رانیا هوم بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار - رانیا هوم

برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار باید اصول و قوانین مربوط به مکان اداری را بدانید و آن ها را پیاده سازی کنید. شما باید بدانید برای دکوراسیون و چیدمان داخلی  چه مواردی را باید در نظر بگیرید. معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید. دفتر کار علاوه بر زیبایی باید دارای عملکرد خوبی باشد، چون قرار است شما در آن محیط بازده کاری داشته باشید.

هدف از طراحی دفتر به چه معناست؟
اصطلاح “طراحی دفتر” نه تنها به جنبه های تزئینی و عملکردی یک فضای کار اشاره دارد، بلکه دکوراسیون و چیدمان صندلی و مبلمان شما باید متناسب با نوع شغل شما باشد. شما باید  تصمیم بگیرید که میز و صندلی خود را چگونه چیدمان کنید.

چه عواملی بر طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار مؤثر هستند؟

برای داشتن بهترین دفتر کار، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

سه جنبه اصلی وجود دارد که باید هنگام طراحی فضای کاری خود در نظر بگیرید:
مسائل فیزیکی
مسائل تکنولوژیکی
مسائل انسانی

مسائل فیزیکی مؤثر در دفتر کار

هر کارمندی باید بتواند در محیط کاری بهره وری و راندمان خوبی داشته باشد. اگر کارمند دارید، می دانید که هرچقدر کارمند شما به درستی و به خوبی و با بهره وری بالاتری کار کند شما روزانه می توانید سود بیشتری را داشته باشید. محیط کار مستقیما بر راندمان کارمندان مؤثر هستند. دکوراسیون و چیدمان داخلی می توانند محیط های گرمی را برای کارمندان یا خود شما که مشغول به فعالیت هستید، ایجاد کنند و باعث افزایش بهره وری شما و کارمندانتان شود.

بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار

اهمیت دفتر کار در جذب مشتری و ارباب رجوع شما

یکی دیگر از مهم ترین مزایای دکوراسیون داخلی دفتر کار، اهمیت آن در جذب مشتری و ارباب رجوع شما است. هر چقدر محیط شما مناسب تر و شیک تر باشد، افراد بیشتر روی شما حساب باز خواهند کرد. مشتری یا ارباب رجوع شما قبل از اینکه نحوه صحبت کردن، نحوه بازخورد شما یا کاربلدی شما را در نظر بگیرد، با محیط کار شما روبرو می شود. در حقیقت دفتر کار شما اولین چیزی است که مشتری یا ارباب رجوع شما می بیند. پس اگر دفتر کار بزرگ یا دفتری کوچک دارید، یک دکوراسیون و چیدمانی مناسب ایجاد کنید.

بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار

مسائل تکنولوژیکی در دفتر کار

 زیرساخت های موجود در ساختمان در ایجاد یک دفتر کار زیبا و با عملکرد بالا بسیار مهم است. وجود مسائل تکنولوژیکی میتواند به دکوراسیون داخلی ما کمک کند تا کارمندان وظایفشان را به درستی انجام دهند. طبق یک نظرسنجی از کارمندان در آمریکا گزارش شده است که ۸۵٪ از کارمندان معتقدند که می توانند کار خود را با فناوری مناسب، بهتر انجام دهند . همچنین آمار دیگری نشان می دهد که فقط ۱۳٪ از آن ها به دستگاه های تکنولوژیکی در محل کار دسترسی دارند. اینمسائل تکنولوژیکی،  ابزارهایی هستند که برای کار انعطاف پذیر در دفتر کار حیاتی هستند.

بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار

پس نتیجه می گیریم که برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کارموفق باید فن آوری مناسب نیز در طراحی داخلی گنجانده شود. در واقع فناوری می تواند فضای داخلی دفتر کار را با پد شارژ بی سیم ، صفحه نمایش لمسی یکپارچه ، راه حل های دیداری و شنیداری ،اینترنت با سرعت و امکانات  بالا ، مدیریت کابل و راه حل های قدرت روی میز بهبود بخشد تا دفتر زیبا جلوه کند . استفاده از درهای اتومات بازشونده یا با زدن کلید برای جلوگیری از بلند شدن افراد برای باز کردن درب نیز از عوامل تأثیر گذار برای یک دفتر کار مناسب هستند.

بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار

مسائل انسانی در دفتر کار

برقراری ارتباط کارمندان کلید موفقیت در طراحی یک دفتر است ، زیرا ترک کارمندان از محل کار منجر عقب افتادن  و کینه توزی بین آن ها می شود. ممکن است شما محل کار کاملاً باز یا دیوارهایی که با رنگ های اصلی تحریک کننده ، ایجاد کنید. با این حال ، اگر تیم شما فقط می خواهد در جایی ساکت و خاموش کار کند ، پس همه این رنگ ها و دکوراسیون شما بلااستفاده می مانند یا بدتر از آن ، باعث ایجاد کینه در تیم شما می شوند.

