ظریف با خطوط ظریف در رنگ های خواب و پاستلی را امتحان کنید.

اگر سبک شما غیررسمی است

اگر سبک شما غیررسمی باشد ، باید گزینه های ساده و معمولی را انتخاب کنید. ترکیب کاغذ دیواری های طراحی شده با طرح های گل و ارگانیک و روان همچنین باعث ایجاد آرامش در خانه می شود. اما این موضوع را در نظر بگیرید که داشتن گل در کاغذ دیواری اگر  به سمت رنگ های شاد برود، زیاد در محیط اطاق خواب مناسب نیست. حتما برای انتخاب کاغذ دیواری از یک طراح کمک بگیرید.

سبک های هندسه ای جسورانه

هندسه های جسورانه با رنگ های براق و فلزی را در نظر بگیرید. گل های گلدار در مقیاس بزرگ و پررنگ نیز امسال بیانیه ای با مد بالا ارائه می دهند. در ادامه یک طرح از کاغذ دیواری با طراحی خط داخلی را مشاهده می کنید که با رنگ سرامیک کف هماهنگ شده است. در این مکان باید از مبل های سفید یا کرمی استفاده شود. همچنین همه دیوارها یک رنگ استفاده نشده است .

انتخاب کاغذ دیواری عالی

سبک های سنتی

اگر سبک شما، سنتی است ، استفاده از کاغذهایی با طرح های راه راه پیچیده ای را که کاملاً با وسایل و دکوراسیون شما هماهنگ است ، بررسی کنید. در ادامه یک طرح کاغذ دیواری وینیل برای  اتاق خواب طراحی شده است. دقت کنید که انتخاب کاغذ دیواری در کنار اکسسوری های شما زیبا می شوند و فقط داشتن یک کاغذ دیواری نمی تواند به تنهایی منجر به معجزه در خانه شما شود. در این عکس به نوع و رنگ پرده، پتو و آباژور را مشاهده کنید.

نحوه استفاده از کاغذ دیواری در اتاق

نحوه استفاده از کاغذ دیواری در اتاق را بفهمید. همه سبک ها به یک شکل کار نمی کنند. در اینجا گزینه های مختلف وجود دارد:

هر چهار دیوار را بپوشانید. یک طرح نواری کلاسیک و ساده که به صورت افقی بر روی هر چهار دیوار آویزان شده است ، جلوه ای مدرن و تازه به محیط شما می دهد. طرح های بزرگ و ساده در یک اتاق به یکدیگر غلبه نمی کنند اما یک پیچ و تاب مد را اضافه می کنند. شما اغلب با دیدن عکس های اجرای شده می توانید طرح مناسب خود را انتخاب کنید. چون توضیح دادن و همچنین دیدن کاغذ دیواری به صورت مجزا نمی تواند به شما کمک کند. بنابراین در این مقاله عکس هایی برای درک شما قرار دادیم.

 

انتخاب کاغذ دیواری عالی
یک دیوار را از دیگر دیوارها مجزا کنید

شما برای بهتر شدن دکوراسیون داخلی خود می توانید رنگ یکی از دیوارها را نسبت به بقیه دیوارها مجزا کنید. یک دیوار را مشخص کنید. یک الگوی چشمگیر و جسورانه را برای برجسته کردن منطقه ای از اتاق مانند پشت مبل یا تخت انتخاب کنید. طرح هایی با اشاره به رنگ متالیک ، میکا یا براق جلوه ای زیبا و شکوهمند به شما می دهد.

خلاصه نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضای داخلی شما گاهی اوقات دلهره آور است. رنگ ها ، سبک ها ، الگوها و بافت ها همه عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید به شما کمک می کند بهترین انتخاب را برای اتاق خود داشته باشید. شما باید تصمیم بگیرید که، آیا می خواهید همه دیوارها را بپوشانید یا یک دیوار برجسته در طراحی اتاق یا پذیرایی  شما بهتر به نظر می رسد. نکاتی برای انتخاب یک تصویرکاغذ دیواری، سبک ، رنگ و بافت کاغذ دیواری وجود دارد که باید آن ها را در تصمیمات خود لحاظ کنید.

 در رنگ های کاغذ دیواری بسیار دقت کنید

رنگ هایی که برای کاغذ دیواری داخلی انتخاب می کنید باید مطابقت خوبی با پنجره ، کفپوش و مبلمان شما داشته باشد. انتخاب رنگ ها در مقاله، انتخاب رنگ در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و مقاله، نقش رنگ ها در زیبایی دکوراسیون داخلی را حتما بخوانید تا از نقش مهم رنگ ها در دکوراسیون داخلی اطلاع کسب کنید. شما قرار است با انتخاب کاغذ دیواری دکوراسیون شیکی ایجاد کنید، از این رو داشتن فقط کاغذ دیواری بدون در نظر گرفتن مبلمان و چیدمان داخلی نمی تواند شما را به هدف زیبایی که در ذهن دارید، برساند. بنابراین مقاله کامل ما از، طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱ را بخوانید. برای ایجاد درام و کنتراست از رنگ لهجه به عنوان رنگ اصلی در کاغذ دیواری خود استفاده کنید. برای یک انتقال آسان و روان ، رنگ دیوار را به عنوان رنگ اصلی تصویر زمینه در دکوراسیون خود تکرار کنید. انتخاب کاغذ دیواری با توجه به کاربری شما متفاوت است. کاربری مسکونی با اداری و تجاری با یکدیگر تفاوت می کند. حتی اینکه محیط کاری شما چه کسب و کاری است، در انتخاب کاغذ دیواری مهم است.

مقالات مشابه با این مقاله:

طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱

انتخاب رنگ در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

۸ پیشنهاد عالی و ساده برای زیباتر کردن خانه و آپارتمان شما

۱۰ ایده در طراحی دکوراسیون های داخلی لوکس و لاکچری در سال ۲۰۲۱

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 402 views بار دسته بندی : متریال های دکوراسیون داخلی تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.