بهترین دکوراسیون داخلی برای دفتر کار

شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ما  از صفر تا صد در کنار شما خواهد بود. طراحی مورد نظر شما باید با فرهنگ شرکت و ارزش های تجاری شما سازگار و برای کارمندان شما مفید باشد. جهت اطلاعات بیشتر و تماس با ما با شماره ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ مهندس حمصیان تماس حاصل فرمایید. قبل از شروع پروژه طراحی دکوراسیون داخلی دفتر، با تیم خود صحبت کنید و از آنها بپرسید که آنها چه می خواهند ، آیا این کار به سادگی نظرسنجی است یا از آنها بخواهید دفتر ایده آل خود را بکشند. گنجاندن هر آنچه که همه بخواهند مسلماً غیرممکن است ، اما کارمندان از فرصتی که برای مشارکت در اختیار آنها قرار می گیرد قدردانی می کنند.

ارتباط طراحی دفتر با فرهنگ شرکت چگونه است

ارتباط بین فضای کاری یک سازمان و فرهنگ آن به طور گسترده مورد تحقیق قرار گرفته است ، با گزارش هایی که ادعا می کنند طراحی و طرح یک دفتر دارای قدرت انعکاس ، پشتیبانی ، نفوذ و حتی تغییر ارزش ها و اصول شرکتی است که آن را اشغال می کند.

انواع فرهنگ
این چطوری کار میکنه؟ طبق مقالات انجام شده، چهار نوع فرهنگ اداری وجود دارد و با راه حل های مختلف طراحی و طرح می توان آنها را پرورش داد:

یک فرهنگ همکاری به بهترین وجه توسط یک فضای انعطاف پذیر ، نسبتاً باز و با مناطق غیررسمی و گروهی پرورش داده می شود.

یک فرهنگ “ایجاد” ، همچنین توسط محیط انعطاف پذیر با طرح ارگانیک ، مناطق غیررسمی و چند فضای بسته پشتیبانی می شود.

فرهنگ “کنترل” – با نسبت زیادی از فضای فرد به گروه ، یک طرح متقارن ساختاری و فضاهای رسمی تر با سطح بالاتر از محوطه به خوبی کار می کند.

فرهنگ “رقابت” – که به بهترین وجهی با ترکیبی از فضاهای رسمی و غیررسمی ، محفظه های کم و متوسط محوطه و نسبت متوسط فضاهای فرد به گروه پرورش می یابد. همچنین ، یک طرح متقارن ساختاری است.

از برخوردهای فرهنگی خودداری کنید
ممکن است تعجب آور باشد که یاد بگیریم ، علی رغم روند مداوم برای فضاهای کاری طرح باز ، درجه ای از محوطه و طرح بندی ساختاری برای فرهنگ در انواع خاصی از سازمان مفید است. البته ، ممکن است ترکیبی از “انواع” مختلف فرهنگ در یک شرکت کار کند. در حقیقت ، به احتمال زیاد فرهنگ یک تیم بازاریابی  با IT متفاوت است.

 

برای دستیابی به یک طرح طراحی دفاتر موثر، که به همه ادارات و افراد امکان پیشرفت در کار خود را می دهد ، درک اینکه چه نوع خرده فرهنگ هایی در فرهنگ وسیع تجارت شما وجود دارد بسیار حیاتی است. بعید است که یک طراحی فضای کاری از هر بخشی از سازمان شما پشتیبانی کند.

هویت خود را شناسایی کنید

به همین ترتیب ، اگرچه به جستجوی طراحی دفتر هستید، طراحی های دفترهای دیگر می تواند از نظر الهام گرفتن از محل کار شخصی شما مفید واقع شود ، اما بعد شما باید فرهنگ . هویت شخصی دفتر خود را شناسایی و برمبنای آن طراحی کنید. یک هدف واقع بینانه تر ایجاد یک محل کار است که چشم انداز و ارزش های شرکت شما را دربرمی گیرد. متخصصان طراحی دفتر ما برای کمک به شما در رسیدن به این هدف حضور دارند ، اما چند ملاحظه وجود دارد که می تواند در این راه به شما کمک کند.

روشنایی

رنگ

سلامتی و تندرستی

مبلمان

پذیرایی

برای اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی دفتر کار و تاثیر آن می توانید این مقاله را بخوانید تا بتوانید دکوراسیون و چیدمان مناسبی برای دفتر کار خود داشته باشید.

Luxury Manager CEO Office | Modern office design, Ceo office, Executive office design

 

مقالات مشابه با این مقاله:

اهمیت تغییر دکوراسیون داخلی

تی وی روم چیست؟ / TV ROOM

بهترین رنگ برای دکوراسیون داخلی

نوشته شده توسط مهندس مهرداد حمصیان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 440 views بار دسته بندی : دکوراسیون داخلی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.